In feb. een weekje skieën. Verder heb ik al mijn vakantieplannen uitgesteld totdat mijn freundin klaar is met haar promotieonderzoek. We hebben al tijden geleden afgesproken om dan met elkaar góed op vakantie/reis te gaan, een week of vier. Liefst natuurlijk langer, maar dat laat mijn werk helaas niet toe. Afgelopen twee jaar zijn we eigenlijk niet langer dan een week weggeweest. We moeten alleen nog beslissen wanneer precies, en waarheen. Ze is ongeveer dit voorjaar klaar. Opties zijn:
- met een zeilbootje in Kroatië / Griekenland rondvaren. Leuk, al eens gedaan, ontspannen, luieren, en vrij goedkoop, je kunt overal ankeren en je hebt je bed bij je. (en evt je keuken, lekker verse vis op de markt halen
![]()
)
- met rugzak naar ZO-Azië. Ik ken het al vrij goed, heb er al eens een paar maanden rondgereisd, en vind het leuk om mijn vriendin die spots te laten zien. Duiken, mooie dingen bekijken, mensen ontmoeten, lekker eten. etc.
- met rugzak naar Z-Amerika. (Chili, Peru of Bolivia). Onbekend voor ons beiden, maar daarom juist interessant. Ruige natuur, oude culturen, en ook hier weer nieuwe dingen zien & meemaken.
Lastig misschien, maar uit dit soort dingen kiezen is aan de andere kant niet echt een straf.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band
Glorybox