en Fok.nl en Telegraaf.nl ???quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef dVTB het volgende:
Onmiddellijk die subsidiekraan dichtdraaien en mensen die discriminerende teksten op de site plaatsen in de gaten houden en strafrechtelijk waarschuwen. Prima dat de PVV dit aan de kaak stelt.
Zij krijgen geen subsidie. Duidelijk toch. Fok.nl en telegraaf.nl zijn ook geen op 1 bevolkingsgroep gerichte sites. Het lijkt er op dat Marokko.nl wordt gebruikt om bepaalde heersende abjecte denkbeelden binnen deze bevolkingsgroep te delen 'onder elkaar' en deze zodoende te versterken en te verspreiden onder deze bevolkingsgroep. Lijkt mij een duidelijk veschil.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zij krijgen geen subsidie. Duidelijk toch. Fok.nl en telegraaf.nl zijn ook geen op 1 bevolkingsgroep gerichte sites. Het lijkt er op dat Marokko.nl wordt gebruikt om bepaalde heersende abjecte denkbeelden binnen deze bevolkingsgroep te delen 'onder elkaar' en deze zodoende te versterken en te verspreiden onder deze bevolkingsgroep. Lijkt mij een duidelijk veschil.
Op deze site waren racistische en discriminerende zaken te vinden. De PVV heeft dat geconstateerd en heeft ook gezien dat deze site subsidie heeft gekregen. GroenLinks had hetzelfde ook kunnen constateren. Wat is daar racistisch aan en op welke wijze is het gericht tegen moslims?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Het gaat mij alweer om die racistiische die het weer hebben gemunt op Moslims
Nou, ze hebben inmiddels ook vast polinco en holland-hardcore gelezen, met die steunverklaringen and what not. En die willen ze ook niet laten vervolgen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Op deze site waren racistische en discriminerende zaken te vinden. De PVV heeft dat geconstateerd en heeft ook gezien dat deze site subsidie heeft gekregen. GroenLinks had hetzelfde ook kunnen constateren. Wat is daar racistisch aan en op welke wijze is het gericht tegen moslims?
Jij weet dondersgoed wat Geert Wilders in zijn gedachten heeftquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Op deze site waren racistische en discriminerende zaken te vinden. De PVV heeft dat geconstateerd en heeft ook gezien dat deze site subsidie heeft gekregen. GroenLinks had hetzelfde ook kunnen constateren. Wat is daar racistisch aan en op welke wijze is het gericht tegen moslims?
Had jij er minder moeite mee gehad als GroenLinks hiermee was gekomen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, ze hebben inmiddels ook vast polinco en holland-hardcore gelezen, met die steunverklaringen and what not. En die willen ze ook niet laten vervolgen...
Meer moeite. GroenLinks is namelijk véél sterker voor de vrijheid van meningsuiting dan de PVV.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:27 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Had jij er minder moeite mee gehad als GroenLinks hiermee was gekomen?
Ik weet dat niet, maar jij blijkbaar wel. Vertel mij maar wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft. Zou Geert Wilders telegraaf.nl en fok.nl moeten aanpakken en om welke redenen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft
hij weigert de reacties hier op fok of telegraaf aan te pakken
Dus volgens jou zou GroenLinks er geen moeite mee hebben om een site te subsidiëren met racistische en discriminerende zaken?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Meer moeite. GroenLinks is namelijk véél sterker voor de vrijheid van meningsuiting dan de PVV.
Wat ik veel interessanter vind dan die subsidie is het voorstel strafrechtelijk onderzoek te doen naar die site. Die subsidie kan me echt gestolen worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:33 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dus volgens jou zou GroenLinks er geen moeite mee hebben om een site te subsidiëren met racistische en discriminerende zaken?
Zou je denken ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef popolon het volgende:
Maar het gaat de PPV toch eigenlijk om de subsidie en toch niet om wat er op die site te vinden is?
Ja.quote:
Er moet ook zeer kritisch naar Moslims worden gekeken. En vooral naar hun zeer lage incasseringsvermogen inzake hun geloof.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Het gaat mij alweer om die racistische Geert Wilders die het weer hebben gemunt op Moslims.
om racistische posts etc.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, maar jij blijkbaar wel. Vertel mij maar wat Geert Wilders in zijn gedachten heeft. Zou Geert Wilders telegraaf.nl en fok.nl moeten aanpakken en om welke redenen?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er moet ook zeer kritisch naar Moslims worden gekeken. En vooral naar hun zeer lage incasseringsvermogen inzake hun geloof.
Nee. Andere geloven zijn over het algemeen al wat verder ontwikkeld. De gemiddelde Moslim loopt nog steeds achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:38 schreef Meki het volgende:
[..]
en de andere groepen niet ?? ofzo ???
Nee als je iets wilt aanpakken pak dan iedereen dan aanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee. Andere geloven zijn over het algemeen al wat verder ontwikkeld. De gemiddelde Moslim loopt nog steeds achter de feiten aan.
135 ruggen, dat bedrag is toch drukfout?quote:antisemitische teksten op het recentelijk door het Bedrijfsfonds voor de Pers met 135.000 euro subsidie toebedeelde forum.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er moet ook zeer kritisch naar Moslims worden gekeken. En vooral naar hun zeer lage incasseringsvermogen inzake hun geloof.
ook al zou het er geen racistische teksten in zaten toch zou de racistische PVV vragen stellenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef damian5700 het volgende:
Die subsidie is op een veel nuttigere manier te besteden, omdat het doel ervan, de pluriformiteit te vergroten van de pers in het belang van informatievoorziening, door een slechte moderatie niet gehaald wordt.
Dat de PVV daar vragen over stelt aan de verantwoordelijke staatsecretaris is haar taak en haar goed recht.
Bedankt voor de feedback.... :Squote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
135 ruggen, dat bedrag is toch drukfout?
Die oplossingen lijken altijd maar van 1 kant te komen. Dat is een probleem.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat gebeurt al jaren, oud nieuws. Nu lijkt het me tijd om eens met oplossingen te komen.
Op de een of andere manier had ik eigenlijk acceptatie verwacht in plaats van oplossingen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat gebeurt al jaren, oud nieuws. Nu lijkt het me tijd om eens met oplossingen te komen.
hoe kom je nou daarbij ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die oplossingen lijken altijd maar van 1 kant te komen. Dat is een probleem.
en daar draagt PVV zeker aanbij ???quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef rutger05 het volgende:
Het zou voor de gemiddelde en fatsoenlijke autochtone en allochtone burger in Nederland heel wat beter zijn als criminaliteit, overlast en gevaarlijk radicalisme veel harder aangepakt gaat worden.
Ja. Wat wou je d'raan doen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die oplossingen lijken altijd maar van 1 kant te komen. Dat is een probleem.
Als een bepaalde groep het Nederlanderschap en alle daarbij komende lusten en lasten niet wil accepteren is dat een probleem.quote:
wie wilt dat niet accepteren en wat willen ze niet accepterenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ee nbepaalde groep het Nederlanderschap en alle daarbij komende lusten en lasten niet wil accepteren is dat een probleem.
Ik vind dat wij als Nederlanders genoeg gedaan hebben. Het mag nu een keer van de andere kant komen. Al moet ik eerlijk zijn dat er nog heel wat moet gebeuren voor ik de Moslims als medelanders accepteer.quote:
De Nederlandse manier van leven en denken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:05 schreef Meki het volgende:
[..]
wie wilt dat niet accepteren en wat willen ze niet accepteren
jij hebt het niet tegen mijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:04 schreef donald_dick het volgende:
jezus wat een moeite om je punt duidelijk te maken
Wij hebben eigenlijk voornamelijk gezeken en met ons vingertje gewezen. We hebben niks gedaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dat wij als Nederlanders genoeg gedaan hebben. Het mag nu een keer van de andere kant komen. Al moet ik eerlijk zijn dat er nog heel wat moet gebeuren voor ik de Moslims als medelanders accepteer.
Geef nou eens precies aan wat die is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
De Nederlandse manier van leven en denken.
Daar zullen ze, als het moeilijk voor ze wordt altijd op gooien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk voornamelijk gezeken en met ons vingertje gewezen. We hebben niks gedaan.
En je zult de moslims als medelanders moeten accepteren: ze hebben voor het overgrote deel een Nederlands paspoort. Misschien draagt jouw visie wel bij aan de vervreemding van moslims.
doen de allochtonen dat soms niet ??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
De Nederlandse manier van leven en denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |