abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45675123
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als ik niet beter wist zou ik denken dat je het clowntje van Circus Renz was.
Je weet ook niet beter, want je kent me niet.

En daar ga je weer, bij gebrek aan tegenargumenten ga je zitten trollen. Heb je niet wat beters te doen, zoals een beetje cyberen op MSN of zo ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:07:32 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45675173
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef knowall het volgende:

[..]

Zeg mensen, deze is nog onbeantwoord.
demografie?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:08:57 #253
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675246
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je weet ook niet beter, want je kent me niet.

En daar ga je weer, bij gebrek aan tegenargumenten ga je zitten trollen. Heb je niet wat beters te doen, zoals een beetje cyberen op MSN of zo ?
MSN is voor Breezahs.
Heb je er bewijs voor dat Emirs gemeenschap crimineel is?
pi_45675249
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dan gaan we ook even kijken naar de opleiding, het inkomen en de sociale positie van die geemigreerde Nederlander en naar diezelfde variabelen van de hier binnengekomen allochtoon oke?

Daarnaast: klimmen Nederlanders gemiddeld binnen minder generaties op in de sociale ladder of niet? Is de familie Tokkie van het jaar 2100 in de Quote 500 te vinden denk je?

Daarnaast kan iedereen alles, maar statistiek gaat niet over individuen maar over groepen.
De opleiding, het inkomen en de sociale positie van de Nederlanders die bijvoorbeeld naar Canada zijn geëmigreerd in de jaren vijftig van de vorige eeuw was over het geheel genomen niet zo geweldig. Velen van hen spraken geen Engels.

Waarom zouden Nederlanders volgens jou sneller de sociale ladder beklimmen in Nederland of, zoals in mijn voorbeeld, als geëmigreerde Nederlander in Canada?

Groepen waarvan de individuen binnen deze groepen de mogelijkheden wordt geboden om zichzelf te ontwikkelen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:09:53 #255
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675289
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De Nederlander heeft minder generaties nodig ja, omdat die bereid zijn tot hard werken. Allochtonen wat minder.

En wellicht zijn er wat rijke allochtonen ja, die eerlijk zijn rijk geworden en ook minder crimineel zijn. Dat wil nog steeds niet zeggen dat de criminaliteit van allochtonen maar gegooid kan worden op hun positie.
Waar wil je het dan op gooien?
En dat van mannen, waar gooi je dat dan op?
pi_45675310
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

MSN is voor Breezahs.
Heb je er bewijs voor dat Emirs gemeenschap crimineel is?
Ja, draai de boel maar om, makkelijk he ? Heb jij bewijs dat het dat niet is ?
pi_45675337
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Fout, dat gaf je niet, het stond namelijk helemaal nergens. Dat ze met zijn allen in een kunstdorp wonen is niet zo vreemd, want naast het feit dat het allemaal criminelen zijn, zijn ze ook vrij muzikaal, dat heet dan kunst. Next.
jij hebt wat tegen zigeuners he? miss is het handig om eerst bewijzen te hebben voordat je alle mensen van een bepaalde groep veroordeelt..
~Absque verbum, inanis promittere~
~Je bent altijd jezelf, dus lul niet in de ruimte over jezelf zijn~
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:11:17 #258
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675353
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, draai de boel maar om, makkelijk he ? Heb jij bewijs dat het dat niet is ?
Dus ik moet bewijzen dat iets er niet is?
Bewijs jij eerst maar eens dat Allah niet bestaat. Of de smurfen.

De bewijslast ligt toch echt bij jou, hoor.
pi_45675440
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

demografie?
Juistja... En?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2007 21:13:43 ]
pi_45675492
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dus ik moet bewijzen dat iets er niet is?
Bewijs jij eerst maar eens dat Allah niet bestaat. Of de smurfen.

De bewijslast ligt toch echt bij jou, hoor.
Lees eens terug...ik vroeg je of jij mij zwart op wit kan aantonen of er NIET criminele zigeunergemeenschappen bestaan, vervolgens ben je een kwartiertje wezen googlen en kom je met iets op de proppen waar geen mens iets aan heeft, en dan ligt de bewijslast weer ineens bij mij ? Zo lust ik er nog wel eentje.

En trouwens...de Smurfen bestaan.
pi_45675495
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De Nederlander heeft minder generaties nodig ja, omdat die bereid zijn tot hard werken. Allochtonen wat minder.
Goh, waarom wonen er dan zoveel families al generaties lang in blanke volkswijken? Waar haal je trouwens na vijf ontwijkende antwoorden nu wel op eens die informatie vandaan? Je duim?
quote:
En wellicht zijn er wat rijke allochtonen ja, die eerlijk zijn rijk geworden en ook minder crimineel zijn. Dat wil nog steeds niet zeggen dat de criminaliteit van allochtonen maar gegooid kan worden op hun positie.
Nee, dat was ook niet de vraag. Zijn allochtonen met een hoge sociale positie ook crimineler dan de gemiddelde Jan Lul in een rijtjeshuis? Is de gemiddelde allochtoon in een rijtjeshuis ook crimineler dan de gemiddelde Tokkie?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_45675530
@ floripas: innocent until proven otherwise.
Hathor hanteert t tegenovergestelde zo blijkt:
guilty unless proven innocent
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:17:07 #263
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675608
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Lees eens terug...ik vroeg je of jij mij zwart op wit kan aantonen of er NIET criminele zigeunergemeenschappen bestaan, vervolgens ben je een kwartiertje wezen googlen en kom je met iets op de proppen waar geen mens iets aan heeft, en dan ligt de bewijslast weer ineens bij mij ? Zo lust ik er nog wel eentje.

En trouwens...de Smurfen bestaan.
Nee, de stroom viel uit. Ik had Emir al lang bedacht, hoor.
Kun jij mij een niet-criminele gemeenschap ergens ter wereld noemen?
pi_45675623
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Reunity het volgende:

[..]

jij hebt wat tegen zigeuners he? miss is het handig om eerst bewijzen te hebben voordat je alle mensen van een bepaalde groep veroordeelt..
Waarom gaat het hier over zigeuners? Iedereen weet dat er behoorlijke problemen met zigeuners zijn m.b.t. criminaliteit en een blijvende achterstandspositie. Niet alleen in Roemenië, waar een vrij grote zigeunergemeenschap is (en waarvan er wel een aantal naar Nederland zal trekken i.v.m. de toetreding van Roemenië tot de EU, maar dat terzijde), maar ook in Nederland waar zigeuners die hier al generaties lang wonen zich in verhouding buitensporig veel schuldig maken aan criminaliteit.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_45675658
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef Reunity het volgende:
@ floripas: innocent until proven otherwise.
Hathor hanteert t tegenovergestelde zo blijkt:
guilty unless proven innocent
Innocent gypsies ? Oxymoron a-gogo.
pi_45675722
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, de stroom viel uit. Ik had Emir al lang bedacht, hoor.
Kun jij mij een niet-criminele gemeenschap ergens ter wereld noemen?
Jazeker mevrouw, de lieftallige community van de Mormonen te Utah USA.
pi_45675765
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Waarom gaat het hier over zigeuners? Iedereen weet dat er behoorlijke problemen met zigeuners zijn m.b.t. criminaliteit en een blijvende achterstandspositie. Niet alleen in Roemenië, waar een vrij grote zigeunergemeenschap is (en waarvan er wel een aantal naar Nederland zal trekken i.v.m. de toetreding van Roemenië tot de EU, maar dat terzijde), maar ook in Nederland waar zigeuners die hier al generaties lang wonen zich in verhouding buitensporig veel schuldig maken aan criminaliteit.
dat maakt nog niet elke zigeuner crimineel.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:21:30 #268
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675808
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jazeker mevrouw, de lieftallige community van de Mormonen te Utah USA.
Je bedoelt diezelfde Mormonen die vaak voor veelwijverij en kindermisbruik worden veroordeeld? Die Mormomen? Of die Mormoon die z'n automatische pistool leegde in een schoolklas?
pi_45675818
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef Reunity het volgende:

[..]

Zeker niet en dat beweer ik ook niet.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:22:08 #270
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675833
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Innocent gypsies ? Oxymoron a-gogo.
Ik heb dat eens een vriendin horen beweren over arme Joden. Daar heeft ze 't einde niet van gehoord.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:22:27 #271
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675850
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zeker niet en dat beweer ik ook niet.
Maar Hathor wel.
pi_45675854
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je bedoelt diezelfde Mormonen die vaak voor veelwijverij en kindermisbruik worden veroordeeld? Die Mormomen? Of die Mormoon die z'n automatische pistool leegde in een schoolklas?
Welke mormoon was dat?
pi_45675855
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef Reunity het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit waarom ze zelfs in het land van herkomst met de nek worden aangekeken ? Ligt dat dan allemaal aan racisme of zouden ze misschien toch de hand eens in eigen boezem moeten steken ?
pi_45675863
floripas je bent cool. maar miss kun je beter bronnen erbij zetten, anders komt t toch niet over ben ik bang.
pi_45675922
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De opleiding, het inkomen en de sociale positie van de Nederlanders die bijvoorbeeld naar Canada zijn geëmigreerd in de jaren vijftig van de vorige eeuw was over het geheel genomen niet zo geweldig. Velen van hen spraken geen Engels.
De geemigreerde Nederlanders waren in ieder geval hoger opgeleid dan de gemiddelde gastarbeider. Hoeveel analfabeten hebben we uitgezwaaid?

Daarnaast zijn het beroepsvelden waarin ze terrecht kwamen niet vergelijkbaar met die van de Nederlandse gastarbeider en kwamen ze niet massaal in dezelfde achterstandwijken te wonen.
quote:
Waarom zouden Nederlanders volgens jou sneller de sociale ladder beklimmen in Nederland of, zoals in mijn voorbeeld, als geëmigreerde Nederlander in Canada?
Ik denk dat de Nederlanderse familie net zolang langzaam opklimt van Tokkie-familie tot Quote 500-familie als de gemiddelde allochtone familie. Ik weet ook dat criminaliteit voornamelijk voorkomt in de laagste sociale klasses. Ik weet ook dat vrijwel alle allochtone families in de laagste sociale klasses zijn begonnen. Ik weet ook dat dat pas op z'n hoogst 3 generaties geleden is.....
quote:
Groepen waarvan de individuen binnen deze groepen de mogelijkheden wordt geboden om zichzelf te ontwikkelen.
D'r zijn toch ook genoeg allochtone individuen die wel opklimmen? Ik denk zelfs dat er meer allochtonen de stap maken van achterbuurt naar rijtjeshuis dan dat er "Tokkies" zijn die die stap maken. Maar goed, dat is statistisch niet van belang in dit geval.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_45675935
quote:

[..]

In elke gemeenschap vind je wel een loslopende gek, maar in zijn geheel vind je geen vreedzamer en oppassender gemeenschap als de mormonen. Dat het verder mafkezen zijn kan ik ook niks mee.
pi_45675957
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit waarom ze zelfs in het land van herkomst met de nek worden aangekeken ? Ligt dat dan allemaal aan racisme of zouden ze misschien toch de hand eens in eigen boezem moeten steken ?
Dat komt omdat er veel criminaliteit onder deze groep voorkomt. Als het bijvoorbeeld het geval is dat mensen met een paarse broek met gele stippen ontzettend vaak mensen beroven, dan zal op een gegeven moment iedereen met een paarse broek met gele stippen argwanend worden bekeken.
pi_45675993
quote:

[..]

Sinds wanneer hebben zigeuners een land van herkomst?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:26:20 #279
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676022
quote:

[..]

"Waarom werden joden altijd en overal vervolgd? En met de nek aangekeken? Duizend pogroms kunnen geen ongelijk hebben, lijkt mij."
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:26:26 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45676027
quote:

[..]

amish is iets anders dan mormoon.

maar beide excelleren ze in liefde, gemeenschap en god. ze bedreigen niemand. en het gaat hen goed.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:26:54 #281
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676052
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat komt omdat er veel criminaliteit onder deze groep voorkomt. Als het bijvoorbeeld het geval is dat mensen met een paarse broek met gele stippen ontzettend vaak mensen beroven, dan zal op een gegeven moment iedereen met een paarse broek met gele stippen argwanend worden bekeken.
Ja, maar die broek kun je uittrekken. Met je ethniciteit word je geboren.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:28:08 #282
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676110
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

amish is iets anders dan mormoon.
Je hebt gelijk, oeps
quote:
maar beide excelleren ze in liefde, gemeenschap en god. ze bedreigen niemand. en het gaat hen goed.
Behalve hun minderjarige dochters dan.
pi_45676124
quote:

[..]

een combinatie van de twee. maar k wist niet dat alle zigeuners in hun landen van herkomst met de nek worden aangekeken?
ik kijk ze iig in mijn land van herkomst, dit land dus.. niet allen met de nek aan. sommigen van hen zien er zelfs heel vriendelijk uit.
pi_45676152
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben zigeuners een land van herkomst?
Als je in Roemenie geboren bent, ben je een Roemeen, niet dan ? Het merendeel komt uit die contreien, dat is hun bakermat. Dat ze verder niet langer dan twee weken op een en dezelfde standplaats blijven staan komt alleen maar ten goede aan hun criminele inslag en zal daar ook ongetwijfeld een rol in spelen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:29:21 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45676172
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, oeps
[..]

Behalve hun minderjarige dochters dan.
mij zul je nooit horen klagen over poligamie. wel over het feit of een persoon de kinderen goed kan opvoeden.
pi_45676225
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De geemigreerde Nederlanders waren in ieder geval hoger opgeleid dan de gemiddelde gastarbeider. Hoeveel analfabeten hebben we uitgezwaaid?

Daarnaast zijn het beroepsvelden waarin ze terrecht kwamen niet vergelijkbaar met die van de Nederlandse gastarbeider en kwamen ze niet massaal in dezelfde achterstandwijken te wonen.
[..]

Ik denk dat de Nederlanders net zolang langzaam opklimmen van Tokkie-familie tot Quote 500-familie als de gemiddelde allochtone familie. Ik weet ook dat criminaliteit voornamelijk voorkomt in de laagste sociale klasse. Ik weet ook dat vrijwel alle allochtone families in de laagste sociale klasses zijn begonnen. Ik weet ook dat dat pas op z'n hoogst 3 generaties geleden is.....
[..]

D'r zijn toch ook genoeg allochtone individuen die wel opklimmen? Ik denk zelfs dat er meer allochtonen de stap maken van achterbuurt naar rijtjeshuis dan dat er "Tokkies" zijn die die stap maken. Maar goed, dat is statistisch niet van belang in dit geval.
Daar zijn vast wel statistieken over. Hoeveel van de 2e of 3e generatie allochtonen zal nu analfabeet zijn? In welke beroepsgroepen Nederlanders allemaal terecht zijn gekomen weet ik niet. Er zullen vast ook wel Nederlanders bij elkaar zijn gaan klitten in het buitenland, zonder overigens dat deze wijken tot achterstandswijken zijn verworden. Hoe komt het volgens jou dat bepaalde arbeiderswijken tot achterstandswijken zijn verworden nadat veel niet-westerse allochtonen zich er gevestigd hebben?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:30:43 #287
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676259
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mij zul je nooit horen klagen over poligamie. wel over het feit of een persoon de kinderen goed kan opvoeden.
Ik heb het over kindbruidjes die tot huwelijk worden gedwongen en vernederd en verkracht.
pi_45676289
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je in Roemenie geboren bent, ben je een Roemeen, niet dan ? Het merendeel komt uit die contreien, dat is hun bakermat. Dat ze verder niet langer dan twee weken op een en dezelfde standplaats blijven staan komt alleen maar ten goede aan hun criminele inslag en zal daar ook ongetwijfeld een rol in spelen.
Nederlandse zigeuners zijn Nederlandse zigeuners, Roemenie is niet het land van herkomst van Nederlandse zigeuners. Bovendien is het sowieso onzin om bij zigeuners over land van herkomst te spreken. Of hadden de Joden in de jaren '30 en 40 bijvoorbeeld ook al een "land van herkomst" ?
pi_45676292
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Reunity het volgende:

[..]

een combinatie van de twee. maar k wist niet dat alle zigeuners in hun landen van herkomst met de nek worden aangekeken?
ik kijk ze iig in mijn land van herkomst, dit land dus.. niet allen met de nek aan. sommigen van hen zien er zelfs heel vriendelijk uit.
Ik heb contacten met wat Oost Europeanen op een ander forum, Croaten en Hongaren oa, en zij weten mij te melden dat ze behoorlijk gediscrimineerd worden daar, maar dat dat niet uit racistische motieven komt, maar meer omdat ze zelf zo'n overlast veroorzaken.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:33:07 #290
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676400
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb contacten met wat Oost Europeanen op een ander forum, Croaten en Hongaren oa, en zij weten mij te melden dat ze behoorlijk gediscrimineerd worden daar, maar dat dat niet uit racistische motieven komt, maar meer omdat ze zelf zo'n overlast veroorzaken.
Ik heb contact met Turken, en die zeggen over Koerden dat....enzovoorts.
pi_45676446
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

tja discriminatie is overal.. neem jou nou.. je kan er wel wat van
pi_45676485
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vraag het anders eens een keer aan een Roemeen.
pi_45676562
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja sorry, daar kan ik niet over meepraten, want waar de haat tussen die twee groepen vandaan komt heb ik me nooit in verdiept en weet ik dus niets vanaf.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:37:19 #294
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_45676636
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]
...
wanneer wordt de religie van de vrede eens een halt toegeroepen en verboden aangezien het ene criminele facistische organisatie is.
De Joodsche burgemeester van A'dam drinkt nog slechts rooibosthee.
En dat pakken die allochtonen onmiddelijk op:
quote:
eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen
't-Is toch een beetje de kat op het spek binden.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_45676690
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Reunity het volgende:

[..]

tja discriminatie is overal.. neem jou nou.. je kan er wel wat van
Kijk, dan ben je gelijk weer aan het discrimineren. Als ze zich niet zo negatief zouden profileren had ik ook geen reden om mijn gal over hen te spuwen, maar die vlieger gaat in dit geval niet op.

Met andere woorden, steek je hoofd maar weer terug in je reet, want je weet niet eens waar je over lult.
pi_45676765
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef sooty het volgende:

[..]

De Joodsche burgemeester van A'dam drinkt nog slechts rooibosthee.
En dat pakken die allochtonen onmiddelijk op:
[..]

't-Is toch een beetje de kat op het spek binden.
Nou ja, feit is en blijft dat het ook voor joden en homoseksuelen er allemaal niet beter op is geworden met de vestiging van een grote Marokkaanse bevolkingsgroep in Nederland.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:39:42 #297
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676775
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Vraag het anders eens een keer aan een Roemeen.
Ik ken Roemenen zat, zowel zigeuners als niet-zigeuners en zelfs een Roemeens-Turkse. Die zijn hoogopgeleid en zien het probleem niet zo.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:40:20 #298
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676815
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Nou ja, feit is en blijft dat het ook voor joden en homoseksuelen er allemaal niet beter op is geworden met de vestiging van een grote Marokkaanse bevolkingsgroep in Nederland.
Voor de homoseksuelen en joden onder die Marokkanen dan natuurlijk weer wel
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:40:27 #299
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45676822
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik heb het over kindbruidjes die tot huwelijk worden gedwongen en vernederd en verkracht.
ja. dat komt in de beste religies voor. toch?
pi_45676837
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ken Roemenen zat, zowel zigeuners als niet-zigeuners en zelfs een Roemeens-Turkse. Die zijn hoogopgeleid en zien het probleem niet zo.
Die wonen dan denk ik in Nederland of in de betere wijken van Roemenië neem ik aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')