Die vind ik best leuk! MM in alkmaar zegt van Foxquote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Als het goed is, is Sony de nieuwe uitgever. Die hebben immers MGM overgenomen, dat eerder de DVD's uitgaf.
Zou ik wel wel doen, maar hoeft denk niet perse als je even samenvatting leest van de film ofzo.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef Steenarend het volgende:
Ik wil ook wel eens beginnen met deze serie.Is het verstandig om de stargate Film eerst te zien voor het verhaal ofzo?
Als je echt alles wilt weten zou ik het wel doen. Anders kun je gewoon met seizoen 1 beginnenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef Steenarend het volgende:
Ik wil ook wel eens beginnen met deze serie.Is het verstandig om de stargate Film eerst te zien voor het verhaal ofzo?
Ja. Zeker de film kijken. Gewoon voor de verhaalopbouw en personages, en het is op zich gewoon een keitoffe avontuurlijke film.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef Steenarend het volgende:
SG1: 2e van seizoen 9 dat ze de Ori voor het eerst zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:15 schreef Napalm het volgende:
k*t, gisteren gemist @ V. welke aflevering was het?
Ehm, ik vroeg niks. Maar bedankt voor de info.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef BartK. het volgende:
[..]
Gewoon, vorige aflevering was vet tof
Er komen later nog meer afleveringen die helemaal op McKay gericht ziin, stuk voor stuk briljant zijn ze.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
SG1: 2e van seizoen 9 dat ze de Ori voor het eerst zien.
Atlantis: die dat die kwal (hij is verder juist grappig daarom) een meervoudige persoonlijkheid had (meesterlijk gedaan).
Dankje was ff ze naam kwijtquote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er komen later nog meer afleveringen die helemaal op McKay gericht ziin, stuk voor stuk briljant zijn ze.
Het topic gaat niet eens over veronica en toch praten we daar ook over.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar eh, waarom lopen hier SG1 én Atlantis door elkaar
Zalenka is een Tjechquote:
Colonelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef WyriHaximus het volgende:
O'niell: They didn't like the name I choose for the ship.
Carter: You can't name the ship Enterprise Kernel.geweldig seizoen 6
Bedankt zat er al op te wachtenquote:
Innercialdempers afaik. (Of hoe je het dan ook schrijft ...)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Tware het volgende:
Ben net begonnen met Stargate Atlantis. Valt me alleen echt op dat ze nergens zwaartekracht kennen. Al zitten ze in zon klein transporter ruimtescheepje, er is nog gewoon 1g![]()
versnellingsdempers. dat wordt al in een van de eerste afleveringen gezegd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef Tware het volgende:
Ben net begonnen met Stargate Atlantis. Valt me alleen echt op dat ze nergens zwaartekracht kennen. Al zitten ze in zon klein transporter ruimtescheepje, er is nog gewoon 1g![]()
innertial dampenersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Innercialdempers afaik. (Of hoe je het dan ook schrijft ...)
Ja maar Atlantis heeft zn eigen topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:10 schreef BartK. het volgende:
[..]
Het topic gaat niet eens over veronica en toch praten we daar ook over.
welke is het, '10x17' Talion? Volgens mij heb ik 10x15 'The Road Not Taken' gemist. Is deze al utigezonden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:08 schreef Richardfun het volgende:
Toffe SG1 ep weer, ondanks dat het een side story was, was het wel een goede
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, erg briljante aflevering is dat. veel leuke inside verwijzingen
Wheheheh, ja en Carter met haar "wink wink" wenkbrauwenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Die farscape scene was de engie die ik echt niet herkende, ik heb die serie nooit gezien. maar het zag er wel grappig uit.
de star trek scene was ook humor. can you reverse the....polarity? (dé standaardoplossing in star trek)
Oh vandaar, dat had ik dus ook gemistquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ja, tv.com gaat ook uit van de amerikaanse air dates, het wordt nu uitgezonden op Sky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |