mooie vergelijking met nazi duitslandquote:Op zondag 5 juni 2005 12:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Inderdaad een erg mooie aflevering. Het was niet zozeer de dark side van O'Neill die naar boven kwam. Die Euronda's waren rasictisch en pleegen op grote schaal genocide. Logisch dat je zo'n persoon niet op Aarde wilt hebben, ik zou ook de iris gesloten hebben
Vanessa Angel, ze had van mij nog wel wat vaker mogen langskomen . . .quote:
Interactie tussen SG1 en Atlantis is vrijwel nihil, op drie of vier momenten na dan. Zal mij benieuwen hoe de komende seizoenen van SG1 en Atlantis worden . . .quote:Op zondag 5 juni 2005 15:20 schreef BMH het volgende:
Ik volg SG-1 via Veronica terwijl ik Atlantis seizoen 1 al helemaal heb gekeken.. Kan goed samen. Er is niet veel interactie tussen de 2 series, dus je mist niets.
zeer mooi inderdaad. Daarom vind ik Stargate zo fantastisch. Het is niet alleen sci-fi, maar behandelt ook cultuur, religie, ethische dillemma's en nog veel meer. Daarmee onderscheidt Stargate zich echt van andere sci-fi seriesquote:Op zondag 5 juni 2005 16:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mooie vergelijking met nazi duitsland
De interactie zal veel groter worden denk ik. Ze hebben nu de Deadalus, die in 4 dagen het Pegasus-stelsel kan bereiken. En ze hebben nog dat briefje met locaties van Dr. Weir, waar ze ZPM's kunnen vinden.quote:Interactie tussen SG1 en Atlantis is vrijwel nihil, op drie of vier momenten na dan. Zal mij benieuwen hoe de komende seizoenen van SG1 en Atlantis worden . . .
Jammer dat ze alleen zo'n zwaar irritante, arrogante bitch speeltquote:Op zondag 5 juni 2005 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vanessa Angel, ze had van mij nog wel wat vaker mogen langskomen . . .![]()
![]()
![]()
[..]
Nou, ik noem maar ff 5 Star Trek series.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zeer mooi inderdaad. Daarom vind ik Stargate zo fantastisch. Het is niet alleen sci-fi, maar behandelt ook cultuur, religie, ethische dillemma's en nog veel meer. Daarmee onderscheidt Stargate zich echt van andere sci-fi series
daarom trekt stargate mij wel en startrek niet stargate is nu en mogelijk (onwaarschijnlijk maar natuurkundig gezien zou het allemaal kunnen)quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, ik noem maar ff 5 Star Trek series.![]()
Maar natuurlijk doen ze het erg goed in SG. Het verschil met Trek is, dat het in SG dichterbij staat, omdat het in het heden afspeelt.
Vijf series waarvan de laatste gecanceled werd . . .quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef Witchfynder het volgende:
Star Trek is ook leuk, maar wel een beetje erg veel sci-fi babbel. Er gaat geen aflevering voorbij of er moet wel trilithium kristal gefaseerd worden met tachyondeeltjes. Stargate heeft een veel frissere sfeer en meer humor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef Witchfynder het volgende:
Maar natuurlijk doen ze het erg goed in SG. Het verschil met Trek is, dat het in SG dichterbij staat, omdat het in het heden afspeelt.
indeed.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Star Trek is ook leuk, maar wel een beetje erg veel sci-fi babbel. Er gaat geen aflevering voorbij of er moet wel trilithium kristal gefaseerd worden met tachyondeeltjes. Stargate heeft een veel frissere sfeer en meer humor.
Klopt ja, hoewel alleen voor het begin ervan. TNG en het begin van DS9 was absoluut zo, maar later werd veel meer aandacht besteed aan gewoon actie of karakterontwikkelingen.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Star Trek is ook leuk, maar wel een beetje erg veel sci-fi babbel. Er gaat geen aflevering voorbij of er moet wel trilithium kristal gefaseerd worden met tachyondeeltjes. Stargate heeft een veel frissere sfeer en meer humor.
Die kristallen zijn een soort van erg geavanceerde chips. Dus het idee dat een schip op kristallen loopt is niet eens zo heel raar.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ik alleen wel heel stom vind in SG is de Goa'uld technologie. Een schip vliegt door gekleurde staafjes kristal in gaten te proppen en je kunt een apparaat iets compleeeeeeet anders laten doen door de blauwe en de rode om te draaien.
is een optische opslag methode wordt nu al ontwikkelt en zijn al prototypes vanquote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die kristallen zijn een soort van erg geavanceerde chips. Dus het idee dat een schip op kristallen loopt is niet eens zo heel raar.
Dat kristallen verwisselen en er vervolgens met een zat-gun op vuren (O'Neill in Lost City) een schip ineens 10x zo snel maakt, is inderdaad iets minder realistisch
wat een pleuris film is dat.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:35 schreef Witchfynder het volgende:
[themesong]
Staaargaaate, fuck yeah!
[/themesong]
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die kristallen zijn een soort van erg geavanceerde chips. Dus het idee dat een schip op kristallen loopt is niet eens zo heel raar.
Dat kristallen verwisselen en er vervolgens met een zat-gun op vuren (O'Neill in Lost City) een schip ineens 10x zo snel maakt, is inderdaad iets minder realistisch
Ah, de SciFi avond. Mooie tijden waren dat.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:08 schreef Mad-Matt het volgende:
* Mad-Matt denkt terug aan een paar weken geleden toen het vanavond nog Sci-fi avond was
Link?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb een SG-1 mod voor Half-Life 1 waarin je met dat wapen kan schieten, dat klinkt echt enorm tof !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |