Ik weet dat het eigenlijk niet kan, maar:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef daanski82 het volgende:
ik dacht aan N-antille (bonere, aruba, curacau) of met de trein van moskou naar peking.
Polen en Spanje staan wel in het rood, maar Tsjechië, Slowakije en omgeving nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:06 schreef DutchTrain het volgende:
Het plan is:
[afbeelding]
Januari: Florence - ook zo'n veel te goedkoop Ryanair ticket
Februari: London - vrienden opzoeken
Maart: Frankfurt - het jaarlijkse uitje met oud-studiegenoten
April: St Petersburg - familiebezoek
Mei: Tsjechië, Slowakije en omgeving - werk en vakantie
Juni: VS voor werk
December: China en Japan - vrienden opzoeken, oud&nieuw vieren in Tokyo
Over een jaar weet ik of dit alles gelukt is
Verkeerde kaartjequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Polen en Spanje staan wel in het rood, maar Tsjechië, Slowakije en omgeving niet
Ik ga zo ongeveer hetzelfde doenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef Developersrus het volgende:
Volgend jaar naar Australie, Nieuw Zeeland en Hawai.
De Notre Dame du Haut in Ronchamp is wel mooiquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:04 schreef k_man het volgende:
Wellicht in de zomer met de auto naar Frankrijk, als het lekker cabrioweer is. Een tocht langs de bouwwerken van Le Corbusier lijkt me wel wat.
Ik ben er jaaaaaren geleden geweest, ik was 10 ofzo, veel weet ik er niet meer van maar ik weet nog wel dat ik de Notre Dame du Haut erg indrukwekkend vondquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:10 schreef k_man het volgende:
Er is veel moois van LeCorbusier en veel daarvan ligt aan de route naar Marseille.
Daarom zei ik het niet hoorquote:
O, nou ik hoor het wel danquote:Op woensdag 6 december 2006 00:21 schreef k_man het volgende:
Geen idee. Ik weet nog niet eens of ik het ga doen. Het moet er iig lekker weer voor zijn, zodat cabrio rijden het aangenaamst is.
Dat is geen probleemquote:
In januari (of misschien zelfs eind december) een paar weken Nederland... Waarom? Om m´n ouders te plezierenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:41 schreef Hik het volgende:
Zou leuk zijn als je wat uitgebreider verteld waarom je specifiek daarheen gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |