Persoonlijk vind ik Atlantis leuker, helemaal nu O'Neil pleite is bij SG1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:24 schreef Dementor het volgende:
Ik vind SG1 leuker dan Atlantis.
Hopelijk gaan ze nog even door.
Ja de chemie tussen O'Neil en de rest van het SG1 team is super.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Atlantis leuker, helemaal nu O'Neil pleite is bij SG1
Ik hoop echter niet dat Atlantis SG1 echt gaat vervangen... laat ze maar lekker synchroon lopen
Dan zou SG1 op 15 seizoenen uitkomen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:20 schreef Dementor het volgende:
Is het de bedoeling dat Atlantis ooit (binnen een jaar of 5) SG1 gaat vervangen qua serie?
Dat hangt van de persoon af die de 300e post plaatst in Chevron 8.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:35 schreef Ultralaser het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik die topic bekijk maar vroeg me af hoe we het topic gaan noemen als we voorbij Chevron 8 zijn
Misschien iets met de team's dan ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:35 schreef Ultralaser het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik die topic bekijk maar vroeg me af hoe we het topic gaan noemen als we voorbij Chevron 8 zijn
Richard Dean Anderson wil meer tijd doorbrengen met zijn familie, en dan vooral met zijn dochtertje (iets van 7 of 8 jaar oud)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:47 schreef Abonides het volgende:
Waarom is McGyver eigenlijk gestopt met de serie?
Chevron 9 .. niet flauw doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:35 schreef Ultralaser het volgende:
Hoop niet dat SG:Atlantis het zelfde lot staat te wachten als Star Trek: Enterprisequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:07 schreef TechXP het volgende:
Vind beide series errug super. Soms wat mindere afleveringen, maar ik vind het verhaal, de karakters, etc. allemaal boeiend. Ik hoop dat ze doorgaan met SG1 en met Atlantis. Iemand idee of de kijkcijfers nog zeer goed/veelbelovend zijn van de series?
Achso... ik kan altijd wel erg om zijn karakter lachen. Hij was/is toch executive producer? Het zou wel leuk zijn als ie nog eens terugkomt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Richard Dean Anderson wil meer tijd doorbrengen met zijn familie, en dan vooral met zijn dochtertje (iets van 7 of 8 jaar oud)
Die is voortijdig gestopt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:21 schreef omegaproject het volgende:
Hoop niet dat SG:Atlantis het zelfde lot staat te wachten als Star Trek: Enterprise
mijn bittorent weigert dienst en op dc++ is hij nog niet te vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |