Nee, de Wraiths zijn exclusief voor Atlantis. De nieuwe pain in de arse voor SG-1 zijn de Ori.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:25 schreef Mad-Matt het volgende:
net de eerste 2 eps gezien van Atlantis, erg kewl.
Alleen die Wraiths die zijn zeker de nieuwe pain in the ass?
Idd maar ik vind hem ook op Daniel lijken, vind je niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, de Wraiths zijn exclusief voor Atlantis. De nieuwe pain in de arse voor SG-1 zijn de Ori.
Die colonel Mitchell lijkt, als je snel scrollt, sprekend op Sheppard.
And, ladies and gentlemen: the new commander of SG-1, general Hank Landry!
[afbeelding]
heerlijk he die verwijzingen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
de eerste heb ik niet gezien die 2de wel terwijl ik van seizoen 1 de dvd`s niet hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Slechts eentje, in de pilotepisode. Dan zegt Carter, als ze voor het eerst een DHD ziet:
It took us 15 years and 3 super computers to MacGyver a dialing system for the Stargate
En in een blooperscene uit Solitudes, te vinden op een van de extra's op een DVD, zegt Carter:
You spent seven years on MacGyver and you can't figure this one out?
We got belt buckles and shoe laces and a piece of gum. Build a nuclear reactor, for crying out loud.
You used to be MacGyver, MacGadget, MacGimmick. Now you're Mr. MacUseless.
Dear God! I'm stuck on a glacier with MacGyver!"
(in die aflevering zaten ze vast op een ijsplaneet -later bleek het de noordpool op aarde te zijn - bij een nietwerkende stargate)
doe daar ff een paar weken op en seizoen 8 is uit op dvdquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:34 schreef SG1 het volgende:
Is het al 15 juli?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heerlijk he die verwijzingen..idd 2de aflevering met prometaus was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Ericjuh het volgende:Die is ook leuk ja. Er komen wel vaker verwijzigen naar Star Trek voor, erg herkenbaar en leuk allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2e scene was onderdeel van een of andere Special, die pas bij een later seizoen als extra op de DVD werd gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de eerste heb ik niet gezien die 2de wel terwijl ik van seizoen 1 de dvd`s niet heb
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
ik heb ze pas vanaf seizoen 4 als ik nog geld heb na turkije reis laptop collegegeld boekengeld seizoen 8 seizoen atlantis dan kop ik de andere 3 seizoenen ook denk ik (op de pilot aflevering na want ik weiger daarvoor nog eens ¤50 neer te leggen)quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja. Er komen wel vaker verwijzigen naar Star Trek voor, erg herkenbaar en leuk allemaal
[..]
Die 2e scene was onderdeel van een of andere Special, die pas bij een later seizoen als extra op de DVD werd gezet.
Hij gaat ook niet wég uit de serie, maar je zult hem niet elke ep in beeld zien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:57 schreef Mad-Matt het volgende:
NEEEEEE hij moet niet weg gaan uit SG-1
die ga je echt wel kopen... straks heb jij mooi seizoen 1 t/m 9 op dvd.. en dan mist er een stukje aan je plaatje!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
(op de pilot aflevering na want ik weiger daarvoor nog eens ¤50 neer te leggen)
we hebben ook nog zoiets als een brander die pilot past mooi in hoge kwaliteit op een 4,7 gig schijfje.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
die ga je echt wel kopen... straks heb jij mooi seizoen 1 t/m 9 op dvd.. en dan mist er een stukje aan je plaatje!!
