Door de afkomst van de ouders krijgen ze een cultuur mee. Een erg geweldadige.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef knowall het volgende:
Net kwam 't nog door hun cultuur en nu door hun afkomst of de afkomst van hun ouders. Nog even verder discussiëren en we zijn het eens dat het door hun sociaal-economische positie in de samenleving komt.
Je hebt het over mannen, hè? Ik heb ook een spuughekel aan mannen, Gatverredamme, dat komt maar hierheen, en pleegt 99% van alle geweldsdelicten, bijna alle fraude...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Whatever. Het is een afgebakende groep die duidelijk crimineler is, zo goed dan.
Jaja. Mannen zijn geweldadiger dan vrouwen. Ja, mensen in een rolstoel plegen moeilijker een misdaad. Blabla.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey, volgens de statistieken zijn .........
En mannen TOT VIJFTIG KEER.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jaja. Mannen zijn geweldadiger dan vrouwen. Ja, mensen in een rolstoel plegen moeilijker een misdaad. Blabla.
Dan nog blijft staan dat allochtonen TOT VIJF KEER crimineler zijn dan de gemiddelde autochtoon.
Dat kan niet he prutser.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Floripas het volgende:
Waarom aborteren we mannen eigenlijk niet preventief?
Hey, de allochtonen zijn ook tot tig keer lager opgeleid dan de gemiddelde autochtoon.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jaja. Mannen zijn geweldadiger dan vrouwen. Ja, mensen in een rolstoel plegen moeilijker een misdaad. Blabla.
Dan nog blijft staan dat allochtonen TOT VIJF KEER crimineler zijn dan de gemiddelde autochtoon.
Of alle buitenlandse vrouwen wel toelaten (die zijn verwaarloosbaar in de statistieken) en alle mannen eruitschoppen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat kan niet he prutser.
Wat wel zou kunnen is al die buitenlanders niet toelaten.
Irrelevante vergelijking. Allochtonen zijn crimineler, FEIT! Allerlei andere vergelijkingen erbij halen verandert daar niks aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
En mannen TOT VIJFTIG KEER.
Het wordt tijd dat jullie je excuses eens aan gaan bieden.![]()
Okee okee.. Ik geef het toe. Het zijn bij ons mannen in de genen om eerder tot agressie te komen.. Nu blij?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
En mannen TOT VIJFTIG KEER.
Het wordt tijd dat jullie je excuses eens aan gaan bieden.![]()
dat hebben ze allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hey, de allochtonen zijn ook tot tig keer lager opgeleid dan de gemiddelde autochtoon.
Hey, de allochtonen wonen ook tot tig keer vaker in een achterstandswijk dan de gemiddelde autochtoon.
Hey, de allochtonen vinden ook tot tig keer moeilijker een baan dan de gemiddelde autochtoon (met dezelfde papieren).
Hey, ........
Tsja, er zullen allicht zigeuners zijn die het ontkennen, maar een vooroordeel onstaat ook niet zomaar toevallig, in veel gevallen bewijzen ze juist keer op keer dat het dus absoluut niet uit de lucht komt vallen. Er is een behoorlijk grote gemeenschap woonachtig in Nieuwegein, en daar zou ik zo een boek over kunnen schrijven, die lappen letterlijk alles aan hun laars wat de wet ons hier voorschrijft. Die vooroordelen die er zijn hebben ze helemaal aan zichzelf te danken. Ze zijn asociaal, ombeschoft, en hondsbrutaal tegenover hun buren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat gaat dus JUIST over zigeuner-vooroordelen.
Want? Autochtonen hebben minder gemiddeld minder generaties nodig om op te klimmen in de sociale ladder? Hey?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat hebben ze allemaal aan zichzelf te danken.
Mannen zijn statistisch nog véél crimineler, FEIT! Eruit met dat tuig!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Irrelevante vergelijking. Allochtonen zijn crimineler, FEIT! Allerlei andere vergelijkingen erbij halen verandert daar niks aan.
Waaom moeten wij toch steeds overspoeld worden door zulke onzin. Waaraan hebben niet xenofobe users dat te danken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat hebben ze allemaal aan zichzelf te danken.
De Nederlandse en de Antilliaanse cultuur verschillen noemenswaardig (voor zover ze überhaupt bestaan)? Kan je dat even nader verklaren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Door de afkomst van de ouders krijgen ze een cultuur mee. Een erg geweldadige.
Ik houd het inderdaad graag bij de feiten.quote:Maar jij wilt het weer gooien op hun zieligheid en hun positie.
Steek je ook je tong uit terwijl je dit typt?quote:Nou, die kutpositie hebben ze lekker aan zichzelf te danken.
En alles met een IQ onder de 100 ook gelijk mee !!!!!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mannen zijn statistisch nog véél crimineler, FEIT! Eruit met dat tuig!
Eens even kijken hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Want? Autochtonen hebben minder gemiddeld minder generaties nodig om op te klimmen in de sociale ladder? Hey?
Castratenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:44 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Okee okee.. Ik geef het toe. Het zijn bij ons mannen in de genen om eerder tot agressie te komen.. Nu blij?
Want ? Weet ik veel waarom, het zijn gewoon varkens. Er is geen enkel vooroordeel over die mensen wat niet op waarheid berust. Behalve dan die mafkezen die denken dat ze zich ook nog met voodoo bezighouden en zo, dat gaat me iets te ver.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Want? Autochtonen hebben minder gemiddeld minder generaties nodig om op te klimmen in de sociale ladder? Hey?
14.gifquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En alles met een IQ onder de 100 ook gelijk mee !!!!!!!
Maar autochtonen doen dus minder generaties over een stapje op de sociale ladder? Gemiddeld?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Want ? Weet ik veel waarom, het zijn gewoon varkens. Er is geen enkel vooroordeel over die mensen wat niet op waarheid berust. Behalve dan die mafkezen die denken dat ze zich ook nog met voodoo bezighouden en zo, dat gaat me iets te ver.![]()
Nogmaals. IRRELEVANT! Het gaat hier om allochtonen t.o.v. autochtonen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mannen zijn statistisch nog véél crimineler, FEIT! Eruit met dat tuig!
U weet wat ik bedoel met sociale ladder?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eens even kijken hoor!
Hey, de allochtonen zijn ook tot tig keer lager opgeleid dan de gemiddelde autochtoon.
Dan zijn ze gewoon dom. Iedereen die slim genoeg is kan gaan studeren. Maar voor allochtonen lonkt de criminaliteit natuurlijk, dat brengt sneller geld op.
Hey, de allochtonen wonen ook tot tig keer vaker in een achterstandswijk dan de gemiddelde autochtoon.
Als ze studeren, zouden ze een goede baan krijgen en een huis in goede wijk kunnen betalen
Hey, de allochtonen vinden ook tot tig keer moeilijker een baan dan de gemiddelde autochtoon (met dezelfde papieren).
Omdat ze een slechte naam hebben. En hoe zou dat toch komen. Oh ja! Dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken
Hoezo? Wou jij mij de mond snoeren? De statistieken liegen niet, hoor. Met je politiek correcte gelul altijd. Nou is het zeker weer discriminatie! Wij hebben er gewoon genoeg van in Nederland, altijd die mannen maar zielig te vinden en te knuffelen. Genoeg is genoeg!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nogmaals. IRRELEVANT! Het gaat hier om allochtonen t.o.v. autochtonen.
Joh, dan geloof je het toch niet. Ga er eens een tijdje mee om zou ik zeggen, haal ze bij je in huis, gezellig op de koffie, kijken of je daarna nog denkt dat het onzin is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waaom moeten wij toch steeds overspoeld worden door zulke onzin. Waaraan hebben niet xenofobe users dat te danken?
Het was gewoon een reactie op je zielige punten. Daarop gaf ik verklaringen. Die kloppen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
U weet wat ik bedoel met sociale ladder?![]()
Dehumanisering is moordquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Want ? Weet ik veel waarom, het zijn gewoon varkens.
Hoeveel moslims ken jij persoonlijk?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Joh, dan geloof je het toch niet. Ga er eens een tijdje mee om zou ik zeggen, haal ze bij je in huis, gezellig op de koffie, kijken of je daarna nog denkt dat het onzin is.
Misschien moeten we dan even kijken hoe Nederlanders het hebben gedaan die naar het buitenland zijn geëmigreerd, zoals bijvoorbeeld naar Canada. Bij hoeveel autochtone Nederlanders in Nederland was er trouwens een of twee generaties terug geen sprake van bittere armoede en geen ontwikkelingsmogelijkheden. Tegenwoordig kan iedereen, autochtone en allochtone Nederlanders, door scholing vooruit komen en zichzelf ontwikkelen, dus de schuld geven aan de samenleving gaat niet meer op. De schuld geven aan de samenleving voor ernstige overlast en criminaliteit gaat ook niet op.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar autochtonen doen dus minder generaties over een stapje op de sociale ladder? Gemiddeld?
Je weet dus niet wat de sociale ladder is? Of loop je vast op die ladder?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het was gewoon een reactie op je zielige punten. Daarop gaf ik verklaringen. Die kloppen.
Ja, inderdaad, mijn keyboard is een echt moordwapen.quote:
Ja, ik weet wat het is. En daar zouden ze snel op kunnen klimmen ja. Meer dan genoeg sociale voorzieningen daarvoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat de sociale ladder is? Of loop je vast op die ladder?
De mijne is scherper dan het zwaard, maar de jouwe is bepaald geen slijpsteen voor de geest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, mijn keyboard is een echt moordwapen.![]()
Genoeg, maar daar had ik het in dit geval niet over, ik had het over onze zigeunervrienden, en die zijn voor zover ik weet niet Islamtisch.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoeveel moslims ken jij persoonlijk?
In Canada is de sociale mobiliteit veel en veel groter en rust er een veel groter taboe op racisme en discriminatie. Daar doen bijvoorbeeld moslims, berbers en afrikanen het ook veel beter dan hier.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan even kijken hoe Nederlanders het hebben gedaan die naar het buitenland zijn geëmigreerd, zoals bijvoorbeeld naar Canada. Bij hoeveel autochtone Nederlanders in Nederland was er trouwens een of twee generaties terug geen sprake van bittere armoede en geen ontwikkelingsmogelijkheden. Tegenwoordig kan iedereen, autochtone en allochtone Nederlanders, door scholing vooruit komen en zichzelf ontwikkelen, dus de schuld geven aan de samenleving gaat niet meer op. De schuld geven aan de samenleving voor ernstige overlast en criminaliteit gaat ook niet op.
Heb je je excuses al aangeboden voor het feit dat je een pielemuis in de broek hebt? GODVERDOMME?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het is. En daar zouden ze snel op kunnen klimmen ja. Meer dan genoeg sociale voorzieningen daarvoor.
Dan gaan we ook even kijken naar de opleiding, het inkomen en de sociale positie van die geemigreerde Nederlander en naar diezelfde variabelen van de hier binnengekomen allochtoon oke?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan even kijken hoe Nederlanders het hebben gedaan die naar het buitenland zijn geëmigreerd, zoals bijvoorbeeld naar Canada. Bij hoeveel autochtone Nederlanders in Nederland was er trouwens een of twee generaties terug geen sprake van bittere armoede en geen ontwikkelingsmogelijkheden. Tegenwoordig kan iedereen, autochtone en allochtone Nederlanders, door scholing vooruit komen en zichzelf ontwikkelen, dus de schuld geven aan de samenleving gaat niet meer op. De schuld geven aan de samenleving voor ernstige overlast en criminaliteit gaat ook niet op.
Doen Nederlanders het sneller dan allochtonen? Gemiddeld?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het is. En daar zouden ze snel op kunnen klimmen ja. Meer dan genoeg sociale voorzieningen daarvoor.
alleen maar omdat mijn mening anders is dan de jouwe. Jij vind de jouwe scherper dan een zwaard ? ik vind het hoogstens een roestig aardappelschilmesje, want je lult alleen maar uit je nek, en zit alleen maar te zeiken dat we hier zo racistisch zijn. Een tegenargument over mijn standpunt over zigeuners kan je niet voor de dag toveren, dus beperk je je maar tot wat trollen. Knap hoor, very fucking impressive.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
De mijne is scherper dan het zwaard, maar de jouwe is bepaald geen slijpsteen voor de geest.
Zeg mensen, deze is nog onbeantwoord.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn allochtonen met een hoge opleiding en een goed inkomen die in een dure wijk wonen trouwens ook crimineler dan de gemiddelde Nederlander? Of zullen die toevallig nou net weer minder crimineel zijn dan de gemiddelde rijtjeshuis Jan Modaal?
Waar wil je nou naar toe? 2 generaties is meer dan genoeg om uit een mindere positie te komen. Er is er zelfs maar 1 voor nodig. 1 generatie die goed integreert, studeert enzo. Dan zijn die in een goede positie van waaruit de kinderen verder kunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Doen Nederlanders het sneller dan allochtonen? Gemiddeld?
Ik gaf je een link van een niet-criminele zigeunergemeenschap. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
alleen maar omdat mijn mening anders is dan de jouwe. Jij vind de jouwe scherper dan een zwaard ? ik vind het hoogstens een roestig aardappelschilmesje, want je lult alleen maar uit je nek, en zit alleen maar te zeiken dat we hier zo racistisch zijn. Een tegenargument over mijn standpunt over zigeuners kan je niet voor de dag toveren, dus beperk je je maar tot wat trollen. Knap hoor, very fucking impressive.![]()
dat is zeker antisemitisch en k vind dat de mods van marokko.nl zulke posts moeten verwijderen en de posters waarschuwen.quote:''eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen'', ''dood aan de joooddd''
Ik vraag niet of 2 generaties genoeg is. Ik vraag of de gemiddelde Nederlander minder generaties nodig heeft dan de gemiddelde allochtoon. Ga je die vraag nog meer ontwijken of ga je eens antwoord geven?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Waar wil je nou naar toe? 2 generaties is meer dan genoeg om uit een mindere positie te komen. Er is er zelfs maar 1 voor nodig. 1 generatie die goed integreert, studeert enzo. Dan zijn die in een goede positie van waaruit de kinderen verder kunnen.
Fout, dat gaf je niet, het stond namelijk helemaal nergens. Dat ze met zijn allen in een kunstdorp wonen is niet zo vreemd, want naast het feit dat het allemaal criminelen zijn, zijn ze ook vrij muzikaal, dat heet dan kunst. Next.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik gaf je een link van een niet-criminele zigeunergemeenschap. Wat wil je nog meer?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Fout, dat gaf je niet, het stond namelijk helemaal nergens. Dat ze met zijn allen in een kunstdorp wonen is niet zo vreemd, want naast het feit dat het allemaal criminelen zijn, zijn ze ook vrij muzikaal, dat heet dan kunst. Next.
De Nederlander heeft minder generaties nodig ja, omdat die bereid zijn tot hard werken. Allochtonen wat minder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vraag niet of 2 generaties genoeg is. Ik vraag of de gemiddelde Nederlander minder generaties nodig heeft dan de gemiddelde allochtoon. Ga je die vraag nog meer ontwijken of ga je eens antwoord geven?
Ga je trouwens ook nog antwoorden op die andere vraag die Knowall net weer aanhaalde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |