vent wordt te oud. Wordt gelukkig wel enigszins op in gespeeld op het einde. Op zich maar goed dat het gaat stoppen, anders wordt het te ongeloofwaardig. Zouden dan de rollen moeten omgooien. Teal'c meer als bestuurder dan vechter. Maar ja, wtf is er nou weer aan om die vent een afl lang achter een bureau te zien zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
Erg matige aflevering. Tealc was niet echt overtuigend en ook het gevecht met michel was een beetje over de top.
serieusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:36 schreef ROB1900 het volgende:
ik zag gisteren stargate atlantis seiz 2 voor 35,- bij de mediamarkt in utrecht
jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
serieus![]()
want dan ga ik hem halen maandag en eindhoven
Ok, dan zou ik alsnog een soort van "Final Arc" maken die alleen maar over de Ori gaat en niet een aflevering maken die ook bijvoorbeeld in seizoen 6 had kunnen zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:10 schreef Richardfun het volgende:
Ze zullen de Ori verhaallijn niet afmaken, daar zijn de films voor die nog komen, of in ieder geval één van die films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Daar gaat het dus fout; "leaflet" is dat actiestickertje? Dat verwijst weer naar de site voor de voorwaarden. De winkel zegt dat je de korting niet bij hun kan claimen waardoor ik dus afvraag waar dan wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
staat er toch duidelijk:
Welkom op de Sci-fi actie pagina van 20th Century Fox en MGM. Van 21 februari tot en met 23 mei 2007 zullen diverse van onze Sci-fi series een sticker met een unieke code bevatten. Deze unieke code kan je geweldige Sci-fi prijzen opleveren! Naast deze unieke code bevatten de Sci-fi series met een actiesticker een ¤ 10,- kortingsvoucher, welke je kunt verzilveren bij de aankoop van je volgende Sci-fi product (zie actievoorwaarden op het leaflet). Kortom het is ‘Sci-fi Unlimited’ bij 20th Century Fox en MGM de komende tijd. Succes!
online aankoop danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Daar gaat het dus fout; "leaflet" is dat actiestickertje? Dat verwijst weer naar de site voor de voorwaarden. De winkel zegt dat je de korting niet bij hun kan claimen waardoor ik dus afvraag waar dan wel?
De code die erop staat is voor e.o.a. spelltje op de site en niet voor de korting.
^^quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
een leaflet is een foldertje, dat zal er wel bij horen te zitten.
Ligt het er ook niet heel sterk aan dat dit het laatste seizoen is en dat het daarom ook minder word omdat ze vanalles moeten afronden, waar ze eingelijk in seizoen 11+ nog mee hadden kunnen door gaan. Kan aan mij liggen maar dat is denk ik 1 van de redenen (trouwens heb zelf alleen nog maar aflevering 1van seizoen 10 gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:52 schreef Super7fighter het volgende:
Slechtste aflevering ooit van Stargate. Niet de moeite waard om te kijken.
Heb het middenstuk overgeslagen, want het was zo saai en zo voorspelbaar. Ook het einde was totaal niet grappig.
Maar goed, ik had er niet zoveel van verwacht. De titel was ten slotte "family ties". Totaal on-stargate.
Ik vind het niet gek dat seizoen 10 het laatse seizoen is. De makers hebben totaal geen inspiratie meer.
idd de slechtste aflevering ooit deze.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Petrulli het volgende:
10x18, wéér een filler... Ik snap dat niet hoor, werk aan de main story met nog maar 3 afleveringen te gaan; het is nu 4 afleveringen geleden dat de Ori in beeld zijn geweest...
Heb wel genoten van de laatste 2 minuten, behalve dat had ik heel vaak een doorspoel-neiging.
Saaie fillers alleenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef BartK. het volgende:
Ik was op vakantie wat gemist?
Niet veel. Het wordt blijkbaar echt tijd dat de serie eindigt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef BartK. het volgende:
Ik was op vakantie wat gemist?
Helaas wel. Ze gingen wel door met films maken als dat succesvol genoeg is als ik het goed hebquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, dit seizoen 10 wordt het laatste. daarna nog wel 2 films die direct op dvd komen
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:49 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, die spelen geen rol meer.
Ok gelukkigquote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef __Saviour__ het volgende:
jawel, er zijn nog wel afleveringen die even een zijstapje maken en op zichzelf staan.
Dat zou wel gaaf zijn, moet eerlijk zeggen dat het wel best wennen is nu seizoen 9, intro is alleen wel lame met die 3D gatequote:Op maandag 5 maart 2007 14:53 schreef Mirel het volgende:
Er zijn nog 2 afleveringen, allebei te maken met de Ori, en in de laatste schijnt Thor te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |