Over de Odyssey;quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:08 schreef Super7fighter het volgende:
Alleen de laatse 7 minuten konden me echt boeien.
De Odyssey is vernietigd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de rest van de aflevering;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door roobje op 11-03-2006 16:22:58 ]"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
Dat is Cameron Mitchell, een personage dat sinds seizoen 9 meedoetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:47 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga vandaag op dvd de pilot en seizoen 2 en 3 halen
Ligt het aan mij of zie ik op die foto in de OP niet de "echte" jack O'neill (Richard dean Anderson)?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:19 schreef roobje het volgende:
[..]
Over de Odyssey;O, wel jammer van kolonel Chekov dan. Hij was wel oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het effect van de supergate die open ging wel erg vet gedaan. Maar zoveel dingen waren weer onlogisch. Ik zou de Ori van de achterkant aanvallen, hun 'big gun' zit aan de voorkant. En meer van dat soort dingen, dat stoort me wel vaak aan SG-1.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
Ik durf te wedden dat hij 1 van de mensen is die het overleeft...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef Super7fighter het volgende:
O, wel jammer van kolonel Chekov dan. Hij was wel oke.
Jack O'Neill is naar Homeworld Security in het Pentagon gegaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:47 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga vandaag op dvd de pilot en seizoen 2 en 3 halen
Ligt het aan mij of zie ik op die foto in de OP niet de "echte" jack O'neill (Richard dean Anderson)?
Veel spanning. Ze moet nu wel echt met iets geweldigs komen om niet in één keer weggevaagd te worden. Gelukkig gaat dat ongetwijfeld gebeuren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar kolere zeg...wat een einde!
De Ori zijn echt extreem machtig. De Korolev vernietigd, Ha'taks worden met 1 schot opgeblazen. Wauw!
Ja ik vind dat ook geweldige uitspraken. Eigenlijk ook wel actueel als je denkt aan Mohammed B. ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat doet natuurlijk denken aan die speech van die docigast
[afbeelding]
Great holy armies shall be gathered and trained to fight all who embrace evil. In the name of the gods, ships shall be built to carry our warriors out amongst the stars and we will spread Origin to all the unbelievers! The power of the Ori will be felt far and wide, and the wicked shall be vanquished.
Hij had dus gelijk
And those who are prideful and refuse to bow down, shall be layed low and made on to dust.
Heerlijk, al die bijbelachtige teksten
Yep s5, hij speelt daarin een van de baddies. Ik heb daarmee niks verklapt toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee! Je hebt het over s5? Daar hier niet over spreken aub, dat seizoen volg ik later pas!
Zeker het einde, oh my fucking god, zeker een van de beste cliffhangers uit de serie, die Orii schepen waren zo bruut, alles zo goed als kapot met 1 schot, te gaaf gewoon!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Nachoman het volgende:
vet vet vet vet vet... supervet!
Waar zijn de schepen van de Asgard / Nox / Furlings ? kunnen die niet helpen, ik vond dit nogal een weak defence, hadden ze beter thuis kunnen blijven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
't een ras van dezelfde oorsprong als de Ancients/Alterans he.
Die doen alles in het groot.
Heel misschien in seizoen 10, als ze weer een jubileum aflevering hebben (nr 200 alweer geloof ik) had ik op Gateworld ergens gelezen, maar weet niet meer waar...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Furlings -> Nog nooit iets van gehoord. Die zijn uitgestorven of verdwenen naar een ander stelsel
Er was een asgard ship. Alleen die kon ook niets uitrichten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef Ogala het volgende:
[..]
Waar zijn de schepen van de Asgard / Nox / Furlings ? kunnen die niet helpen, ik vond dit nogal een weak defence, hadden ze beter thuis kunnen blijven.
Dat zou wel leuk zijn. 'k ben er erg benieuwd naar. 't is een van de vier grote rassen, dus die kunnen nog erg interessant worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Mattievandezolder het volgende:
Heel misschien in seizoen 10, als ze weer een jubileum aflevering hebben (nr 200 alweer geloof ik) had ik op Gateworld ergens gelezen, maar weet niet meer waar...
Ben het er ook helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, check die gateworld poll!
How would you rate "Camelot?"
Outstanding 12164 (96%)
Good 323 (3%)
Fair 85 (1%)
Poor 21 (0%)
Terrible 31 (0%)
Zeker, ik ook. Dit moet haast wel de hoogste score ooit zijn voor een SG-1 aflevering.quote:Ben het er ook helemaal mee eens!
Ik had daar al iets over gelezen. Dat gaat nog erg interessant worden, maar ik zal het maar niet spoileren hierquote:Ik wed dat er iets flink groots gaat gebeuren met die baby van Vala! wat precies ben ik nog niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De baby van Vala zal idd heel wat te weeg brengen, maar dat is zoals Saviour zegt VEEL te veel spoileren. Dus ik zeg ook niets, maar ik weet het wel![]()
Yup dat klopt. was bij Wolf 359quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat van Star Trek was toch een Borg Cube die een hele Starfleet vloot wegvaagde?
Daarover heb ik weleens gelezen in een beschrijving. Dit lijkt er idd wel wat op.
Dat is waar maar de Wraith zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:38 schreef __Saviour__ het volgende:
De series lopen synchroon. De makers willen zeker crossover, en dat is er al geweest ook.
Maar die ontdekking hebben ze daar in Pegasus zelf hard nodig tegen de Wraith.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die schepen waren wel ontzettend cool zeg.<- dit was mijn gezicht de laatste 15 minuten.
Ik denk trouwens dat aanvallen van de achterkant niet geholpen had, waarschijnlijk zijn de schilden daar te goed voor. Maar goed, ze hadden het kunnen proberen.
Is het trouwens zeker dat het de Korelev is die kapot geschoten werd? Op Wikipedia staat dat het niet duidelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |