Ah dat is wel beter jaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:20 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
ze heeft er wel respect voor maar ik weet dat ze het achterlijk vind, en die gedachte al als ze erbij zit... neen liever om half vijf 's nachts naar me laptopje gluren![]()
en bovendien, je moet ook geen SG kijken als je vriendin er is![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:20 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
ze heeft er wel respect voor maar ik weet dat ze het achterlijk vind, en die gedachte al als ze erbij zit... neen liever om half vijf 's nachts naar me laptopje gluren![]()
en bovendien, je ik moet ook geen SG kijken als je vriendin er is![]()
Link?quote:
Huh... is de nieuwe ep er al dan? Nee toch? Morgen toch pas??quote:Op woensdag 31 januari 2007 03:33 schreef Super7fighter het volgende:
Een cloaked Daedalus, wat een tactisch voordeel (tov de Wraith).![]()
Het slechte nieuws is dat 6 nieuwe Ori oorlogschepen door de Supergate zijn gekomen. 9 Ori-schepen sterk in totaal nu.![]()
iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:33 schreef Super7fighter het volgende:
Een cloaked Daedalus, wat een tactisch voordeel (tov de Wraith).![]()
Het slechte nieuws is dat 6 nieuwe Ori oorlogschepen door de Supergate zijn gekomen. 9 Ori-schepen sterk in totaal nu.![]()
Omdat we dan geen verhaal meer haddenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef Richardfun het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom ze niet, nadat ze dat Ori schip met het wapen erin door de poort hadden gestuurd, niet weer een wormhole hadden geopend zodat de Ori niet konden komen.
Je bent idd slecht met geheugen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:25 schreef Crazykill het volgende:
Dat cloaked is maar voor even hoor, Sam vroeg nog aan Daniel (via Mitchell:P ) hoe hij het had gecloakt en hij wist het niet...
En er zijn toch maar 8 Ori schepen? Er waren eerst 3 gekomen en eentje hebben ze vernietigd toen Bra'Tac met zo'n Goa'Uld mothership een Ori-ship ramde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minus het schip dat door de gate ging met het wapenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je bent idd slecht met geheugen.
Er waren eerst 4 schepen, en eentje ging kapot in de aflevering Pegasus Project, toen ze de supergate openden, de eventhorizon ging toen dwars door een ori schip heen. Bra'tacs actie haalde niks uit.
Heb je een grotere van die ergens vind haar best wel geil eingelijk met die oogjes zoquote:
Adria, de Orici. Soort van Prior qua krachten, maar dan sterker. En 1000x mooier uiteraard.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je een grotere van die ergens vind haar best wel geil eingelijk met die oogjes zo. (Btw wie is het?)
Omdat ze de gate in de pegasus galaxy hebben vernietigd om de link tussen de gate's ongedaan te maken. Dus nu zouden ze eerst weer 2 nieuwe gate's moeten plaatsen om weer een link te kunnen maken met de super gatequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef Richardfun het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom ze niet, nadat ze dat Ori schip met het wapen erin door de poort hadden gestuurd, niet weer een wormhole hadden geopend zodat de Ori niet konden komen.
Thanks, dat wilde ik dus ff weten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:27 schreef Radeon_NL het volgende:
[..]
Omdat ze de gate in de pegasus galaxy hebben vernietigd om de link tussen de gate's ongedaan te maken. Dus nu zouden ze eerst weer 2 nieuwe gate's moeten plaatsen om weer een link te kunnen maken met de super gate
Mijn dank ik grootquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Adria, de Orici. Soort van Prior qua krachten, maar dan sterker. En 1000x mooier uiteraard.
Erhm ja goeie het was nog vroegquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:47 schreef Mirel het volgende:
zoek dan op Morena Baccarin
Trouwens: http://www.gateworld.net/(...)d_crew_seek_is.shtml
Dit is een primeur![]()
Heb je de aflevering "200" niet gezien?? daar zaten ze in!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:38 schreef Daemon19 het volgende:
Zouden er trouwens geen furlings in dit seizoen voor komen??
We zitten inmiddels al op 70% van het (laatste) seizoen.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je bent idd slecht met geheugen.
Er waren eerst 4 schepen, en eentje ging kapot in de aflevering Pegasus Project, toen ze de supergate openden, de eventhorizon ging toen dwars door een ori schip heen. Bra'tacs actie haalde niks uit.
Das waar.. Het was alleen in de eerste minuut, das dan weer jammer..quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:34 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Heb je de aflevering "200" niet gezien?? daar zaten ze in!
Ah bagger ze liften zeker alleen maar mee op de naamquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef Mirel het volgende:
Oh die nieuwe serie boeit me geen flikker, ik kom er net achter dat het niks met stargate heeft te maken
waar heeft het dan wel mee te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:39 schreef Mirel het volgende:
Oh die nieuwe serie boeit me geen flikker, ik kom er net achter dat het niks met stargate heeft te maken
Ja oke maar de Daedalus zat in de pegasus galaxy met de ZPM, want SG-1 zat op de Odessy. Misschien dat Daniel de ZPM van de Zuidpool outpost heeft gebeamed. Maar hoe die hem dan heb aangeslotenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:30 schreef Daemon19 het volgende:
Atlantis..
Die Robots hadden de stad gerestaureerd en toen gelijk 3 ZPM's aangemaakt.
Waarvan er 1 nog in Atlantis is, 1 in de stoel op de Zuidpool en 1 in de Daedalus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |