that reminds me ... hebben we inmiddels een regering of hoe zit dat nu eigenlijk?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooie taak toch voor onze kersverse overheid dan ?
Nee, maar wel sommige uitingen hier die vrij extremistisch overkomen. Mod zelf een redelijk groot board en dat soort uitingen gaan of de prullenbak in of worden waarschuwingen voor uitgedeeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:46 schreef niet_links het volgende:
[..]
Wilde jij fok vergelijken met die site... serieus antwoord graag.
Idd, en dat mag best hard aangepakt wordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef rutger05 het volgende:
Het zou voor de gemiddelde en fatsoenlijke autochtone en allochtone burger in Nederland heel wat beter zijn als criminaliteit, overlast en gevaarlijk radicalisme veel harder aangepakt gaat worden.
Misschien dat ze stage kunnen lopen op DBB.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien dat Fok! dan ook maar subsidie moet aanvragen, qua moderatie is het hier niet veel beter bij sommige uitingen.
je hebt het bericht van Qassam dus nog steeds niet gelezen blijkbaar .. en ik had het relevante gedeelte nog wel samen gevat in hapklare brokken .. pffquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:28 schreef niet_links het volgende:
Mousie jij weet altijd alles, je hebt altijd sappige verhalen soms vraag ik me af hoe groot je duim is. Zon bedrag is gewoon absurd. Dit is een extremistische site waar slecht gemodereerd wordt. Eerst maar eens goed modereren en zorgen dat je beter publiek hebt.
Het is Fok allemaal gelukt zonder ook maar 1 eurocent aan subsidiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:54 schreef moussie het volgende:
[..]
je hebt het bericht van Qassam dus nog steeds niet gelezen blijkbaar .. en ik had het relevante gedeelte nog wel samen gevat in hapklare brokken .. pff
en ja, een nieuwssite opzetten kost een aardig bedrag, die 135.000¤ zijn maar 40% van het hele bedrag, of dacht je soms dat je zo'n druk bezochte site kan hosten vanaf je servertje in de woonkamer .. en dan wil ik het nog niet eens hebben over wat je moet betalen voor de bronnen, of dacht je dat je zomaar nieuws mag copy/pasten op een andere nieuwssite ?
hmz .. zou het fok ook gelukt zijn zonder de servers van tweakers ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is Fok allemaal gelukt zonder ook maar 1 eurocent aan subsidie
Tweakers krijgt ook geen subsidie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:28 schreef moussie het volgende:
[..]
hmz .. zou het fok ook gelukt zijn zonder de servers van tweakers ?
Juist... maar geen enkele eurocent subsidie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:36 schreef Hathor het volgende:
Fok zal toch ook wel wat donaties krijgen zo links en rechts van verschillende leden ? Ik ben lid op diverse forums die puur en alleen kunnen draaien op de donaties van zijn leden.
Tsja, ik vind het ook maar een vaag verhaal, internet sites opzetten met subsidiegelden....het moet toch niet veel gekker worden. Mij dunkt dat er een paar jongens achter marokko.nl zich zitten te verkneukelen als ze weer eens een bankafschrift binnenkrijgen. Soms heb ik het idee dat de overheid echt geen besef heeft van de waarde van geld.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Juist... maar geen enkele eurocent subsidie.
Dat is juist mijn punt. Er is geen subsidie nodig om een community op te zetten.
Is er vraag naar een community dan zullen er ook wel genoeg mensen of organisaties bereid zijn om te sponsoren.
Kleine toevoeging.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook maar een vaag verhaal, internet sites opzetten met subsidiegelden....het moet toch niet veel gekker worden. Mij dunkt dat er een paar jongens achter marokko.nl zich zitten te verkneukelen als ze weer eens een bankafschrift binnenkrijgen. Soms heb ik het idee dat de overheid echt geen besef heeft van de waarde van andermans geld.
http://www.bedrijfsfondspers.nl/kredieten.shtmlquote:Steunverlening aan internetinformatieproducten
Op grond van de Tijdelijke subsidieregeling minderhedenbladen en journalistieke internetinformatieproducten is het eveneens mogelijk om aan journalistieke informatieproducten die via het internet verschijnen, subsidie te verlenen. Aan deze subsidieverlening zijn de volgende voorwaarden gebonden:
* Het project moet uitzicht bieden op verdere continuīteit in de verschijning en exploitatie van het informatieproduct.
* Het product moet naar inhoud en strekking, exploitatiewijze of vormgeving zodanig afwijken van andere journalistieke informatieproducten, dat de verscheidenheid van de informatie en opinievorming wordt vergroot en daarmee een vernieuwende bijdrage wordt geleverd aan de journalistieke informatievoorziening via het internet.
* Het product moet voortdurend informatie geven die overwegend bestaat uit tekst (advertentietekst niet meegerekend) en met vaste regelmaat en op tevoren vastgestelde tijdstippen tenminste maandelijks via het internet verschijnen.
* Het starten of voortzetten van het product moet zonder subsidie niet of niet afdoende mogelijk zijn.
* Er mag niet reeds op grond van een ander wettelijk voorschrift subsidieverstrekking voor de projectactiviteiten mogelijk zijn of zijn verkregen.
Voor steunverlening is jaarlijks ten hoogste ¤ 2.260.000,- beschikbaar. Per goedgekeurd project kan eenmaal en ten hoogste 40 procent van de projectkosten, met een maximum van ¤ 180.000,-, worden verstrekt als uitkering of krediet, berekend volgens de richtlijnen in de bijlage.
insallah, laten we hopen dat geert wilders 3 a 4 keer groter word zodat aan de lopende band bepaalde figuren kunnen moven naar daar waar ze het allemaal beter vinden. afrika, midden oosten etc,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef JohnDope het volgende:
Leuk
Voormij is het klaar dit topic. Als jij en de rest nog even 4 jaar door wilt gaan met wegkijken, ontkennen, knuffelen, theedrinken en pamperen, dan vind ik dat niet erg.
Maar dan moet men niet over 4 jaar gaan klagen dat Wilbers 3 keer zo groot is geworden en vooral niet gaan roepen, dat ze het weer niet begrijpen hoe het mogelijk is dat Wilbers zo groot is geworden.
Is Geert Wilders voor een actief deportatiebeleid van Nederlandse staatsburgers, dan? Da's nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:35 schreef MrVVD het volgende:
[..]
insallah, laten we hopen dat geert wilders 3 a 4 keer groter word zodat aan de lopende band bepaalde figuren kunnen moven naar daar waar ze het allemaal beter vinden. afrika, midden oosten etc,
pff .. cursus begrijpend lezen zou je goed doen .. of kwak je zo maar iets neer zonder verder te lezenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef MrVVD het volgende:
het moet per direct afgelopen zijn met marokko.nl schandalig dat zoiets kan. met belastinggeld een antistaat financieren.
Je zou zijn website is moeten doorspitten, dan kun je tot de conclusie komen dat hij niet alleen over islam kan praten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Geertje Wilders, wat een lachwekkende one-issue gozer zeg.˛
Wees eens wat concreterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:27 schreef Floripas het volgende:
Ik vind eigenlijk dat vooral mensen die zich zo graag tegen 's mensen persoonlijke levenssfeer willen aanbemoeien altijd wat beangtigend. Enger dan die hele Islam bij elkaar.
Wie ben jij om te zeggen dat mensen niet vijfmaal per dag hun hoofd richting Mekka mogen richten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |