het is in deze topics altijd al zo geweest dat we de usa/canada uitzendingen volgen en van de afleveringen die daar zijn uitgezonden, spoilers kunnen plaatsen. als er genoeg mensen zijn die enkel de veronica-uitzendingen volgen, kan dat natuurlijk in een eigen topicserie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Thanks voor de spoilers
Ik hoop dat je " The Prestige " nog wilt gaan kijken, want daarin is Christian Bale stiekum een tweeling, en is die Machine van Tesla eigenlijk een kloon-apparaat.
* WyriHaximus volgt het via Veronicaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is in deze topics altijd al zo geweest dat we de usa/canada uitzendingen volgen en van de afleveringen die daar zijn uitgezonden, spoilers kunnen plaatsen. als er genoeg mensen zijn die enkel de veronica-uitzendingen volgen, kan dat natuurlijk in een eigen topicserie.
Er is ook een Atlantis topicquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus volgt het via Veronica
Maar de spoilers boeien me niet wil het dan altijd juist nog grager zien! Misschien wel een idee om er een Stargate topic van de maken (ook met titel) ipv Stargate SG1 topic aangezien het hier ook vaak genoeg over atlantis gaat
.
Lol zie het ja was me nooit opgevallen (wel een paar keer naar gezocht)quote:
Ik heb Prestige al twee weken geleden al gezien!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Thanks voor de spoilers
Ik hoop dat je " The Prestige " nog wilt gaan kijken, want daarin is Christian Bale stiekum een tweeling, en is die Machine van Tesla eigenlijk een kloon-apparaat.
WTF, het komt toch alleen op zaterdag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Klootzakken bij SBS6. Ze moeten zonodig hun pauper ijsglij show uitzenden maar willen ook darten uitzenden dus wat doen ze? Ze zenden darten uit precies wanneer stargate begint:(:(:(:(:(:(!
We hadden eerst ook een centraal SG-1 topic en een S9 ( of was het S8? ) topic! en in het SG-1 topic mocht niet gepraat worden over S9, tenzij in spoilertags, dat werkte best goed eigenlijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is in deze topics altijd al zo geweest dat we de usa/canada uitzendingen volgen en van de afleveringen die daar zijn uitgezonden, spoilers kunnen plaatsen. als er genoeg mensen zijn die enkel de veronica-uitzendingen volgen, kan dat natuurlijk in een eigen topicserie.
Ja maar vandaag zenden ze darten uit van 8 tot 11quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef BartK. het volgende:
[..]
WTF, het komt toch alleen op zaterdag?![]()
quote:18:00 Politieachtervolgingen
18:15 Wegmisbruikers
19:10 Smallville
20:00 Keukenconcurrent Masters of darts
23:05 Stargate: Atlantis
00:05 Nachtprogrammering: Late night
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:52 schreef __Saviour__ het volgende:
geen sg-1 vandaag. alleen laat atlantis.
Kristel en de toffe getalletjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die zien we nog wel terug hoop ikquote:Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef BartK. het volgende:
GisterHmm volgens mij... Aflevering 2 van seizoen2. Dan komen ze een runner en Ford tegen, dat Ford zich in een Wraith schip laat stralen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef BartK. het volgende:
GisterHmm volgens mij... Aflevering 2 van seizoen2. Dan komen ze een runner en Ford tegen, dat Ford zich in een Wraith schip laat stralen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
phluphy for president!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |