wat heb jjullie dan gedaan ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dat wij als Nederlanders genoeg gedaan hebben. Het mag nu een keer van de andere kant komen. Al moet ik eerlijk zijn dat er nog heel wat moet gebeuren voor ik de Moslims als medelanders accepteer.
Kijk, óf ze zijn Nederlander en ze moeten zich aanpassen, óf ze blijven De Ander en mogen Anders blijven. Maar geen combi van die twee, dat werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Daar zullen ze, als het moeilijk voor ze wordt altijd op gooien.
De acceptatie/rechten van vrouwen bijvoorbeeld. Deel van de Westerse/Nederlandse cultuur waar ze in Moslim-wereld nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Geef nou eens precies aan wat die is.
dus wij wijzen alle vrouwen af en vinden die hoeren ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
De acceptatie/rechten van vrouwen bijvoorbeeld. Deel van de Westerse/Nederlandse cultuur waar ze in Moslim-wereld nog een puntje aan kunnen zuigen.
Krijg jij dan de indruk dat het met de vrouwenrechten zo slecht is gesteld? Ik heb erg veel lesgegeven aan Marokkaanse jongetjes, van de Meki's tot de Samir A.-typetjes, en ik ben nooit gedisrespecteerd. Ja, ze zitten weleens naar mijn borsten te staren, maar dat doen de autochtoontjes ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
De acceptatie/rechten van vrouwen bijvoorbeeld. Deel van de Westerse/Nederlandse cultuur waar ze in Moslim-wereld nog een puntje aan kunnen zuigen.
Het subsidiëren van een Marokkaans forum vol met haat jegens Joden en de Westerese cultuur bijvoorbeeld.quote:
Ik moest lachen. Jij bent soms best schattig in al je narrigheid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
Jij beschuldigt allochtonen van vrouwen afwijzen ???
met wie trouwen ze dan ??
En jij denkt dat dat helpt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het subsidiëren van een Marokkaans forum vol met haat jegens Joden en de Westerese cultuur bijvoorbeeld.
dat zegt toch niks man.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
[..]
dus wij wijzen alle vrouwen af en vinden die hoeren ??
Aub hou eens op . Jij beschuldigt allochtonen van vrouwen afwijzen ???
met wie trouwen ze dan ??![]()
Waarom dienen ze een hoofddoek te dragen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik droeg nooit een hoofddoek. Geen gezeur mee gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom dienen ze een hoofddoek te dragen?
Ben je nou ook nog pedoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Jij bent soms best schattig in al je narrigheid.
Schoonmaakrobots met tieten. Ingewikkeld met noppenfolie en wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat het moet bij de Islaam ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom dienen ze een hoofddoek te dragen?
Gefeliciteerd. Het doet me goed om te zien dat er blijkbaar ook nog weldenkende Moslims zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik droeg nooit een hoofddoek. Geen gezeur mee gehad.
De enige plek waar ik gezeur kreeg over mijn uiterlijk was een Joodse school.
Ik ben geen moslima. Ik ben atheist.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Het doet me goed om te zien dat er blijkbaar ook nog weldenkende Moslims zijn.
Maar waar komt dat vandaan. Waarom dienen vrouwen bedekt te zijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat het moet bij de Islaam ??
Waarom hebben jullie een kerstboom ??
Praat er maar weer om heen meis.....quote:
moet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat het moet bij de Islaam ??
Waarom hebben jullie een kerstboom ??
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het subsidiëren van een Marokkaans forum vol met haat jegens Joden en de Westerese cultuur bijvoorbeeld.
vrouwen mogen hun haar niet laten zienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar waar komt dat vandaan. Waarom dienen vrouwen bedekt te zijn?
ehm lees topic starter!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
kom met bronnen dat het anti-westers is
oowquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
moet?
Geef tekst! aub!
Dat staat er niet nml!
De vrouw moet haar hoofd bedekken met lang haar sukkels
Het verschil tussen man en vrouw werd uiterlijk gezien eeuwen terug zowiezo op het eerste gezicht bepaald door de haardracht
en nee geen hoofddoek
vertel je dit even tegen die islam leraar van jou?
thnkzzzzzzzzzzzz
Zeg, als jij brutaal wordt moet je de gang op. Zo praat je niet tegen een dame.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Praat er maar weer om heen meis.....
Jij praat mij een beetje te veel dubbelzinnig op het forum.
Het is vaak zo hoor op internet, dat de vrouwen die tussen de mannen rond 'zweven', in het echt zwaar tegen vallen.![]()
bron graag! letterlijk!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
vrouwen mogen hun haar niet laten zien
en jou antwoord waarom hebben jullie een kerstboom
Oh Yeah baby, dan ken je mij nog niet.quote:
Dit is FOK. Dit is ook geen anti-islamforum. Er staan alleen zo nu en dan wel anti-islamitische dingen op FOK, wegens de diversiteit van de posters.quote:
Even snel het forum gelezenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
kom met bronnen dat het anti-westers is
letterlijk moet je zoeken in de Koranquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bron graag! letterlijk!!!!!
wij hebben een kerstboom omdat het koud en donker is hier
wij zijn heidenen en vinden die boom wel gezellig staan
vind jij die hoofddoek nu ook zo geil?
Vrouwen mogen geen seksualiteit uitstralen naar andere mannen omdat de vrouw als een bezit wordt gezien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
vrouwen mogen hun haar niet laten zien
en jou antwoord waarom hebben jullie een kerstboom
Kijk maar even op fok geenstijl etc.etc. en telegraafquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Even snel het forum gelezen
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423
2e reactie al gelijk raak.
anti islamitisch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit is FOK. Dit is ook geen anti-islamforum. Er staan alleen zo nu en dan wel anti-islamitische dingen op FOK, wegens de diversiteit van de posters.
vier je kerst ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen seksualiteit uitstralen naar andere mannen omdat de vrouw als een bezit wordt gezien.
Waarom er met kerst een kerstbom wordt neergezet, geen idee. Ben een ongelovige en houd met niet zo bezig met dat geloof.
Zijn sites zonder subsidie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk maar even op fok geenstijl etc.etc. en telegraaf
Maar nee Wilders hoor je daar niet over ??
Jezus, da's wel flink erg, ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
sinterklaas boom?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
letterlijk moet je zoeken in de Koran
oow maar waarom een kerstboom en geen sinterklaasboom ??
dat kan toch ??
hoofddoeken is voor mij niet geil
idem..whatever tis geen halszaak oidquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hier wordt de kerstboom neergezet maar ik voel er niets bij.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef JohnDope het volgende:
Het is vaak zo hoor op internet, dat de vrouwen die tussen de mannen rond 'zweven', in het echt zwaar tegen vallen.![]()
Sorry je bent een Christenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hier wordt de kerstboom neergezet maar ik voel er niets bij.
en dan ?? het gaat Geert niet om subsidie maar om die sitequote:
Ik ben geen Christen, ik ben ongelovig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Sorry je bent een Christen
wie kerst viert doet mee aan geloof Christen
doe je mee aan Pasen ??
toevallig is een kerstboom een heidens gebruik lolllllllquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Sorry je bent een Christen
wie kerst viert doet mee aan geloof Christen
doe je mee aan Pasen ??
nou als het een dikke tak is weer wel hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben geen Christen, ik ben ongelovig.
En nee, bij een Paas-tak gaat m'n hart ook niet sneller kloppen.
Ik val in 't echt in het geheel niet tegen. Tenminste, tot nu toe nog nooit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:32 schreef JohnDope het volgende:
Probeer je het trouwens te ontkennen dan Floripas?
[..]
Hij stelt kamer-vragen omdat die site een subsidie van de overheid krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan ?? het gaat Geert niet om subsidie maar om die site
Kan niet je hebt een kerstboom thuis en je kijkt eraanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben geen Christen, ik ben ongelovig.
En nee, bij een Paas-tak gaat m'n hart ook niet sneller kloppen.
Er is iets faliekant mis met de moderatie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
hmmm en de credits zijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik val in 't echt in het geheel niet tegen. Tenminste, tot nu toe nog nooit.![]()
den gristenen zouden den boom moeten verbranden! niet wijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan niet je hebt een kerstboom thuis en je kijkt eraan
als je geen christen was had je hem gelijk weggegooid of verbrand
Hij zou nooit kamervragen stellen over site CIDI.NL die jarenlang het terrorisme.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij stelt kamer-vragen omdat die site een subsidie van de overheid krijgt.
Als mij iets niet bevalt steek ík niet gelijk de fik erin...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan niet je hebt een kerstboom thuis en je kijkt eraan
als je geen christen was had je hem gelijk weggegooid of verbrand
Stel jij bent eigenaar van supermarktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is iets falikant mis met de moderatie.
De beheerder is hiervoor verantwoordelijk.
Het terrorisme....?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij zou nooit kamervragen stellen over site CIDI.NL die jarenlang het terrorisme.
maar die krijgt subsidie of niet ??
tot die tijd dat je dat niet doet ben je een christen die kerstboom thuis heeft tijdens kerstquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als mij iets niet bevalt steek ík niet gelijk de fik erin...
dat is nu precies wat er fout is in je redenatie!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Stel jij bent eigenaar van supermarkt
er wordt veel gestolen maar de bewaker doet er weinig aan
de eigenaar is verantwoordelijk en moet opgepakt worden wegens diefstal
Als er varkensvlees in zit wel jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
tot die tijd dat je dat niet doet ben je een christen die kerstboom thuis heeft tijdens kerst
Eet je Gourmetschotel ??
een kerstboom is heidens meki!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:39 schreef Meki het volgende:
[..]
tot die tijd dat je dat niet doet ben je een christen die kerstboom thuis heeft tijdens kerst
Eet je Gourmetschotel ??
het steunen van het oorlog tegen de Palestijnen en Libanonquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het terrorisme....?
Wat precies?
ik doe niks verkeerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat is nu precies wat er fout is in je redenatie!
komt me bekend voor!
Oow en je krijgt op de tweede kerstdag ontbijt op bed ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als er varkensvlees in zit wel ja.
precies!quote:
toch welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:42 schreef damian5700 het volgende:
Oja, het CIDI krijgt geen subsidie.
De zinsopbouw was een beetje kreupel, omdat er wat woorden ontbraken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:41 schreef Meki het volgende:
[..]
het steunen van het oorlog tegen de Palestijnen en Libanon
oow nee dat is voor jou geen terrorisme
een site die dat steunt krijgt subsidie van overheid maar Wilders weigert er iets aan te doen
quote:Bedrijfsfonds voor de Pers geeft subsidie aan Marokko.nl
11-jan-07
Het Bedrijfsfonds voor de Pers heeft besloten een subsidie in de vorm van een uitkering ter hoogte van ¤ 135.000,- beschikbaar te stellen aan Stichting Marokko Media voor nieuws.marokko.nl.
Al eerder heeft het Bedrijfsfonds subsidie aan nieuws.marokko.nl verstrekt. In april 2003 werd een uitkering ter hoogte van ¤ 66.768,- aan dit project toegewezen. Het is toen echter niet gelukt nieuws.marokko.nl te realiseren. De belangrijkste redenen daarvoor waren gelegen in de maatschappelijke onrust die was ontstaan na de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh. De site Marokko.nl is inmiddels in een rustiger vaarwater gekomen en de uitgever heeft tendensen van radicalisering aangepakt en moderatoren aangesteld en opgeleid in overleg met het Meldpunt Discriminatie. De website is intussen gegroeid van 8.000 naar 35.000 unieke bezoekers per dag. In overleg met het Bedrijfsfonds is dit subsidieproject vervolgens afgesloten en is de subsidie vastgesteld op ¤ 18.238,- voor de gedeelten van het project die wel waren uitgevoerd, zoals de interviews met politieke kopstukken. Omdat het idee om een goede nieuwssite te ontwikkelen niet was verdwenen, heeft de uitgever op basis van voortschrijdend inzicht een nieuwe aanvraag opgesteld. Daarin staat aangegeven dat Marokko Media een nieuwssite wil ontwikkelen waarin het nieuws op een eigentijdse manier wordt gebracht en die voorziet in de behoefte van de Nederlands Marokkaanse jongeren tussen 15 en 20 jaar. Daartoe worden de bezoekers die deel uitmaken van de community structureel bij de nieuwsvoorziening en –bespiegeling betrokken en als consument èn producent aangesproken. Op nieuws.marokko.nl komt zowel ‘zacht’ als ‘hard’ nieuws te staan. Zacht nieuws betreft (persoonlijke) zaken die de communityleden bezig houden; hard nieuws is afkomstig uit diverse bronnen (reguliere nieuwsmedia, postings van leden, bijdragen van freelance journalisten en columnisten) maar zal altijd aansluiting hebben met de belevingswereld van de leden. Naast het geschreven nieuws, gaat de nieuwspagina audio (podcasts) en video (videocasts) bevatten. Voor het realiseren van nieuws.marokko.nl werd een subsidie gevraagd van ¤ 178.000,-, te weten 40% van de projectkosten. Het Bedrijfsfonds heeft besloten een deel daarvan, namelijk maximaal ¤ 135.000,-, als uitkering beschikbaar te stellen. Het besluit de aanvraag gedeeltelijk toe te wijzen is gebaseerd op de volgende overwegingen. Artikel 4 van de Tijdelijke subsidieregeling minderhedenbladen en journalistieke internet-informatieproducten geeft het Bedrijfsfonds de mogelijkheid steun te verlenen aan projecten gericht op de totstandkoming en verspreiding van journalistieke en vernieuwende informatieproducten via het internet. Volgens de aanvraag richt nieuws.marokko.nl zich vooral op de nieuwsvoorziening voor (en door) Marokkaanse jongeren door aansluiting te zoeken bij de leefwereld van de bezoeker van de site. Nieuws wordt daarmee meer een beleving, dan van derden afkomstige ‘abstracte’ informatie. Deze web 2.0 benadering lijkt daarmee op het model dat bijvoorbeeld door Ohmynews in Zuid Korea wordt toegepast. De site gaat zich derhalve vooral qua inhoud en strekking onderscheiden van andere sites, zodat de verscheidenheid van informatie en opinievorming wordt vergroot. Nieuws.marokko.nl levert daarmee een vernieuwende bijdrage aan de journalistieke informatievoorziening via het internet. Aan de subsidieverlening is de gebruikelijke verplichting gekoppeld dat het project moet worden uitgevoerd zoals het is aangevraagd. Dit wordt tussentijds en na afloop van het project getoetst aan de hand van inhoudelijke en financiële rapportages over de voortgang van het project. Verder zal de uitbetaling van de subsidie in tranches geschieden, die worden verstrekt als de tussenrapportages zijn goedgekeurd en aan alle overige voorwaarden van de subsidieverlening is voldaan.
mijn strijd blijft doorgaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De zinsopbouw was een beetje kreupel, omdat er wat woorden ontbraken.
Dus het gaat me puur om de grammatica en niet om jouw 'innerlijke strijd'.
De alom bekende lokale Amsterdam-Maastricht zender?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef Meki het volgende:
[..]
toch wel
dat zei Nathanial zelf op een vraagstuk bij een intervieuw op lokale zender A2
A2 een ADAM Zenderquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De alom bekende lokale Amsterdam-Maastricht zender?
welke strijd?quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hallo juffrouw wil je het nou ontkennen of niet??
[..]
Maar we hebben het niet over mij. Ik ben ook niet aangetrokken tot Meki, behalve dan dat ik 'm best een keer een weekje met een riet en een schoolbankje grammatica, rhetorica en geschiedenis zou willen bijbrengen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik val in 't echt in het geheel niet tegen. Tenminste, tot nu toe nog nooit.![]()
Doe eens niet zo lomp.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
welke strijd?
je moeder je oma je zus je nicht tante buurvrouw een doek ombinden?
![]()
jammer dat je hem al geqoute had, ik had hem net al verwijderd....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Maar we hebben het niet over mij. Ik ben ook niet aangetrokken tot Meki, behalve dan dat ik 'm best een keer een weekje met een riet en een schoolbankje grammatica, rhetorica en geschiedenis zou willen bijbrengen.![]()
Wat een kwatsj!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
In april 2003 werd een uitkering ter hoogte van ¤ 66.768,- aan dit project toegewezen. Het is toen echter niet gelukt nieuws.marokko.nl te realiseren. De belangrijkste redenen daarvoor waren gelegen in de maatschappelijke onrust die was ontstaan na de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh.
oow heel graagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Maar we hebben het niet over mij. Ik ben ook niet aangetrokken tot Meki, behalve dan dat ik 'm best een keer een weekje met een riet en een schoolbankje grammatica, rhetorica en geschiedenis zou willen bijbrengen.![]()
Vertel jij een dame niet wat ze moet doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:50 schreef JohnDope het volgende:
genoeg over jou inderdaad, maar probeer je voortaan even iet wat conservatiever te gedragen..... Niet meer zo ordinair doen, dat siert je niet niet.
Een ondragelijke hoofddoek?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Meki komt in een volgend leven terug als vrouw die een hoofdoek moet dragen en dit tergend ondraaglijk vind!
let maar op!
het is een advies.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vertel jij een dame niet wat ze moet doen.
Meki is een fatamorgana.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:10 schreef A_L_N_F het volgende:
meki zit ook op marokko.nl
WILDERS, STAAK DIE KAMERVRAGEN!
als marokko.nl dicht gaat dan betekend dat dat we meki hier nog vaker zullen meemaken
Positieve discriminatiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:34 schreef Gia het volgende:
Krijgt Fok eigenlijk ook zoveel subsidie?
En zo nee, waarom niet?
omdat wij een meerderheid zijn die niet gestimuleerd hoeft te wprdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:34 schreef Gia het volgende:
Krijgt Fok eigenlijk ook zoveel subsidie?
En zo nee, waarom niet?
mwah .. je moet natuurlijk ook even kijken naar de tijden waarop er gepost wordt hé .. mods hebben ook zoiets als een privéleven, die zitten niet 24/7 achter de PC om iedere verkeerde reactie meteen te kunnen edittenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is iets faliekant mis met de moderatie.
De beheerder is hiervoor verantwoordelijk.
Het topic wat hierboven wordt genoemd.. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423 staat er al een tijdje en kijk die eerste reactie maar...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef moussie het volgende:
[..]
mwah .. je moet natuurlijk ook even kijken naar de tijden waarop er gepost wordt hé .. mods hebben ook zoiets als een privéleven, die zitten niet 24/7 achter de PC om iedere verkeerde reactie meteen te kunnen editten
nu zie ik er bvb niets bijzonders meer staan (heb niet het hele topic gelezen dus alleen de hier genoemde eerste reacties gezocht), tja, een grietje (laila) die met gematigde woorden laat blijken hoe idioot zij het vindt, maar die wordt meteen terug gevloten
quote:wat een bullshit is dit weer... etc etc etc...
Heb je op de report knop gedrukt of doe je liever dit?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef Frutsel het volgende:
Vraag me af of dit op FOK wordt toegestaan... als dit over palestijnen of marrokanen wordt gezegd. En die post is al van 22 januari. Dus daar had een modje al wat aan kunnen doen... en ja, laat de beheerder maar aansprakelijk zijn.
reporten maakt daar niets uit...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Heb je op de report knop gedrukt of doe je liever dit?
Inderdaad. Je mag hier niet zeggen dat je uitkijkt naar het moment dat er een burgeroorlog uitbreekt en we alle moslims gaan lynchen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef Frutsel het volgende:
Het topic wat hierboven wordt genoemd.. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423 staat er al een tijdje en kijk die eerste reactie maar...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Je mag hier niet zeggen dat je uitkijkt naar het moment dat er een burgeroorlog uitbreekt en we alle moslims gaan lynchen.
quote:Terecht ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |