Seizoen 2 was een probleem seizoen om uit te brengen.quote:Op maandag 6 december 2004 22:38 schreef FallenAngel666 het volgende:
Die zilveren. Alleen bovenstaande afleveringen zijn trouwens omgewisseld. De rest van het seizoen is op juiste volgorde. Raar. De season 2 box is aan de achterkant ook iets anders bedrukt dan mijn overige boxen (de talen en ondertitels etc. zijn anders ingedeeld).
Wat raar zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 december 2004 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:'t is veel leuker om het allemaal zelf te ontdekken door gewoon de serie te kijken, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
Het karakter Daniel wel, maar dan met een andere acteur.quote:
Idd, gespeeld door James Spader ofzo.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het karakter Daniel wel, maar dan met een andere acteur.
Skaree en Daniel zijn schoonvader waren dan weer wel door dezelfde gespeeld in zowel de film als SG-1quote:Op woensdag 8 december 2004 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het karakter Daniel wel, maar dan met een andere acteur.
kben de goofs van de episodes het lezen, en deze komt zon beetje bij elke ep voorquote:When dialing to p??-???, the computer displayed the Abydos coordinates, but later it displayed the Chulak coordinates.
ik en iemand anders die kijken werden gebeld met de vraag of we een nachtdienst wouden draaien. Dus dan moet je om 10 voor half 10 opeens dedeur uit. Scheelt zo weer 2 kijkersquote:Op donderdag 16 december 2004 20:43 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom scoort de tweede minder? Gaat iedereen dan CSI kijken ofzo?
op naar seizoen 3quote:Op zondag 2 januari 2005 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, aanstaande maandag maar 1 aflevering ivm een herhaling van Fight Master.
Maar dan wel een toffe: Out Of Mind, da's de finale van seizoen 2
Het einde van seizoen 5 is zieligquote:Op zondag 2 januari 2005 13:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
op naar seizoen 3
en heb seizoen 5 binnen
klopt niet gewoon 2 afleveringen en nog iets leuks ervoorquote:Op zondag 2 januari 2005 01:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, aanstaande maandag maar 1 aflevering ivm een herhaling van Fight Master.
Maar dan wel een toffe: Out Of Mind, da's de finale van seizoen 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het zeker!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
MacGuyver zou ik misschien ook wel gaan kopen, dat vond ik vroeger erg leuk
De 1e losse DVD's komen op 14 februari uit. En die van Atlantis op 21 februari.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
De eerste losse DVD's van seizoen 8 schijnen niet lang op zich te laten wachten. Maar van de zilveren seizoensbox is nog niks bekend.
dat is toch seizoen 5 of nietquote:Op maandag 24 januari 2005 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, echt een kick-ass ras! Heb vanmiddag Revelations gekeken, met de Asgard Heimdall, ook een toffe!
Een Asgard lijkt me echt tof als huisdier. Klein, schattig en reteslim!
Thor is vooral schatiig als ie begint te dreigen
Ja, vooral de laatste. Een van mijn favoriete afleveringen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is toch seizoen 5 of niet
verder de aflevering van gister waren ook vet op veronica
quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:03 schreef glannie het volgende:
The Reckoning Part 1 was super... kan niet wachten op Part 2 volgende week (en Threads die week erna wordt hopelijk de 90minuten episode in plaats van de 45min versiewelke seizoen is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal niets van het verhaal spoilen... dit is zoiets dat je gewoon moet zien!.... Misschien is het wel leuk om te w88 tot volgende week alleen voor degenen die hem nog niet hebben gezien om dan allebei de episodes in 1 keer te kijken... Maar IMO kun je als je dat wil dan het best 2weken w88 en Threads erachteraan plakken
In ieder geval een heel verrassende episode met veel plotwendingen en cliffhangertjes voor part 2... ik verw8 VEEL goeds
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Seizoen 8 hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |