dus iemand die zich weigert aan te passen aan de regels, waarden en normen van een community is niet welkom?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, omdat het erop lijkt dat je specifiek daar komt om te trollen. Of je bent een antisemiet die gaat trollen, of je bent een jod die komt trollen. Je komt er evident niet gewoon voor discussie.
Hou aub op, ik ben geen pennenlikker, ik kom van het front. Beetje respect aub!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij bent de deuren langs gegaan voor je eigen volkstelling? Respect![]()
Natuurlijk. Dat is overal zo. Ook als je gaat stappen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
dus iemand die zich weigert aan te passen aan de regels, waarden en normen van een community is niet welkom?
Irak?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hou aub op, ik ben geen pennenlikker, ik kom van het front. Beetje respect aub!
Ja, dat vind ik ook nogal vreemd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat gek dan, dat ze hele boekwerken vol Holocaustontkenning gewoon laten staan. Of is het serieuze onderzoeksjournalistiek van niet-Westerse signatuur?
Dat zou wel een hoop verklarenquote:
Leukquote:
tja .. ik probeer me dat weleens voor te stellen hoe ze daar eigenlijk aan komen en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er wel wat bij kan voorstellen. Zo had je toen nog geen media zoals nu, en als het zelfs de duitsers grotendeels is ontgaan wat er werkelijk gebeurde, hoe moet een arabier het dan weten ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef Apropos het volgende:
Wat gek dan, dat ze hele boekwerken vol Holocaustontkenning gewoon laten staan. Of is het serieuze onderzoeksjournalistiek van niet-Westerse signatuur?
Ik pamper en knuffel niemand. En ik kijk ook niet op van de groei van Wilders.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef JohnDope het volgende:
Maar dan moet men niet over 4 jaar gaan klagen dat Wilbers 3 keer zo groot is geworden en vooral niet gaan roepen, dat ze het weer niet begrijpen hoe het mogelijk is dat Wilbers zo groot is geworden.
Die ´´Arabieren´´ zijn gewoon in Nederland geboren en getogen hebben geen paar miljoen Joden voor hun deur staan, da´s dus geen excuus. Het wordt niet vanuit een oase geregeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef moussie het volgende:
[..]
tja .. ik probeer me dat weleens voor te stellen hoe ze daar eigenlijk aan komen en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er wel wat bij kan voorstellen. Zo had je toen nog geen media zoals nu, en als het zelfs de duitsers grotendeels is ontgaan wat er werkelijk gebeurde, hoe moet een arabier het dan weten ?
En ineens staan er een paar miljoen Joden voor je deur, binnen no-time van kleine minderheid uitgegroeid tot meerderheid die het nog voor het zeggen heeft ook, en tja, xenofobe geesten heb je blijkbaar in elke samenleving ..
Voor beide oplossingen valt wat te zeggen.quote:maar dat ze het vol blijven houden zelfs nadat er zo overweldigend veel materiaal ter beschikking is gekomen is mi onbegrijpelijk .. maar ja, gewoon verbieden of zelf tot inzicht laten komen is de vraag
Dat ben ik met je eens.quote:anyway .. als je je op een forum aanmeldt onder een nick waaruit duidelijk blijkt dat je alleen maar wil trollen/provoceren kan je verwachten dat erop gereageerd wordt, als je normaal had mee willen lezen cq reageren had je wel een andere nick gekozen lijkt mij
nah, ik bedoel dus waar het idee dat het fake zou kunnen zijn vandaan komt .. en dat denkbeelden vaak klakkeloos worden over genomen zonder er verder bij na te denken of je te informeren over het onderwerp is helaas hartstikke normaal bij veel jeugd/jongeren/tokkiesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef Apropos het volgende:
Die ´´Arabieren´´ zijn gewoon in Nederland geboren en getogen hebben geen paar miljoen Joden voor hun deur staan, da´s dus geen excuus. Het wordt niet vanuit een oase geregeld.
Mijn voorkeur gaat uit naar inzicht om voor de hand liggende redenenquote:Voor beide oplossingen valt wat te zeggen.
idd, ik lees ook vaak mee, 't zou zonde zijn als die tent dicht moet omdat Wilders weer eens een stok heeft gevonden om mee te slaan .. laat die zich maar druk maken over al die doodsverwensingen die geregeld op geenstijl of nieuwnieuws staan .. beetje hand in eigen boezem steken en zoquote:Dat ben ik met je eens.
Ik heb daar trouwens wel de nodige interessante discussies gezien, het is geen broeinest van extremisme of iets dergelijks. Ze zijn alleen laks tegenover bepaalde etterbakjes.
lomp ? Ben je een newbie op fok ofzo?quote:
http://knuffelgeert.marokko.nl/quote:Amsterdam, 26 januari 2007
Marokko.nl leden willen Wilders knuffelen
Naar aanleiding van de kamervragen die de Partij voor de Vrijheid 25 januari jl. gepubliceerd heeft op haar website over de subsidie van nieuws.marokko.nl, een uitgave van Stichting Marokko Media, en het artikel in de Telegraaf van vandaag dat Wilders met de dood bedreigd is door leden van marokko.nl, heeft marokko.nl besloten haar leden op te roepen om Wilders te knuffelen. Leden van marokko.nl kunnen Wilders een knuffel, een zoen of een aai over de bol geven in de vorm van een E-card.
Stichting Marokko Media, uitgever van onder andere marokko.nl, heeft onlangs een subsidie van het Bedrijfsfonds voor de Pers toegekend gekregen om nieuws.marokko.nl te realiseren. De subsidie bestaat uit een bedrag van 135 duizend euro en vormt 40 procent van de financiering voor het eerste jaar. De overige 60 procent van de financiering dient op andere wijze gerealiseerd te worden. Nieuws.marokko.nl richt zich op de ruim 100 duizend leden van de marokko.nl. Zij gaat daarbij uit van de eigen kracht van Marokkaans Nederlandse jongeren door hen zowel aan te spreken als nieuwsconsument als nieuwsproducent. Nieuws.marokko.nl wil daarmee een eigen stem laten horen, die voor de verandering nu eens niet het probleemonderwerp is van de media, maar zelf media is met een onafhankelijke en zelfstandige redactie.
Marokko.nl staat in de top vijf van grootste communities in Nederland en heeft elke dag gemiddeld 40 duizend unieke bezoekers en 50 duizend berichten per dag. Het forum biedt onder andere plaats aan discussies over nieuws & actualiteit, liefde & relaties en lifestyle. Marokko.nl wordt niet gefinancierd door subsidies maar bedruipt zichzelf door reclame inkomsten. Zij heeft veertig vrijwilligers in dienst die de berichtgeving op het forum modereren. Om de dagelijkse bijdragen goed te monitoren werkt marokko.nl nauw samen met het Meldpunt Discriminatie Internet en het Meldpunt Discriminatie Amsterdam. Tevens is zij de eerste Nederlandse community die haar vrijwilligers traint in het modereren.
Stichting Marokko Media heeft tot doel Marokkaanse jongeren in Nederland te amuseren, informeren en tot nadenken aan te zetten over de verhoudingen in de Nederlandse samenleving. Omdat Marokko Media graag haar maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt, gaat zij subsidieprojecten aan met organisaties die een meerwaarde hebben voor de discussies zoals die door de leden van marokko.nl gevoerd worden. Zo heeft Marokko.nl onlangs de Zorgvernieuwingprijs gewonnen voor het project ‘M3’ in samenwerking met DGV en voert zij momenteel het project Wensen en Grenzen uit, dat focust op het leren onderhandelen over de verdeling van arbeid en zorg binnen relaties, in samenwerking met E-Quality. Andere projecten zijn in samenwerking met het Voedingscentrum, met betrekking tot voorlichting over gezonde eet en leefgewoontes; De Rutgers Nisso Groep, met betrekking tot discussies over seksualiteit en met GGZ De Bascule met betrekking tot het adequaat kunnen reageren op hulpvragen vanuit de community. In het verleden is tevens het project Recht in Beeld uitgevoerd met betrekking tot voorlichting over rechten van vrouwen op basis van het VN vrouwenverdrag.
Willen wij wel weten op welke sites zijn medewerkers komen ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:21 schreef moussie het volgende:
ach ja, en morgen horen we Wilders zeggen dat als deze site toch niet zo erg is het waarschijnlijk ook best meevalt op die sites waar zijn medewerkers komen
eeuh, dat weten wij toch (even googelen) .. daar komt een gedeelte van zijn handtekeningen vandaan, geworven door de "stage-medewerker"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Willen wij wel weten op welke sites zijn medewerkers komen ?![]()
Shit ik ben ontdektquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:10 schreef A_L_N_F het volgende:
meki zit ook op marokko.nl
WILDERS, STAAK DIE KAMERVRAGEN!
als marokko.nl dicht gaat dan betekend dat dat we meki hier nog vaker zullen meemaken
Hoeft niet dicht gewoon geen subsidie geven en dan zie je vanzelf wel of het bestaansrecht heeft. Om nu extreme idioten te gaan supporten is wat gek. Waarom altijd maar die positieve discriminatie. Of geef mij 13.000 euro per jaar verzorg ik nieuws uit Thailand voor Thais. Net zo onzinnig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:41 schreef moussie het volgende:
[..]
nah, ik bedoel dus waar het idee dat het fake zou kunnen zijn vandaan komt .. en dat denkbeelden vaak klakkeloos worden over genomen zonder er verder bij na te denken of je te informeren over het onderwerp is helaas hartstikke normaal bij veel jeugd/jongeren/tokkies
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar inzicht om voor de hand liggende redenen
[..]
idd, ik lees ook vaak mee, 't zou zonde zijn als die tent dicht moet omdat Wilders weer eens een stok heeft gevonden om mee te slaan .. laat die zich maar druk maken over al die doodsverwensingen die geregeld op geenstijl of nieuwnieuws staan .. beetje hand in eigen boezem steken en zo
Misschien dat Fok! dan ook maar subsidie moet aanvragen, qua moderatie is het hier niet veel beter bij sommige uitingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:28 schreef niet_links het volgende:
Mousie jij weet altijd alles, je hebt altijd sappige verhalen soms vraag ik me af hoe groot je duim is. Zon bedrag is gewoon absurd. Dit is een extremistische site waar slecht gemodereerd wordt. Eerst maar eens goed modereren en zorgen dat je beter publiek hebt.
Wilde jij fok vergelijken met die site... serieus antwoord graag.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien dat Fok! dan ook maar subsidie moet aanvragen, qua moderatie is het hier niet veel beter bij sommige uitingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |