abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45692577
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het topic wat hierboven wordt genoemd.. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423 staat er al een tijdje en kijk die eerste reactie maar...
[..]

[/i]

Vraag me af of dit op FOK wordt toegestaan... als dit over palestijnen of marrokanen wordt gezegd. En die post is al van 22 januari. Dus daar had een modje al wat aan kunnen doen... en ja, laat de beheerder maar aansprakelijk zijn.
oeps .. ik had niet op de datum gelet

maar ja .. valt zoiets als dit niet in hetzelfde kader ?
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:23 schreef A_L_N_F het volgende:
moslims voegen niks toe aan een samenleving.
uit de islam komt niks dan ellende voort, altijd geweld, haat, oorlog, sadisme, etc.

het is gewoon een feit dat moslims de grootste negatieve bijdrage hebben geleverd aan de westerse samenleving in de laatse honderd jaar.
zelfs hitler en het nazi tijdperk was nog beter te doen dan het islamitische facisme.
pleased to meet you
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:54:41 #202
3542 Gia
User under construction
pi_45692661
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:51 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]
Nee, niemand heeft het over lynchen van moslims.
pi_45692756
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, niemand heeft het over lynchen van moslims.
de holocaust was beter dan wat er nu gebeurd .. dat is wat er staat !!
pleased to meet you
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:10:19 #204
3542 Gia
User under construction
pi_45693114
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:58 schreef moussie het volgende:

[..]

de holocaust was beter dan wat er nu gebeurd .. dat is wat er staat !!
Mwa, dat is een kwestie van interpretatie. Dat is niet wat ik er zie staan.

Ik lees alleen een vergelijking tussen onderdrukking door hitler en moslimfacisme. Er wordt met geen woord gerept over de holocaust.

Als er nu stond dat men de vernietiging zoals dat ten tijde van hitler met de joden gebeurde nu zou toepassen op de moslims, dan kun je het vergelijken met de quote van Marokko.nl
pi_45693288
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik lees alleen een vergelijking tussen onderdrukking door hitler en moslimfacisme. Er wordt met geen woord gerept over de holocaust.

Als er nu stond dat men de vernietiging zoals dat ten tijde van hitler met de joden gebeurde nu zou toepassen op de moslims, dan kun je het vergelijken met de quote van Marokko.nl
Hoe wil jij:
quote:
het is gewoon een feit dat moslims de grootste negatieve bijdrage hebben geleverd aan de westerse samenleving in de laatse honderd jaar.
zelfs hitler en het nazi tijdperk was nog beter te doen dan het islamitische facisme
anders interpreteren dan 6 miljoen joden vergassen is minder erg dan wat de Moslims in Europa en de VS uitvreten?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:21:28 #206
3542 Gia
User under construction
pi_45693448
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hoe wil jij:
[..]

anders interpreteren dan 6 miljoen joden vergassen is minder erg dan wat de Moslims in Europa en de VS uitvreten?
Ik denk dat daar eerder gedoeld wordt op de onderdrukking dan op de vernieitiging van de joden.

Maar goed, de een leest er dit in, de ander dat. Is met alles eigenlijk zo, hè?
pi_45693526
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk dat daar eerder gedoeld wordt op de onderdrukking dan op de vernieitiging van de joden.

Maar goed, de een leest er dit in, de ander dat. Is met alles eigenlijk zo, hè?
Ik lees nergens onderdrukking, ik lees:
quote:
uit de islam komt niks dan ellende voort, altijd geweld, haat, oorlog, sadisme, etc
Onder geweld, haat, oorlog en sadisme valt de holocaust toch wel mag ik hopen?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 13:26:38 #208
8781 crew  Frutsel
pi_45693623
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:51 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]
Vind ik ook een reactie van niets... slaat gewoon nergens op om zon vergelijking te maken. Weliswaar vind ik het twee verschillende dingen.. maar beide te stom voor woorden
pi_45693903
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:10 schreef Gia het volgende:

[..]

aah, een kwestie van interpretatie dus .. en uiteraard is jouw interpretatie altijd de goede ?

dat iemand met een joodse achtergrond dat totaal anders interpreteert komt waarschijnlijk nog niet eens bij je op ?
pleased to meet you
pi_45695915
ik was lekker bezig zo te zien gisteren..... maar ik had wel een goed punt.
Ik word steeds multicultureler.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45696196
Gaat iemand die typefout mbt die 135 ruggen (voor de duidelijkheid 135.000 euro)nog weghalen? Zo'n website-je kan namelijk nooit zoveel subsidie krijgen.
Het is hier in Nederland 1 groot gekkenhuis, maar zo Lijp is het nou ook weer niet, dat men 135 ruggen subsidie aan zo'n website-je weg gaan geven.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:48:13 #212
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45696247
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hoe wil jij:
[..]

niet minder erg, wat moslims uitvreten is erger, overtreffende trap.
alleen al om het feit dat zijn uniform smerig zou worden en dat in strijd zou zijn met de duitse sauberheit zou een duitser niet snel een jood zijn keel open snijden voor de tv terwijl moslims er schijnbaar een stijve van krijgen.
ik ben lief :)
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:48:30 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45696261
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:47 schreef JohnDope het volgende:
Gaat iemand die typefout mbt 135 ruggen (voor de duidelijkheid 135.000 euro) weghalen. Zo'n website-je kan namelijk nooit zoveel subsidie krijgen.
Het is hier in Nederland 1 groot gekkenhuis, maar zo Lijp is het nou ook weer niet, dat men 135 ruggen subsidie aan zo'n website-je weg gaan geven.

ik ben ook wel benieuwd wat de mensen daar mee gedaan hebben. hoe duur is een behoorlijke server eik? maar die hadden ze al.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:49:23 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696299
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

alleen al om het feit dat zijn uniform smerig zou worden en dat in strijd zou zijn met de duitse sauberheit zou een duitser niet snel een jood zijn keel open snijden voor de tv terwijl moslims er schijnbaar een stijve van krijgen.
Wàt? Jij bent niet van deze wereld.
pi_45696318
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben ook wel benieuwd wat de mensen daar mee gedaan hebben. hoe duur is een behoorlijke server eik? maar die hadden ze al.
niet zo duur. Zo'n site heeft helemaal geen subsidie nodig die kan makkelijk leven van de reclame.

Waarom zou geenstijl geen subsidie krijgen?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:50:00 #216
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696319
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ze maken ook filmpjes en brengen een blaadje uit en organiseren evenementen, toch?
pi_45696326
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

Je hebt het over moslims in de westerse wereld/samenleving: Hoeveel mensen hebben de moslims hier de afgelopen 100 jaar onthoofd? Zes miljoen?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:53:54 #218
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45696463
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je hebt het over moslims in de westerse wereld/samenleving: Hoeveel mensen hebben de moslims hier de afgelopen 100 jaar onthoofd? Zes miljoen?
het aantal moorden is op een gegeven moment niet van belang.
het doel, de manier en de gevolgen.

als je als vrouw snachts niet meer kunt reizen met het openbaar vervoer omdat de kans op verkrachting/aanranding erg hoog is is gezien op een gegeven moemnt vervelenden als iedereen het blijft ontkennen.

40 jaar terreur is erger dan 5 jaar met moffen vechten, die gedragen zich nu tenminste naar behoren.
ik ben lief :)
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:54:07 #219
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696469
En hoeveel joden zijn er voor de camera onthoofd omdat ze joods zijn?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:55:41 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45696520
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

het aantal moorden is op een gegeven moment niet van belang.
het doel, de manier en de gevolgen.

als je als vrouw snachts niet meer kunt reizen met het openbaar vervoer omdat de kans op verkrachting/aanranding erg hoog is is gezien op een gegeven moemnt vervelenden als iedereen het blijft ontkennen.
Dus jij denkt dat voor er molsims naar Nederland kwamen er niemand werd verkracht? Dat het toen 's nachts veiliger was? Het percentage verkrachters onder moslims ligt helemaal niet hoger dan onder niet-moslims.
quote:
40 jaar terreur is erger dan 5 jaar met moffen vechten, die gedragen zich nu tenminste naar behoren.
Terreur
Volgens mij durf jij de gordijnen niet eens open te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')