en koop ik gelijk seizoen 8quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
15 juli... dan ben ik op vakantie
Maar als ik terugkom kijk ik er gelijk 3 achter elkaar
Dat zit zeker niet op de satteliet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Sci Fi Channel heeft de premiere natuuurlijk he
En er dan weer halverwege mee ophouden zoals vorige keer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Sci Fi Channel heeft de premiere natuuurlijk he
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | A S G A R D H W L I D T S H G C H P R G O A U L D A R U E A I I R C T P M O I Y R E E W R T F E L E R M C E O O T H O T C U S A M E O S N E N L T E H R Z I E K E N B O E G A E N C A A D T S I D R G R C W M N A T P E E K E O A U I T A O E M N O N T R H A R L O N E R Y T A P T A T K U P A C B S P E H E H S G I S E N I P O Y G H C D I N R L R U E R E T R A C U R S E A S B N O R V E H C M L A M N T I T R E I S A R F I B A D I S L I F U R L I N G T Y AARDE AMERIKA ANCIENT ANTARCTICA ANUBIS APOPHIS ASGARD CARTER CHEVRON CHEYENNE FRASIER FURLING GOAULD HAMMOND KINSEY LUCHTMACHT MAYBOURNE NORAD ONEILL PRESIDENT PROMETHEUS REPLICATOR RUSLAND SGC SHIFU STARGATE TEALC THOR WALTER ZIEKENBOEG |
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben 15 juli net één dag in Glasgow. De premiere is zeker niet op Sky One he?![]()
Season 7 kwam destijds als eerste op Sky One en pas daarna (weken of maanden ??) daarna op Sci-Fi. Misschien dat ze weer eerder beginnen of gelijk lopen met de US.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Sci Fi Channel heeft de premiere natuuurlijk he![]()
Naar mijn weten zit er een Sci-Fi Channel op een sataliet dat zich voornamelijk op Scandinavie richt. Het signaal is redelijk goed op te pikken, alhoewel daarvoor wel een 1m+ schotel voor nodig was. Info kan wat outdated zijn, heb er jaren niet meer naar gekeken en dat was nog analoog (Eurocrypt codering) . . .quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
De Amerikaanse Sci Fi Channel zit niet op de 2 Europese hoofdsattelieten (HotBird en Astra), dus je zult het niet kunnen ontvangen helaas.
Omdat je bang bent om te falenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:27 schreef Mad-Matt het volgende:
aan de laatste waag ik me nog niet na 3 eps
1 omdat ik op 3 vragen na alles moet gokkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat je bang bent om te falenof omdat je geen spoilers wilt zien?
- 100.00%quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Test jullie Stargate kennis eens in een de volgende quizzen!
http://school.discovery.c(...)n/StargateQuiz1.html
http://school.discovery.c(...)n/StargateQuiz2.html
http://school.discovery.c(...)argateAtlantis1.html
1e 11/11 (100.00%)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
De Amerikaanse Sci Fi Channel zit niet op de 2 Europese hoofdsattelieten (HotBird en Astra), dus je zult het niet kunnen ontvangen helaas.
Test jullie Stargate kennis eens in een de volgende quizzen!
http://school.discovery.c(...)n/StargateQuiz1.html
http://school.discovery.c(...)n/StargateQuiz2.html
http://school.discovery.c(...)argateAtlantis1.html
Van www.stargate-sg1.nl
Ik heb tot de aflevering gezien waar atlantis gevonden word. Dus waar de afsplitsing zit van de andere serie. En dan nog wat afleveringen daarna. Dus dat is geloof ik seizoen 8.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je tot of t/m seizoen 8 gekeken?
Dat doen ze wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:21 schreef Mad-Matt het volgende:
vraagje, aflevering "its good to be king"
Waarom nemen ze die puddlejumper niet mee???
Ah, thanksquote:Op zondag 3 juli 2005 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
"Several billion miles, O'Neill"
-"That's gotta be a record!"
Prachtig. Ook die blik van Teal'c elke keer toen hij die thermometer in z'n mond geduwd kreeg. Dat jongleren. En die zoen natuurlijk, met die glimlach van O'Neill. En Jack iedere keer met z'n 'bad example'
Te veel leuke dingen om op te noemen, echt een toppertje
Ik hóóp, maar dat gebeurt toch niet, dat er i.p.v. de Deadalus een pimp-ass Asgard schip die kant op is gevlogen!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:
15 juli start seizoen 2 in Amerika, dan zijn de episodes ook weer te 'verkrijgen'
Ik wil ook supergraag het vervolg zien. Sheppard gaat zich natuurlijk niet opblazen met die Puddle Jumper. Ik denk dat de Deadalus even flinkt komt ass-kicken en die schepen opblaast.
En het wordt alleen maar beter.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:59 schreef longinus het volgende:
Ik ben net begonnen met Atlantis1-4 binnen en bezig met 5-8.
vooral de eerste aflevering ziet er goed uit.
Cliffhanger.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:23 schreef Roellio het volgende:
Potverdorie.
Ik vannacht tot half 3 aan mijn laptop gekluisterd, de laatste episode van Stargate Atlantis gezien.... blijkt dat de climax verdorie episode 1 van seizoen 2 is.
En die kan ik nergens ehm.... "kopen"![]()
Mobius, part I toch ?? Wat is daarmee ??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef Mad-Matt het volgende:
man man man, wat een crap aflevering
Ep8x19 van SG-1
How to fuck up een mooi seizoen
Die tweede aflevering is leuk . . .quote:
mwa, leukerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die tweede aflevering is leuk . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |