SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef DooD het volgende:
Ja seizoen drie is bijna afgelopen. Ik zet het toch maar even in spoiler tekst, want ik weet eigenlijk niet of dit met eht verhaal te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar haal je deze inside info trouwens vandaan ?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef angel008 het volgende:
[..]Van Scifi forums, maar ik begrijp niet waarom hebben ze zo hard gevochten dan om haar in seizoen twee erbij te houden? Misschien een noob vraag maar ik ben nu pas bij nadat ik door de drie seizoenen ben heen gevlogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar haal je deze inside info trouwens vandaan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
eh rustig he de wiki was niet aangepastquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:20 schreef Mirel het volgende:
Vernieuw het OP slet, da's nog van seizoen 2.
he die zijn toch all zo goed als uitgevaagd nu ze dat ene wapen hebben ? (neem aan dat ze van die blast van atlantis moeilijk die code hebben kunnen doorvoeren naar hun vriendjes op replica atlantis..)quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:41 schreef Mattievandezolder het volgende:
ik zag op gateworld dat ze weir's rol verkleinen naar recurring, dus gewoon wat minder vaak, maar goed, wat heeft ze eigenlijk nog toe te voegen?? niet dat ik haar niet mag ofzo, maar de laatste tijd zie ik haar eigenlijk alleen maar in de controlroom gesprekjes voeren met Sheppard over de radio...
Enne laat Carter maar komen
Als ze in seizoen 4 maar niet al te veel gaan focussen op de human form replicators, dat heb ik wel gezien inmiddels...
Nee, nog 2 seizoenen pas. Net als bij SG-1quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:21 schreef Prowl het volgende:
En dan cancelen ze de show zeker na seizoen 4 omdat niemand meer kijkt
Zoals ik al gezegd heb van de scifi channel stargate atlantis forumsquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef angel008 het volgende:
DooD mag ik weten waar je die info vandaan hebt ben namelijk zeer benieuwd![]()
die teyla moet idd eens een keer in haar kontje geneukt worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:26 schreef Super7fighter het volgende:
Die Teyla mogen ze van mij wegknikkeren en inruilen voor Carter. Teyla zou het misschien goed doen in Gilmore Girls ofzo, maar met die lieve stem en dat "schattige" voorkomen past ze totaal niet in haar rol in de serie. Zoals Teal'c insight-info kon geven over de Goa'uld, zo was de bedoeling dat Teyla info kon geven over de Wraith. Haar rol is wat dat betreft door haar achtergrond beperkt gebleven dus mag ze best opkrassen. Met Carter en Ronin kan er misschien wel gelachen worden. Hoewel ik denk dar Ronin ook het best kan vervangen worden door een human die voor de Wraith gewerkt heeft, of nog stoutmoediger, een ex-Wraith-luitenant die in het Atlantis team komt. Vergelijkbaar met wat Teal'c is overkomen.
Sheppard is okay en grappig, en ik dat McKay niet vervangen kan worden door zijn injecties in de interacties met de andere spelers. Van Weir heb ik ook genoeg gezien, die diplomatieke praatjes kennen we nu wel weer.
Verder is het misschien een goed idee om een nieuwe vijand te creeren in seizoen 4, die replicators is teveel van het "goede". Misschien zouden ze ook wat meer variatie en diversiteit qua werelden moeten laten zien, datgene wat SG-1 in de eerste 4 seizoenen vooral had. Meer volkeren, andere rassen en de Wraith als de dominante soort in dit stelsel, maar met plenty andere primitieve danwel geavanceerde volkeren die niet veel doen hebben met de Wraith of deze kunnen weerstaan.
ja dat vraag ik mij ook af het leek mij nu toch ook weer niet zo`n druk bezette acteur net als rdaquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:59 schreef Frautie het volgende:
waarom is dr. Beckett dood?
Had ie geen zin meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:46 schreef Stinger__ het volgende:
Waarschijnlijk was er gewoon geen (fatsoenlijk) verhaallijn meer rondom beckett te verzinnen..
Die blonde (toch wel schattige) ex-Firefly actrice gaat hem vervangen.
@ DooD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zien het wel maar dat er iets gaat veranderen is duidelijk. Waarom wordt er anders een liefde voor Weir geintroduceerd en waarom krijg ik dan het idee dat Teyla het in Sunday over Sheppard had. Misschien dat ze dan toch chars met elkaar uphooken. Dit brengt een hoop soap met zich mee kijk maar Battlestar Galactica seizoen drie, maar als ze het luchtig houden en niet zoals in Battlestar doen dan kan het misschien nog wel leuke verhaallijnen opleveren. Het sterkste van deze aflevering is toch wel de humor, met de coole irritantheid van McKay en de redelijk goede verhaallijnen.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
3.14 op internet is Sunday. Ik zag daarstraks trouwens ook 3.18 verschijnen, maar ik ga er vanuit dat dit ook gewoon de aflevering sunday is. De nummering klopt niet meer in ieder geval.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef Mattievandezolder het volgende:
ff een vraagje want ik begin nu een beetje de weg kwijt te raken, de laatste aflevering die ik gezien heb was The Ark, die stond als 3x17 op internet, maar was pas de 16e die uitgezonden is, maar een nieuwe kan ik nog niet vinden, wtf?
Want die aflevering Sunday is nog steeds niet geweest of wel?? aargh...
Nee idd, ik heb thuis maar zitten hernoemen, dus ik heb The Ark 3x16 genoemd, dus na Sunday (3x17) moet het weer kloppen, eindelijk... dat krijg je nou als je downloadt....quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef DooD het volgende:
[..]
3.14 op internet is Sunday. Ik zag daarstraks trouwens ook 3.18 verschijnen, maar ik ga er vanuit dat dit ook gewoon de aflevering sunday is. De nummering klopt niet meer in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |