abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45677056
quote:
Kamervragen over Marokko.nl
Gepost door Rob (R@b) - Bron: FOK! (PVV)
Gepubliceerd: donderdag 25 januari 2007 @ 16:56
[Martin Bosma ] De Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders heeft vandaag schriftelijke Kamervragen gesteld over subsidiëring van de site Marokko.nl. PVV'er Martin Bosma wil van de ministers van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen en van Justitie opheldering over antiwesterse en antisemitische teksten op het recentelijk door het Bedrijfsfonds voor de Pers met 135.000 euro subsidie toebedeelde forum.

Volgens de 42-jarige Bosma zijn er op de site - in het bijzonder op het forum - teksten te vinden als ''ik was net in Amsterdam daar waren zo veel joden, ik kon het niet aanzien'', ''eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen'', ''raespect voor taliban toen ze die beelden van boedha vernietigden'', ''dood aan de joooddd'' en ''het zal een feit blijven dat vele Allochtonen homoseksualiteit niet zullen accepteren vanwege hun geloof.'' Verder is het een site waar volgens het Kamerlid lieden bivakeren die onder interesse zaken invullen als: ''joden opsporen en vernietigen'', en waar 28% van de deelnemers aan een poll aangeeft homoseksualiteit een ziekte te vinden. (Spelling en hoofdletters zijn in de quotes ongecorrigeerd.)

Het Kamerlid wil onder meer weten of de ministers kunnen uitleggen waarom deze site ''boordevol met teksten die vaak een antisemitisch, anti-Nederlands en anti-westers karakter hebben'', met belastinggeld moet worden gesteund. Ook wil hij weten of de ministeries bereid zijn in overleg te treden met het Bedrijfsfonds om hen te bewegen de subsidiering onmiddellijk te stoppen.

Tenslotte wil hij weten of het ministerie van Justitie wil bevorderen dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek instelt tegen de site, gelet op eerder vermelde uitlatingen.
Deel 1: Community "marokko.nl" onder vuur!
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:45:32 #2
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:45:34 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45677083
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45677111
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Voor de homoseksuelen en joden onder die Marokkanen dan natuurlijk weer wel
Dat zou ik niet zonder meer willen stellen. Misschien is het zelfs wel zo dat de houding van Marokkanen in Marokko tegenover joden veel gematigder is, dan de houding van Marokkaanse Nederlanders tegenover joden.
pi_45677118
quote:
Voor de homoseksuelen en joden onder die Marokkanen dan natuurlijk weer wel
Niet echt, de homo's onder de Marokkanen zijn als de dood om uit de kast te komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45677142
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Daar zijn vast wel statistieken over. Hoeveel van de 2e of 3e generatie allochtonen zal nu analfabeet zijn?
Minder, dat is nou een schuifeltje vooruit op die ladder. En langzaam maar zeker zullen dus ook de allochtonen zich meer en meer gaan verschuiven op de ladder en komen waar ze thuis horen: de echte debielen blijven tot in de eeuwigheid in de Tokkie-klasse en de eerste knuffelmarokkaantjes die vestigen zich nu (al) in de vinexwijken. Geef ze nog wat generaties en je komt ze overal tegen, die allochtonen.

Je gaat niet van achterbuurt gelijk naar Wassenaar. Tenzij je een uitzonderlijk getalenteerd bent: je kunt goed zingen, je bent een topvoetballer of je hebt een IQ van 289. Zo getalenteerd is bijna niemand, zelfs de gemiddelde Nederlander niet. Normaal gesproken verschuiven families zelden van achterbuurt naar rijtjeshuis en van rijtjeshuis naar villawijk. Daar gaan generaties overheen. Allochtonen zijn hier pas net en ze zijn allemaal begonnen in de laagste sociale klasse. Je kan niet verwachten dat hun kinderen al gelijk Jan Modaal zijn.

Criminaliteit is duidelijk iets wat veel voorkomt in de laagste sociale klasse. Dat betekend niet dat criminaliteit goed te praten is. Of dat je criminaliteit niet moet bestraffen. Het betekend wel dat criminaliteit niet gebonden is aan de etnische afkomst van iemand of aan de daarbij behorende cultuur. Of is die allochtoon in de villawijk ook duidelijk crimineler?
quote:
In welke beroepsgroepen Nederlanders allemaal terecht zijn gekomen weet ik niet. Er zullen vast ook wel Nederlanders bij elkaar zijn gaan klitten in het buitenland, zonder overigens dat deze wijken tot achterstandswijken zijn verworden. Hoe komt het volgens jou dat bepaalde arbeiderswijken tot achterstandswijken zijn verworden nadat veel niet-westerse allochtonen zich er gevestigd hebben?
Nederlanders zijn niet voornamelijk in de zware industrie en andere zware en lage betaalde arbeid terrecht gekomen en ze hadden ook niet nihile kansen op positieverbetering. En ook zeker zijn ze niet en masse in de goedkopere en slechte wijken van grote steden terecht gekomen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_45677174
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
Gelukkig, meer om over zigeuners te zeiken.
Eigenlijk was ik klaar en wilde net een lekker koud biertje pakken, maar omdat je zo aandringt...
pi_45677177
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
Gelukkig, meer om over zigeuners te zeiken.
Het ging eigenlijk om racistische en discriminerde zaken op een Marokkaanse site en dat deze site subsidie ontvangt.
pi_45677207
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het ging eigenlijk om racistische en discriminerde zaken op een Marokkaanse site en dat deze site subsidie ontvangt.
Ja, jij ook altijd met je offtopic gezeik.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:47:54 #10
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677221
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zonder meer willen stellen. Misschien is het zelfs wel zo dat de houding van Marokkanen in Marokko tegenover joden veel gematigder is, dan de houding van Marokkaanse Nederlanders tegenover joden.
Dat zou inderdaad weleens het geval kunnen zijn.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:48:31 #11
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677249
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het ging eigenlijk om racistische en discriminerde zaken op een Marokkaanse site en dat deze site subsidie ontvangt en dat de PVV wil dat het OM naar mogelijke vervolging kijkt.
pi_45677325
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zeg wil je het wel laten om het met mij eens te zijn? Straks dwing je mij nog om te beweren dat de 'slechten' allemaal deze kant opgekomen zijn. (sorry, flauw grapje)
pi_45677344
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat is zeker het geval. En dan heb je het dus voornamelijk over latere generaties die dus niet in Marokko zijn opgegroeit. En het is puur te wijten aan onwetendheid.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:51:15 #14
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_45677369
quote:
[...] waarom deze site ''boordevol met teksten die vaak een antisemitisch, anti-Nederlands en anti-westers karakter hebben'', met belastinggeld moet worden gesteund. [...]
Als dit werkelijk het geval is dan hoeft er geen enkele cent meer te worden overgemaakt aan dit soort sites.Als het werkelijk in die maten voorkomt en er geen ene zak aan word gedaan.Subsidie laten stoppen.
Er moet eens nodig stappen worden genomen door dit zieke mensen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:51:33 #15
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677385
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zeg wil je het wel laten om het met mij eens te zijn? Straks dwing je mij nog om te beweren dat de 'slechten' allemaal deze kant opgekomen zijn. (sorry, flauw grapje)
pi_45677482
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:51 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Als dit werkelijk het geval is dan hoeft er geen enkele cent meer te worden overgemaakt aan dit soort sites.Als het werkelijk in die maten voorkomt en er geen ene zak aan word gedaan.Subsidie laten stoppen.
Er moet eens nodig stappen worden genomen door dit zieke mensen.
Er moet uberhaupt aan subsidiering in zijn algeheel een einde komen, als je jezelf niet kan bedruipen heb je geen bestaansrecht.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:54:45 #17
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677521
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er moet uberhaupt aan subsidiering in zijn algeheel een einde komen, als je jezelf niet kan bedruipen heb je geen bestaansrecht.
Zei Hathor, en gooide zijn baby in de berm.
pi_45677549
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zei Hathor, en gooide zijn baby in de berm.
Jij mag hem ook wel hebben. Hij is zindelijk, heel lief, en heeft een schattig klein zwart snorretje onder zijn neusje. Hij lijkt dan ook sterk op zijn moeder.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:55:19 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45677550
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eigenlijk was ik klaar en wilde net een lekker koud biertje pakken, maar omdat je zo aandringt...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_45677641
Het zou voor de gemiddelde en fatsoenlijke autochtone en allochtone burger in Nederland heel wat beter zijn als criminaliteit, overlast en gevaarlijk radicalisme veel harder aangepakt gaat worden.
pi_45677684
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef rutger05 het volgende:
Het zou voor de gemiddelde en fatsoenlijke autochtone en allochtone burger in Nederland heel wat beter zijn als criminaliteit, overlast en gevaarlijk radicalisme veel harder aangepakt gaat worden.
Eensch.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:58:44 #22
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45677745
quote:
Wat bedoel je met radicalisme?

Heb je overigens bewijs dat law-and-order werkt tegen criminaliteit?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:59:31 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45677795
quote:
hoe zie je dat laatste? als ik een kritisch woord over het hedendaagse geloof geef dat mijn naam en adres publiekelijk wordt? lijkt me niet echt prettig. ik hou juist van vrijheid.
pi_45677812
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als een druppel op een gloeiende plaat, maar het is altijd nog beter dan helemaal niks ondernemen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:00:31 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45677861
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als een druppel op een gloeiende plaat, maar het is altijd nog beter dan helemaal niks ondernemen.
ondernemen doe je met gedegen plannen, anders ga je failliet.
pi_45677982
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ondernemen doe je met gedegen plannen, anders ga je failliet.
Mooie taak toch voor onze kersverse overheid dan ?
pi_45678020
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het radicalisme dat andere mensen fysiek pijn wil doen of wil doden en/ of in bepaalde gevallen mentaal wil kwetsen. Betreffende het laatste bijvoorbeeld het uitmaken van homoseksuelen voor varkens.

Ik heb al vaker gepleit voor het instellen van heropvoedings- en/ of werkkampen. Naar mijn mening zal dat werken.
pi_45678064
quote:
Mwaw, harder. Efficienter en doordachter. Dat lijkt me nog eens een plan.
pi_45678145
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe zie je dat laatste? als ik een kritisch woord over het hedendaagse geloof geef dat mijn naam en adres publiekelijk wordt? lijkt me niet echt prettig. ik hou juist van vrijheid.
Ik ben ook een voorstander van vrijheid en bedoel zeer zeker niet dat iemand geen kritische instelling mag hebben. Je hebt waarschijnlijk genoeg reacties van mij gezien om te weten dat ik zelf ook behoorlijk kritisch ben ingesteld. Zie overigens ook het antwoord dat ik Floripas heb gegeven.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:05:16 #30
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678164
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het radicalisme dat andere mensen fysiek pijn wil doen of wil doden en/ of in bepaalde gevallen mentaal wil kwetsen. Betreffende het laatste bijvoorbeeld het uitmaken van homoseksuelen voor varkens.
De eerste twee gevallen ben ik met je eens, maar dat laatste? in dit topic noemde iemand buitenlanders nota bene nog varkens! Vind je ook dat die persoon vervolgd moet worden?
quote:
Ik heb al vaker gepleit voor het instellen van heropvoedings- en/ of werkkampen. Naar mijn mening zal dat werken.
Heb je die in een buitenland waar ze zichtbaar hebben gewerkt? Ik wil benchmarken.
pi_45678278
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

De eerste twee gevallen ben ik met je eens, maar dat laatste? in dit topic noemde iemand buitenlanders nota bene nog varkens! Vind je ook dat die persoon vervolgd moet worden?
[..]

Heb je die in een buitenland waar ze zichtbaar hebben gewerkt? Ik wil benchmarken.
Zeg, hou eens op met het verdraaien van mijn woorden, ik zei Zigeuners, en niet buitenlanders zoals jij hier beweert. Wel effe normaal blijven doen.
pi_45678291
Goed zo, aanpakken die anus van het internet.
En gelijk die subsidierende mongolen kruisigen.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:11:40 #33
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678515
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Goed zo, aanpakken die anus van het internet.
Je hebt je zakdoekje laten vallen. Raap eens op?
pi_45678627
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

Ik heb er geen problemen als iemand criminele 'buitenlanders' wil aanmerken als varkens. Zelf noem ik criminelen vaak 'tuig' of 'hufters'. Om alle 'buitenlanders' zomaar aan te merken als varkens gaat mij echter te ver, dat lijkt mij wel duidelijk.

Ik heb daar zo geen informatie over. Het afschrikwekkende effect lijkt mij betreffende een werkkamp wel wat groter, dan een luxe gevangenis. Ook een heropvoedingskamp met strikte discipline en een crimineel dwingen om een vak te leren lijkt mij beter dan een luxe gevangenis. Misschien kan ik dit verband toch Glenn Mills (spel ik dat goed?) noemen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:14:18 #35
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678694
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zeg, hou eens op met het verdraaien van mijn woorden, ik zei Zigeuners, en niet buitenlanders zoals jij hier beweert. Wel effe normaal blijven doen.
"quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Want? Autochtonen hebben minder gemiddeld minder generaties nodig om op te klimmen in de sociale ladder? Hey?

Want ? Weet ik veel waarom, het zijn gewoon varkens. Er is geen enkel vooroordeel over die mensen wat niet op waarheid berust. Behalve dan die mafkezen die denken dat ze zich ook nog met voodoo bezighouden en zo, dat gaat me iets te ver. "
Het ging weldegelijk over allochtonen in het algemeen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:15:33 #36
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678781
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen als iemand criminele 'buitenlanders' wil aanmerken als varkens. Zelf noem ik criminelen vaak 'tuig' of 'hufters'. Om alle 'buitenlanders' zomaar aan te merken als varkens gaat mij echter te ver, dat lijkt mij wel duidelijk.
En je vindt dat het OM z'n IP-adres moet gebruiken om hem op te sporen?
quote:
Ik heb daar zo geen informatie over. Het afschrikwekkende effect lijkt mij betreffende een werkkamp wel wat groter, dan een luxe gevangenis. Ook een heropvoedingskamp met strikte discipline en een crimineel dwingen om een vak te leren lijkt mij beter dan een luxe gevangenis. Misschien kan ik dit verband toch Glenn Mills (spel ik dat goed?) noemen.
De gevangenis is niet luxe. Het is verschrikkelijk.
En Glen Mills valt wel tegen.
pi_45678786
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

"quote:

[..]

Want? Autochtonen hebben minder gemiddeld minder generaties nodig om op te klimmen in de sociale ladder? Hey?

Want ? Weet ik veel waarom, het zijn gewoon varkens. Er is geen enkel vooroordeel over die mensen wat niet op waarheid berust. Behalve dan die mafkezen die denken dat ze zich ook nog met voodoo bezighouden en zo, dat gaat me iets te ver. "
Ik dacht dat hij in deze context had over criminele zigeuners.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:16:53 #38
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45678863
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij in deze context had over criminele zigeuners.
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen.

Maar hij heeft het over alle zigeuners. Vind je dat dan kunnen?
pi_45678979
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

De gevangenis is niet luxe. Het is verschrikkelijk.
En Glen Mills valt wel tegen.
Zie mijn onderstaande post. Naar mijn indruk doelde hij op hoge criminaliteitscijfers onder zigeuners en noemde hij criminele zigeuners varkens.

Glen Mills doet het toch vrij goed (al meen ik mij een klein schandaal te herinneren)?
pi_45679143
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen.

Maar hij heeft het over alle zigeuners. Vind je dat dan kunnen?
Ik heb al eerder geschreven dat ik het niet correct zou vinden om alle zigeuners te beledigen door hen varkens te noemen en ik heb ook al eerder geschreven dat dat volgens mij niet de bedoeling is geweest van deze user. Als het om een omschrijving gaat van criminele zigeuners dan heb ik daar minder moeite mee. Misschien dat de user ik kwestie dat voor alle duidelijkheid nog eens wil bevestigen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:22:23 #41
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45679233
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zie mijn onderstaande post. Naar mijn indruk doelde hij op hoge criminaliteitscijfers onder zigeuners en noemde hij criminele zigeuners varkens.

Glen Mills doet het toch vrij goed (al meen ik mij een klein schandaal te herinneren)?
Skepsis had een ineressant artikel over deze school.
pi_45679397
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

Skepsis had een ineressant artikel over deze school.
Ik heb een interessante documentaire gezien over deze school en ik heb enthousiaste mensen gesproken over deze school die daar op bezoek zijn geweest (kon zelf ook mee, maar heb de gelegenheid aan mij voorbij laten gaan). Maar goed, we dwalen af. Kunnen werk- en/ of heropvoedingskampen helpen om de criminaliteit te bestrijden naar jouw mening? Oh, voor de goede orde: een straf moet naar mijn mening zo afschrikwekkend zijn dat de veroordeelde niet wil te vervallen in crimineel gedrag. De huidige gevangenissen zijn naar mijn mening een luxe hotel. Criminelen die vaker voor misdrijven worden gepakt moeten naar mijn mening steeds harder worden aangepakt.
pi_45679589
ik ben liever voor een algehele preventieaanpak.. dus meer aandacht voor de jongste generaties (van peuter tot jongere). Dat op een zorgzame en begripvolle manier. maar ieder zijn ding.
~Absque verbum, inanis promittere~
~Je bent altijd jezelf, dus lul niet in de ruimte over jezelf zijn~
pi_45679604
subsidie meteen intrekken... voor de rest mag die site wel bestaan.
pi_45680010
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

"quote:

[..]

Nee dat ging het niet mooie gifslang dat je der zit. Ga me nou geen woorden in mijn mond leggen die ik nooit gezegd heb. Ik had het specifiek over zigeuners, niet over buitenlanders in het algemeen. Buiten het feit dat je loopt te trollen als je niks zinnigs meer weet, ben je ook nog eens een verrotte leugenaar.
pi_45680224
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee dat ging het niet mooie gifslang dat je der zit. Ga me nou geen woorden in mijn mond leggen die ik nooit gezegd heb. Ik had het specifiek over zigeuners, niet over buitenlanders in het algemeen. Buiten het feit dat je loopt te trollen als je niks zinnigs meer weet, ben je ook nog eens een verrotte leugenaar.
Hadden jouw woorden betrekking op criminele zigeuners? Het gaat er om of jij alle zigeuners varkens noemt, dus ook de fatsoenlijke zigeuners, of dat jij enkel de criminele zigeuners varkens noemt. De indruk die ik had gekregen is dat jij de criminele zigeuners varkens noemt en niet dat je alle zigeuners varkens noemt.
pi_45680331
quote:
Dat zou dan de dag zijn dat ik me van het lachen letterlijk bezeik, wat zou ik dat ontzettend graag eens meemaken zeg. Zal ik mezelf even aangeven om het ze makkelijker te maken ?
pi_45680386
ook al noemt hij alle zigeuners varkens, dan nog vind k niet dat hij daarvoor naar een heropvoedingskamp hoeft.
~Absque verbum, inanis promittere~
~Je bent altijd jezelf, dus lul niet in de ruimte over jezelf zijn~
pi_45680409
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Hadden jouw woorden betrekking op criminele zigeuners? Het gaat er om of jij alle zigeuners varkens noemt, dus ook de fatsoenlijke zigeuners, of dat jij enkel de criminele zigeuners varkens noemt. De indruk die ik had gekregen is dat jij de criminele zigeuners varkens noemt en niet dat je alle zigeuners varkens noemt.
In mijn ogen zijn er niet zoveel fatsoenlijke zigeuners, dus hou het er maar op dat ik ze allemaal over een kam scheerde.
pi_45680483
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

In mijn ogen zijn er niet zoveel fatsoenlijke zigeuners, dus hou het er maar op dat ik ze allemaal over een kam scheerde.
Bedoel je nu te zeggen dat jij ook fatsoenlijke zigeuners varkens wilt noemen?
pi_45681601
Onmiddellijk die subsidiekraan dichtdraaien en mensen die discriminerende teksten op de site plaatsen in de gaten houden en strafrechtelijk waarschuwen. Prima dat de PVV dit aan de kaak stelt.
pi_45683180
Waar blijft Geert Wilders over Telegraaf.nl Kijk eens naar de reacties
kijk maar eens naar de reacties op Fok.nl en Geenstijl.nl

Maar nee. Alleen Marokko.nl wordt aangepakt door de racistische lieden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45683230
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef dVTB het volgende:
Onmiddellijk die subsidiekraan dichtdraaien en mensen die discriminerende teksten op de site plaatsen in de gaten houden en strafrechtelijk waarschuwen. Prima dat de PVV dit aan de kaak stelt.
en Fok.nl en Telegraaf.nl ???

pi_45683257
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:

[..]

en Fok.nl en Telegraaf.nl ???

Die krijgen geen subsidie
  donderdag 25 januari 2007 @ 23:58:25 #55
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45683315
STAATSCENSUUR! IK EIS NU STAATSCENSUUR!!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_45683352
Dat geloof je toch niet; een forum van een paar meiertjes dat tonnen subsidie krijgt!

In Holland kan alles. Almere rulez!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45683363
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die krijgen geen subsidie
Jah en ??
pi_45683818
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah en ??
Zij krijgen geen subsidie. Duidelijk toch. Fok.nl en telegraaf.nl zijn ook geen op 1 bevolkingsgroep gerichte sites. Het lijkt er op dat Marokko.nl wordt gebruikt om bepaalde heersende abjecte denkbeelden binnen deze bevolkingsgroep te delen 'onder elkaar' en deze zodoende te versterken en te verspreiden onder deze bevolkingsgroep. Lijkt mij een duidelijk veschil.
pi_45683895
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zij krijgen geen subsidie. Duidelijk toch. Fok.nl en telegraaf.nl zijn ook geen op 1 bevolkingsgroep gerichte sites. Het lijkt er op dat Marokko.nl wordt gebruikt om bepaalde heersende abjecte denkbeelden binnen deze bevolkingsgroep te delen 'onder elkaar' en deze zodoende te versterken en te verspreiden onder deze bevolkingsgroep. Lijkt mij een duidelijk veschil.

Het gaat mij alweer om die racistische Geert Wilders die het weer hebben gemunt op Moslims.

pi_45683944
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat mij alweer om die racistiische die het weer hebben gemunt op Moslims

Op deze site waren racistische en discriminerende zaken te vinden. De PVV heeft dat geconstateerd en heeft ook gezien dat deze site subsidie heeft gekregen. GroenLinks had hetzelfde ook kunnen constateren. Wat is daar racistisch aan en op welke wijze is het gericht tegen moslims?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:24:48 #61
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_45683960
Marokko.nl is een typisch product van de jippie-ajee-jaren 90.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:26:25 #62
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684002
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Op deze site waren racistische en discriminerende zaken te vinden. De PVV heeft dat geconstateerd en heeft ook gezien dat deze site subsidie heeft gekregen. GroenLinks had hetzelfde ook kunnen constateren. Wat is daar racistisch aan en op welke wijze is het gericht tegen moslims?
Nou, ze hebben inmiddels ook vast polinco en holland-hardcore gelezen, met die steunverklaringen and what not. En die willen ze ook niet laten vervolgen...
pi_45684013
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Jij weet dondersgoed wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft

hij weigert de reacties hier op fok of telegraaf aan te pakken
pi_45684031
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, ze hebben inmiddels ook vast polinco en holland-hardcore gelezen, met die steunverklaringen and what not. En die willen ze ook niet laten vervolgen...
Had jij er minder moeite mee gehad als GroenLinks hiermee was gekomen?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:29:34 #65
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684073
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:27 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Had jij er minder moeite mee gehad als GroenLinks hiermee was gekomen?
Meer moeite. GroenLinks is namelijk véél sterker voor de vrijheid van meningsuiting dan de PVV.
pi_45684112
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij weet dondersgoed wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft

hij weigert de reacties hier op fok of telegraaf aan te pakken
Ik weet dat niet, maar jij blijkbaar wel. Vertel mij maar wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft. Zou Geert Wilders telegraaf.nl en fok.nl moeten aanpakken en om welke redenen?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:31:56 #67
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_45684122
Maar het gaat de PPV toch eigenlijk om de subsidie en toch niet om wat er op die site te vinden is?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_45684156
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Meer moeite. GroenLinks is namelijk véél sterker voor de vrijheid van meningsuiting dan de PVV.
Dus volgens jou zou GroenLinks er geen moeite mee hebben om een site te subsidiëren met racistische en discriminerende zaken?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:34:25 #69
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684178
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:33 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dus volgens jou zou GroenLinks er geen moeite mee hebben om een site te subsidiëren met racistische en discriminerende zaken?
Wat ik veel interessanter vind dan die subsidie is het voorstel strafrechtelijk onderzoek te doen naar die site. Die subsidie kan me echt gestolen worden.
pi_45684191
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef popolon het volgende:
Maar het gaat de PPV toch eigenlijk om de subsidie en toch niet om wat er op die site te vinden is?
Zou je denken ?
pi_45684203
doe ff normaal mensen anderhalve ton subsidie voor een website-je, dat kan toch niet.
(zo'n site kan je makkelijk in leven houden zonder subsidie)
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:36:12 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_45684212
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Zou je denken ?
Ja.

En goedkoop scoren maar dat is ze niet onbekend.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_45684232
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat mij alweer om die racistische Geert Wilders die het weer hebben gemunt op Moslims.

Er moet ook zeer kritisch naar Moslims worden gekeken. En vooral naar hun zeer lage incasseringsvermogen inzake hun geloof.
X
X
X
pi_45684253
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik weet dat niet, maar jij blijkbaar wel. Vertel mij maar wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft. Zou Geert Wilders telegraaf.nl en fok.nl moeten aanpakken en om welke redenen?
om racistische posts etc.
Maar Geert Wilders heeft het alleen over Moslims
zijn klopjacht is alleen op Moslims
pi_45684272
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:

[..]

Er moet ook zeer kritisch naar Moslims worden gekeken. En vooral naar hun zeer lage incasseringsvermogen inzake hun geloof.

en de andere groepen niet ?? ofzo ???
pi_45684296
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef Meki het volgende:

[..]

en de andere groepen niet ?? ofzo ???
Nee. Andere geloven zijn over het algemeen al wat verder ontwikkeld. De gemiddelde Moslim loopt nog steeds achter de feiten aan.
X
X
X
pi_45684336
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:40 schreef Frasier het volgende:

[..]

Nee. Andere geloven zijn over het algemeen al wat verder ontwikkeld. De gemiddelde Moslim loopt nog steeds achter de feiten aan.
Nee als je iets wilt aanpakken pak dan iedereen dan aan
pi_45684393
quote:
antisemitische teksten op het recentelijk door het Bedrijfsfonds voor de Pers met 135.000 euro subsidie toebedeelde forum.
135 ruggen, dat bedrag is toch drukfout?
pi_45684413
Die subsidie is op een veel nuttigere manier te besteden, omdat het doel ervan, de pluriformiteit te vergroten van de pers in het belang van informatievoorziening, door een slechte moderatie niet gehaald wordt.
Dat de PVV daar vragen over stelt aan de verantwoordelijke staatsecretaris is haar taak en haar goed recht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:47:54 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684426
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dat gebeurt al jaren, oud nieuws. Nu lijkt het me tijd om eens met oplossingen te komen.
pi_45684435
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef damian5700 het volgende:
Die subsidie is op een veel nuttigere manier te besteden, omdat het doel ervan, de pluriformiteit te vergroten van de pers in het belang van informatievoorziening, door een slechte moderatie niet gehaald wordt.
Dat de PVV daar vragen over stelt aan de verantwoordelijke staatsecretaris is haar taak en haar goed recht.
ook al zou het er geen racistische teksten in zaten toch zou de racistische PVV vragen stellen
pi_45684553
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

135 ruggen, dat bedrag is toch drukfout?
Bedankt voor de feedback.... :S
Der zal wel een kommaatje terug verschil zitten....
pi_45684562
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat gebeurt al jaren, oud nieuws. Nu lijkt het me tijd om eens met oplossingen te komen.
Die oplossingen lijken altijd maar van 1 kant te komen. Dat is een probleem.
X
X
X
pi_45684591
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Op de een of andere manier had ik eigenlijk acceptatie verwacht in plaats van oplossingen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45684610
Hallo??? Iemand die die drukfout kan bevestigen?
pi_45684640
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:

[..]

hoe kom je nou daarbij ??
pi_45684665
quote:
en daar draagt PVV zeker aanbij ???
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:02:01 #88
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684708
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja. Wat wou je d'raan doen?
pi_45684739
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135 Ruggen.

Dat moet toch een drukfout zijn mensen
pi_45684750
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:58 schreef Meki het volgende:

[..]

hoe kom je nou daarbij ??
Als een bepaalde groep het Nederlanderschap en alle daarbij komende lusten en lasten niet wil accepteren is dat een probleem.
X
X
X
  Eindredactie Games vrijdag 26 januari 2007 @ 01:04:28 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_45684758
jezus wat een moeite om je punt duidelijk te maken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_45684777
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:04 schreef Frasier het volgende:

[..]

Als ee nbepaalde groep het Nederlanderschap en alle daarbij komende lusten en lasten niet wil accepteren is dat een probleem.
wie wilt dat niet accepteren en wat willen ze niet accepteren
pi_45684789
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja. Wat wou je d'raan doen?
Ik vind dat wij als Nederlanders genoeg gedaan hebben. Het mag nu een keer van de andere kant komen. Al moet ik eerlijk zijn dat er nog heel wat moet gebeuren voor ik de Moslims als medelanders accepteer.
X
X
X
pi_45684797
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:05 schreef Meki het volgende:

[..]

wie wilt dat niet accepteren en wat willen ze niet accepteren
De Nederlandse manier van leven en denken.
X
X
X
pi_45684802
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:04 schreef donald_dick het volgende:
jezus wat een moeite om je punt duidelijk te maken
jij hebt het niet tegen mij
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:08:37 #96
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684829
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik vind dat wij als Nederlanders genoeg gedaan hebben. Het mag nu een keer van de andere kant komen. Al moet ik eerlijk zijn dat er nog heel wat moet gebeuren voor ik de Moslims als medelanders accepteer.
Wij hebben eigenlijk voornamelijk gezeken en met ons vingertje gewezen. We hebben niks gedaan.
En je zult de moslims als medelanders moeten accepteren: ze hebben voor het overgrote deel een Nederlands paspoort. Misschien draagt jouw visie wel bij aan de vervreemding van moslims.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:09:03 #97
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45684838
quote:

[..]

Geef nou eens precies aan wat die is.
pi_45684853
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wij hebben eigenlijk voornamelijk gezeken en met ons vingertje gewezen. We hebben niks gedaan.
En je zult de moslims als medelanders moeten accepteren: ze hebben voor het overgrote deel een Nederlands paspoort. Misschien draagt jouw visie wel bij aan de vervreemding van moslims.
Daar zullen ze, als het moeilijk voor ze wordt altijd op gooien.
X
X
X
pi_45684859
quote:

[..]

doen de allochtonen dat soms niet ??

wat doen ze niet ??
Geen bier drinken ??
is dat soms wat ze niet doen ??
pi_45684863
sorry dat ik het zeg hoor, maar 150 ruggen voor een website; wat een bullshitstory....

Dat moet gewoon een drukfout zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')