wat heb jjullie dan gedaan ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dat wij als Nederlanders genoeg gedaan hebben. Het mag nu een keer van de andere kant komen. Al moet ik eerlijk zijn dat er nog heel wat moet gebeuren voor ik de Moslims als medelanders accepteer.
Kijk, óf ze zijn Nederlander en ze moeten zich aanpassen, óf ze blijven De Ander en mogen Anders blijven. Maar geen combi van die twee, dat werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Daar zullen ze, als het moeilijk voor ze wordt altijd op gooien.
De acceptatie/rechten van vrouwen bijvoorbeeld. Deel van de Westerse/Nederlandse cultuur waar ze in Moslim-wereld nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Geef nou eens precies aan wat die is.
dus wij wijzen alle vrouwen af en vinden die hoeren ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
De acceptatie/rechten van vrouwen bijvoorbeeld. Deel van de Westerse/Nederlandse cultuur waar ze in Moslim-wereld nog een puntje aan kunnen zuigen.
Krijg jij dan de indruk dat het met de vrouwenrechten zo slecht is gesteld? Ik heb erg veel lesgegeven aan Marokkaanse jongetjes, van de Meki's tot de Samir A.-typetjes, en ik ben nooit gedisrespecteerd. Ja, ze zitten weleens naar mijn borsten te staren, maar dat doen de autochtoontjes ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
De acceptatie/rechten van vrouwen bijvoorbeeld. Deel van de Westerse/Nederlandse cultuur waar ze in Moslim-wereld nog een puntje aan kunnen zuigen.
Het subsidiëren van een Marokkaans forum vol met haat jegens Joden en de Westerese cultuur bijvoorbeeld.quote:
Ik moest lachen. Jij bent soms best schattig in al je narrigheid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
Jij beschuldigt allochtonen van vrouwen afwijzen ???
met wie trouwen ze dan ??
En jij denkt dat dat helpt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het subsidiëren van een Marokkaans forum vol met haat jegens Joden en de Westerese cultuur bijvoorbeeld.
dat zegt toch niks man.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
[..]
dus wij wijzen alle vrouwen af en vinden die hoeren ??
Aub hou eens op . Jij beschuldigt allochtonen van vrouwen afwijzen ???
met wie trouwen ze dan ??![]()
Waarom dienen ze een hoofddoek te dragen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik droeg nooit een hoofddoek. Geen gezeur mee gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom dienen ze een hoofddoek te dragen?
Ben je nou ook nog pedoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Jij bent soms best schattig in al je narrigheid.
Schoonmaakrobots met tieten. Ingewikkeld met noppenfolie en wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:14 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat het moet bij de Islaam ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom dienen ze een hoofddoek te dragen?
Gefeliciteerd. Het doet me goed om te zien dat er blijkbaar ook nog weldenkende Moslims zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik droeg nooit een hoofddoek. Geen gezeur mee gehad.
De enige plek waar ik gezeur kreeg over mijn uiterlijk was een Joodse school.
Ik ben geen moslima. Ik ben atheist.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Het doet me goed om te zien dat er blijkbaar ook nog weldenkende Moslims zijn.
Maar waar komt dat vandaan. Waarom dienen vrouwen bedekt te zijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat het moet bij de Islaam ??
Waarom hebben jullie een kerstboom ??
Praat er maar weer om heen meis.....quote:
moet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:21 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat het moet bij de Islaam ??
Waarom hebben jullie een kerstboom ??
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het subsidiëren van een Marokkaans forum vol met haat jegens Joden en de Westerese cultuur bijvoorbeeld.
vrouwen mogen hun haar niet laten zienquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar waar komt dat vandaan. Waarom dienen vrouwen bedekt te zijn?
ehm lees topic starter!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
kom met bronnen dat het anti-westers is
oowquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
moet?
Geef tekst! aub!
Dat staat er niet nml!
De vrouw moet haar hoofd bedekken met lang haar sukkels
Het verschil tussen man en vrouw werd uiterlijk gezien eeuwen terug zowiezo op het eerste gezicht bepaald door de haardracht
en nee geen hoofddoek
vertel je dit even tegen die islam leraar van jou?
thnkzzzzzzzzzzzz
Zeg, als jij brutaal wordt moet je de gang op. Zo praat je niet tegen een dame.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Praat er maar weer om heen meis.....
Jij praat mij een beetje te veel dubbelzinnig op het forum.
Het is vaak zo hoor op internet, dat de vrouwen die tussen de mannen rond 'zweven', in het echt zwaar tegen vallen.![]()
bron graag! letterlijk!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
vrouwen mogen hun haar niet laten zien
en jou antwoord waarom hebben jullie een kerstboom
Oh Yeah baby, dan ken je mij nog niet.quote:
Dit is FOK. Dit is ook geen anti-islamforum. Er staan alleen zo nu en dan wel anti-islamitische dingen op FOK, wegens de diversiteit van de posters.quote:
Even snel het forum gelezenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
kom met bronnen dat het anti-westers is
letterlijk moet je zoeken in de Koranquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
bron graag! letterlijk!!!!!
wij hebben een kerstboom omdat het koud en donker is hier
wij zijn heidenen en vinden die boom wel gezellig staan
vind jij die hoofddoek nu ook zo geil?
Vrouwen mogen geen seksualiteit uitstralen naar andere mannen omdat de vrouw als een bezit wordt gezien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:23 schreef Meki het volgende:
[..]
vrouwen mogen hun haar niet laten zien
en jou antwoord waarom hebben jullie een kerstboom
Kijk maar even op fok geenstijl etc.etc. en telegraafquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Even snel het forum gelezen
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423
2e reactie al gelijk raak.
anti islamitisch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit is FOK. Dit is ook geen anti-islamforum. Er staan alleen zo nu en dan wel anti-islamitische dingen op FOK, wegens de diversiteit van de posters.
vier je kerst ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen seksualiteit uitstralen naar andere mannen omdat de vrouw als een bezit wordt gezien.
Waarom er met kerst een kerstbom wordt neergezet, geen idee. Ben een ongelovige en houd met niet zo bezig met dat geloof.
Zijn sites zonder subsidie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk maar even op fok geenstijl etc.etc. en telegraaf
Maar nee Wilders hoor je daar niet over ??
Jezus, da's wel flink erg, ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Even snel het forum gelezen
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423
2e reactie al gelijk raak.
sinterklaas boom?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:26 schreef Meki het volgende:
[..]
letterlijk moet je zoeken in de Koran
oow maar waarom een kerstboom en geen sinterklaasboom ??
dat kan toch ??
hoofddoeken is voor mij niet geil
idem..whatever tis geen halszaak oidquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hier wordt de kerstboom neergezet maar ik voel er niets bij.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:22 schreef JohnDope het volgende:
Het is vaak zo hoor op internet, dat de vrouwen die tussen de mannen rond 'zweven', in het echt zwaar tegen vallen.![]()
Sorry je bent een Christenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hier wordt de kerstboom neergezet maar ik voel er niets bij.
en dan ?? het gaat Geert niet om subsidie maar om die sitequote:
Ik ben geen Christen, ik ben ongelovig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Sorry je bent een Christen
wie kerst viert doet mee aan geloof Christen
doe je mee aan Pasen ??
toevallig is een kerstboom een heidens gebruik lolllllllquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Sorry je bent een Christen
wie kerst viert doet mee aan geloof Christen
doe je mee aan Pasen ??
nou als het een dikke tak is weer wel hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben geen Christen, ik ben ongelovig.
En nee, bij een Paas-tak gaat m'n hart ook niet sneller kloppen.
Ik val in 't echt in het geheel niet tegen. Tenminste, tot nu toe nog nooit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:32 schreef JohnDope het volgende:
Probeer je het trouwens te ontkennen dan Floripas?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |