Ik ben jaloers!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:54 schreef Fannetje het volgende:
ik denk dat het regio 1 is.. het staat in ieder geval nergens!
Ik heb er ook al jaren van gedroomd en het gaat nu eindelijk gebeuren in meiNog 100 nachtjes slapen
Je kunt de Wiki aanpassenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:55 schreef inkie1010 het volgende:
Nou moe ik sta niet eens in de lijst van fokkers die postcrossen en ik doe al heel lang mee![]()
Hier dusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:24 schreef Vava het volgende:
Zo! Kaart aangekomen in Finland nieuwe gaat naar.................Finland
![]()
Ja dat is hier ook bezorgdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:34 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post. Wel regen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee heb ik nu: sent 100 postcards, received 98 and have 5 travelling (sent).
Nieuwe kaart mag naar Slowakije!![]()
Nicequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:54 schreef Sonja27 het volgende:
4 kaartjes vandaag! 2x Finland, 1x Turkije en 1x van een spaanse uit Zwitserland.
Yosemite National Park!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:10 schreef Vava het volgende:
Een kaart uit de VS van Yosemite National Park voor de UNESCO RR en een envelop met thee uit Maleisië![]()
En de kaarten die ik besteld had van Pampus waren er ook![]()
Mijn derde kaart inmiddels van Yosemite NP, wel drie verschillende. Erg mooi! Ben je er geweest?quote:
Ja in 2003.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Mijn derde kaart inmiddels van Yosemite NP, wel drie verschillende. Erg mooi! Ben je er geweest?
Tof! Daar wil ik ook nog wel eens heen (waar niet heenquote:
Ja is echt megamooi daar! En je kan er prachtig wandelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Tof! Daar wil ik ook nog wel eens heen (waar niet heen)
Ik heb pas foto's gezien toen een collega daar net geweest was, toen heb ik al besloten om er een keer heen te gaan. En naar de andere mooie plekken in dat deel van de VS natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja is echt megamooi daar! En je kan er prachtig wandelen.
Die kun je scannenquote:
Mijn camera wordt gerepareerd, duurt nog een week of 4-5.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Die kun je scannenof foto van foto maken
Scannen is een rotklus, ik heb hier ook nog jaaaaren foto's liggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn camera wordt gerepareerd, duurt nog een week of 4-5.Inscannen is teveel werk, heb het met 1 foto gedaan maar het is best veel werk om zoveel pics in te scannen.
Bulgarije, gaaf! Wij gaan in september 8 dagen naar Rhodos, Griekenlandquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:40 schreef Fannetje het volgende:
Geen kaarten, wel een heel gaaf pakketje uit Amerika vandaag![]()
En ik heb gisteren ook op mijn zomervakantie geboekt, wij gaan 12 dagen hier heen.
Overigens met een andere organisatie, maar daar staan geen plaatjes van het hotel
Da's ook leuk! Mijn ouders gaan naar Rhodos, daarom ga ik er niet heenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Bulgarije, gaaf! Wij gaan in september 8 dagen naar Rhodos, Griekenland
Eigenlijk drie keer dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:45 schreef Fannetje het volgende:
Ja, ik ben al twee keer in Istanbul geweest, alletwee in het jaar 2000
De eerste keer 3 dagen aan het begin van een rondreis en vervolgens twee dagen aan het eind van dezelfde rondreis en aan het eind van dat jaar nog een week met school.
Dat laatste zal ik niet gauw vergeten, wij hadden de hele week (op de laatste dag na) regen, hoewel het in Nederland op dat moment prachtig weer was
Daar buurt ik alquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Kom allemaal gezellig hier of hier eens buurten.
Jij ja, rest niet.quote:
Fannetje ookquote:
Zo'n strandvakantie vind ik echt saai, een paar dagen strand vind ik wel prima maar niet meer dan een paar dagen. Ik verveel me rot danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:46 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga in de zomervakantie weer naar Gran Canaria, lekker een huisje daar, dus lekker hele dagen op het balkon liggen, met mp3 speler op het strand lopen![]()
Maar eerst vrijdag naar Oostenrijk en dan nog in maart naar Parijs
Texel, daar ben ik dus nog nooit geweestquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Voor mij eigenlijk geen vakantie dit jaar wegens geen geld (sparen voor ander huis) maar mijn ouders vroegen me mee op vakantie naar het exotische............. TEXEL!!!!!
Even een weekje relaxen!
Vliegen isquote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef Klonk het volgende:
- ik haat vliegen
- ik haat italianen en fransen
ik ga op vakantie naar de veluwe
Ik kan me prima amuseren hoor, op het strand liggen vind ik ook niks, maar we hebben ook een groot balkon daar. Ver een beetje rond rijden met zo'n huurauto is al een avontuur opzichquote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef Vava het volgende:
Zo'n strandvakantie vind ik echt saai, een paar dagen strand vind ik wel prima maar niet meer dan een paar dagen. Ik verveel me rot dan
[..]
In de tweede heb ik al gepost, de eerste zal ik binnenkort eens bezoekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Ja, eigenlijk drie keer inderdaad. En in vijf dagen kun je best veel doen hoor. In die week dat we met school waren hebben we vooral alternatieve dingen gedaan, waaronder het bezoeken van verschillende scholen. Super interessant, wat een verschil zegquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Eigenlijk drie keer dusIk wil een dag of 5 gaan maar vraag me af of dat genoeg is, er is zo ontzettend veel te zien
![]()
Mooi weer in Nederland en rotweer op vakantie, dat is echt niet leuk he![]()
Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Toen ik 12 was ging ik in de meivakantie naar Kreta, in Nederland was het schitterend weer en daar hebben we een paar dagen regen gehad en echt warm was het ook niet. We zijn alleen de laatste dag naar het strand geweest
![]()
Oh ja, daar ga ik ook nog een weekje heen, in de carnavalsvakantie (over drie weken dus, ga m'n verjaardag daar vierenquote:[quote]Op zaterdag 27 januari 2007 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Voor mij eigenlijk geen vakantie dit jaar wegens geen geld (sparen voor ander huis) maar mijn ouders vroegen me mee op vakantie naar het exotische............. TEXEL!!!!!
Even een weekje relaxen!
Ja, dat heb ik ook. Bulgarije is in feite ook een strandvakantie, maar ik ga gewoon andere dingen doen. Ben ooit een weekje in Alanya geweest en heb toen elke dag een excursie gemaaktquote:[quote]Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef Vava het volgende:
Zo'n strandvakantie vind ik echt saai, een paar dagen strand vind ik wel prima maar niet meer dan een paar dagen. Ik verveel me rot dan
Die 1e link had ik eerder moeten wetenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 28 januari 2007 19:24 schreef Allan24 het volgende:
Wat op zich wel grappig zou zijn, voor je vakantie naar <land> een profiel aanmaken vanuit dat land. Dan je eigen adres in Nederland opgeven als waar kaarten heen mogen, 5 adressen aanvragen waar je zelf heen stuurt en misschien, heeeel misschien, mag je wel een kaart naar jezelf sturen
Ik heb in mijn outlook een mapje gemaakt. Alle adressen van mensen die al langer als 2 weken niet actief zijn die stop ik daar in. Ik check regelmatig of ze nog steeds niet zijn ingelogd geweest enzo. Ik heb me iets te vaak kaartjes verzonden naar mensen die achteraf dus gewoon niet meer inloggen.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:22 schreef Smittend het volgende:
p.s. ik had een kaartje naar Brazilie moeten sturen, maar ik ben blij dat ik dat (nog) niet gedaan heb.
Ze is nog steeds niet ingelogd geweest.
Ik had al zo'n voorgevoel. http://www.postcrossing.com/user/isabelcg
Ik lees 't trouwens nu vaker dat mensen adressen krijgen van inactieve brazilianen.![]()
Ik zie ook veel reisjes voor vier dagen, dat lijkt me wel heel kort, dan ben je daar maar twee hele dagenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:47 schreef Fannetje het volgende:
Ja, eigenlijk drie keer inderdaad. En in vijf dagen kun je best veel doen hoor. In die week dat we met school waren hebben we vooral alternatieve dingen gedaan, waaronder het bezoeken van verschillende scholen. Super interessant, wat een verschil zeg
En dat weer, tja, dit was de enige keer dat ik hier last van heb gehad. Het was dan ook oktober. Maar mijn moeder moest wel hard lachen toen ik vertelde dat het 15 graden was en heel hard regende, terwijl het in Nederland zonnig en 25 graden was![]()
Auto huren, excursies maken, leuke schattige dorpjes bekijken en een enkel middagje strand. Zo vermaak ik me wel op vakantiequote:Ja, dat heb ik ook. Bulgarije is in feite ook een strandvakantie, maar ik ga gewoon andere dingen doen. Ben ooit een weekje in Alanya geweest en heb toen elke dag een excursie gemaakt
Best grappig om te proberen maar de kans dat je een kaart naar jezelf mag sturen is wel enorm kleinquote:Op zondag 28 januari 2007 19:24 schreef Allan24 het volgende:
Wat op zich wel grappig zou zijn, voor je vakantie naar <land> een profiel aanmaken vanuit dat land. Dan je eigen adres in Nederland opgeven als waar kaarten heen mogen, 5 adressen aanvragen waar je zelf heen stuurt en misschien, heeeel misschien, mag je wel een kaart naar jezelf sturen
Jouw schriftje is hier maar het gaat me niet lukken om hem vandaag op te sturen, ik wil nog een paar foto's maken en laten afdrukken namelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Allan24 het volgende:Het schriftje van Klonk gaat vandaag op de post naar... Klonk!
Dat is tof!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:44 schreef inkie1010 het volgende:
3 kaartjes vandaag!
2 uit finland en 1 uit Bosnie Hercegovina!(ID nr 231)
met van die oude lada's erop
![]()
Geeft niks, ik ben morgen en overmorgen toch niet thuisquote:Op maandag 29 januari 2007 22:42 schreef Vava het volgende:
Van alle schriftjes is wel bekend bij wie ze zijn? Die ik door moet sturen naar Allan heeft nu ook wat vertraging![]()
mag ik mee?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben morgen en overmorgen toch niet thuis
London baby!
Oja dat is waar ook!!! Okay, dan voel ik me nu niet schuldigquote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben morgen en overmorgen toch niet thuis
London baby!
Dat is gaaaaaaaf zegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:20 schreef Troel het volgende:
Ik heb een kaartje uit Costa Rica!!!!!!
Nummertje 27
Wow!!! Wat gaaf zeg!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:20 schreef Troel het volgende:
Ik heb een kaartje uit Costa Rica!!!!!!
Nummertje 27
Nee, dat gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:15 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd of ik morgenavond een schriftje in mijn brievenbus vind
heel snel denk ik, hij is namelijk naar je onderwegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef ijsmeis het volgende:
En heeft Fannetje al een schriftje?
En wanneer krijg ik de volgende?
Topquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
heel snel denk ik, hij is namelijk naar je onderweg
wel in ietwat vreemd papier voor de tijd van het jaar, maar i khad geen ander papier, en hij paste niet in een envelop
Komt denk ik vooral door dat ene schriftje die terug ging en weer opgestuurd moest worden enzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:27 schreef Klonk het volgende:
Wat is er dan gebeurt dat ijsmeis zo achter loopt, ik mijn eigen schriftje weer
preciesquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt denk ik vooral door dat ene schriftje die terug ging en weer opgestuurd moest worden enzo.
Heel veel sterkte met je opa! Mijn opa is bijna net zo oud (hij wordt in juli 95), altijd eng als zulke oude mensen in een ziekenhuis terecht komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:06 schreef Sonja27 het volgende:
Dus het gaat nog even duren denk ik voor ik ook weer een schriftje krijg. Op zich niet erg want heb toch weinig tijd. Zit momenteel veel 's avonds in het ziekenhuis was vrijdag is mijn opa van 95 met spoed opgenomen! Het zag er zelfs even naar uit dat mijn opa het niet zou overleven, maar hij knapt alweer op en heeft praatjes voor 10. Goed teken!Maar zolang hij nog niet thuis is bezoeken we hem veel in het ziekenhuis.
Jij had ook al zo'n leuk thema iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag het schriftje van Vava ontvangen! Leuk thema
Ik probeer er vandaag nog in te schrijven, dan kan ie morgen naar Sonja!
Ook een officieel kaartje uit Finland, met besneeuwde bomen
Ja ik ook! Ze hebben ons door denk ik!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Vava het volgende:
Meer mensen hier die een mailtje van "Voor een Peper en een Ei" ontvangen hebben?
Volgens mij ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:15 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ze hebben ons door denk ik!
Jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Vava het volgende:
Meer mensen hier die een mailtje van "Voor een Peper en een Ei" ontvangen hebben?
Ik had op twee verschillende e-mailadressen mailquote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik had op twee verschillende e-mailadressen mail![]()
Maken we iig kans op 2 prijzenquote:
Ik heb me streepjescode weggegooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Maken we iig kans op 2 prijzener bestaat wel een kans dat er om een streepjescode wordt gevraagd. In dat geval hangt het even van de te winnen prijs af of ik een streepjescode kan overleggen
Ik in eerste instantie ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb me streepjescode weggegooit![]()
Ik zie alleen een kruisje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef Muck het volgende:
ik post eens een keer een kaartje
[afbeelding]
Wowquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben gisteren niet meer toegekomen aan het schrijven in het schriftje, dus dat gebeurt in het weekend. Ik stuur 'm waarschijnlijk maandag door naar Sonja!
Slimme actie trouwens, Sonja
Ik had een heel gaaf pakketje uit Finland, met een Moomin knuffel
[afbeelding]
zucht.. nou ja, i kdoe er morgen we lwat aan hoor, nu geen zin meer inquote:
Ik verzamel de gewone ansichtkaarten, maar zo'n puzzelkaart klinkt wel erg leuk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:09 schreef Fannetje het volgende:
Moet het een fotokaart zijn? Ik heb nog wel een oude puzzelkaart van Disneyland Parijs (uit 99 ofzo), maar dat is dus gewoon een plaatje met het kasteel en wat characters
Ik heb nog wel 2 kaarten van Hotel Cheyenne.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef Sonja27 het volgende:
Mensen hier trouwens nog met kaartjes van Disneyparken waar ze niets mee doen? Beschreven/onbeschreven maakt niet uit. Ik ben aan het verzamelen geslagen.
Als je er niets meedoet dan heb ik interesse!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:23 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 kaarten van Hotel Cheyenne.![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:14 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Als je er niets meedoet dan heb ik interesse!!!!
Ik moet trouwens een kaartje sturen naar iemand met wel een heel bijzondere hobby. Die verzamelt ongebruikte en ongeopende condooms!![]()
u2u mij je adres maar dan stuur ik ze wel op.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:14 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Als je er niets meedoet dan heb ik interesse!!!!
kan tegenwoordig ook via fok hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:27 schreef Smittend het volgende:
[..]
u2u mij je adres maar dan stuur ik ze wel op.![]()
http://www.postcrossing.com/user/Smittend
weet ik veelquote:
ja..ik trouwens ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:31 schreef Fannetje het volgende:
En het stickervel van Zapp had ik gisteren ook
Ja echt heel lief! Ik heb haar adres gevraagd, kan ik een bedankkaartje sturenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:56 schreef Muck het volgende:
leuk zeg vava!
ik zit nu bij mijn schoonouders thuis op het bed van mijn vriend te wachten tot ie thuis komt van zijn werk.
helemaal alleen in een onbekend huis... brrr!
naja, ik heb mijn laptop, en ik weet waar de senseo staat, dus ik red me voorlopig wel
Mijn 72 cent zegels zijn ook opquote:Op zondag 4 februari 2007 18:27 schreef Allan24 het volgende:
Er moeten weer twee kaartjes de deur uit, maar mijn 72 cent zegels zijn op. Morgen even naar het postkantoor.
BTW Vava, is mijn schriftje toevallig al onderweg? Ik ben stiekem best nieuwsgierig
Het zijn ook zeker leuke adressenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Smittend het volgende:
Ik vind jullie adressenlijstjes wel meevallen Vava en Muck.....Taiwan, Chilli, Australie en Servie/ Montenegro zijn toch leuke landen ?
Ik ga (denk ik) morgen weer eens adressen opvragen.
precies!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Het zijn ook zeker leuke adressenIk vind vooral die bovenste naar Finland jammer, reageert ook niet op berichtjes... Maar goed, er zijn ergere dingen dan een Fin die geen antwoord geeft
![]()
nah, hij is er heen met schoolquote:Op maandag 5 februari 2007 00:22 schreef Vava het volgende:
Ik keek heel vreemd jaongeveer hetzelfde ook een keer gehad met iemand die naar de Verenigde Staten verhuisd was, zij kwam oorspronkelijk uit Middelburg
Ah wow, 5 dagen is lekker snel! Gaat je vriend op vakantie?
Jeps! Voor de komende tijd wel in ieder geval.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
hou je ermee op dan troel?
Jammerquote:Op maandag 5 februari 2007 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Jeps! Voor de komende tijd wel in ieder geval.
Hij heeft 'm ondanks dat ie 'm niet ontvangen heeft geregistreerd.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:57 schreef Smittend het volgende:
NL-32389 Alpenmilch Germany 19 Dec, 2006 48 Travelling Lost the address?
Ik heb deze PC-er maar een pm-etje gestuurd.
Hij logt wel regelmatig in en zo lang doet een kaartje naar Duitsland er toch niet over ?![]()
okee, ik moest lachenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef Sonja27 het volgende:
Ik ontving vandaag een kaartje van een wel heeeeeeeeel warm en exotisch oord:
HELL!!!!!
Okay het is een plaatsje in Noorwegen!![]()
Dat is tofquote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef Sonja27 het volgende:
Ik ontving vandaag een kaartje van een wel heeeeeeeeel warm en exotisch oord:
HELL!!!!!
Okay het is een plaatsje in Noorwegen!![]()
w00t!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:33 schreef Vava het volgende:
Schriftje naar Allan gaat zo in de brievenbus!! Dus als het goed is is hij er morgen![]()
En hij was op tijd! De brievenbus was nog niet gelicht.quote:
Project Entropia (universe) is een online multiplayer spel (MMORPG, Massive Multiplayer Online Role Playing Game) dat zich afspeelt op een verre planeet (Calypso) dat gekoloniseerd wordt door immigranten (Settlers). Project Entropia is ontwikkeld door het Zweeds bedrijf "Mindark". Het spel is vrij te downloaden en te installeren, ook is het spel (in principe, maar dan wel zeer moeizaam) kosteloos te spelen.quote:
klopt bijnaquote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Project Entropia (universe) is een online multiplayer spel (MMORPG, Massive Multiplayer Online Role Playing Game) dat zich afspeelt op een verre planeet (Calypso) dat gekoloniseerd wordt door immigranten (Settlers). Project Entropia is ontwikkeld door het Zweeds bedrijf "Mindark". Het spel is vrij te downloaden en te installeren, ook is het spel (in principe, maar dan wel zeer moeizaam) kosteloos te spelen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien is er voor de Sims een Postcrossing plugin te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |