abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45677056
quote:
Kamervragen over Marokko.nl
Gepost door Rob (R@b) - Bron: FOK! (PVV)
Gepubliceerd: donderdag 25 januari 2007 @ 16:56
[Martin Bosma ] De Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders heeft vandaag schriftelijke Kamervragen gesteld over subsidiëring van de site Marokko.nl. PVV'er Martin Bosma wil van de ministers van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen en van Justitie opheldering over antiwesterse en antisemitische teksten op het recentelijk door het Bedrijfsfonds voor de Pers met 135.000 euro subsidie toebedeelde forum.

Volgens de 42-jarige Bosma zijn er op de site - in het bijzonder op het forum - teksten te vinden als ''ik was net in Amsterdam daar waren zo veel joden, ik kon het niet aanzien'', ''eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen'', ''raespect voor taliban toen ze die beelden van boedha vernietigden'', ''dood aan de joooddd'' en ''het zal een feit blijven dat vele Allochtonen homoseksualiteit niet zullen accepteren vanwege hun geloof.'' Verder is het een site waar volgens het Kamerlid lieden bivakeren die onder interesse zaken invullen als: ''joden opsporen en vernietigen'', en waar 28% van de deelnemers aan een poll aangeeft homoseksualiteit een ziekte te vinden. (Spelling en hoofdletters zijn in de quotes ongecorrigeerd.)

Het Kamerlid wil onder meer weten of de ministers kunnen uitleggen waarom deze site ''boordevol met teksten die vaak een antisemitisch, anti-Nederlands en anti-westers karakter hebben'', met belastinggeld moet worden gesteund. Ook wil hij weten of de ministeries bereid zijn in overleg te treden met het Bedrijfsfonds om hen te bewegen de subsidiering onmiddellijk te stoppen.

Tenslotte wil hij weten of het ministerie van Justitie wil bevorderen dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek instelt tegen de site, gelet op eerder vermelde uitlatingen.
Deel 1: Community "marokko.nl" onder vuur!
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:45:32 #2
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:45:34 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45677083
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45677111
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Voor de homoseksuelen en joden onder die Marokkanen dan natuurlijk weer wel
Dat zou ik niet zonder meer willen stellen. Misschien is het zelfs wel zo dat de houding van Marokkanen in Marokko tegenover joden veel gematigder is, dan de houding van Marokkaanse Nederlanders tegenover joden.
pi_45677118
quote:
Voor de homoseksuelen en joden onder die Marokkanen dan natuurlijk weer wel
Niet echt, de homo's onder de Marokkanen zijn als de dood om uit de kast te komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45677142
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Daar zijn vast wel statistieken over. Hoeveel van de 2e of 3e generatie allochtonen zal nu analfabeet zijn?
Minder, dat is nou een schuifeltje vooruit op die ladder. En langzaam maar zeker zullen dus ook de allochtonen zich meer en meer gaan verschuiven op de ladder en komen waar ze thuis horen: de echte debielen blijven tot in de eeuwigheid in de Tokkie-klasse en de eerste knuffelmarokkaantjes die vestigen zich nu (al) in de vinexwijken. Geef ze nog wat generaties en je komt ze overal tegen, die allochtonen.

Je gaat niet van achterbuurt gelijk naar Wassenaar. Tenzij je een uitzonderlijk getalenteerd bent: je kunt goed zingen, je bent een topvoetballer of je hebt een IQ van 289. Zo getalenteerd is bijna niemand, zelfs de gemiddelde Nederlander niet. Normaal gesproken verschuiven families zelden van achterbuurt naar rijtjeshuis en van rijtjeshuis naar villawijk. Daar gaan generaties overheen. Allochtonen zijn hier pas net en ze zijn allemaal begonnen in de laagste sociale klasse. Je kan niet verwachten dat hun kinderen al gelijk Jan Modaal zijn.

Criminaliteit is duidelijk iets wat veel voorkomt in de laagste sociale klasse. Dat betekend niet dat criminaliteit goed te praten is. Of dat je criminaliteit niet moet bestraffen. Het betekend wel dat criminaliteit niet gebonden is aan de etnische afkomst van iemand of aan de daarbij behorende cultuur. Of is die allochtoon in de villawijk ook duidelijk crimineler?
quote:
In welke beroepsgroepen Nederlanders allemaal terecht zijn gekomen weet ik niet. Er zullen vast ook wel Nederlanders bij elkaar zijn gaan klitten in het buitenland, zonder overigens dat deze wijken tot achterstandswijken zijn verworden. Hoe komt het volgens jou dat bepaalde arbeiderswijken tot achterstandswijken zijn verworden nadat veel niet-westerse allochtonen zich er gevestigd hebben?
Nederlanders zijn niet voornamelijk in de zware industrie en andere zware en lage betaalde arbeid terrecht gekomen en ze hadden ook niet nihile kansen op positieverbetering. En ook zeker zijn ze niet en masse in de goedkopere en slechte wijken van grote steden terecht gekomen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_45677174
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
Gelukkig, meer om over zigeuners te zeiken.
Eigenlijk was ik klaar en wilde net een lekker koud biertje pakken, maar omdat je zo aandringt...
pi_45677177
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
Gelukkig, meer om over zigeuners te zeiken.
Het ging eigenlijk om racistische en discriminerde zaken op een Marokkaanse site en dat deze site subsidie ontvangt.
pi_45677207
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het ging eigenlijk om racistische en discriminerde zaken op een Marokkaanse site en dat deze site subsidie ontvangt.
Ja, jij ook altijd met je offtopic gezeik.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:47:54 #10
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677221
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zonder meer willen stellen. Misschien is het zelfs wel zo dat de houding van Marokkanen in Marokko tegenover joden veel gematigder is, dan de houding van Marokkaanse Nederlanders tegenover joden.
Dat zou inderdaad weleens het geval kunnen zijn.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:48:31 #11
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677249
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het ging eigenlijk om racistische en discriminerde zaken op een Marokkaanse site en dat deze site subsidie ontvangt en dat de PVV wil dat het OM naar mogelijke vervolging kijkt.
pi_45677325
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zeg wil je het wel laten om het met mij eens te zijn? Straks dwing je mij nog om te beweren dat de 'slechten' allemaal deze kant opgekomen zijn. (sorry, flauw grapje)
pi_45677344
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat is zeker het geval. En dan heb je het dus voornamelijk over latere generaties die dus niet in Marokko zijn opgegroeit. En het is puur te wijten aan onwetendheid.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:51:15 #14
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_45677369
quote:
[...] waarom deze site ''boordevol met teksten die vaak een antisemitisch, anti-Nederlands en anti-westers karakter hebben'', met belastinggeld moet worden gesteund. [...]
Als dit werkelijk het geval is dan hoeft er geen enkele cent meer te worden overgemaakt aan dit soort sites.Als het werkelijk in die maten voorkomt en er geen ene zak aan word gedaan.Subsidie laten stoppen.
Er moet eens nodig stappen worden genomen door dit zieke mensen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:51:33 #15
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677385
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zeg wil je het wel laten om het met mij eens te zijn? Straks dwing je mij nog om te beweren dat de 'slechten' allemaal deze kant opgekomen zijn. (sorry, flauw grapje)
pi_45677482
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Als dit werkelijk het geval is dan hoeft er geen enkele cent meer te worden overgemaakt aan dit soort sites.Als het werkelijk in die maten voorkomt en er geen ene zak aan word gedaan.Subsidie laten stoppen.
Er moet eens nodig stappen worden genomen door dit zieke mensen.
Er moet uberhaupt aan subsidiering in zijn algeheel een einde komen, als je jezelf niet kan bedruipen heb je geen bestaansrecht.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:54:45 #17
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677521
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er moet uberhaupt aan subsidiering in zijn algeheel een einde komen, als je jezelf niet kan bedruipen heb je geen bestaansrecht.
Zei Hathor, en gooide zijn baby in de berm.
pi_45677549
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zei Hathor, en gooide zijn baby in de berm.
Jij mag hem ook wel hebben. Hij is zindelijk, heel lief, en heeft een schattig klein zwart snorretje onder zijn neusje. Hij lijkt dan ook sterk op zijn moeder.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:55:19 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45677550
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eigenlijk was ik klaar en wilde net een lekker koud biertje pakken, maar omdat je zo aandringt...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_45677641
Het zou voor de gemiddelde en fatsoenlijke autochtone en allochtone burger in Nederland heel wat beter zijn als criminaliteit, overlast en gevaarlijk radicalisme veel harder aangepakt gaat worden.
pi_45677684
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef rutger05 het volgende:
Het zou voor de gemiddelde en fatsoenlijke autochtone en allochtone burger in Nederland heel wat beter zijn als criminaliteit, overlast en gevaarlijk radicalisme veel harder aangepakt gaat worden.
Eensch.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:58:44 #22
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677745
quote:
Wat bedoel je met radicalisme?

Heb je overigens bewijs dat law-and-order werkt tegen criminaliteit?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:59:31 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45677795
quote:
hoe zie je dat laatste? als ik een kritisch woord over het hedendaagse geloof geef dat mijn naam en adres publiekelijk wordt? lijkt me niet echt prettig. ik hou juist van vrijheid.
pi_45677812
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als een druppel op een gloeiende plaat, maar het is altijd nog beter dan helemaal niks ondernemen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:00:31 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45677861
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als een druppel op een gloeiende plaat, maar het is altijd nog beter dan helemaal niks ondernemen.
ondernemen doe je met gedegen plannen, anders ga je failliet.
pi_45677982
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ondernemen doe je met gedegen plannen, anders ga je failliet.
Mooie taak toch voor onze kersverse overheid dan ?
pi_45678020
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het radicalisme dat andere mensen fysiek pijn wil doen of wil doden en/ of in bepaalde gevallen mentaal wil kwetsen. Betreffende het laatste bijvoorbeeld het uitmaken van homoseksuelen voor varkens.

Ik heb al vaker gepleit voor het instellen van heropvoedings- en/ of werkkampen. Naar mijn mening zal dat werken.
pi_45678064
quote:
Mwaw, harder. Efficienter en doordachter. Dat lijkt me nog eens een plan.
pi_45678145
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe zie je dat laatste? als ik een kritisch woord over het hedendaagse geloof geef dat mijn naam en adres publiekelijk wordt? lijkt me niet echt prettig. ik hou juist van vrijheid.
Ik ben ook een voorstander van vrijheid en bedoel zeer zeker niet dat iemand geen kritische instelling mag hebben. Je hebt waarschijnlijk genoeg reacties van mij gezien om te weten dat ik zelf ook behoorlijk kritisch ben ingesteld. Zie overigens ook het antwoord dat ik Floripas heb gegeven.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:05:16 #30
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678164
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het radicalisme dat andere mensen fysiek pijn wil doen of wil doden en/ of in bepaalde gevallen mentaal wil kwetsen. Betreffende het laatste bijvoorbeeld het uitmaken van homoseksuelen voor varkens.
De eerste twee gevallen ben ik met je eens, maar dat laatste? in dit topic noemde iemand buitenlanders nota bene nog varkens! Vind je ook dat die persoon vervolgd moet worden?
quote:
Ik heb al vaker gepleit voor het instellen van heropvoedings- en/ of werkkampen. Naar mijn mening zal dat werken.
Heb je die in een buitenland waar ze zichtbaar hebben gewerkt? Ik wil benchmarken.
pi_45678278
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

De eerste twee gevallen ben ik met je eens, maar dat laatste? in dit topic noemde iemand buitenlanders nota bene nog varkens! Vind je ook dat die persoon vervolgd moet worden?
[..]

Heb je die in een buitenland waar ze zichtbaar hebben gewerkt? Ik wil benchmarken.
Zeg, hou eens op met het verdraaien van mijn woorden, ik zei Zigeuners, en niet buitenlanders zoals jij hier beweert. Wel effe normaal blijven doen.
pi_45678291
Goed zo, aanpakken die anus van het internet.
En gelijk die subsidierende mongolen kruisigen.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:11:40 #33
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678515
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Goed zo, aanpakken die anus van het internet.
Je hebt je zakdoekje laten vallen. Raap eens op?
pi_45678627
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

Ik heb er geen problemen als iemand criminele 'buitenlanders' wil aanmerken als varkens. Zelf noem ik criminelen vaak 'tuig' of 'hufters'. Om alle 'buitenlanders' zomaar aan te merken als varkens gaat mij echter te ver, dat lijkt mij wel duidelijk.

Ik heb daar zo geen informatie over. Het afschrikwekkende effect lijkt mij betreffende een werkkamp wel wat groter, dan een luxe gevangenis. Ook een heropvoedingskamp met strikte discipline en een crimineel dwingen om een vak te leren lijkt mij beter dan een luxe gevangenis. Misschien kan ik dit verband toch Glenn Mills (spel ik dat goed?) noemen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:14:18 #35
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678694
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zeg, hou eens op met het verdraaien van mijn woorden, ik zei Zigeuners, en niet buitenlanders zoals jij hier beweert. Wel effe normaal blijven doen.
"quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Want? Autochtonen hebben minder gemiddeld minder generaties nodig om op te klimmen in de sociale ladder? Hey?

Want ? Weet ik veel waarom, het zijn gewoon varkens. Er is geen enkel vooroordeel over die mensen wat niet op waarheid berust. Behalve dan die mafkezen die denken dat ze zich ook nog met voodoo bezighouden en zo, dat gaat me iets te ver. "
Het ging weldegelijk over allochtonen in het algemeen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:15:33 #36
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678781
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen als iemand criminele 'buitenlanders' wil aanmerken als varkens. Zelf noem ik criminelen vaak 'tuig' of 'hufters'. Om alle 'buitenlanders' zomaar aan te merken als varkens gaat mij echter te ver, dat lijkt mij wel duidelijk.
En je vindt dat het OM z'n IP-adres moet gebruiken om hem op te sporen?
quote:
Ik heb daar zo geen informatie over. Het afschrikwekkende effect lijkt mij betreffende een werkkamp wel wat groter, dan een luxe gevangenis. Ook een heropvoedingskamp met strikte discipline en een crimineel dwingen om een vak te leren lijkt mij beter dan een luxe gevangenis. Misschien kan ik dit verband toch Glenn Mills (spel ik dat goed?) noemen.
De gevangenis is niet luxe. Het is verschrikkelijk.
En Glen Mills valt wel tegen.
pi_45678786
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

"quote:

[..]

Want? Autochtonen hebben minder gemiddeld minder generaties nodig om op te klimmen in de sociale ladder? Hey?

Want ? Weet ik veel waarom, het zijn gewoon varkens. Er is geen enkel vooroordeel over die mensen wat niet op waarheid berust. Behalve dan die mafkezen die denken dat ze zich ook nog met voodoo bezighouden en zo, dat gaat me iets te ver. "
Ik dacht dat hij in deze context had over criminele zigeuners.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:16:53 #38
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678863
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij in deze context had over criminele zigeuners.
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen.

Maar hij heeft het over alle zigeuners. Vind je dat dan kunnen?
pi_45678979
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

De gevangenis is niet luxe. Het is verschrikkelijk.
En Glen Mills valt wel tegen.
Zie mijn onderstaande post. Naar mijn indruk doelde hij op hoge criminaliteitscijfers onder zigeuners en noemde hij criminele zigeuners varkens.

Glen Mills doet het toch vrij goed (al meen ik mij een klein schandaal te herinneren)?
pi_45679143
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen.

Maar hij heeft het over alle zigeuners. Vind je dat dan kunnen?
Ik heb al eerder geschreven dat ik het niet correct zou vinden om alle zigeuners te beledigen door hen varkens te noemen en ik heb ook al eerder geschreven dat dat volgens mij niet de bedoeling is geweest van deze user. Als het om een omschrijving gaat van criminele zigeuners dan heb ik daar minder moeite mee. Misschien dat de user ik kwestie dat voor alle duidelijkheid nog eens wil bevestigen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:22:23 #41
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45679233
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zie mijn onderstaande post. Naar mijn indruk doelde hij op hoge criminaliteitscijfers onder zigeuners en noemde hij criminele zigeuners varkens.

Glen Mills doet het toch vrij goed (al meen ik mij een klein schandaal te herinneren)?
Skepsis had een ineressant artikel over deze school.
pi_45679397
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

Skepsis had een ineressant artikel over deze school.
Ik heb een interessante documentaire gezien over deze school en ik heb enthousiaste mensen gesproken over deze school die daar op bezoek zijn geweest (kon zelf ook mee, maar heb de gelegenheid aan mij voorbij laten gaan). Maar goed, we dwalen af. Kunnen werk- en/ of heropvoedingskampen helpen om de criminaliteit te bestrijden naar jouw mening? Oh, voor de goede orde: een straf moet naar mijn mening zo afschrikwekkend zijn dat de veroordeelde niet wil te vervallen in crimineel gedrag. De huidige gevangenissen zijn naar mijn mening een luxe hotel. Criminelen die vaker voor misdrijven worden gepakt moeten naar mijn mening steeds harder worden aangepakt.
pi_45679589
ik ben liever voor een algehele preventieaanpak.. dus meer aandacht voor de jongste generaties (van peuter tot jongere). Dat op een zorgzame en begripvolle manier. maar ieder zijn ding.
~Absque verbum, inanis promittere~
~Je bent altijd jezelf, dus lul niet in de ruimte over jezelf zijn~
pi_45679604
subsidie meteen intrekken... voor de rest mag die site wel bestaan.
pi_45680010
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

"quote:

[..]

Nee dat ging het niet mooie gifslang dat je der zit. Ga me nou geen woorden in mijn mond leggen die ik nooit gezegd heb. Ik had het specifiek over zigeuners, niet over buitenlanders in het algemeen. Buiten het feit dat je loopt te trollen als je niks zinnigs meer weet, ben je ook nog eens een verrotte leugenaar.
pi_45680224
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee dat ging het niet mooie gifslang dat je der zit. Ga me nou geen woorden in mijn mond leggen die ik nooit gezegd heb. Ik had het specifiek over zigeuners, niet over buitenlanders in het algemeen. Buiten het feit dat je loopt te trollen als je niks zinnigs meer weet, ben je ook nog eens een verrotte leugenaar.
Hadden jouw woorden betrekking op criminele zigeuners? Het gaat er om of jij alle zigeuners varkens noemt, dus ook de fatsoenlijke zigeuners, of dat jij enkel de criminele zigeuners varkens noemt. De indruk die ik had gekregen is dat jij de criminele zigeuners varkens noemt en niet dat je alle zigeuners varkens noemt.
pi_45680331
quote:
Dat zou dan de dag zijn dat ik me van het lachen letterlijk bezeik, wat zou ik dat ontzettend graag eens meemaken zeg. Zal ik mezelf even aangeven om het ze makkelijker te maken ?
pi_45680386
ook al noemt hij alle zigeuners varkens, dan nog vind k niet dat hij daarvoor naar een heropvoedingskamp hoeft.
~Absque verbum, inanis promittere~
~Je bent altijd jezelf, dus lul niet in de ruimte over jezelf zijn~
pi_45680409
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Hadden jouw woorden betrekking op criminele zigeuners? Het gaat er om of jij alle zigeuners varkens noemt, dus ook de fatsoenlijke zigeuners, of dat jij enkel de criminele zigeuners varkens noemt. De indruk die ik had gekregen is dat jij de criminele zigeuners varkens noemt en niet dat je alle zigeuners varkens noemt.
In mijn ogen zijn er niet zoveel fatsoenlijke zigeuners, dus hou het er maar op dat ik ze allemaal over een kam scheerde.
pi_45680483
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

In mijn ogen zijn er niet zoveel fatsoenlijke zigeuners, dus hou het er maar op dat ik ze allemaal over een kam scheerde.
Bedoel je nu te zeggen dat jij ook fatsoenlijke zigeuners varkens wilt noemen?
pi_45681601
Onmiddellijk die subsidiekraan dichtdraaien en mensen die discriminerende teksten op de site plaatsen in de gaten houden en strafrechtelijk waarschuwen. Prima dat de PVV dit aan de kaak stelt.
pi_45683180
Waar blijft Geert Wilders over Telegraaf.nl Kijk eens naar de reacties
kijk maar eens naar de reacties op Fok.nl en Geenstijl.nl

Maar nee. Alleen Marokko.nl wordt aangepakt door de racistische lieden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45683230
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef dVTB het volgende:
Onmiddellijk die subsidiekraan dichtdraaien en mensen die discriminerende teksten op de site plaatsen in de gaten houden en strafrechtelijk waarschuwen. Prima dat de PVV dit aan de kaak stelt.
en Fok.nl en Telegraaf.nl ???

pi_45683257
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:

[..]

en Fok.nl en Telegraaf.nl ???

Die krijgen geen subsidie
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:58:25 #55
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45683315
STAATSCENSUUR! IK EIS NU STAATSCENSUUR!!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45683352
Dat geloof je toch niet; een forum van een paar meiertjes dat tonnen subsidie krijgt!

In Holland kan alles. Almere rulez!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45683363
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die krijgen geen subsidie
Jah en ??
pi_45683818
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah en ??
Zij krijgen geen subsidie. Duidelijk toch. Fok.nl en telegraaf.nl zijn ook geen op 1 bevolkingsgroep gerichte sites. Het lijkt er op dat Marokko.nl wordt gebruikt om bepaalde heersende abjecte denkbeelden binnen deze bevolkingsgroep te delen 'onder elkaar' en deze zodoende te versterken en te verspreiden onder deze bevolkingsgroep. Lijkt mij een duidelijk veschil.
pi_45683895
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zij krijgen geen subsidie. Duidelijk toch. Fok.nl en telegraaf.nl zijn ook geen op 1 bevolkingsgroep gerichte sites. Het lijkt er op dat Marokko.nl wordt gebruikt om bepaalde heersende abjecte denkbeelden binnen deze bevolkingsgroep te delen 'onder elkaar' en deze zodoende te versterken en te verspreiden onder deze bevolkingsgroep. Lijkt mij een duidelijk veschil.

Het gaat mij alweer om die racistische Geert Wilders die het weer hebben gemunt op Moslims.

pi_45683944
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat mij alweer om die racistiische die het weer hebben gemunt op Moslims

Op deze site waren racistische en discriminerende zaken te vinden. De PVV heeft dat geconstateerd en heeft ook gezien dat deze site subsidie heeft gekregen. GroenLinks had hetzelfde ook kunnen constateren. Wat is daar racistisch aan en op welke wijze is het gericht tegen moslims?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:24:48 #61
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45683960
Marokko.nl is een typisch product van de jippie-ajee-jaren 90.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:26:25 #62
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684002
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Op deze site waren racistische en discriminerende zaken te vinden. De PVV heeft dat geconstateerd en heeft ook gezien dat deze site subsidie heeft gekregen. GroenLinks had hetzelfde ook kunnen constateren. Wat is daar racistisch aan en op welke wijze is het gericht tegen moslims?
Nou, ze hebben inmiddels ook vast polinco en holland-hardcore gelezen, met die steunverklaringen and what not. En die willen ze ook niet laten vervolgen...
pi_45684013
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jij weet dondersgoed wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft

hij weigert de reacties hier op fok of telegraaf aan te pakken
pi_45684031
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, ze hebben inmiddels ook vast polinco en holland-hardcore gelezen, met die steunverklaringen and what not. En die willen ze ook niet laten vervolgen...
Had jij er minder moeite mee gehad als GroenLinks hiermee was gekomen?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:29:34 #65
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684073
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:27 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Had jij er minder moeite mee gehad als GroenLinks hiermee was gekomen?
Meer moeite. GroenLinks is namelijk véél sterker voor de vrijheid van meningsuiting dan de PVV.
pi_45684112
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij weet dondersgoed wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft

hij weigert de reacties hier op fok of telegraaf aan te pakken
Ik weet dat niet, maar jij blijkbaar wel. Vertel mij maar wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft. Zou Geert Wilders telegraaf.nl en fok.nl moeten aanpakken en om welke redenen?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:31:56 #67
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_45684122
Maar het gaat de PPV toch eigenlijk om de subsidie en toch niet om wat er op die site te vinden is?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_45684156
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Meer moeite. GroenLinks is namelijk véél sterker voor de vrijheid van meningsuiting dan de PVV.
Dus volgens jou zou GroenLinks er geen moeite mee hebben om een site te subsidiëren met racistische en discriminerende zaken?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:34:25 #69
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684178
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:33 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dus volgens jou zou GroenLinks er geen moeite mee hebben om een site te subsidiëren met racistische en discriminerende zaken?
Wat ik veel interessanter vind dan die subsidie is het voorstel strafrechtelijk onderzoek te doen naar die site. Die subsidie kan me echt gestolen worden.
pi_45684191
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef popolon het volgende:
Maar het gaat de PPV toch eigenlijk om de subsidie en toch niet om wat er op die site te vinden is?
Zou je denken ?
pi_45684203
doe ff normaal mensen anderhalve ton subsidie voor een website-je, dat kan toch niet.
(zo'n site kan je makkelijk in leven houden zonder subsidie)
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:36:12 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_45684212
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Zou je denken ?
Ja.

En goedkoop scoren maar dat is ze niet onbekend.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_45684232
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat mij alweer om die racistische Geert Wilders die het weer hebben gemunt op Moslims.

Er moet ook zeer kritisch naar Moslims worden gekeken. En vooral naar hun zeer lage incasseringsvermogen inzake hun geloof.
X
X
X
pi_45684253
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik weet dat niet, maar jij blijkbaar wel. Vertel mij maar wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft. Zou Geert Wilders telegraaf.nl en fok.nl moeten aanpakken en om welke redenen?
om racistische posts etc.
Maar Geert Wilders heeft het alleen over Moslims
zijn klopjacht is alleen op Moslims
pi_45684272
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:

[..]

Er moet ook zeer kritisch naar Moslims worden gekeken. En vooral naar hun zeer lage incasseringsvermogen inzake hun geloof.

en de andere groepen niet ?? ofzo ???
pi_45684296
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef Meki het volgende:

[..]

en de andere groepen niet ?? ofzo ???
Nee. Andere geloven zijn over het algemeen al wat verder ontwikkeld. De gemiddelde Moslim loopt nog steeds achter de feiten aan.
X
X
X
pi_45684336
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:40 schreef Frasier het volgende:

[..]

Nee. Andere geloven zijn over het algemeen al wat verder ontwikkeld. De gemiddelde Moslim loopt nog steeds achter de feiten aan.
Nee als je iets wilt aanpakken pak dan iedereen dan aan
pi_45684393
quote:
antisemitische teksten op het recentelijk door het Bedrijfsfonds voor de Pers met 135.000 euro subsidie toebedeelde forum.
135 ruggen, dat bedrag is toch drukfout?
pi_45684413
Die subsidie is op een veel nuttigere manier te besteden, omdat het doel ervan, de pluriformiteit te vergroten van de pers in het belang van informatievoorziening, door een slechte moderatie niet gehaald wordt.
Dat de PVV daar vragen over stelt aan de verantwoordelijke staatsecretaris is haar taak en haar goed recht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:47:54 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684426
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dat gebeurt al jaren, oud nieuws. Nu lijkt het me tijd om eens met oplossingen te komen.
pi_45684435
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef damian5700 het volgende:
Die subsidie is op een veel nuttigere manier te besteden, omdat het doel ervan, de pluriformiteit te vergroten van de pers in het belang van informatievoorziening, door een slechte moderatie niet gehaald wordt.
Dat de PVV daar vragen over stelt aan de verantwoordelijke staatsecretaris is haar taak en haar goed recht.
ook al zou het er geen racistische teksten in zaten toch zou de racistische PVV vragen stellen
pi_45684553
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

135 ruggen, dat bedrag is toch drukfout?
Bedankt voor de feedback.... :S
Der zal wel een kommaatje terug verschil zitten....
pi_45684562
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat gebeurt al jaren, oud nieuws. Nu lijkt het me tijd om eens met oplossingen te komen.
Die oplossingen lijken altijd maar van 1 kant te komen. Dat is een probleem.
X
X
X
pi_45684591
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Op de een of andere manier had ik eigenlijk acceptatie verwacht in plaats van oplossingen.
pi_45684610
Hallo??? Iemand die die drukfout kan bevestigen?
pi_45684640
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:

[..]

hoe kom je nou daarbij ??
pi_45684665
quote:
en daar draagt PVV zeker aanbij ???
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:02:01 #88
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684708
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja. Wat wou je d'raan doen?
pi_45684739
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135 Ruggen.

Dat moet toch een drukfout zijn mensen
pi_45684750
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:58 schreef Meki het volgende:

[..]

hoe kom je nou daarbij ??
Als een bepaalde groep het Nederlanderschap en alle daarbij komende lusten en lasten niet wil accepteren is dat een probleem.
X
X
X
  Eindredactie Games vrijdag 26 januari 2007 @ 01:04:28 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_45684758
jezus wat een moeite om je punt duidelijk te maken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_45684777
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:04 schreef Frasier het volgende:

[..]

Als ee nbepaalde groep het Nederlanderschap en alle daarbij komende lusten en lasten niet wil accepteren is dat een probleem.
wie wilt dat niet accepteren en wat willen ze niet accepteren
pi_45684789
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja. Wat wou je d'raan doen?
Ik vind dat wij als Nederlanders genoeg gedaan hebben. Het mag nu een keer van de andere kant komen. Al moet ik eerlijk zijn dat er nog heel wat moet gebeuren voor ik de Moslims als medelanders accepteer.
X
X
X
pi_45684797
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:05 schreef Meki het volgende:

[..]

wie wilt dat niet accepteren en wat willen ze niet accepteren
De Nederlandse manier van leven en denken.
X
X
X
pi_45684802
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:04 schreef donald_dick het volgende:
jezus wat een moeite om je punt duidelijk te maken
jij hebt het niet tegen mij
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:08:37 #96
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684829
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik vind dat wij als Nederlanders genoeg gedaan hebben. Het mag nu een keer van de andere kant komen. Al moet ik eerlijk zijn dat er nog heel wat moet gebeuren voor ik de Moslims als medelanders accepteer.
Wij hebben eigenlijk voornamelijk gezeken en met ons vingertje gewezen. We hebben niks gedaan.
En je zult de moslims als medelanders moeten accepteren: ze hebben voor het overgrote deel een Nederlands paspoort. Misschien draagt jouw visie wel bij aan de vervreemding van moslims.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:09:03 #97
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684838
quote:

[..]

Geef nou eens precies aan wat die is.
pi_45684853
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wij hebben eigenlijk voornamelijk gezeken en met ons vingertje gewezen. We hebben niks gedaan.
En je zult de moslims als medelanders moeten accepteren: ze hebben voor het overgrote deel een Nederlands paspoort. Misschien draagt jouw visie wel bij aan de vervreemding van moslims.
Daar zullen ze, als het moeilijk voor ze wordt altijd op gooien.
X
X
X
pi_45684859
quote:

[..]

doen de allochtonen dat soms niet ??

wat doen ze niet ??
Geen bier drinken ??
is dat soms wat ze niet doen ??
pi_45684863
sorry dat ik het zeg hoor, maar 150 ruggen voor een website; wat een bullshitstory....

Dat moet gewoon een drukfout zijn.
pi_45684880
quote:

[..]

wat heb jjullie dan gedaan ??
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:12:02 #102
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684891
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:09 schreef Frasier het volgende:

[..]

Daar zullen ze, als het moeilijk voor ze wordt altijd op gooien.
Kijk, óf ze zijn Nederlander en ze moeten zich aanpassen, óf ze blijven De Ander en mogen Anders blijven. Maar geen combi van die twee, dat werkt gewoon niet.
pi_45684909
Hallo!!

kan iemand die typfout even verwijderen?

135 ruggen; jullie moeten niet zoveel Talpa kijken, dat is echt veel geld hoor, dat moet gewoon een drukfout zijn.
pi_45684915
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Geef nou eens precies aan wat die is.
De acceptatie/rechten van vrouwen bijvoorbeeld. Deel van de Westerse/Nederlandse cultuur waar ze in Moslim-wereld nog een puntje aan kunnen zuigen.
X
X
X
pi_45684929
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:

[..]

De acceptatie/rechten van vrouwen bijvoorbeeld. Deel van de Westerse/Nederlandse cultuur waar ze in Moslim-wereld nog een puntje aan kunnen zuigen.
dus wij wijzen alle vrouwen af en vinden die hoeren ??

Aub hou eens op . Jij beschuldigt allochtonen van vrouwen afwijzen ???
met wie trouwen ze dan ??
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:15:37 #106
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684939
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:

[..]

Krijg jij dan de indruk dat het met de vrouwenrechten zo slecht is gesteld? Ik heb erg veel lesgegeven aan Marokkaanse jongetjes, van de Meki's tot de Samir A.-typetjes, en ik ben nooit gedisrespecteerd. Ja, ze zitten weleens naar mijn borsten te staren, maar dat doen de autochtoontjes ook.
pi_45684944
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:11 schreef Meki het volgende:

[..]

wat heb jjullie dan gedaan ??
Het subsidiëren van een Marokkaans forum vol met haat jegens Joden en de Westerese cultuur bijvoorbeeld.
X
X
X
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:16:27 #108
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684959
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
Jij beschuldigt allochtonen van vrouwen afwijzen ???
Ik moest lachen. Jij bent soms best schattig in al je narrigheid.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:16:53 #109
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684967
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:

[..]

Het subsidiëren van een Marokkaans forum vol met haat jegens Joden en de Westerese cultuur bijvoorbeeld.
En jij denkt dat dat helpt?
pi_45684968
quote:

[..]

dat zegt toch niks man.
pi_45684973
quote:

[..]

Waarom dienen ze een hoofddoek te dragen?
X
X
X
pi_45684999
jemig die marocs beginnen nu nog over de joden?
Wat 1945 zeg?
Die sporen echt niet dat is zo achterhaald allemaal het slaat nergens op!
Het zegt wel veel over de oudbolligheid in hun opvoeding
Laat eens zien dat je ook een moderne maroc kunt zijn!!!!!!!
dit wordt een soort van fokslogan voorspel ik
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_45685000
maargoed we gaan offtopic, we hebben het nogsteeds over die 150 ruggen, of moet ik weer een tsunami met cijfers posten voordat al die talpa-kijkers beseffen hoeveel geld dat is.

De statistieken kloppen WEER voor geen meter!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:19:16 #114
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685001
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik droeg nooit een hoofddoek. Geen gezeur mee gehad.
De enige plek waar ik gezeur kreeg over mijn uiterlijk was een Joodse school.
pi_45685004
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik moest lachen. Jij bent soms best schattig in al je narrigheid.
Ben je nou ook nog pedo :|
pi_45685027
quote:

[..]

Schoonmaakrobots met tieten. Ingewikkeld met noppenfolie en wel.
pi_45685031
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:

[..]

omdat het moet bij de Islaam ??

Waarom hebben jullie een kerstboom ??
pi_45685038
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik droeg nooit een hoofddoek. Geen gezeur mee gehad.
De enige plek waar ik gezeur kreeg over mijn uiterlijk was een Joodse school.
Gefeliciteerd. Het doet me goed om te zien dat er blijkbaar ook nog weldenkende Moslims zijn.
X
X
X
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:21:39 #119
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685039
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ben je nou ook nog pedo :|
Moederdrang
(Crosstopic)
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:22:02 #120
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685046
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Het doet me goed om te zien dat er blijkbaar ook nog weldenkende Moslims zijn.
Ik ben geen moslima. Ik ben atheist.
pi_45685048
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dat zegt toch niks man.
wat zegt niks
pi_45685052
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar waar komt dat vandaan. Waarom dienen vrouwen bedekt te zijn?
X
X
X
pi_45685053
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Moederdrang
(Crosstopic)
Praat er maar weer om heen meis.....

Jij praat mij een beetje te veel dubbelzinnig op het forum.

Het is vaak zo hoor op internet, dat de vrouwen die tussen de mannen rond 'zweven', in het echt zwaar tegen vallen.
pi_45685057
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Meki het volgende:

[..]

moet?
Geef tekst! aub!
Dat staat er niet nml!
De vrouw moet haar hoofd bedekken met lang haar sukkels
Het verschil tussen man en vrouw werd uiterlijk gezien eeuwen terug zowiezo op het eerste gezicht bepaald door de haardracht
en nee geen hoofddoek
vertel je dit even tegen die islam leraar van jou?
thnkzzzzzzzzzzzz
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_45685059
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:

[..]

kom met bronnen dat het anti-westers is
pi_45685066
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef Frasier het volgende:

[..]

Maar waar komt dat vandaan. Waarom dienen vrouwen bedekt te zijn?
vrouwen mogen hun haar niet laten zien

en jou antwoord waarom hebben jullie een kerstboom
pi_45685067
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Meki het volgende:

[..]

ehm lees topic starter!
pi_45685074
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

moet?
Geef tekst! aub!
Dat staat er niet nml!
De vrouw moet haar hoofd bedekken met lang haar sukkels
Het verschil tussen man en vrouw werd uiterlijk gezien eeuwen terug zowiezo op het eerste gezicht bepaald door de haardracht
en nee geen hoofddoek
vertel je dit even tegen die islam leraar van jou?
thnkzzzzzzzzzzzz
oow
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:24:43 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685077
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Praat er maar weer om heen meis.....

Jij praat mij een beetje te veel dubbelzinnig op het forum.

Het is vaak zo hoor op internet, dat de vrouwen die tussen de mannen rond 'zweven', in het echt zwaar tegen vallen.
Zeg, als jij brutaal wordt moet je de gang op. Zo praat je niet tegen een dame.
pi_45685082
quote:

[..]

bron graag! letterlijk!!!!!
wij hebben een kerstboom omdat het koud en donker is hier
wij zijn heidenen en vinden die boom wel gezellig staan
vind jij die hoofddoek nu ook zo geil?
pi_45685088
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:24 schreef Floripas het volgende:

[..]
Zo praat je niet tegen een dame.
Oh Yeah baby, dan ken je mij nog niet.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:25:35 #132
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685089
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ehm lees topic starter!
Dit is FOK. Dit is ook geen anti-islamforum. Er staan alleen zo nu en dan wel anti-islamitische dingen op FOK, wegens de diversiteit van de posters.
pi_45685090
quote:

[..]

Even snel het forum gelezen

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423

2e reactie al gelijk raak.
X
X
X
pi_45685096
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

bron graag! letterlijk!!!!!
wij hebben een kerstboom omdat het koud en donker is hier
wij zijn heidenen en vinden die boom wel gezellig staan
vind jij die hoofddoek nu ook zo geil?
letterlijk moet je zoeken in de Koran

oow maar waarom een kerstboom en geen sinterklaasboom ??
dat kan toch ??

hoofddoeken is voor mij niet geil
pi_45685126
quote:

[..]

Vrouwen mogen geen seksualiteit uitstralen naar andere mannen omdat de vrouw als een bezit wordt gezien.

Waarom er met kerst een kerstbom wordt neergezet, geen idee. Ben een ongelovige en houd met niet zo bezig met dat geloof.
X
X
X
pi_45685129
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:

[..]

Kijk maar even op fok geenstijl etc.etc. en telegraaf

Maar nee Wilders hoor je daar niet over ??
pi_45685134
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dit is FOK. Dit is ook geen anti-islamforum. Er staan alleen zo nu en dan wel anti-islamitische dingen op FOK, wegens de diversiteit van de posters.
anti islamitisch?
kijk luister als ik iemand tegenkom die verplicht een carnavals pak draagt dag in dag uit omdat dit moet wegens een geloof!
Ja dan baal ik voor die mens.Dat zie ik al een beknotting van de vrijheid van die persoon!
En niemand ontneemt mij dat gevoel...jij niet fok niet en ook meki niet!
dus wat iemand ook zegt ik ben niet anti islam
nee ik accepteerd wat een ander wil geloven, maar ik zal nooit zeggen dat er in een bijbel staat
of koran dat een vrouw, van geboorte mens, zich moet verstoppen onder een doek
God heeft de vrouw niet geschapen met een doek om haar hoofd om haar te verbergen nml
God maakte de vrouw om haar schoonheid voor de man
zit daar de angst niet in dat zij te aantrekkelijk zou kunnen zijn voor de mannen
dat men die wetten erin gooide in die koran
om zo te voorkomen dat andere mannen ervandoor gingen met hun vrouw?
Jeeh dit is wel ff 2007!
Dat er nu nog mensen zijn die geloven dat een mens zich moet verschuilen om het uiterlijk dat is toch absurd?
Denk toch na!
pi_45685140
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef Frasier het volgende:

[..]

Vrouwen mogen geen seksualiteit uitstralen naar andere mannen omdat de vrouw als een bezit wordt gezien.

Waarom er met kerst een kerstbom wordt neergezet, geen idee. Ben een ongelovige en houd met niet zo bezig met dat geloof.
vier je kerst ??
pi_45685145
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk maar even op fok geenstijl etc.etc. en telegraaf

Maar nee Wilders hoor je daar niet over ??
Zijn sites zonder subsidie.
X
X
X
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:30:11 #140
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685146
quote:

[..]

Jezus, da's wel flink erg, ja.

Gelukkig zijn de vrouwen daar verstandiger:
"bij deze erken ik jou niet als zijne moslima en marokaan
ji bent in mijn ogen niet, nada nog minder dan stront
doeiiiiii"

En er zit gek genoeg ook een anti-semitische katholiek:
"O ja, de Holocau$t. "

Wat een rare post. Maar als die vrouw het laatste woord heeft, dan is het toch niet zo'n gek forum misschien.
pi_45685151
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:26 schreef Meki het volgende:

[..]

letterlijk moet je zoeken in de Koran

oow maar waarom een kerstboom en geen sinterklaasboom ??
dat kan toch ??

hoofddoeken is voor mij niet geil
sinterklaas boom?
Prima! Verzin er eens een leuk!
Goed plan!
pi_45685155
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:

[..]

vier je kerst ??
Hier wordt de kerstboom neergezet maar ik voel er niets bij.
X
X
X
pi_45685178
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef Frasier het volgende:

[..]

idem..whatever tis geen halszaak oid
mag hij niet staan is het ook prima immers?dan teken ik er wel een
een kerstboom
pi_45685179
Probeer je het trouwens te ontkennen dan Floripas?
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef JohnDope het volgende:

pi_45685184
quote:

[..]

Sorry je bent een Christen
wie kerst viert doet mee aan geloof Christen

doe je mee aan Pasen ??
pi_45685198
quote:

[..]

Zijn sites zonder subsidie.
en dan ?? het gaat Geert niet om subsidie maar om die site
pi_45685208
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:34 schreef Meki het volgende:

[..]

doe je mee aan Pasen ??
Ik ben geen Christen, ik ben ongelovig.

En nee, bij een Paas-tak gaat m'n hart ook niet sneller kloppen.
X
X
X
pi_45685214
quote:

[..]

doe je mee aan Pasen ??
toevallig is een kerstboom een heidens gebruik lolllllll
heeft niets met Jezus zelf te maken
pwnd
pi_45685221
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:

[..]

nou als het een dikke tak is weer wel hoor
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:36:28 #150
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685223
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:32 schreef JohnDope het volgende:
Probeer je het trouwens te ontkennen dan Floripas?
[..]
Ik val in 't echt in het geheel niet tegen. Tenminste, tot nu toe nog nooit.
pi_45685226
quote:

[..]

en dan ?? het gaat Geert niet om subsidie maar om die site
Hij stelt kamer-vragen omdat die site een subsidie van de overheid krijgt.
X
X
X
pi_45685229
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:

[..]

Kan niet je hebt een kerstboom thuis en je kijkt eraan
als je geen christen was had je hem gelijk weggegooid of verbrand
pi_45685230
quote:

[..]

Er is iets faliekant mis met de moderatie.
De beheerder is hiervoor verantwoordelijk.
pi_45685232
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

hmmm en de credits zijn?
pi_45685237
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Meki het volgende:

[..]

den gristenen zouden den boom moeten verbranden! niet wij
pi_45685242
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Frasier het volgende:

[..]

Hij stelt kamer-vragen omdat die site een subsidie van de overheid krijgt.
Hij zou nooit kamervragen stellen over site CIDI.NL die jarenlang het terrorisme.
maar die krijgt subsidie of niet ??
pi_45685249
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Als mij iets niet bevalt steek ík niet gelijk de fik erin...
X
X
X
pi_45685256
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Er is iets falikant mis met de moderatie.
Stel jij bent eigenaar van supermarkt
er wordt veel gestolen maar de bewaker doet er weinig aan

de eigenaar is verantwoordelijk en moet opgepakt worden wegens diefstal
pi_45685269
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Hij zou nooit kamervragen stellen over site CIDI.NL die jarenlang het terrorisme.
maar die krijgt subsidie of niet ??
Het terrorisme....?
Wat precies?
pi_45685270
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:38 schreef Frasier het volgende:

[..]

Als mij iets niet bevalt steek ík niet gelijk de fik erin...
tot die tijd dat je dat niet doet ben je een christen die kerstboom thuis heeft tijdens kerst

Eet je Gourmetschotel ??
pi_45685276
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Stel jij bent eigenaar van supermarkt
er wordt veel gestolen maar de bewaker doet er weinig aan

de eigenaar is verantwoordelijk en moet opgepakt worden wegens diefstal
dat is nu precies wat er fout is in je redenatie!
komt me bekend voor!
pi_45685281
quote:

[..]

tot die tijd dat je dat niet doet ben je een christen die kerstboom thuis heeft tijdens kerst

Eet je Gourmetschotel ??
Als er varkensvlees in zit wel ja .
X
X
X
pi_45685283
quote:

[..]

Eet je Gourmetschotel ??
een kerstboom is heidens meki!
zucht
pi_45685286
maar ondertussen lullen we al 4 pagina's over een drukfout. Die 135 ruggen moet denk ik 13 en een halve rug zijn.
pi_45685287
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het terrorisme....?
Wat precies?
het steunen van het oorlog tegen de Palestijnen en Libanon
oow nee dat is voor jou geen terrorisme

een site die dat steunt krijgt subsidie van overheid maar Wilders weigert er iets aan te doen
pi_45685294
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dat is nu precies wat er fout is in je redenatie!
komt me bekend voor!
ik doe niks verkeerd
pi_45685296
Oja, het CIDI krijgt geen subsidie.
pi_45685304
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:40 schreef Frasier het volgende:

[..]

Als er varkensvlees in zit wel ja .
Oow en je krijgt op de tweede kerstdag ontbijt op bed ??
pi_45685314
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:41 schreef Meki het volgende:

[..]

ik doe niks verkeerd
precies!
zo denk jij!
you got it!
hou dit vast! blijf dit vasthouden! Misschien daagt er iets tzt
succes
pi_45685323
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:42 schreef damian5700 het volgende:
Oja, het CIDI krijgt geen subsidie.
toch wel
dat zei Nathanial zelf op een vraagstuk bij een intervieuw op lokale zender A2
pi_45685327
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:41 schreef Meki het volgende:

[..]

het steunen van het oorlog tegen de Palestijnen en Libanon
oow nee dat is voor jou geen terrorisme

een site die dat steunt krijgt subsidie van overheid maar Wilders weigert er iets aan te doen
De zinsopbouw was een beetje kreupel, omdat er wat woorden ontbraken.
Dus het gaat me puur om de grammatica en niet om jouw 'innerlijke strijd'.
pi_45685328
Meki komt in een volgend leven terug als vrouw die een hoofdoek moet dragen en dit tergend ondraaglijk vind!
let maar op!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:44:39 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685330
quote:
Bedrijfsfonds voor de Pers geeft subsidie aan Marokko.nl

11-jan-07

Het Bedrijfsfonds voor de Pers heeft besloten een subsidie in de vorm van een uitkering ter hoogte van ¤ 135.000,- beschikbaar te stellen aan Stichting Marokko Media voor nieuws.marokko.nl.

Al eerder heeft het Bedrijfsfonds subsidie aan nieuws.marokko.nl verstrekt. In april 2003 werd een uitkering ter hoogte van ¤ 66.768,- aan dit project toegewezen. Het is toen echter niet gelukt nieuws.marokko.nl te realiseren. De belangrijkste redenen daarvoor waren gelegen in de maatschappelijke onrust die was ontstaan na de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh. De site Marokko.nl is inmiddels in een rustiger vaarwater gekomen en de uitgever heeft tendensen van radicalisering aangepakt en moderatoren aangesteld en opgeleid in overleg met het Meldpunt Discriminatie. De website is intussen gegroeid van 8.000 naar 35.000 unieke bezoekers per dag. In overleg met het Bedrijfsfonds is dit subsidieproject vervolgens afgesloten en is de subsidie vastgesteld op ¤ 18.238,- voor de gedeelten van het project die wel waren uitgevoerd, zoals de interviews met politieke kopstukken. Omdat het idee om een goede nieuwssite te ontwikkelen niet was verdwenen, heeft de uitgever op basis van voortschrijdend inzicht een nieuwe aanvraag opgesteld. Daarin staat aangegeven dat Marokko Media een nieuwssite wil ontwikkelen waarin het nieuws op een eigentijdse manier wordt gebracht en die voorziet in de behoefte van de Nederlands Marokkaanse jongeren tussen 15 en 20 jaar. Daartoe worden de bezoekers die deel uitmaken van de community structureel bij de nieuwsvoorziening en –bespiegeling betrokken en als consument èn producent aangesproken. Op nieuws.marokko.nl komt zowel ‘zacht’ als ‘hard’ nieuws te staan. Zacht nieuws betreft (persoonlijke) zaken die de communityleden bezig houden; hard nieuws is afkomstig uit diverse bronnen (reguliere nieuwsmedia, postings van leden, bijdragen van freelance journalisten en columnisten) maar zal altijd aansluiting hebben met de belevingswereld van de leden. Naast het geschreven nieuws, gaat de nieuwspagina audio (podcasts) en video (videocasts) bevatten. Voor het realiseren van nieuws.marokko.nl werd een subsidie gevraagd van ¤ 178.000,-, te weten 40% van de projectkosten. Het Bedrijfsfonds heeft besloten een deel daarvan, namelijk maximaal ¤ 135.000,-, als uitkering beschikbaar te stellen. Het besluit de aanvraag gedeeltelijk toe te wijzen is gebaseerd op de volgende overwegingen. Artikel 4 van de Tijdelijke subsidieregeling minderhedenbladen en journalistieke internet-informatieproducten geeft het Bedrijfsfonds de mogelijkheid steun te verlenen aan projecten gericht op de totstandkoming en verspreiding van journalistieke en vernieuwende informatieproducten via het internet. Volgens de aanvraag richt nieuws.marokko.nl zich vooral op de nieuwsvoorziening voor (en door) Marokkaanse jongeren door aansluiting te zoeken bij de leefwereld van de bezoeker van de site. Nieuws wordt daarmee meer een beleving, dan van derden afkomstige ‘abstracte’ informatie. Deze web 2.0 benadering lijkt daarmee op het model dat bijvoorbeeld door Ohmynews in Zuid Korea wordt toegepast. De site gaat zich derhalve vooral qua inhoud en strekking onderscheiden van andere sites, zodat de verscheidenheid van informatie en opinievorming wordt vergroot. Nieuws.marokko.nl levert daarmee een vernieuwende bijdrage aan de journalistieke informatievoorziening via het internet. Aan de subsidieverlening is de gebruikelijke verplichting gekoppeld dat het project moet worden uitgevoerd zoals het is aangevraagd. Dit wordt tussentijds en na afloop van het project getoetst aan de hand van inhoudelijke en financiële rapportages over de voortgang van het project. Verder zal de uitbetaling van de subsidie in tranches geschieden, die worden verstrekt als de tussenrapportages zijn goedgekeurd en aan alle overige voorwaarden van de subsidieverlening is voldaan.
pi_45685333
solly (dubbel)
pi_45685346
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De zinsopbouw was een beetje kreupel, omdat er wat woorden ontbraken.
Dus het gaat me puur om de grammatica en niet om jouw 'innerlijke strijd'.
mijn strijd blijft doorgaan
pi_45685350
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef Meki het volgende:

[..]

toch wel
dat zei Nathanial zelf op een vraagstuk bij een intervieuw op lokale zender A2
De alom bekende lokale Amsterdam-Maastricht zender?
pi_45685364
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De alom bekende lokale Amsterdam-Maastricht zender?
A2 een ADAM Zender

Maar oow nee Wilders doet niks tegen sites maar alleen omdat hij MAROKKO.NL ziet dan wilt ie het gelijk aanpakken
pi_45685368
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Gezondheid!
pi_45685375
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef Meki het volgende:

[..]

welke strijd?
je moeder je oma je zus je nicht tante buurvrouw een doek ombinden?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:49:21 #180
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685376
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hallo juffrouw wil je het nou ontkennen of niet??
[..]
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar we hebben het niet over mij. Ik ben ook niet aangetrokken tot Meki, behalve dan dat ik 'm best een keer een weekje met een riet en een schoolbankje grammatica, rhetorica en geschiedenis zou willen bijbrengen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:49:45 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685380
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

welke strijd?
je moeder je oma je zus je nicht tante buurvrouw een doek ombinden?
Doe eens niet zo lomp.
pi_45685387
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

Maar we hebben het niet over mij. Ik ben ook niet aangetrokken tot Meki, behalve dan dat ik 'm best een keer een weekje met een riet en een schoolbankje grammatica, rhetorica en geschiedenis zou willen bijbrengen.
jammer dat je hem al geqoute had, ik had hem net al verwijderd....

Jammer dat je ook de helft geqoute hebt

genoeg over jou inderdaad, maar probeer je voortaan even iet wat conservatiever te gedragen..... Niet meer zo ordinair doen, dat siert je niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 26-01-2007 14:41:45 (typo) ]
pi_45685402
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

In april 2003 werd een uitkering ter hoogte van ¤ 66.768,- aan dit project toegewezen. Het is toen echter niet gelukt nieuws.marokko.nl te realiseren. De belangrijkste redenen daarvoor waren gelegen in de maatschappelijke onrust die was ontstaan na de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh.
Wat een kwatsj!!

Moord op Fortuyn was in mei 2002, bijna een vol jaar VOOR het toewijzen van de uitkering.
Moord op van Gogh was in November 2004, meer dan anderhalf jaar NA het toewijzen van de uitkering.
pi_45685403
quote:

[..]

[..]

oow heel graag
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:52:17 #185
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45685411
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:50 schreef JohnDope het volgende:
genoeg over jou inderdaad, maar probeer je voortaan even iet wat conservatiever te gedragen..... Niet meer zo ordinair doen, dat siert je niet niet.
Vertel jij een dame niet wat ze moet doen.
pi_45685415
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Meki komt in een volgend leven terug als vrouw die een hoofdoek moet dragen en dit tergend ondraaglijk vind!
let maar op!
Een ondragelijke hoofddoek?
X
X
X
pi_45685418
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vertel jij een dame niet wat ze moet doen.
het is een advies.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 02:10:43 #188
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45685571
meki zit ook op marokko.nl

WILDERS, STAAK DIE KAMERVRAGEN!

als marokko.nl dicht gaat dan betekend dat dat we meki hier nog vaker zullen meemaken
ik ben lief :)
pi_45685598
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 02:10 schreef A_L_N_F het volgende:

als marokko.nl dicht gaat dan betekend dat dat we meki hier nog vaker zullen meemaken
Meki is een fatamorgana.
X
X
X
  vrijdag 26 januari 2007 @ 07:34:56 #190
3542 Gia
User under construction
pi_45686331
Krijgt Fok eigenlijk ook zoveel subsidie?
En zo nee, waarom niet?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:53:19 #191
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_45686850
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 07:34 schreef Gia het volgende:
En zo nee, waarom niet?
Positieve discriminatie

De moslims moeten weer geholpen worden zodat ze hun goede werk voort kunnen zetten
Haatzaaien en de kloof vergroten zul je bedoelen!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_45688660
Nou je zou eens moeten weten wat er allemaal weg gemod wordt.
pi_45689725
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 07:34 schreef Gia het volgende:
En zo nee, waarom niet?
omdat wij een meerderheid zijn die niet gestimuleerd hoeft te wprden
pleased to meet you
pi_45690058
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Er is iets faliekant mis met de moderatie.
mwah .. je moet natuurlijk ook even kijken naar de tijden waarop er gepost wordt hé .. mods hebben ook zoiets als een privéleven, die zitten niet 24/7 achter de PC om iedere verkeerde reactie meteen te kunnen editten

nu zie ik er bvb niets bijzonders meer staan (heb niet het hele topic gelezen dus alleen de hier genoemde eerste reacties gezocht), tja, een grietje (laila) die met gematigde woorden laat blijken hoe idioot zij het vindt, maar die wordt meteen terug gevloten
pleased to meet you
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 12:02:39 #195
8781 crew  Frutsel
pi_45691094
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah .. je moet natuurlijk ook even kijken naar de tijden waarop er gepost wordt hé .. mods hebben ook zoiets als een privéleven, die zitten niet 24/7 achter de PC om iedere verkeerde reactie meteen te kunnen editten

nu zie ik er bvb niets bijzonders meer staan (heb niet het hele topic gelezen dus alleen de hier genoemde eerste reacties gezocht), tja, een grietje (laila) die met gematigde woorden laat blijken hoe idioot zij het vindt, maar die wordt meteen terug gevloten
Het topic wat hierboven wordt genoemd.. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423 staat er al een tijdje en kijk die eerste reactie maar...
quote:
wat een bullshit is dit weer... etc etc etc...

Vraag me af of dit op FOK wordt toegestaan... als dit over palestijnen of marrokanen wordt gezegd. En die post is al van 22 januari. Dus daar had een modje al wat aan kunnen doen... en ja, laat de beheerder maar aansprakelijk zijn.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:03:51 #196
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45691127
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef Frutsel het volgende:

Vraag me af of dit op FOK wordt toegestaan... als dit over palestijnen of marrokanen wordt gezegd. En die post is al van 22 januari. Dus daar had een modje al wat aan kunnen doen... en ja, laat de beheerder maar aansprakelijk zijn.
Heb je op de report knop gedrukt of doe je liever dit?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 12:04:41 #197
8781 crew  Frutsel
pi_45691150
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:03 schreef soylent het volgende:

[..]

Heb je op de report knop gedrukt of doe je liever dit?
reporten maakt daar niets uit...
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:29:27 #198
151582 A_L_N_F
pi_45691959
ze zullen wel weer een excuus vinden om marokko.nl toe te staan ....:S
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:32:08 #199
3542 Gia
User under construction
pi_45692038
quote:

Het topic wat hierboven wordt genoemd.. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423 staat er al een tijdje en kijk die eerste reactie maar...
Inderdaad. Je mag hier niet zeggen dat je uitkijkt naar het moment dat er een burgeroorlog uitbreekt en we alle moslims gaan lynchen.

Op deze manier misschien nog wel, maar daadwerkelijk als gemeende posting, mag dat niet.

Terecht ook.

Daarom vind ik het zo onzinnig dat zo'n forum gesubsidieerd wordt. Wat is de positieve waarde ervan?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:35:44 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45692135
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad. Je mag hier niet zeggen dat je uitkijkt naar het moment dat er een burgeroorlog uitbreekt en we alle moslims gaan lynchen.
quote:
Terecht ook.
pi_45692577
quote:

[..]

[..]

[/i]

oeps .. ik had niet op de datum gelet

maar ja .. valt zoiets als dit niet in hetzelfde kader ?
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:23 schreef A_L_N_F het volgende:
moslims voegen niks toe aan een samenleving.
uit de islam komt niks dan ellende voort, altijd geweld, haat, oorlog, sadisme, etc.

het is gewoon een feit dat moslims de grootste negatieve bijdrage hebben geleverd aan de westerse samenleving in de laatse honderd jaar.
zelfs hitler en het nazi tijdperk was nog beter te doen dan het islamitische facisme.
pleased to meet you
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:54:41 #202
3542 Gia
User under construction
pi_45692661
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:51 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]
Nee, niemand heeft het over lynchen van moslims.
pi_45692756
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, niemand heeft het over lynchen van moslims.
de holocaust was beter dan wat er nu gebeurd .. dat is wat er staat !!
pleased to meet you
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:10:19 #204
3542 Gia
User under construction
pi_45693114
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:58 schreef moussie het volgende:

[..]

de holocaust was beter dan wat er nu gebeurd .. dat is wat er staat !!
Mwa, dat is een kwestie van interpretatie. Dat is niet wat ik er zie staan.

Ik lees alleen een vergelijking tussen onderdrukking door hitler en moslimfacisme. Er wordt met geen woord gerept over de holocaust.

Als er nu stond dat men de vernietiging zoals dat ten tijde van hitler met de joden gebeurde nu zou toepassen op de moslims, dan kun je het vergelijken met de quote van Marokko.nl
pi_45693288
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik lees alleen een vergelijking tussen onderdrukking door hitler en moslimfacisme. Er wordt met geen woord gerept over de holocaust.

Als er nu stond dat men de vernietiging zoals dat ten tijde van hitler met de joden gebeurde nu zou toepassen op de moslims, dan kun je het vergelijken met de quote van Marokko.nl
Hoe wil jij:
quote:
het is gewoon een feit dat moslims de grootste negatieve bijdrage hebben geleverd aan de westerse samenleving in de laatse honderd jaar.
zelfs hitler en het nazi tijdperk was nog beter te doen dan het islamitische facisme
anders interpreteren dan 6 miljoen joden vergassen is minder erg dan wat de Moslims in Europa en de VS uitvreten?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:21:28 #206
3542 Gia
User under construction
pi_45693448
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hoe wil jij:
[..]

anders interpreteren dan 6 miljoen joden vergassen is minder erg dan wat de Moslims in Europa en de VS uitvreten?
Ik denk dat daar eerder gedoeld wordt op de onderdrukking dan op de vernieitiging van de joden.

Maar goed, de een leest er dit in, de ander dat. Is met alles eigenlijk zo, hè?
pi_45693526
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk dat daar eerder gedoeld wordt op de onderdrukking dan op de vernieitiging van de joden.

Maar goed, de een leest er dit in, de ander dat. Is met alles eigenlijk zo, hè?
Ik lees nergens onderdrukking, ik lees:
quote:
uit de islam komt niks dan ellende voort, altijd geweld, haat, oorlog, sadisme, etc
Onder geweld, haat, oorlog en sadisme valt de holocaust toch wel mag ik hopen?
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 13:26:38 #208
8781 crew  Frutsel
pi_45693623
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:51 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]
Vind ik ook een reactie van niets... slaat gewoon nergens op om zon vergelijking te maken. Weliswaar vind ik het twee verschillende dingen.. maar beide te stom voor woorden
pi_45693903
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:10 schreef Gia het volgende:

[..]

aah, een kwestie van interpretatie dus .. en uiteraard is jouw interpretatie altijd de goede ?

dat iemand met een joodse achtergrond dat totaal anders interpreteert komt waarschijnlijk nog niet eens bij je op ?
pleased to meet you
pi_45695915
ik was lekker bezig zo te zien gisteren..... maar ik had wel een goed punt.
Ik word steeds multicultureler.
pi_45696196
Gaat iemand die typefout mbt die 135 ruggen (voor de duidelijkheid 135.000 euro)nog weghalen? Zo'n website-je kan namelijk nooit zoveel subsidie krijgen.
Het is hier in Nederland 1 groot gekkenhuis, maar zo Lijp is het nou ook weer niet, dat men 135 ruggen subsidie aan zo'n website-je weg gaan geven.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:48:13 #212
151582 A_L_N_F
pi_45696247
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hoe wil jij:
[..]

niet minder erg, wat moslims uitvreten is erger, overtreffende trap.
alleen al om het feit dat zijn uniform smerig zou worden en dat in strijd zou zijn met de duitse sauberheit zou een duitser niet snel een jood zijn keel open snijden voor de tv terwijl moslims er schijnbaar een stijve van krijgen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:48:30 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45696261
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:47 schreef JohnDope het volgende:
Gaat iemand die typefout mbt 135 ruggen (voor de duidelijkheid 135.000 euro) weghalen. Zo'n website-je kan namelijk nooit zoveel subsidie krijgen.
Het is hier in Nederland 1 groot gekkenhuis, maar zo Lijp is het nou ook weer niet, dat men 135 ruggen subsidie aan zo'n website-je weg gaan geven.

ik ben ook wel benieuwd wat de mensen daar mee gedaan hebben. hoe duur is een behoorlijke server eik? maar die hadden ze al.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:49:23 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696299
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

alleen al om het feit dat zijn uniform smerig zou worden en dat in strijd zou zijn met de duitse sauberheit zou een duitser niet snel een jood zijn keel open snijden voor de tv terwijl moslims er schijnbaar een stijve van krijgen.
Wàt? Jij bent niet van deze wereld.
pi_45696318
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben ook wel benieuwd wat de mensen daar mee gedaan hebben. hoe duur is een behoorlijke server eik? maar die hadden ze al.
niet zo duur. Zo'n site heeft helemaal geen subsidie nodig die kan makkelijk leven van de reclame.

Waarom zou geenstijl geen subsidie krijgen?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:50:00 #216
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696319
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ze maken ook filmpjes en brengen een blaadje uit en organiseren evenementen, toch?
pi_45696326
quote:

[..]

Je hebt het over moslims in de westerse wereld/samenleving: Hoeveel mensen hebben de moslims hier de afgelopen 100 jaar onthoofd? Zes miljoen?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:53:54 #218
151582 A_L_N_F
pi_45696463
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je hebt het over moslims in de westerse wereld/samenleving: Hoeveel mensen hebben de moslims hier de afgelopen 100 jaar onthoofd? Zes miljoen?
het aantal moorden is op een gegeven moment niet van belang.
het doel, de manier en de gevolgen.

als je als vrouw snachts niet meer kunt reizen met het openbaar vervoer omdat de kans op verkrachting/aanranding erg hoog is is gezien op een gegeven moemnt vervelenden als iedereen het blijft ontkennen.

40 jaar terreur is erger dan 5 jaar met moffen vechten, die gedragen zich nu tenminste naar behoren.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:54:07 #219
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696469
En hoeveel joden zijn er voor de camera onthoofd omdat ze joods zijn?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:55:41 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696520
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

als je als vrouw snachts niet meer kunt reizen met het openbaar vervoer omdat de kans op verkrachting/aanranding erg hoog is is gezien op een gegeven moemnt vervelenden als iedereen het blijft ontkennen.
Dus jij denkt dat voor er molsims naar Nederland kwamen er niemand werd verkracht? Dat het toen 's nachts veiliger was? Het percentage verkrachters onder moslims ligt helemaal niet hoger dan onder niet-moslims.
quote:
40 jaar terreur is erger dan 5 jaar met moffen vechten, die gedragen zich nu tenminste naar behoren.
Terreur
Volgens mij durf jij de gordijnen niet eens open te doen.
pi_45696660
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

40 jaar terreur

Geen Nederlandse vrouw die de afgelopen 40 jaar nog niet bruut verkracht is. Iedere familie mist wel een vader of zoon dankzij een willekeurig executie met kromzwaard. We bouwen al geen flats meer omdat daar steevast homo's van af vliegen of omdat er anders wel een vette boeing naar binnenvliegt. Er rijden geen metro's meer want die zijn allemaal opgeblazen. Na zonsondergang komt er niemand meer op straat.

En dan heb ik het nog niet eens over die hongerwinters die we elk jaar weer hebben. Die concentratiekampen waar iedereen met blauwe ogen heen moet. Die gele kruizen waarmee we de straat over moeten. Kutmoslims
pi_45696698
quote:

[..]

aah zo , 6 miljoen vergassen is minder erg omdat het uniform schoon blijft ..

en het is dat ze toen nog geen TV hadden, maar ik kan me opnames herinneren van lampenkappen van mensenhuid die met behoorlijke trots werden getoond
pleased to meet you
pi_45696710
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:55 schreef Floripas het volgende:
Dus jij denkt dat voor er molsims naar Nederland kwamen er niemand werd verkracht? Dat het toen 's nachts veiliger was? Het percentage verkrachters onder moslims ligt helemaal niet hoger dan onder niet-moslims.
Dat kun je ook alleen maar zeggen omdat er niet gekeken wordt naar geloof bij veroordelingen. Slechts naar afkomst en daaruit blijkt dat er maar een paar kleine vergrijpen zijn die verminderen als er meer allochtonen in een stad zijn/komen.

Dit is uiteraard geen nieuws, iets wat met enige regelmaat weer naar boven komt en tegenwoordig ook steeds beter wordt vastgelegd en ook de percentages komen af en toe nog wel in het nieuws. Daarnaast doet het argument "ja het was wel een allochtoon maar als hij zo'n misdaad pleegt dan is het geen moslim" ook altijd goede zaken in dit soort discussies Op die manier kun je idd roepen dat het onder moslims niet hoger ligt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45696748
Je zal als kaaskop 135 ruggen subsidie komen vragen bij de gemeente, dan word jij keihard uitgelachen

vrijdag 26 januari 2007 @ 15:03:42 #225
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45696792
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ze maken ook filmpjes en brengen een blaadje uit en organiseren evenementen, toch?
jammer dat ze niet wat meer naar buiten treden met het geld. je kan voor dat bedrag makkelijk een goedkope reclamestunt bedenken. nh-tv of andere regionale tvstations zijn maar wat bereid om hier aan mee te werken.

goede media inzet zodat ik ook eens gelokt wordt naar die site bijvoorbeeld.
pi_45696812
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef moussie het volgende:

[..]

aah zo , 6 miljoen vergassen is minder erg omdat het uniform schoon blijft ..

en het is dat ze toen nog geen TV hadden, maar ik kan me opnames herinneren van lampenkappen van mensenhuid die met behoorlijke trots werden getoond
Waarschuwing: Niet klikken als je een teer zieltje hebt of van plan bent om te gaan eten.

Maar den uniformen bleeven spik ende span
pi_45696966
Het is een verloren zaak voor de linkse elite. Laat de linksekerk nog maar lekker 4 jaar theedrinken en doen, dan weten we tenminste zeker, dat die Wilbers over 4 jaar minimaal 3 keer zo groot is.
pi_45696969
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:02 schreef JohnDope het volgende:
Je zal als kaaskop 135 ruggen subsidie komen vragen bij de gemeente, dan word jij keihard uitgelachen

je bent als kaaskop in kaaskoppenland dan ook geen minderheid hé
pleased to meet you
pi_45696980
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:09 schreef moussie het volgende:

[..]

je bent als kaaskop in kaaskoppenland dan ook geen minderheid hé
In de stad wel

Soms heb ik momenten, dat ik spontaan 'blanken' ga groeten, netzoals ik op vakantie in the middle of nowhere ook nederlanders groet.
pi_45697093
Als ze daadwerkelijk subsidie krijgen is dat natuurlijk absurd. Mooi karweitje voor Aboutaleb om dit even te "onderzoeken" en te melden dat het geen marokko.nl standpunt is maar slechts de mening van een halve zool en dat het allemaal verkeerd is begrepen .

Aan de andere kant opent dit natuurlijk perspectieven voor bijv. stormfront en het aanvragen van subsidie. Of misschien kunnen ze fuseren met marokko.nl. Alle losers bijelkaar, kankeren op van alles en nog wat en ondertussen lekker subsidie opstrijken van een werelddeel, land, geloof etc waar ze op kankeren.

Wat een hypocrisie.
pi_45697145
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat nou boeiend om een discussie te voeren over welke groep de Joden het meeste haten?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:14:48 #232
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45697156
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:12 schreef MrX1982 het volgende:
Als ze daadwerkelijk subsidie krijgen is dat natuurlijk absurd. Mooi karweitje voor Aboutaleb om dit even te "onderzoeken" en te melden dat het geen marokko.nl standpunt is maar slechts de mening van een halve zool en dat het allemaal verkeerd is begrepen .
Dit valt op geen enkele manier onder de verantwoordelijkheid van Ahmed Aboutaleb.
quote:
Aan de andere kant opent dit natuurlijk perspectieven voor bijv. stormfront en het aanvragen van subsidie. Of misschien kunnen ze fuseren met marokko.nl. Alle losers bijelkaar, kankeren op van alles en nog wat en ondertussen lekker subsidie opstrijken van een werelddeel, land, geloof etc waar ze op kankeren.

Wat een hypocrisie.
Almererulez, een site voor autochtone Nederlanders, werd ook gesubsidieerd.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:15:14 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45697167
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:12 schreef MrX1982 het volgende:

Wat een hypocrisie.
frequenteer je veel op marokko.nl?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:15:35 #234
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45697198
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:14 schreef FJD het volgende:

[..]

Is dat nou boeiend om een discussie te voeren over welke groep de Joden het meeste haten?
Dus jij vind ook dat de Moslims hier meer schade hebben aangericht dan de Duitsers toen we die voor het laatst over de vloer hadden?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:16:50 #236
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45697220
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:02 schreef JohnDope het volgende:

Almererulez.nl
pi_45697221
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:14 schreef Floripas het volgende:
Voor jongeren tussen de 12 en 23 jaar. Informatie voor als je wilt gaan chatten, stappen, daten en werken. (rechtstreeks van Google).

In Almere (regio 1318) woonden op 1 januari 2006 9860 mensen, waarvan 3220 niet-westerse allochtonen (32.7%). (Geenstijl Allochtonencheck )

Dus.......
pi_45697224
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:14 schreef Floripas het volgende:
Dit valt op geen enkele manier onder de verantwoordelijkheid van Ahmed Aboutaleb.
Maar Aboutaleb heeft in een ander incident laten zien goed te kunnen optreden en duidelijkheid te verschaffen na gedegen "onderzoek".
quote:
Ook absurd. Waarom moeten fora überhaupt subsidie krijgen. 135000 en ik krijg alsnog de volgende melding:
quote:
Forum melding
De server is te druk momenteel. Probeer het later opnieuw.

Als de server door de drukte overbelast raakt worden niet-ingelogde gebruikers (gasten) geweerd en krijgen ingelogde gebruikers (leden) voorrang.

Je dient je in te loggen om deze foutmelding niet meer te zien. Ga naar de voorpagina van het forum om je in te loggen.
Wat doen ze in vredesnaam met dat geld. Het is gewoon een standaardtemplate wat ze daar gebruiken.
pi_45697254
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

Welke stad dan?
Amsterdam, Rotterdam, De Haag en nog een x-aantal kleinere steden.
pi_45697278
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
frequenteer je veel op marokko.nl?
Nee. Ik zou niet weten wat ik daar moet doen.
pi_45697438
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Amsterdam, Rotterdam, De Haag en nog een x-aantal kleinere steden.
Oh ja joh?

vrijdag 26 januari 2007 @ 15:36:39 #242
151582 A_L_N_F
pi_45697905
ik had daar ooit een accountje aangemaakt om te kunnen lezen (anders zegt die steeds dat forum te druk is).
heb dat account Jood genoemd en ik zie nu dat ik opeens geen postingsrechten meer heb?
pi_45698026
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef A_L_N_F het volgende:
ik had daar ooit een accountje aangemaakt om te kunnen lezen (anders zegt die steeds dat forum te druk is).
heb dat account Jood genoemd en ik zie nu dat ik opeens geen postingsrechten meer heb?
preventief bannen van trollen heet dat dan
pleased to meet you
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:40:13 #244
151582 A_L_N_F
pi_45698051
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:39 schreef moussie het volgende:

[..]

dus een jood is niet welkom daar...
pi_45698208
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
dus een jood is niet welkom daar...
Doe niet zo naïef man Het maakt je punt alleen maar zwakker.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:44:49 #246
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45698214
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef A_L_N_F het volgende:
Nee, omdat het erop lijkt dat je specifiek daar komt om te trollen. Of je bent een antisemiet die gaat trollen, of je bent een jod die komt trollen. Je komt er evident niet gewoon voor discussie.
pi_45698236
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oh ja joh?

[afbeelding]
Dan kan je wel weer met een bij elkaar gelogen statistiekje komen (ik neem niet eens de moeite omdat gelieg en bedrieg te bekijken ) , maar ik weet het uit de praktijk vriend.

Zolang de Elite niet verder komt dan haar ivorentoren, zal de WIJ-ZIJ-cutluur alleen maar groter worden en dan weten we tenminste zeker dat Wilbers over 4 jaar minimaal 3 keer zo groot is
En dan durven die ellendelingen zich nog af te vragen; hoe het mogelijk is dat iemand als Wilbers zo groot kan worden

Zolang er geen moslimpartij op staat, dan zal altijd de linkse elite de spreekbuis zijn voor de conservatieve moslims. Toppunt van betutteling, dat de WIJ-ZIJ-kloof alleen maar vergroot. Dat komt omdat de linkse elite totaal geen idee heeft wat er in de allochtoon om gaat.

I rest my case, ik zit die 4 jaar nog wel uit.
pi_45698286
quote:

[..]

Dat is geen antwoord.
quote:
Omdat het moet van Bush.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_45698301
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan kan je wel weer met een bij elkaar gelogen statistiekje komen (ik neem niet eens de moeite omdat gelieg en bedrieg te bekijken ) , maar ik weet het uit de praktijk vriend.
Jij bent de deuren langs gegaan voor je eigen volkstelling? Respect
pi_45698320
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:39 schreef moussie het volgende:

[..]

Wat gek dan, dat ze hele boekwerken vol Holocaustontkenning gewoon laten staan. Of is het serieuze onderzoeksjournalistiek van niet-Westerse signatuur?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:48:18 #251
151582 A_L_N_F
pi_45698333
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, omdat het erop lijkt dat je specifiek daar komt om te trollen. Of je bent een antisemiet die gaat trollen, of je bent een jod die komt trollen. Je komt er evident niet gewoon voor discussie.
dus iemand die zich weigert aan te passen aan de regels, waarden en normen van een community is niet welkom?
pi_45698394
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jij bent de deuren langs gegaan voor je eigen volkstelling? Respect
Hou aub op, ik ben geen pennenlikker, ik kom van het front. Beetje respect aub!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:10:30 #253
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45699084
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

dus iemand die zich weigert aan te passen aan de regels, waarden en normen van een community is niet welkom?
Natuurlijk. Dat is overal zo. Ook als je gaat stappen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:10:49 #254
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45699096
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hou aub op, ik ben geen pennenlikker, ik kom van het front. Beetje respect aub!
Irak?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:11:37 #255
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45699120
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat gek dan, dat ze hele boekwerken vol Holocaustontkenning gewoon laten staan. Of is het serieuze onderzoeksjournalistiek van niet-Westerse signatuur?
Ja, dat vind ik ook nogal vreemd.
pi_45699131
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

Irak?
Dat zou wel een hoop verklaren
pi_45699170
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

Irak?
Leuk

Voormij is het klaar dit topic. Als jij en de rest nog even 4 jaar door wilt gaan met wegkijken, ontkennen, knuffelen, theedrinken en pamperen, dan vind ik dat niet erg.
Maar dan moet men niet over 4 jaar gaan klagen dat Wilbers 3 keer zo groot is geworden en vooral niet gaan roepen, dat ze het weer niet begrijpen hoe het mogelijk is dat Wilbers zo groot is geworden.
pi_45699346
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef Apropos het volgende:
tja .. ik probeer me dat weleens voor te stellen hoe ze daar eigenlijk aan komen en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er wel wat bij kan voorstellen. Zo had je toen nog geen media zoals nu, en als het zelfs de duitsers grotendeels is ontgaan wat er werkelijk gebeurde, hoe moet een arabier het dan weten ?
En ineens staan er een paar miljoen Joden voor je deur, binnen no-time van kleine minderheid uitgegroeid tot meerderheid die het nog voor het zeggen heeft ook, en tja, xenofobe geesten heb je blijkbaar in elke samenleving .. en gebruik maken van de onkunde aangaande het onderwerp (of willekeurig welk ander onderwerp) om er zelf punten mee te scoren zien we wel vaker gebeuren

maar dat ze het vol blijven houden zelfs nadat er zo overweldigend veel materiaal ter beschikking is gekomen is mi onbegrijpelijk .. maar ja, gewoon verbieden of zelf tot inzicht laten komen is de vraag

anyway .. als je je op een forum aanmeldt onder een nick waaruit duidelijk blijkt dat je alleen maar wil trollen/provoceren kan je verwachten dat erop gereageerd wordt, als je normaal had mee willen lezen cq reageren had je wel een andere nick gekozen lijkt mij
pleased to meet you
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:18:00 #259
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45699354
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef JohnDope het volgende:
Maar dan moet men niet over 4 jaar gaan klagen dat Wilbers 3 keer zo groot is geworden en vooral niet gaan roepen, dat ze het weer niet begrijpen hoe het mogelijk is dat Wilbers zo groot is geworden.
Ik pamper en knuffel niemand. En ik kijk ook niet op van de groei van Wilders.
pi_45699514
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef moussie het volgende:

[..]

tja .. ik probeer me dat weleens voor te stellen hoe ze daar eigenlijk aan komen en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er wel wat bij kan voorstellen. Zo had je toen nog geen media zoals nu, en als het zelfs de duitsers grotendeels is ontgaan wat er werkelijk gebeurde, hoe moet een arabier het dan weten ?
En ineens staan er een paar miljoen Joden voor je deur, binnen no-time van kleine minderheid uitgegroeid tot meerderheid die het nog voor het zeggen heeft ook, en tja, xenofobe geesten heb je blijkbaar in elke samenleving ..
Die ´´Arabieren´´ zijn gewoon in Nederland geboren en getogen hebben geen paar miljoen Joden voor hun deur staan, da´s dus geen excuus. Het wordt niet vanuit een oase geregeld.
quote:
maar dat ze het vol blijven houden zelfs nadat er zo overweldigend veel materiaal ter beschikking is gekomen is mi onbegrijpelijk .. maar ja, gewoon verbieden of zelf tot inzicht laten komen is de vraag
Voor beide oplossingen valt wat te zeggen.
quote:
anyway .. als je je op een forum aanmeldt onder een nick waaruit duidelijk blijkt dat je alleen maar wil trollen/provoceren kan je verwachten dat erop gereageerd wordt, als je normaal had mee willen lezen cq reageren had je wel een andere nick gekozen lijkt mij
Dat ben ik met je eens.
Ik heb daar trouwens wel de nodige interessante discussies gezien, het is geen broeinest van extremisme of iets dergelijks. Ze zijn alleen laks tegenover bepaalde etterbakjes.
pi_45700215
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef Apropos het volgende:
Die ´´Arabieren´´ zijn gewoon in Nederland geboren en getogen hebben geen paar miljoen Joden voor hun deur staan, da´s dus geen excuus. Het wordt niet vanuit een oase geregeld.
nah, ik bedoel dus waar het idee dat het fake zou kunnen zijn vandaan komt .. en dat denkbeelden vaak klakkeloos worden over genomen zonder er verder bij na te denken of je te informeren over het onderwerp is helaas hartstikke normaal bij veel jeugd/jongeren/tokkies
quote:
Voor beide oplossingen valt wat te zeggen.
Mijn voorkeur gaat uit naar inzicht om voor de hand liggende redenen
quote:
Dat ben ik met je eens.
Ik heb daar trouwens wel de nodige interessante discussies gezien, het is geen broeinest van extremisme of iets dergelijks. Ze zijn alleen laks tegenover bepaalde etterbakjes.
idd, ik lees ook vaak mee, 't zou zonde zijn als die tent dicht moet omdat Wilders weer eens een stok heeft gevonden om mee te slaan .. laat die zich maar druk maken over al die doodsverwensingen die geregeld op geenstijl of nieuwnieuws staan .. beetje hand in eigen boezem steken en zo
pleased to meet you
pi_45712283
quote:

[..]

Doe eens niet zo lomp.
lomp ? Ben je een newbie op fok ofzo?
pi_45715835
quote:
Amsterdam, 26 januari 2007

Marokko.nl leden willen Wilders knuffelen

Naar aanleiding van de kamervragen die de Partij voor de Vrijheid 25 januari jl. gepubliceerd heeft op haar website over de subsidie van nieuws.marokko.nl, een uitgave van Stichting Marokko Media, en het artikel in de Telegraaf van vandaag dat Wilders met de dood bedreigd is door leden van marokko.nl, heeft marokko.nl besloten haar leden op te roepen om Wilders te knuffelen. Leden van marokko.nl kunnen Wilders een knuffel, een zoen of een aai over de bol geven in de vorm van een E-card.

Stichting Marokko Media, uitgever van onder andere marokko.nl, heeft onlangs een subsidie van het Bedrijfsfonds voor de Pers toegekend gekregen om nieuws.marokko.nl te realiseren. De subsidie bestaat uit een bedrag van 135 duizend euro en vormt 40 procent van de financiering voor het eerste jaar. De overige 60 procent van de financiering dient op andere wijze gerealiseerd te worden. Nieuws.marokko.nl richt zich op de ruim 100 duizend leden van de marokko.nl. Zij gaat daarbij uit van de eigen kracht van Marokkaans Nederlandse jongeren door hen zowel aan te spreken als nieuwsconsument als nieuwsproducent. Nieuws.marokko.nl wil daarmee een eigen stem laten horen, die voor de verandering nu eens niet het probleemonderwerp is van de media, maar zelf media is met een onafhankelijke en zelfstandige redactie.

Marokko.nl staat in de top vijf van grootste communities in Nederland en heeft elke dag gemiddeld 40 duizend unieke bezoekers en 50 duizend berichten per dag. Het forum biedt onder andere plaats aan discussies over nieuws & actualiteit, liefde & relaties en lifestyle. Marokko.nl wordt niet gefinancierd door subsidies maar bedruipt zichzelf door reclame inkomsten. Zij heeft veertig vrijwilligers in dienst die de berichtgeving op het forum modereren. Om de dagelijkse bijdragen goed te monitoren werkt marokko.nl nauw samen met het Meldpunt Discriminatie Internet en het Meldpunt Discriminatie Amsterdam. Tevens is zij de eerste Nederlandse community die haar vrijwilligers traint in het modereren.

Stichting Marokko Media heeft tot doel Marokkaanse jongeren in Nederland te amuseren, informeren en tot nadenken aan te zetten over de verhoudingen in de Nederlandse samenleving. Omdat Marokko Media graag haar maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt, gaat zij subsidieprojecten aan met organisaties die een meerwaarde hebben voor de discussies zoals die door de leden van marokko.nl gevoerd worden. Zo heeft Marokko.nl onlangs de Zorgvernieuwingprijs gewonnen voor het project ‘M3’ in samenwerking met DGV en voert zij momenteel het project Wensen en Grenzen uit, dat focust op het leren onderhandelen over de verdeling van arbeid en zorg binnen relaties, in samenwerking met E-Quality. Andere projecten zijn in samenwerking met het Voedingscentrum, met betrekking tot voorlichting over gezonde eet en leefgewoontes; De Rutgers Nisso Groep, met betrekking tot discussies over seksualiteit en met GGZ De Bascule met betrekking tot het adequaat kunnen reageren op hulpvragen vanuit de community. In het verleden is tevens het project Recht in Beeld uitgevoerd met betrekking tot voorlichting over rechten van vrouwen op basis van het VN vrouwenverdrag.
http://knuffelgeert.marokko.nl/
pi_45716005
Ja, daar zat ie nou net op te wachten.
pi_45716259
ach ja, en morgen horen we Wilders zeggen dat als deze site toch niet zo erg is het waarschijnlijk ook best meevalt op die sites waar zijn medewerkers komen
pleased to meet you
pi_45716319
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 01:21 schreef moussie het volgende:
ach ja, en morgen horen we Wilders zeggen dat als deze site toch niet zo erg is het waarschijnlijk ook best meevalt op die sites waar zijn medewerkers komen
Willen wij wel weten op welke sites zijn medewerkers komen ?
pi_45716419
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 01:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Willen wij wel weten op welke sites zijn medewerkers komen ?
eeuh, dat weten wij toch (even googelen) .. daar komt een gedeelte van zijn handtekeningen vandaan, geworven door de "stage-medewerker"
pleased to meet you
pi_45717378
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 02:10 schreef A_L_N_F het volgende:

Shit ik ben ontdekt
  zaterdag 27 januari 2007 @ 04:23:05 #269
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45718769
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:41 schreef moussie het volgende:

[..]

nah, ik bedoel dus waar het idee dat het fake zou kunnen zijn vandaan komt .. en dat denkbeelden vaak klakkeloos worden over genomen zonder er verder bij na te denken of je te informeren over het onderwerp is helaas hartstikke normaal bij veel jeugd/jongeren/tokkies
[..]

Mijn voorkeur gaat uit naar inzicht om voor de hand liggende redenen
[..]

idd, ik lees ook vaak mee, 't zou zonde zijn als die tent dicht moet omdat Wilders weer eens een stok heeft gevonden om mee te slaan .. laat die zich maar druk maken over al die doodsverwensingen die geregeld op geenstijl of nieuwnieuws staan .. beetje hand in eigen boezem steken en zo
Hoeft niet dicht gewoon geen subsidie geven en dan zie je vanzelf wel of het bestaansrecht heeft. Om nu extreme idioten te gaan supporten is wat gek. Waarom altijd maar die positieve discriminatie. Of geef mij 13.000 euro per jaar verzorg ik nieuws uit Thailand voor Thais. Net zo onzinnig.
mai pen rai
pi_45723522
uhm .. heb je dat bericht van Qassam wel gelezen. niet_links ?

De site bestaat al jaren en bedruipt zichzelf, dit geld is een gedeelte van wat nodig is om een eigen nieuwsrubriek op te zetten, en dan eentje waarbij de leden worden betrokken bij de nieuwsgaring.
Nou weet ik uit eerste hand wat voor invloed het zien van je eigen bericht op zo'n site kan hebben op relpubers, en positieve feedback vanuit de community alá "goed bericht Ali" draagt nog een steentje extra bij .. dus zelfs al zouden maar 100 van de 100.000 Ali's door dit gebeuren een andere weg in slaan ipv het criminele pad op te gaan is dat geld wat zichzelf terug verdient
pleased to meet you
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:28:55 #271
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45726609
Mousie jij weet altijd alles, je hebt altijd sappige verhalen soms vraag ik me af hoe groot je duim is. Zon bedrag is gewoon absurd. Dit is een extremistische site waar slecht gemodereerd wordt. Eerst maar eens goed modereren en zorgen dat je beter publiek hebt.
mai pen rai
pi_45726900
Waarom krijgt zoiets überhaupt subsidie??? Ik denk dat ik ook maar een forumpje in elkaar draai.
pi_45726955
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:28 schreef niet_links het volgende:
Mousie jij weet altijd alles, je hebt altijd sappige verhalen soms vraag ik me af hoe groot je duim is. Zon bedrag is gewoon absurd. Dit is een extremistische site waar slecht gemodereerd wordt. Eerst maar eens goed modereren en zorgen dat je beter publiek hebt.
Misschien dat Fok! dan ook maar subsidie moet aanvragen, qua moderatie is het hier niet veel beter bij sommige uitingen.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:45:35 #274
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_45726984
Moeten er dan ook geen gesubsidieerde fora komen onder Turkije.nl, Antillen.nl, Suriname.nl, Somalie.nl, Finland.nl en ga zo maar door ?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:46:45 #275
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45727006
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Ericr het volgende:

[..]

Misschien dat Fok! dan ook maar subsidie moet aanvragen, qua moderatie is het hier niet veel beter bij sommige uitingen.
Wilde jij fok vergelijken met die site... serieus antwoord graag.
mai pen rai
pi_45727042
Opdoeken die handel. Als Marokko.nl subsidie krijgt, dan kun je net zo goed subsidie aan NVU.info gaan verstrekken .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator zaterdag 27 januari 2007 @ 15:49:11 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45727056
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mooie taak toch voor onze kersverse overheid dan ?
that reminds me ... hebben we inmiddels een regering of hoe zit dat nu eigenlijk?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_45727084
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:46 schreef niet_links het volgende:

[..]

Wilde jij fok vergelijken met die site... serieus antwoord graag.
Nee, maar wel sommige uitingen hier die vrij extremistisch overkomen. Mod zelf een redelijk groot board en dat soort uitingen gaan of de prullenbak in of worden waarschuwingen voor uitgedeeld.

Een goed voorbeeld :

Kanker turken/negers groep.

Kanker dit, kanker dat en dan betrekking op bepaalde groepen. Zou er zelf gelijk een slot op gooien.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:52:42 #279
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45727120
Wat jij zegt is het stond er even en is toen verwijderd. Niets aan de hand dus. Denk je dat dat het geval is.
mai pen rai
  zaterdag 27 januari 2007 @ 17:01:32 #280
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45728843
quote:
Idd, en dat mag best hard aangepakt worden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 27 januari 2007 @ 17:04:17 #281
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_45728910
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Ericr het volgende:

[..]

Misschien dat ze stage kunnen lopen op DBB.

Een dagje met jou mee modden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_45730191
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 15:28 schreef niet_links het volgende:
je hebt het bericht van Qassam dus nog steeds niet gelezen blijkbaar .. en ik had het relevante gedeelte nog wel samen gevat in hapklare brokken .. pff

en ja, een nieuwssite opzetten kost een aardig bedrag, die 135.000¤ zijn maar 40% van het hele bedrag, of dacht je soms dat je zo'n druk bezochte site kan hosten vanaf je servertje in de woonkamer .. en dan wil ik het nog niet eens hebben over wat je moet betalen voor de bronnen, of dacht je dat je zomaar nieuws mag copy/pasten op een andere nieuwssite ?
pleased to meet you
pi_45730433
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:54 schreef moussie het volgende:

[..]

je hebt het bericht van Qassam dus nog steeds niet gelezen blijkbaar .. en ik had het relevante gedeelte nog wel samen gevat in hapklare brokken .. pff

en ja, een nieuwssite opzetten kost een aardig bedrag, die 135.000¤ zijn maar 40% van het hele bedrag, of dacht je soms dat je zo'n druk bezochte site kan hosten vanaf je servertje in de woonkamer .. en dan wil ik het nog niet eens hebben over wat je moet betalen voor de bronnen, of dacht je dat je zomaar nieuws mag copy/pasten op een andere nieuwssite ?
Het is Fok allemaal gelukt zonder ook maar 1 eurocent aan subsidie
pi_45731124
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is Fok allemaal gelukt zonder ook maar 1 eurocent aan subsidie
hmz .. zou het fok ook gelukt zijn zonder de servers van tweakers ?
pleased to meet you
pi_45731289
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:28 schreef moussie het volgende:

[..]

hmz .. zou het fok ook gelukt zijn zonder de servers van tweakers ?
Tweakers krijgt ook geen subsidie.
Dus wat is je punt?

Mijn punt is dat die overdreven hoge subsidie helemaal niet nodig is wanneer er vraag naar een community is.
pi_45731312
Fok zal toch ook wel wat donaties krijgen zo links en rechts van verschillende leden ? Ik ben lid op diverse forums die puur en alleen kunnen draaien op de donaties van zijn leden.
pi_45731492
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:36 schreef Hathor het volgende:
Fok zal toch ook wel wat donaties krijgen zo links en rechts van verschillende leden ? Ik ben lid op diverse forums die puur en alleen kunnen draaien op de donaties van zijn leden.
Juist... maar geen enkele eurocent subsidie.
Dat is juist mijn punt. Er is geen subsidie nodig om een community op te zetten.
Is er vraag naar een community dan zullen er ook wel genoeg mensen of organisaties bereid zijn om te sponsoren.
pi_45731619
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Juist... maar geen enkele eurocent subsidie.
Dat is juist mijn punt. Er is geen subsidie nodig om een community op te zetten.
Is er vraag naar een community dan zullen er ook wel genoeg mensen of organisaties bereid zijn om te sponsoren.
Tsja, ik vind het ook maar een vaag verhaal, internet sites opzetten met subsidiegelden....het moet toch niet veel gekker worden. Mij dunkt dat er een paar jongens achter marokko.nl zich zitten te verkneukelen als ze weer eens een bankafschrift binnenkrijgen. Soms heb ik het idee dat de overheid echt geen besef heeft van de waarde van geld.
pi_45731749
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, ik vind het ook maar een vaag verhaal, internet sites opzetten met subsidiegelden....het moet toch niet veel gekker worden. Mij dunkt dat er een paar jongens achter marokko.nl zich zitten te verkneukelen als ze weer eens een bankafschrift binnenkrijgen. Soms heb ik het idee dat de overheid echt geen besef heeft van de waarde van andermans geld.
Kleine toevoeging.
pi_45732184
pff .. de community daar bestaat al jaren en krijgt geen cent subsidie .. waar het nu om gaat is het toevoegen van een nieuwssite en om dat op poten te krijgen ze van het Bedrijfsfonds voor de Pers een gedeelte van hun kosten omdat dat een toegevoegde waarde heeft ..
en nog een keer voor diegenen die niet kunnen lezen .. het Bedrijfsfonds voor de Perskrijgt geen cent van de overheid omdat ze zelf genoeg hebben ..
http://www.bedrijfsfondsp(...)e.shtml#jaarrekening
pleased to meet you
pi_45732383
quote:
Steunverlening aan internetinformatieproducten
Op grond van de Tijdelijke subsidieregeling minderhedenbladen en journalistieke internetinformatieproducten is het eveneens mogelijk om aan journalistieke informatieproducten die via het internet verschijnen, subsidie te verlenen. Aan deze subsidieverlening zijn de volgende voorwaarden gebonden:

* Het project moet uitzicht bieden op verdere continuïteit in de verschijning en exploitatie van het informatieproduct.
* Het product moet naar inhoud en strekking, exploitatiewijze of vormgeving zodanig afwijken van andere journalistieke informatieproducten, dat de verscheidenheid van de informatie en opinievorming wordt vergroot en daarmee een vernieuwende bijdrage wordt geleverd aan de journalistieke informatievoorziening via het internet.
* Het product moet voortdurend informatie geven die overwegend bestaat uit tekst (advertentietekst niet meegerekend) en met vaste regelmaat en op tevoren vastgestelde tijdstippen tenminste maandelijks via het internet verschijnen.
* Het starten of voortzetten van het product moet zonder subsidie niet of niet afdoende mogelijk zijn.
* Er mag niet reeds op grond van een ander wettelijk voorschrift subsidieverstrekking voor de projectactiviteiten mogelijk zijn of zijn verkregen.

Voor steunverlening is jaarlijks ten hoogste ¤ 2.260.000,- beschikbaar. Per goedgekeurd project kan eenmaal en ten hoogste 40 procent van de projectkosten, met een maximum van ¤ 180.000,-, worden verstrekt als uitkering of krediet, berekend volgens de richtlijnen in de bijlage.
http://www.bedrijfsfondspers.nl/kredieten.shtml
pleased to meet you
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:13:45 #292
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_45734758
Geertje Wilders, wat een lachwekkende one-issue gozer zeg.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:25:39 #293
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45735236
het moet per direct afgelopen zijn met marokko.nl schandalig dat zoiets kan. met belastinggeld een antistaat financieren.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:35:27 #294
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45735633
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef JohnDope het volgende:
Leuk

Voormij is het klaar dit topic. Als jij en de rest nog even 4 jaar door wilt gaan met wegkijken, ontkennen, knuffelen, theedrinken en pamperen, dan vind ik dat niet erg.
insallah, laten we hopen dat geert wilders 3 a 4 keer groter word zodat aan de lopende band bepaalde figuren kunnen moven naar daar waar ze het allemaal beter vinden. afrika, midden oosten etc,
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:48:47 #295
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45736154
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:35 schreef MrVVD het volgende:

[..]

insallah, laten we hopen dat geert wilders 3 a 4 keer groter word zodat aan de lopende band bepaalde figuren kunnen moven naar daar waar ze het allemaal beter vinden. afrika, midden oosten etc,
Is Geert Wilders voor een actief deportatiebeleid van Nederlandse staatsburgers, dan? Da's nieuw voor mij.
pi_45736554
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef MrVVD het volgende:
het moet per direct afgelopen zijn met marokko.nl schandalig dat zoiets kan. met belastinggeld een antistaat financieren.
pff .. cursus begrijpend lezen zou je goed doen .. of kwak je zo maar iets neer zonder verder te lezen

voor de zoveelste keer .. het is geen belastinggeld

pleased to meet you
pi_45737318
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Geertje Wilders, wat een lachwekkende one-issue gozer zeg.

²
Je zou zijn website is moeten doorspitten, dan kun je tot de conclusie komen dat hij niet alleen over islam kan praten.

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=410&Itemid=119

"Klare wijn", een waar meesterwerk

Lees maar de topics van forum door zoals ontdekislam.nl. Allemaal moslim(wannabe's) die het liefst Nederland zien veranderen in een islamatische staat. Het probleem is dat die gasten (=fanatieke moslims) gewoon een compleet andere manier van denken hebben. De oorzaak van dat probleem is ISLAM, zoals iedereen waarschijnlijk al weet maar er niks tegen doet.....De oplossing is waarschijnlijk al tienduizend keer genoemd: INTEGREREN en dat ook blijven waarborgen. In dit geval wil dat dus zeggen, het beperken van het uitgroeien van de Islam, in welke vorm dan ook. De waarden en normen die door die rebellen worden gehanteerd komen nu eenmaal uit dat achterlijk geloof.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:27:49 #298
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45737602
Ik vind eigenlijk dat vooral mensen die zich zo graag tegen 's mensen persoonlijke levenssfeer willen aanbemoeien altijd wat beangtigend. Enger dan die hele Islam bij elkaar.
pi_45737625
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:27 schreef Floripas het volgende:
Ik vind eigenlijk dat vooral mensen die zich zo graag tegen 's mensen persoonlijke levenssfeer willen aanbemoeien altijd wat beangtigend. Enger dan die hele Islam bij elkaar.
Wees eens wat concreter
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:31:05 #300
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45737726
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Wees eens wat concreter
Wie ben jij om te zeggen dat mensen niet vijfmaal per dag hun hoofd richting Mekka mogen richten?
pi_45737788
En geef toe, het is toch ook een achterlijk geloof. Omdat er in een of ander boek staat (dat door een menselijk iemand is geschreven) dat je geen varkensvlees mag eten of alcohol mag drinken, dan doe je dat maar niet voor de rest van je leven? Niet eens proberen? Ik vind dat achterlijk (oh ja wacht, ik had 'vind' moeten zeggen ipv 'is'). En zo zijn er 10.000 andere dingetjes waar ik mij aan erger bij dat geloof. Het wordt tijd dat Islam integreert zoals het Christendom hier in de samenleving dat ook al heeft gedaan. Religie hoort gewoon een zeer kleine rol te spelen in de wereld, het is ouderwets en bekrompen, en dus barbaars/achterlijk, mits je het volledig aanhangt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')