Doe eens niet zo lomp.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
welke strijd?
je moeder je oma je zus je nicht tante buurvrouw een doek ombinden?
![]()
jammer dat je hem al geqoute had, ik had hem net al verwijderd....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Maar we hebben het niet over mij. Ik ben ook niet aangetrokken tot Meki, behalve dan dat ik 'm best een keer een weekje met een riet en een schoolbankje grammatica, rhetorica en geschiedenis zou willen bijbrengen.![]()
Wat een kwatsj!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
In april 2003 werd een uitkering ter hoogte van ¤ 66.768,- aan dit project toegewezen. Het is toen echter niet gelukt nieuws.marokko.nl te realiseren. De belangrijkste redenen daarvoor waren gelegen in de maatschappelijke onrust die was ontstaan na de moord op Pim Fortuyn en Theo van Gogh.
oow heel graagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Maar we hebben het niet over mij. Ik ben ook niet aangetrokken tot Meki, behalve dan dat ik 'm best een keer een weekje met een riet en een schoolbankje grammatica, rhetorica en geschiedenis zou willen bijbrengen.![]()
Vertel jij een dame niet wat ze moet doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:50 schreef JohnDope het volgende:
genoeg over jou inderdaad, maar probeer je voortaan even iet wat conservatiever te gedragen..... Niet meer zo ordinair doen, dat siert je niet niet.
Een ondragelijke hoofddoek?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Meki komt in een volgend leven terug als vrouw die een hoofdoek moet dragen en dit tergend ondraaglijk vind!
let maar op!
het is een advies.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vertel jij een dame niet wat ze moet doen.
Meki is een fatamorgana.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:10 schreef A_L_N_F het volgende:
meki zit ook op marokko.nl
WILDERS, STAAK DIE KAMERVRAGEN!
als marokko.nl dicht gaat dan betekend dat dat we meki hier nog vaker zullen meemaken
Positieve discriminatiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:34 schreef Gia het volgende:
Krijgt Fok eigenlijk ook zoveel subsidie?
En zo nee, waarom niet?
omdat wij een meerderheid zijn die niet gestimuleerd hoeft te wprdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:34 schreef Gia het volgende:
Krijgt Fok eigenlijk ook zoveel subsidie?
En zo nee, waarom niet?
mwah .. je moet natuurlijk ook even kijken naar de tijden waarop er gepost wordt hé .. mods hebben ook zoiets als een privéleven, die zitten niet 24/7 achter de PC om iedere verkeerde reactie meteen te kunnen edittenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is iets faliekant mis met de moderatie.
De beheerder is hiervoor verantwoordelijk.
Het topic wat hierboven wordt genoemd.. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423 staat er al een tijdje en kijk die eerste reactie maar...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef moussie het volgende:
[..]
mwah .. je moet natuurlijk ook even kijken naar de tijden waarop er gepost wordt hé .. mods hebben ook zoiets als een privéleven, die zitten niet 24/7 achter de PC om iedere verkeerde reactie meteen te kunnen editten
nu zie ik er bvb niets bijzonders meer staan (heb niet het hele topic gelezen dus alleen de hier genoemde eerste reacties gezocht), tja, een grietje (laila) die met gematigde woorden laat blijken hoe idioot zij het vindt, maar die wordt meteen terug gevloten
quote:wat een bullshit is dit weer... etc etc etc...
Heb je op de report knop gedrukt of doe je liever dit?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef Frutsel het volgende:
Vraag me af of dit op FOK wordt toegestaan... als dit over palestijnen of marrokanen wordt gezegd. En die post is al van 22 januari. Dus daar had een modje al wat aan kunnen doen... en ja, laat de beheerder maar aansprakelijk zijn.
reporten maakt daar niets uit...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Heb je op de report knop gedrukt of doe je liever dit?
Inderdaad. Je mag hier niet zeggen dat je uitkijkt naar het moment dat er een burgeroorlog uitbreekt en we alle moslims gaan lynchen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef Frutsel het volgende:
Het topic wat hierboven wordt genoemd.. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1283423 staat er al een tijdje en kijk die eerste reactie maar...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Je mag hier niet zeggen dat je uitkijkt naar het moment dat er een burgeroorlog uitbreekt en we alle moslims gaan lynchen.
quote:Terecht ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |