abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45431451

Stargate Atlantis:
Zoals de naam al zegt, draait het in deze serie om de mythische stad Atlantis. De oude legende, die de mensheid al duizenden jaren bezighoudt, blijkt waar te zijn! Atlantis is daadwerkelijk de Verloren Stad, diep verzonken in de oceaan! [meer...]

Hoofdpersonen:

Van links naar rechts: Dr. Rodney McKay, Major John Sheppard, Dr. Elisabeth Weir, Dr. Carson Beckett , Teyla Emmagan en Ronon Dex

Afleveringen:
Seizoen 2 wordt op het moment uitegezonden in de VS op het Sci Fi Channel.
Afleveringen zijn daar op vrijdagavond, waarna ze gewoonlijk zaterdagochtend (nl tijd) te downloaden zijn. Veronica zal na seizoen 7 van Stargate SG-1 beginnen met het uitzenden van Atlantis.

301 - No Man's Land
302 - Misbegotten
303 - Irresistible
304 - Sateda
305 - Progeny
306 - The Real World
307 - Common Ground
308 - McKay and Mrs. Miller
309 - Phantoms
310 - The Return (Part One)
311 - The Return (Part Two)
312 - Echoes
313 - Irresponsible
314 - Sunday
315 - Tao of Rodney
316 - The Game
317 - The Ark
318 - Submersion
319 - Vengeance
320 - First Strike
Hier omschrijving per aflevering.

Vorige delen:
Stargate Atlantis
Stargate Atlantis Deel 2
Stargate Atlantis Chevron 3
Stargate Atlantis Chevron 4
Stargate Atlantis: Chevron 5
Stargate Atlantis: Chevron 7 ...
Stargate Atlantis: Chevron 8

deze OP: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Stargateatlantis

[ Bericht 7% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 17-01-2007 12:07:48 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:20:12 #2
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_45431669
Vernieuw het OP slet, da's nog van seizoen 2.
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:39:04 #3
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_45432196
Ja seizoen drie is bijna afgelopen. Ik zet het toch maar even in spoiler tekst, want ik weet eigenlijk niet of dit met eht verhaal te maken heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_45432528
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef DooD het volgende:
Ja seizoen drie is bijna afgelopen. Ik zet het toch maar even in spoiler tekst, want ik weet eigenlijk niet of dit met eht verhaal te maken heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
waar haal je deze inside info trouwens vandaan ?
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:01:33 #5
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_45432870
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef angel008 het volgende:

[..]
SPOILER
waar haal je deze inside info trouwens vandaan ?
Van Scifi forums, maar ik begrijp niet waarom hebben ze zo hard gevochten dan om haar in seizoen twee erbij te houden? Misschien een noob vraag maar ik ben nu pas bij nadat ik door de drie seizoenen ben heen gevlogen.
SPOILER
pi_45433067
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef Mirel het volgende:
Vernieuw het OP slet, da's nog van seizoen 2.
eh rustig he de wiki was niet aangepast
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_45433349
DooD mag ik weten waar je die info vandaan hebt ben namelijk zeer benieuwd
  Donald Duck held woensdag 17 januari 2007 @ 12:29:53 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45433710
Dus zit ik de hele tijd te wachten op de aflevering, is ie er al lang
Stomme opgefuckte nummering.
En dan is het ook nog eens alleen maar HD, dat wil ik niet!

[ Bericht 16% gewijzigd door __Saviour__ op 17-01-2007 12:35:41 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45435881
ik zag op gateworld dat ze weir's rol verkleinen naar recurring, dus gewoon wat minder vaak, maar goed, wat heeft ze eigenlijk nog toe te voegen?? niet dat ik haar niet mag ofzo, maar de laatste tijd zie ik haar eigenlijk alleen maar in de controlroom gesprekjes voeren met Sheppard over de radio...

Enne laat Carter maar komen

Als ze in seizoen 4 maar niet al te veel gaan focussen op de human form replicators, dat heb ik wel gezien inmiddels...
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:43:32 #10
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_45435936
Zo nieuwe aflevering binnengehaald maar nog niet gezien. En tevens een tvp
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  FOK!fotograaf woensdag 17 januari 2007 @ 14:45:27 #11
151126 angel008
pi_45437996
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:41 schreef Mattievandezolder het volgende:
ik zag op gateworld dat ze weir's rol verkleinen naar recurring, dus gewoon wat minder vaak, maar goed, wat heeft ze eigenlijk nog toe te voegen?? niet dat ik haar niet mag ofzo, maar de laatste tijd zie ik haar eigenlijk alleen maar in de controlroom gesprekjes voeren met Sheppard over de radio...

Enne laat Carter maar komen

Als ze in seizoen 4 maar niet al te veel gaan focussen op de human form replicators, dat heb ik wel gezien inmiddels...
he die zijn toch all zo goed als uitgevaagd nu ze dat ene wapen hebben ? (neem aan dat ze van die blast van atlantis moeilijk die code hebben kunnen doorvoeren naar hun vriendjes op replica atlantis..)

blijf het toch jammer vinden dat ze niet alle power supplies hebben blijkbaar zijn die toch na te maken zoals de replicators dat deden..
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:21:26 #12
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_45439225
En dan cancelen ze de show zeker na seizoen 4 omdat niemand meer kijkt
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_45441558
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:21 schreef Prowl het volgende:
En dan cancelen ze de show zeker na seizoen 4 omdat niemand meer kijkt
Nee, nog 2 seizoenen pas. Net als bij SG-1
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:47:32 #14
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_45442309
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef angel008 het volgende:
DooD mag ik weten waar je die info vandaan hebt ben namelijk zeer benieuwd
Zoals ik al gezegd heb van de scifi channel stargate atlantis forums
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:26:37 #15
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_45443831
Die Teyla mogen ze van mij wegknikkeren en inruilen voor Carter. Teyla zou het misschien goed doen in Gilmore Girls ofzo, maar met die lieve stem en dat "schattige" voorkomen past ze totaal niet in haar rol in de serie. Zoals Teal'c insight-info kon geven over de Goa'uld, zo was de bedoeling dat Teyla info kon geven over de Wraith. Haar rol is wat dat betreft door haar achtergrond beperkt gebleven dus mag ze best opkrassen. Met Carter en Ronin kan er misschien wel gelachen worden. Hoewel ik denk dar Ronin ook het best kan vervangen worden door een human die voor de Wraith gewerkt heeft, of nog stoutmoediger, een ex-Wraith-luitenant die in het Atlantis team komt. Vergelijkbaar met wat Teal'c is overkomen.
Sheppard is okay en grappig, en ik dat McKay niet vervangen kan worden door zijn injecties in de interacties met de andere spelers. Van Weir heb ik ook genoeg gezien, die diplomatieke praatjes kennen we nu wel weer.

Verder is het misschien een goed idee om een nieuwe vijand te creeren in seizoen 4, die replicators is teveel van het "goede". Misschien zouden ze ook wat meer variatie en diversiteit qua werelden moeten laten zien, datgene wat SG-1 in de eerste 4 seizoenen vooral had. Meer volkeren, andere rassen en de Wraith als de dominante soort in dit stelsel, maar met plenty andere primitieve danwel geavanceerde volkeren die niet veel doen hebben met de Wraith of deze kunnen weerstaan.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_45444336
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:26 schreef Super7fighter het volgende:
Die Teyla mogen ze van mij wegknikkeren en inruilen voor Carter. Teyla zou het misschien goed doen in Gilmore Girls ofzo, maar met die lieve stem en dat "schattige" voorkomen past ze totaal niet in haar rol in de serie. Zoals Teal'c insight-info kon geven over de Goa'uld, zo was de bedoeling dat Teyla info kon geven over de Wraith. Haar rol is wat dat betreft door haar achtergrond beperkt gebleven dus mag ze best opkrassen. Met Carter en Ronin kan er misschien wel gelachen worden. Hoewel ik denk dar Ronin ook het best kan vervangen worden door een human die voor de Wraith gewerkt heeft, of nog stoutmoediger, een ex-Wraith-luitenant die in het Atlantis team komt. Vergelijkbaar met wat Teal'c is overkomen.
Sheppard is okay en grappig, en ik dat McKay niet vervangen kan worden door zijn injecties in de interacties met de andere spelers. Van Weir heb ik ook genoeg gezien, die diplomatieke praatjes kennen we nu wel weer.

Verder is het misschien een goed idee om een nieuwe vijand te creeren in seizoen 4, die replicators is teveel van het "goede". Misschien zouden ze ook wat meer variatie en diversiteit qua werelden moeten laten zien, datgene wat SG-1 in de eerste 4 seizoenen vooral had. Meer volkeren, andere rassen en de Wraith als de dominante soort in dit stelsel, maar met plenty andere primitieve danwel geavanceerde volkeren die niet veel doen hebben met de Wraith of deze kunnen weerstaan.
die teyla moet idd eens een keer in haar kontje geneukt worden.

Eigenlijk ben ik het niet met je eens ik zou alleen ronan willen f=vervangen door die gemuteerde lt Ford
  Donald Duck held woensdag 17 januari 2007 @ 17:45:38 #17
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45444494
Neuh, het team is wel goed hoor. Ook Teyla, hoewel haar verhaal en dat van haar volk wel meer diepgang mag krijgen.
En als er iemand echt nooit vervangen mag worden, is het wel McKay. Zo een extreem briljant geacteerd karakter is dat, heerlijk gewoon!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45445187
Rare aflevering, wel veel chicks op Atlantis trouwens
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:59:35 #19
153812 Frautie
Frautilicious
pi_45453095
waarom is dr. Beckett dood?

Had ie geen zin meer?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_45457487
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:59 schreef Frautie het volgende:
waarom is dr. Beckett dood?

Had ie geen zin meer?
ja dat vraag ik mij ook af het leek mij nu toch ook weer niet zo`n druk bezette acteur net als rda
pi_45468916
ff een vraagje want ik begin nu een beetje de weg kwijt te raken, de laatste aflevering die ik gezien heb was The Ark, die stond als 3x17 op internet, maar was pas de 16e die uitgezonden is, maar een nieuwe kan ik nog niet vinden, wtf?

Want die aflevering Sunday is nog steeds niet geweest of wel?? aargh...
pi_45469819
Waarschijnlijk was er gewoon geen (fatsoenlijk) verhaallijn meer rondom beckett te verzinnen..
Die blonde (toch wel schattige) ex-Firefly actrice gaat hem vervangen.

@ DooD:
SPOILER
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:40:44 #23
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_45474301
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:46 schreef Stinger__ het volgende:
Waarschijnlijk was er gewoon geen (fatsoenlijk) verhaallijn meer rondom beckett te verzinnen..
Die blonde (toch wel schattige) ex-Firefly actrice gaat hem vervangen.

@ DooD:
SPOILER
SPOILER
We zien het wel maar dat er iets gaat veranderen is duidelijk. Waarom wordt er anders een liefde voor Weir geintroduceerd en waarom krijg ik dan het idee dat Teyla het in Sunday over Sheppard had. Misschien dat ze dan toch chars met elkaar uphooken. Dit brengt een hoop soap met zich mee kijk maar Battlestar Galactica seizoen drie, maar als ze het luchtig houden en niet zoals in Battlestar doen dan kan het misschien nog wel leuke verhaallijnen opleveren. Het sterkste van deze aflevering is toch wel de humor, met de coole irritantheid van McKay en de redelijk goede verhaallijnen.
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:44:54 #24
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_45474501
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef Mattievandezolder het volgende:
ff een vraagje want ik begin nu een beetje de weg kwijt te raken, de laatste aflevering die ik gezien heb was The Ark, die stond als 3x17 op internet, maar was pas de 16e die uitgezonden is, maar een nieuwe kan ik nog niet vinden, wtf?

Want die aflevering Sunday is nog steeds niet geweest of wel?? aargh...
3.14 op internet is Sunday. Ik zag daarstraks trouwens ook 3.18 verschijnen, maar ik ga er vanuit dat dit ook gewoon de aflevering sunday is. De nummering klopt niet meer in ieder geval.
pi_45475445
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef DooD het volgende:

[..]

3.14 op internet is Sunday. Ik zag daarstraks trouwens ook 3.18 verschijnen, maar ik ga er vanuit dat dit ook gewoon de aflevering sunday is. De nummering klopt niet meer in ieder geval.
Nee idd, ik heb thuis maar zitten hernoemen, dus ik heb The Ark 3x16 genoemd, dus na Sunday (3x17) moet het weer kloppen, eindelijk... dat krijg je nou als je downloadt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')