abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:18:18 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_44158923
Waar ga je heen? En waarom precies daarheen? Ook als je nog geen vastomlijnde ideeën hebt, maar alleen maar vage plannen... laat het eens weten!

Mijn plannen zijn vager-dan-vaag. Ik ga het komende jaar weer een aantal keer voor werk weg en hoop dat ik het vriendje een keertje mee kan nemen (en er dan natuurlijk wat dagen aan plakken!). Met een beetje geluk heb ik dan genoeg award miles gespaard om zoiets niet al te duur te maken. Mochten we in staat zijn een beetje geld te sparen dan zou ik wel een keer naar de Galapagos willen. En sowieso zou ik het het leukst vinden als hij meeging naar Ecuador. Zelf wil ik misschien nog een paar dagen Zanzibar plakken aan een Tanzania reis.

Ik begin het jaar op Ameland (oud&nieuw) en ben sowieso van plan dit jaar veel leuke dingen in Nederland te gaan doen. Heb vorige week al alle evenementen voor het nieuwe jaar zitten inschrijven in de nieuwe kalender (inclusief het chocoladdefestival in Zutphen )

Een weekendje weg in het voorjaar zou heerlijk zijn. Qua minder-ge-ijkte bestemming werd laatst Sarajevo geopperd. Leuk! Maar waarschijnlijk wordt het vooral meer "waar de goedkope tickets ons voeren".

Dan was er nog de gedachte om een keer naar Centraal Azië te gaan, omdat daar zulke goede verhalen over gaan. Probleem is wel dat de tijd waarschijnlijk niet overhoud (zie hierboven ) en dat ik het ook wel heel leuk zou vinden weer eens ergens heen te gaan waar je echt een beetje met mensen kunt kletsen.

Finally: er zitten nog vrienden te popelen om een bezoek in Toronto, Malaga, Ayacucho, Stockholm en Melbourne.... tja...

[maar verder heb ik geen plannen ofzo... ]
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 5 december 2006 @ 12:21:50 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44159007
IJsland.
Als we het geld tenminste bij elkaar kunnen krijgen.
Het is niet zo goedkoop om daar 2 weken heen te kunnen...

Ijsland vanwege het land zelf, schitterende natuur.
Nog aardig ongerept zoals het hoort.
En het is is wat anders dan de standaard bestemmingen.

[ Bericht 31% gewijzigd door Netsplitter op 05-12-2006 12:48:04 ]
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44159355
januari tjechie (skien)
Maart Cuba (duiken)
Augustus Egypte (ook duiken)
very funny scotty, Now beam down my clothes!
pi_44159373
Volgend jaar naar Australie, Nieuw Zeeland en Hawai.
pi_44159407
Februari Oostenrijk, snowboarden
Omdat snowboarden tof is!

Augustus Duitsland -> Tsjechië -> Hongarije -> Sziget festival
Omdat we graag naar het Sziget festival willen en het een beetje saai is om direct op Budapest te vliegen.

Augustus Nederland Lowlands
Lowlands!

[ Bericht 60% gewijzigd door Roellio op 05-12-2006 12:51:03 ]
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:41:37 #6
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_44159502
Zou leuk zijn als je wat uitgebreider verteld waarom je specifiek daarheen gaat!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_44159517
Ik wil naar Syrië en Jordanië, maar eerst het huis uit en dan kijken hoeveel geld er over blijft.
pi_44159562
als alles volgens plan gaat....

Februari -> Helsinki, 'gewoon' een stedentrip
Juni -> Helsinki en wel voor http://www.tuska-festival.fi/
en ergens ook nog een keer Tunesië (maar dan niet de gebaande, toeristiche paden)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_44159744
Zeilen in Friesland
Laatste twee jaren in Spanje en Frankrijk geweest, dit jaar maar eens wat goedkoper. Wel lekker zeilen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:35:59 #10
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_44161003
6 januari vertrek ik voor 5 maanden naar Peru (talencursus en vrijwilligerswerk). In die maanden wil ik ook nog wat rondreizen; meer van Peru zien, maar als het enigszins kan ook over de grens gaan. Hoe en wat precies ga ik lekker zien als ik daar ben

Rond 30 juni ga ik voor anderhalf of twee weken naar Canada (Strathroy, bij London in Ontario) omdat mijn nicht gaat trouwen en ik een van de bruidsmeisjes mag zijn

Misschien ga ik met vriendinnen in de zomer ook nog weg, dat zou dan waarschijnlijk gewoon een relaxte strandvakantie in Europa zijn. Het liefst dan ergens waar je ook kunt duiken en een dagje cultuur kunt snuiven, maar goed, eerst nog maar eens zien of het doorgaat en of ik uberhaupt daar nog geld voor heb...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_44161628
ik dacht aan N-antille (bonere, aruba, curacau) of met de trein van moskou naar peking.

en in mei wil ik met vriendje een kleine week naar parijs.
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:05:51 #12
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_44161805
Ik heb nog vrij weinig plannen

In ieder geval in februari naar Madrid. Met als enige motivatie dat het ticket té goedkoop was om het niet te boeken . En waarschijnlijk in januari naar Stockholm, maar daar zitten nog wat kinken in de kabels .

Verder wel de plannen om wég te gaan, maar nog geen plannen waar naartoe
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:17:29 #13
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_44162102
januari : Finland
Feb: london

zomer: Ijsland, zweden, noorwegen (nog neit zeker)

vanaf september : Finland (6 maanden) en daaruitvoortvloeiende reizen.
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:19:51 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_44162170
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef daanski82 het volgende:
ik dacht aan N-antille (bonere, aruba, curacau) of met de trein van moskou naar peking.
Ik weet dat het eigenlijk niet kan, maar:

N(ederlandse) Antillen
Bonaire
Curaçao

voor je nou ineens het vliegtuig hebt naar Macau ofzo...
  FOK!fossiel dinsdag 5 december 2006 @ 14:39:18 #15
8443 cptmarco
it's captain...
pi_44163671
Plannen voor 2007:

6-10 januari: korte skibreak in Ortisei/Val Gardena/Italie
3-10 maart skiën in Corvara/Alta Badia/Italie

Waarom? Skiën is tof. Helemaal in Italie. Weinig apres ski, weinig schreeuwende randfiguren met fel gekleurde hesjes, lekker eten en (hopenlijk) veel zon.

Voorjaar: weekendje wandelen in Luxemburg

Waarom? Wandelen is tof. Helemaal in Luxemburg, want daar is het heuvelachtig.

September: of wandelen in Noord-Italie of rondtrekken in Kroatie. (of een combinatie hiervan)

Waarom? Zie bovenstaande, alleen zijn er dan bergen. Mocht het Kroatie worden is dat omdat we behoefte hebben aan een relaxte luiervakantie met wat culturele inslag.

en dan is het weer uikijken naar het winterseizoen.
Zu hause ist alles besser
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:25:25 #17
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_44164052
In feb. een weekje skieën. Verder heb ik al mijn vakantieplannen uitgesteld totdat mijn freundin klaar is met haar promotieonderzoek. We hebben al tijden geleden afgesproken om dan met elkaar góed op vakantie/reis te gaan, een week of vier. Liefst natuurlijk langer, maar dat laat mijn werk helaas niet toe. Afgelopen twee jaar zijn we eigenlijk niet langer dan een week weggeweest. We moeten alleen nog beslissen wanneer precies, en waarheen. Ze is ongeveer dit voorjaar klaar. Opties zijn:

- met een zeilbootje in Kroatië / Griekenland rondvaren. Leuk, al eens gedaan, ontspannen, luieren, en vrij goedkoop, je kunt overal ankeren en je hebt je bed bij je. (en evt je keuken, lekker verse vis op de markt halen )

- met rugzak naar ZO-Azië. Ik ken het al vrij goed, heb er al eens een paar maanden rondgereisd, en vind het leuk om mijn vriendin die spots te laten zien. Duiken, mooie dingen bekijken, mensen ontmoeten, lekker eten. etc.

- met rugzak naar Z-Amerika. (Chili, Peru of Bolivia). Onbekend voor ons beiden, maar daarom juist interessant. Ruige natuur, oude culturen, en ook hier weer nieuwe dingen zien & meemaken.

Lastig misschien, maar uit dit soort dingen kiezen is aan de andere kant niet echt een straf.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  Moderator dinsdag 5 december 2006 @ 15:25:46 #18
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44164063
Behalve een weekendje met de voorverkenners (bestemming onbekend, ergens in Spanje, dat weten we nog wel) heb ik voor het komende jaar nog niets bedacht. Ik heb inspiratie nodig.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 5 december 2006 @ 15:26:22 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44164078
Gelukkig kan ik die inspiratie in dit topic opdoen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44164125
Ik ga in februari een maand door australie reizen

Is Cuba niet iets voor jou, UIO?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_44166219
4 maanden + 1 week Ghana (20/4/07 - 29/8/07)

voor de rest is mn reisagenda nog erg leeg, heeeel misschien nog wintersport in feb, maar denk niet dat mn bankrekening het toelaat
pi_44167203
Het plan is:

Januari: Florence - ook zo'n veel te goedkoop Ryanair ticket
Februari: London - vrienden opzoeken
Maart: Frankfurt - het jaarlijkse uitje met oud-studiegenoten
April: St Petersburg - familiebezoek
Mei: Tsjechië, Slowakije en omgeving - werk en vakantie
Juni: VS voor werk
December: China en Japan - vrienden opzoeken, oud&nieuw vieren in Tokyo

En verder zullen Duitsland, Polen en België ook nog wel ergens in het verhaal voorkomen

Over een jaar weet ik of dit alles gelukt is

[ Bericht 42% gewijzigd door DutchTrain op 05-12-2006 17:20:31 ]
  Moderator dinsdag 5 december 2006 @ 17:15:06 #23
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44167477
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:06 schreef DutchTrain het volgende:
Het plan is:

[afbeelding]

Januari: Florence - ook zo'n veel te goedkoop Ryanair ticket
Februari: London - vrienden opzoeken
Maart: Frankfurt - het jaarlijkse uitje met oud-studiegenoten
April: St Petersburg - familiebezoek
Mei: Tsjechië, Slowakije en omgeving - werk en vakantie
Juni: VS voor werk
December: China en Japan - vrienden opzoeken, oud&nieuw vieren in Tokyo

Over een jaar weet ik of dit alles gelukt is
Polen en Spanje staan wel in het rood, maar Tsjechië, Slowakije en omgeving niet
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44167505
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Polen en Spanje staan wel in het rood, maar Tsjechië, Slowakije en omgeving niet
Verkeerde kaartje

nu wel de goede
pi_44169656
Ik wil naar Zuid-Afrika maar nog geen serieuze plannen.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')