Over de Odyssey;quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:08 schreef Super7fighter het volgende:
Alleen de laatse 7 minuten konden me echt boeien.
De Odyssey is vernietigd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de rest van de aflevering;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door roobje op 11-03-2006 16:22:58 ]"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
Dat is Cameron Mitchell, een personage dat sinds seizoen 9 meedoetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:47 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga vandaag op dvd de pilot en seizoen 2 en 3 halen
Ligt het aan mij of zie ik op die foto in de OP niet de "echte" jack O'neill (Richard dean Anderson)?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:19 schreef roobje het volgende:
[..]
Over de Odyssey;O, wel jammer van kolonel Chekov dan. Hij was wel oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het effect van de supergate die open ging wel erg vet gedaan. Maar zoveel dingen waren weer onlogisch. Ik zou de Ori van de achterkant aanvallen, hun 'big gun' zit aan de voorkant. En meer van dat soort dingen, dat stoort me wel vaak aan SG-1.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
Ik durf te wedden dat hij 1 van de mensen is die het overleeft...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef Super7fighter het volgende:
O, wel jammer van kolonel Chekov dan. Hij was wel oke.
Jack O'Neill is naar Homeworld Security in het Pentagon gegaan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:47 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga vandaag op dvd de pilot en seizoen 2 en 3 halen
Ligt het aan mij of zie ik op die foto in de OP niet de "echte" jack O'neill (Richard dean Anderson)?
Veel spanning. Ze moet nu wel echt met iets geweldigs komen om niet in één keer weggevaagd te worden. Gelukkig gaat dat ongetwijfeld gebeuren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar kolere zeg...wat een einde!
De Ori zijn echt extreem machtig. De Korolev vernietigd, Ha'taks worden met 1 schot opgeblazen. Wauw!
Ja ik vind dat ook geweldige uitspraken. Eigenlijk ook wel actueel als je denkt aan Mohammed B. ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat doet natuurlijk denken aan die speech van die docigast
[afbeelding]
Great holy armies shall be gathered and trained to fight all who embrace evil. In the name of the gods, ships shall be built to carry our warriors out amongst the stars and we will spread Origin to all the unbelievers! The power of the Ori will be felt far and wide, and the wicked shall be vanquished.
Hij had dus gelijk
And those who are prideful and refuse to bow down, shall be layed low and made on to dust.
Heerlijk, al die bijbelachtige teksten
Yep s5, hij speelt daarin een van de baddies. Ik heb daarmee niks verklapt toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen idee! Je hebt het over s5? Daar hier niet over spreken aub, dat seizoen volg ik later pas!
Zeker het einde, oh my fucking god, zeker een van de beste cliffhangers uit de serie, die Orii schepen waren zo bruut, alles zo goed als kapot met 1 schot, te gaaf gewoon!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef Nachoman het volgende:
vet vet vet vet vet... supervet!
Waar zijn de schepen van de Asgard / Nox / Furlings ? kunnen die niet helpen, ik vond dit nogal een weak defence, hadden ze beter thuis kunnen blijven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
't een ras van dezelfde oorsprong als de Ancients/Alterans he.
Die doen alles in het groot.
Heel misschien in seizoen 10, als ze weer een jubileum aflevering hebben (nr 200 alweer geloof ik) had ik op Gateworld ergens gelezen, maar weet niet meer waar...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Furlings -> Nog nooit iets van gehoord. Die zijn uitgestorven of verdwenen naar een ander stelsel
Er was een asgard ship. Alleen die kon ook niets uitrichten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef Ogala het volgende:
[..]
Waar zijn de schepen van de Asgard / Nox / Furlings ? kunnen die niet helpen, ik vond dit nogal een weak defence, hadden ze beter thuis kunnen blijven.
Dat zou wel leuk zijn. 'k ben er erg benieuwd naar. 't is een van de vier grote rassen, dus die kunnen nog erg interessant worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Mattievandezolder het volgende:
Heel misschien in seizoen 10, als ze weer een jubileum aflevering hebben (nr 200 alweer geloof ik) had ik op Gateworld ergens gelezen, maar weet niet meer waar...
Ben het er ook helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, check die gateworld poll!
How would you rate "Camelot?"
Outstanding 12164 (96%)
Good 323 (3%)
Fair 85 (1%)
Poor 21 (0%)
Terrible 31 (0%)
Zeker, ik ook. Dit moet haast wel de hoogste score ooit zijn voor een SG-1 aflevering.quote:Ben het er ook helemaal mee eens!
Ik had daar al iets over gelezen. Dat gaat nog erg interessant worden, maar ik zal het maar niet spoileren hierquote:Ik wed dat er iets flink groots gaat gebeuren met die baby van Vala! wat precies ben ik nog niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De baby van Vala zal idd heel wat te weeg brengen, maar dat is zoals Saviour zegt VEEL te veel spoileren. Dus ik zeg ook niets, maar ik weet het wel![]()
Yup dat klopt. was bij Wolf 359quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat van Star Trek was toch een Borg Cube die een hele Starfleet vloot wegvaagde?
Daarover heb ik weleens gelezen in een beschrijving. Dit lijkt er idd wel wat op.
Dat is waar maar de Wraith zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:38 schreef __Saviour__ het volgende:
De series lopen synchroon. De makers willen zeker crossover, en dat is er al geweest ook.
Maar die ontdekking hebben ze daar in Pegasus zelf hard nodig tegen de Wraith.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die schepen waren wel ontzettend cool zeg.<- dit was mijn gezicht de laatste 15 minuten.
Ik denk trouwens dat aanvallen van de achterkant niet geholpen had, waarschijnlijk zijn de schilden daar te goed voor. Maar goed, ze hadden het kunnen proberen.
Is het trouwens zeker dat het de Korelev is die kapot geschoten werd? Op Wikipedia staat dat het niet duidelijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:46 schreef LSDsmurf het volgende:Okay, dank je wel. Ik heb die spoilers van seizoen 10 nog niet gelezen, wil een beetje verrast worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef sleepflower het volgende:Hele erge spoiler (aangezien sleepflower het al een beetje gezegd heeft), ik heb je gewaarschuwd :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het trouwens zeker dat het de Korelev is die kapot geschoten werd? Op Wikipedia staat dat het niet duidelijk was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.minder erge spoiler :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu lekker wachten tot juli 2006![]()
![]()
Als je de spoilers van seizoen 10 doorleest kom je er wel achter dat dat inderdaad de Korolev was die er aan ging.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef sleepflower het volgende:
Is het trouwens zeker dat het de Korelev is die kapot geschoten werd? Op Wikipedia staat dat het niet duidelijk was.
Vet trouwens die supergate in actie:
Voordat alles er aan ging...
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
Zeer mooi allemaal ja. Hoe dit gate zich opende, de event horizon die zich opbouwde, super special effects allemaal! En hoe zo'n Ori schip onder Carter doorschoot![]()
Alles aan deze episode was gewoon gaaf. Dat gedoe in Camelot, Merlin, de Black Knight. Ik vond deze aflevering zelfs nog beter dan Lost City❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Ik vond hem ook heel erg gaaf, maar Lost City vond ik toch wat meer hebben, ik heb het al eens eerder gezegd, maar als ze in dat cargo ship boven antarctica hangen en de Prp,etheus komt er zo aanvliegen met General Hammond, voor mij echt de meest memorabele scene!quote:Op zondag 12 maart 2006 16:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Zeer mooi allemaal ja. Hoe dit gate zich opende, de event horizon die zich opbouwde, super special effects allemaal! En hoe zo'n Ori schip onder Carter doorschoot![]()
Alles aan deze episode was gewoon gaaf. Dat gedoe in Camelot, Merlin, de Black Knight. Ik vond deze aflevering zelfs nog beter dan Lost City
Camelot is iig de beste cliffhanger tot nu toe van Stargate, gevolgd door die van seizoen 1 van Battlestar Galactica, om toch een beetje recent te blijven (anders kom je weer uit in seizoen 4 van startrek the next generation --> I am Locutus of Borg, resistance is futile)Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
Dat is ook wel een erg mooi moment ja
"More ships approaching from the opposite direction."
"They are not Goa'uld…"
En dan zie je Prometheus met een enorme vloot F302's
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Moeten we nou echt enkele maanden wachten voor het vervolg
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Wees blij dat je moet wachten tot Juli. Battlestar gaat pas weer verder in Oktoberquote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef longinus het volgende:
Moeten we nou echt enkele maanden wachten voor het vervolg![]()
![]()
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me![]()
Wat ik wel jammer vond was dat de beeldkwaliteit minder was. Mocht iemand een betere hebben laat me iets weten.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
Zo, idd! Gelukkig gaat volgende maand ofzo Doctor Who weer beginnen, ander houd ik het écht niet vol tot juli.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wees blij dat je moet wachten tot Juli. Battlestar gaat pas weer verder in Oktober![]()
![]()
![]()
Dat is 4 maanden
Ik heb ze gelukkig allemaal op mijn HD staan, elke dag eentje terugkijken
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Ik heb zojuist heel seizoen 6 bekeken en ik vind het jammer dat Stargate steeds meer zich gaat focussen op ruimteschepen en gevechten in de ruimte. Daardoor wordt het een beetje een Star Trek aftreksel. Wat ik altijd zo juist leuk vond van Stargate waren de poorten die je bracht naar hele nieuwe werelden. Waar SG1 avonturen beleefde. Ook vond ik de Egyptische lijn in het verhaal van Stargate heel goed. Seizoen 6 zit vol met afleveringen die zijn gevuld met troep, waarvan de aflevering waarin de Prometheus wordt geintroduceerd echt een dieptepunt is; totaal niet geloofwaardig. De laatste aflevering van seizoen 6, 'Full Circle', was daarom weer ouderwets goed. Het is jammer dat ze niet die richting vast blijven houden. En dat 'MacGyver', of hier O'Neil nu is verdwenen vind ik dus echt jammer. Een van de redenen waarom ik altijd naar Stargate keek was vanwege hem.
Ik heb ook seizoen 1 en 2 van Atlantis bekeken en ik vind die helemaal niks. Altijd de Wraith die met gekke bekken trekken en altijd dat ene schip dat gelijk weer in hyperspace gaat wanneer de schilden dreigen te bezwijken. Enorm eentonig.Drink ik.![]()
Het grootste gedeelte van Stargate draait nog altijd gewoon om de Stargate zelf.
Dat Aarde zelf intergalactische ruimteschepen verkrijgt is gewoon een logische ontwikkeling, die nodig is om te reageren op de alsmaar groter wordende dreiging.
Richard Dean Anderson mis ik trouwens totaal niet in het nieuwe seizoen.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Richard Dean Anderson mis ik trouwens totaal niet in het nieuwe seizoen.HEIDEN!!!
![]()
Maar tis wel een beetje waar, ook zonder hem is de serie goed te pruimen![]()
![]()
Das waar, maat het zou leuk zijn om hem weer vaker terug te zien in de serie..quote:Op maandag 13 maart 2006 01:37 schreef RogerR het volgende:
[..]
HEIDEN!!!
![]()
Maar tis wel een beetje waar, ook zonder hem is de serie goed te pruimen
Van welk seizoen is dat?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is ook wel een erg mooi moment ja
"More ships approaching from the opposite direction."
"They are not Goa'uld…"
En dan zie je Prometheus met een enorme vloot F302's![]()
Ben pas sinds einde seizoen 8 weer gaan kijken..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."![]()
ik snapte ook niet waarom ze niet hyperspacede toen ze bijna kapot waren.
en de russen hebben ook niet veel gehad aan hun schip.
ook weet ik nog steeds niet wanneer er verwezen wordt naar cut the green one.
en wat vala op dat schip deed.
en the lost city vond ik leuker (maar dat moest dan ook eigenlijk da afsluitfilm van stargate worden)1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
zo vaak komen die schepen niet terug en als ze ingezet worden zijn het meestal goede afleveringen.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef SpaRood het volgende:
Ik heb zojuist heel seizoen 6 bekeken en ik vind het jammer dat Stargate steeds meer zich gaat focussen op ruimteschepen en gevechten in de ruimte. Daardoor wordt het een beetje een Star Trek aftreksel. Wat ik altijd zo juist leuk vond van Stargate waren de poorten die je bracht naar hele nieuwe werelden. Waar SG1 avonturen beleefde. Ook vond ik de Egyptische lijn in het verhaal van Stargate heel goed. Seizoen 6 zit vol met afleveringen die zijn gevuld met troep, waarvan de aflevering waarin de Prometheus wordt geintroduceerd echt een dieptepunt is; totaal niet geloofwaardig. De laatste aflevering van seizoen 6, 'Full Circle', was daarom weer ouderwets goed. Het is jammer dat ze niet die richting vast blijven houden. En dat 'MacGyver', of hier O'Neil nu is verdwenen vind ik dus echt jammer. Een van de redenen waarom ik altijd naar Stargate keek was vanwege hem.
Ik heb ook seizoen 1 en 2 van Atlantis bekeken en ik vind die helemaal niks. Altijd de Wraith die met gekke bekken trekken en altijd dat ene schip dat gelijk weer in hyperspace gaat wanneer de schilden dreigen te bezwijken. Enorm eentonig.
en het werd tijd dat ze dat egyptisch thema een gingen laten varen dat heeft 8 seizoenen gedraait ze doen nu middeleeuwen1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Hij was eerst natuurlijk wel dé held. Maar na 8 seizoenen was zijn domheid wel een beetje vervelend, en ook de 'relatie' met Carter die steeds maar niks werd, begon oud te worden.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:37 schreef RogerR het volgende:
HEIDEN!!!
![]()
Maar tis wel een beetje waar, ook zonder hem is de serie goed te pruimen![]()
In seizoen 8 vond ik hem totaal ook al niet passen in zijn rol als generaal.
Na 20 seizoenen van seizoen 9 ben ik erg goed gewend aan Mitchell, die gast doet het ook goed.Lost City, de prachtige seizoensfinale van seizoen 7.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:01 schreef Daemon19 het volgende:
Van welk seizoen is dat?
Ben pas sinds einde seizoen 8 weer gaan kijken..
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
De domheid van O'Neill stoorde mij ook enigszins. Mitchell is een stuk slimmer en serieuzer dan O'Neill, die tijdens een executie dingen lult.When all else fails, you always have delusion.![]()
Season finale was om te smullen![]()
Deed me denken aan battles in startrek en om eerlijk te zijn kan niemand tippen aan the Borg (resistance is futile)
Borg is zo fascinerend he.. maar goed haha.. Ori mogen er ook zijn hoor![]()
Ik denk zelf dat ze allemaal doodgaan op iemand na en diegene vindt de tijdmachine![]()
En dan wordt vanalles voorkomen en we leven nog happily ever after![]()
![]()
Dat vraag ik me ook af. Misschien refereert het naar iets dat nog in seizoen 10 gaat gebeuren maar dat lijkt me maar raar.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ook weet ik nog steeds niet wanneer er verwezen wordt naar cut the green one.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)![]()
Behalve Species 8472.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:34 schreef Arsenius het volgende:
Deed me denken aan battles in startrek en om eerlijk te zijn kan niemand tippen aan the Borg (resistance is futile)
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.![]()
Stargate heeft ook zijn eigen 'Borg': De Replicatorsquote:Op maandag 13 maart 2006 14:34 schreef Arsenius het volgende:
Ze assimileren nieuwe technologie, zijn immuum voor energiewapens, operen collectief.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
WAT EEN GENIALE AFLEVERING!![]()
sorry, ik loop een paar dagen achterGTA San Andreas Multiplayer: Las Venturas Playground Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!![]()
Mee met Tomin... ze wilde niet achter blijven zonder hem..(eigenlijk als smoes om zsm terug te komen in haar eigen stelsel). Je moet wel goed luisteren hoor, in 9x19 zegt ze dat namelijk tegen Tomin nadat ie binnen is komen stormen aan het eind.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
en wat vala op dat schip deed.![]()
De Ori wisten dat ze terug wilde gaan, want anders hadden ze die bebe niet in haar buik gedaan.When all else fails, you always have delusion.![]()
een kind van de goden, vala moet zich vereerd voelen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
zeker doen, wachten op de dvd-box van s9 duurt nog vele maanden.
maar wanneer die er is, ga ik het zeker kopen❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
De dat wordt dan een te groot Star Trek Voyager gehalte hoor. Maar ben wel benieuwd hoe e dit gaan recht zetten misschien zijn ze wel gaan ascenden en gaan zo de Ori recht streeks vechten op hun eigen niveauquote:Op maandag 13 maart 2006 14:34 schreef Arsenius het volgende:
Season finale was om te smullen![]()
Borg is zo fascinerend he.. maar goed haha.. Ori mogen er ook zijn hoor![]()
Ik denk zelf dat ze allemaal doodgaan op iemand na en diegene vindt de tijdmachine![]()
En dan wordt vanalles voorkomen en we leven nog happily ever after![]()
Live for the moment. Because it may never come again.![]()
Dat zouden de Alterans niet toestaan, die zouden dan ingrijpen.
Dat deden ze ook toen ascended Daniel het wilde opnemen tegen Anubis.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Heb gisteravond de laatste ep. van dit seizoen gekeken en moet zeggen dat het een zeer goede ep. was! Hoewel het niet aan de lost city kan tippen vindt ik....
Maar ik weet wel al dat seizoen 10 een geweldig seizoen moet gaan worden!! In ieder geval de eerste paar afleveringen. De gehele vloot is gewoon weggevaagd en de ori kunnen nu gewoon gaan doen wat ze willen gaan doen.... We zijn kansloos om ze tegen te houden en het kan dus heel erg leuk gaan worden om dit op te gaan lossen! En wat zullen de ori gaan doen in de tussentijd.... planeten bezetten? aarde misschien?Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!![]()
Als het goed is gaan ze op weg naar Chulak, zag ik staan...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:31 schreef Noedie het volgende:
planeten bezetten?Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come![]()
pfffff, net pas gekeken, wat een finale zeg. Vond heel de aflevering perfect, goed tempo (niet te snel, gebeurde de laatste tijd te vaak) en niet te voorspelbaar. Grote verassing dat het zo'n slachtveld werd, aangezien ze 2 dingen hadden die de boel konden voorkomen en normaal altijd alles op z'n pootjes terecht komt.
Ik vond dat beamen op het moment dat daniel zij "there is no magic" echt fantastisch
Logica was hier en daar wel wat ver te zoeken. Rare tactieken, waarom alsnog met de Korolev meegaan, dat soort zaken.
Ben benieuwd of carter de supergate nog kan saboteren ofzo.
En zonde van de Korolev, de aarde kan de laatste tijd niet echt lang genieten van hun! schepen. Je begint je sowieso af te vragen hoelang ze de boel nog verborgen kunnen houden voor het volk!Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.![]()
in 6 moest ik wel erg wennen aan die quinn❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Quinn had wel wat, alleen jammer dat 'ie zuiver als vervanging voor Jackson diende . . .quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
in 6 moest ik wel erg wennen aan die quinnTake my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me![]()
Dat is wel een jammer punt ja. Jackson weg, en hoppa, gelijk Jonas als vervangend teamlid.
Maar nadat ik eraan gewend was, vond ik wel een cool gastje. Hij werd wel snel weer afgeserveerd toen Jackson ineens weer terug was, da's wel jammer.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
idd had graag gezien dat hij nog een keer langs kwamquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is wel een jammer punt ja. Jackson weg, en hoppa, gelijk Jonas als vervangend teamlid.
Maar nadat ik eraan gewend was, vond ik wel een cool gastje. Hij werd wel snel weer afgeserveerd toen Jackson ineens weer terug was, da's wel jammer.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Hij is in seizoen 7 nog een keer terug gekomen. Maar inderdaad, we kunnen nu alle hulp gebruiken die we kunnen krijgen, dus waarom niet de planeet waar Quinn vandaan komt. De Ori zullen hun echt niet sparenBFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!![]()
een klein rolletje had ie nog ja, met die graafmachine. zijn volk zou niet echt kunnen help denk ik, te primitief.
De Tollan zouden goed van pas komen, maar helaas he.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ik vind het wel jammer dat ze niets meer met de Tollan gedaan hebben. Er zouden best wel enkele overlevenden kunnen zijn. En nu de planeet een beetje stukjes is zijn ze vast niet zo principeel meer over technologie uitdelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
een klein rolletje had ie nog ja, met die graafmachine. zijn volk zou niet echt kunnen help denk ik, te primitief.
De Tollan zouden goed van pas komen, maar helaas he.![]()
![]()
mwah, die zijn echt wel dood. Hun ioncanons hadden geen effect op Anbubis' schip en ze lagen flink onder vuur in de laatste shots van die aflevering❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Maar ze waren wel bezig met ontsnappen d.m.v. scheepjes. Er is er vast wel 1. Maar ja, het is waarschijnlijk toch wel een dode verhaallijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
mwah, die zijn echt wel dood. Hun ioncanons hadden geen effect op Anbubis' schip en ze lagen flink onder vuur in de laatste shots van die aflevering![]()
Ach, wie weet.
Eentje ervan is al stiekem getrouwd met dr. Weir
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
iddquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ach, wie weet.
Eentje ervan is al stiekem getrouwd met dr. Weir1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
Hehe, wat ik bedoelde om Quinn en z'n planeet echt allies te maken is omdat ze Naquada en Naquadria hebben. Beide nodig voor wapens/schepen. En laten we die nog net nodig hebben
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |