Nee, de Wraiths zijn exclusief voor Atlantis. De nieuwe pain in de arse voor SG-1 zijn de Ori.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:25 schreef Mad-Matt het volgende:
net de eerste 2 eps gezien van Atlantis, erg kewl.
Alleen die Wraiths die zijn zeker de nieuwe pain in the ass?
Idd maar ik vind hem ook op Daniel lijken, vind je niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, de Wraiths zijn exclusief voor Atlantis. De nieuwe pain in de arse voor SG-1 zijn de Ori.
Die colonel Mitchell lijkt, als je snel scrollt, sprekend op Sheppard.
And, ladies and gentlemen: the new commander of SG-1, general Hank Landry!
[afbeelding]
heerlijk he die verwijzingen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
de eerste heb ik niet gezien die 2de wel terwijl ik van seizoen 1 de dvd`s niet hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Slechts eentje, in de pilotepisode. Dan zegt Carter, als ze voor het eerst een DHD ziet:
It took us 15 years and 3 super computers to MacGyver a dialing system for the Stargate
En in een blooperscene uit Solitudes, te vinden op een van de extra's op een DVD, zegt Carter:
You spent seven years on MacGyver and you can't figure this one out?
We got belt buckles and shoe laces and a piece of gum. Build a nuclear reactor, for crying out loud.
You used to be MacGyver, MacGadget, MacGimmick. Now you're Mr. MacUseless.
Dear God! I'm stuck on a glacier with MacGyver!"
(in die aflevering zaten ze vast op een ijsplaneet -later bleek het de noordpool op aarde te zijn - bij een nietwerkende stargate)
doe daar ff een paar weken op en seizoen 8 is uit op dvdquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:34 schreef SG1 het volgende:
Is het al 15 juli?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heerlijk he die verwijzingen..idd 2de aflevering met prometaus was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:03 schreef Ericjuh het volgende:Die is ook leuk ja. Er komen wel vaker verwijzigen naar Star Trek voor, erg herkenbaar en leuk allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2e scene was onderdeel van een of andere Special, die pas bij een later seizoen als extra op de DVD werd gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de eerste heb ik niet gezien die 2de wel terwijl ik van seizoen 1 de dvd`s niet heb
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |