quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Regisseur zou idd wel weer leuk zijn.
Vanavond. Morgen. Zondag. Maandag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef Doff het volgende:
Wanneer ga je beginnen?
Idee voor volgend tournament - Deel III
Ik stem voor zaterdag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vanavond. Morgen. Zondag. Maandag.
1 van die 4.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vanavond. Morgen. Zondag. Maandag.
1 van die 4.
Het liefst zou ik dat over een half jaartje ofzo zien, tegen de tijd dat ik wat meer Bergmans gezien heb.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Doff het volgende:
Nu Horror voorbij is en De Slechtste en 1975 ook ten einde lopen wil ik binnenkort wel zo'n Bergman Tournament opstarten. Eensch?
Ik heb zelf ook heel weinig gezien, maar leek me handig om zo eens wat meer te kijken.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je het tempo maar een beetje laag houdt, zodat ik kan updaten.
Zeker de eerste rondes waar ik alles nog moet kijken.
Beste sequel idee van Z3 vond ik trouwens ook een leuk idee.
Dat is toevalquote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Komt ook mooi uit in combinatie met regisseurs.
Ik heb in januari nu al 5 Bergman-films gezien, dus ik begin aardig bij te komenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Doff het volgende:
Nu Horror voorbij is en De Slechtste en 1975 ook ten einde lopen wil ik binnenkort wel zo'n Bergman Tournament opstarten. Eensch?
Dit gaat nog even op zich laten wachten.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:38 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook heel weinig gezien, maar leek me handig om zo eens wat meer te kijken.
Als er niet al teveel weerstand is start ik 'm gewoon ergens tussen nu en woensdag denk ik.
Een heel tournament in spoilers.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:07 schreef JelleS het volgende:
Een Beste Slotscène-tournament lijkt me wel wat.
Doff heet dat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Cwk zou Bergman binnenkort toch ook beginnen.
Wat is dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Falco het volgende:
Volgens mij zijn er nooit survivalgames georganiseerd, in ieder geval niet in dit subforum. En dat terwijl die juist heel leuk zijn. Als het USSR/Rusland-tournament is afgelopen, wil ik wel komende week een start maken met een imdb top 250-survivaltopic
.
Elke film krijgt 10 punten en per dag mag een user één pluspunt en twee minpunten geven aan films. Een film die op 0 punten terecht komt, doet niet meer mee. Dit gaat zo door totdat er eentje overblijft en die heeft dan gewonnen. Zoiets ongeveer dusquote:
Jajaja daar zat ik dus ook over na te denken, over de verschillende systemen die toepasbaar zijn, want 250 is idd wat veel. Voorrondes met telkens 50 deelnemers en een uiteindelijke finale van wederom 50 deelnemers klinkt ook niet slecht.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is 250 niet wat veel? Of gaat het in fases? Of enkel de top 20? Of? Of? Of?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het cwk was.
[Tournament] Beste film 1984 - Finalequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:18 schreef cwk het volgende:
[..]
. Heb 1 Bergman gezien.
Ik ga na het Trilogie tournament voor het jaar 1984. Heb eigenlijk de neiging om 2 titeltjes mij erg interessant lijken alvast onder de aandacht te brengen maar straks komt de manipulatie-politie weer om de hoek.![]()
Leuke kloon van SoK ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[Tournament] Beste film 1984 - Finale
Winnaar was Once upon a Time in America.
Het klinkt wel aanlokkelijk, maar Shichinin no Samurai heeft al zoveel tournaments gewonnen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:55 schreef Doff het volgende:
1954 Lijkt me nou ook een mooi jaar om een Tournament over te houden. Alleen neem ik aan dat dit niet jouw bouwjaar is, Ziggy
.
Ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef Gillingham het volgende:
Ik herinner me die tijd nog dat er minstens twee jaartal-tournaments bezig waren.
Nouja, wie weet kan Rear Window nog wat doen, of als jij niet meedoet La Strada misschienquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Het klinkt wel aanlokkelijk, maar Shichinin no Samurai heeft al zoveel tournaments gewonnen...
Je hebt gelijk hoor. En trouwens, na één kijkbeurt deed La Strada me ook niet zo heel erg veel. Bovendien wordt Sitchichinichinini no Samurai hier altijd wel behoorlijk de hemel ingeprezen. Dus achja, why bother.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef Sokolsky het volgende:
Uitgesloten, zeker La Strada. Fellini's breken nooit echt door in die tournaments, behalve als iedereen in de finale opeens besluit dat de tegenstander niet Italiaans genoeg is.
Je zou ook het tournament klein kunnen houden door de 32 films met meeste votes alleen te laten deelnemen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef Sokolsky het volgende:
Dat idee is eerder gelanceerd, maar dan met het principe dat films niet mee mochten doen als ze ondersteund werden.
Dat lijkt me dan inderdaad nog het beste. Dan ben je ook meteen van die films af die veel mensen heel aardig vinden, maar eigenlijk niemand heel erg goed.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gewoon iedereen een nominatielimiet geven, je mag er maar 15 nomineren of iets gelijkaardigs. Dat moet je wel je favorieten noemen en wordt het geen spelletje waarbij iedereen laat zien hoeveel films ze kunnen noemen.
Mwa, dat valt wel mee, denk ik. Ik zou iig. geen snoblijstje inleveren, maar dat ben ik dan. Ik zie tournaments vooral als iets waarbij de grootste gemene deler van een groep wordt gezocht, niet als kans om mij te profileren als filmkenner door obscure shit te gaan opsommen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:37 schreef Gillingham het volgende:
Enige nadeel is misschien dat er veel relatief onbekende films meedoen, omdat iedereen een snob-lijstje wil inleveren.
Ik ook hoor, maar niet iedereen vrees ik. Daarnaast is het wellicht niet zozeer dat men een snob-lijstje wíl inleveren, alswel dat men relatief minder bekende films adoreert.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa, dat valt wel mee, denk ik. Ik zou iig. geen snoblijstje inleveren, maar dat ben ik dan. Ik zie tournaments vooral als iets waarbij de grootste gemene deler van een groep wordt gezocht, niet als kans om mij te profileren als filmkenner door obscure shit te gaan opsommen.
Klopt, maar is 128 deelnemers niet een beetje weinig voor zo'n tournament?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:46 schreef cwk het volgende:
Als je een limiet aanhoud van 32 films die onder de 2000 votes hebben heb je daar dus minder last van...
Het nomineren van Indiana Jones doen anderen wel.
Wow, fantastisch. Inderdaad erg mooi gedaanquote:Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef JelleS het volgende:
Dat is nog eens leuk. Als deze wint tenminste: http://www.youtube.com/watch?v=Fdxap1wuMEk
Dan kan Ozon het dus al wel vergeten.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:59 schreef Sokolsky het volgende:
Mijn idee is om films mee te laten doen als ze door vier mensen gezien zijn, tenzij iemand een online-linkje levert, dan is één nominatie genoeg. Dit moet SoK vast aanspreken. En ranja ook. Waar is die eigenlijk?
Nooit een van gezien, maar dat is toch dat jazz-spul? Als het niet van halfzachte zoetige blankemansmeuk is kan ik het vast wel waarderenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:17 schreef cwk het volgende:
Doff ruikt de OST's van Cassavetes.
Dat is dan weer niet helemaal waar. In Fellini ben ik altijd geinteresseerd.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:30 schreef Doff het volgende:
Wat wordt 't nou dan?![]()
Ik vind het allemaal prima.
(Toch wel weer maf om te zien dat niemand geinteresseerd is in wat Fellini)
Ik heb ook alleen maar zijn 5 nieuwste gezien hoor, denk dat dat voor de meesten hier geldt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet helemaal waar. In Fellini ben ik altijd geinteresseerd.![]()
Almodovar is ook wel leuk, maar daan moet ik nog heel wat oudere films van zien.
Een lijst van 256 of 512 (of iets d'rtussenin) films maken, die én door veel mensen gezien én goed te noemen zijn én die redelijk verdeeld is over de diverse genres en decennia moet toch wel te doen zijn.quote:[23:58] <SoK> De deelnemers worden bepaald door de 3 mods.
[23:58] <Falco> mjah
[23:59] <Falco> de mods selecteren zelf een mooie lijst bij elkaar :>
[23:59] <Falco> laten die maar het werk doen
[23:59] <Falco> dan gaan wij er wel over stemmenn
[23:59] <Mike> Wordt dan wel een lekker gemengd gezelschap.
[23:59] <Falco> bij deze vertrouw ik op jullie goede smaak :>
irc.fok.nl. We zitten in #ftr.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:25 schreef cwk het volgende:
Wat is overigens de server van het IRC-kanaal. Dat staat niet in de FAQ. Gewoon quakenet?
Volgens mij moet je dan nog een hele tijd wachten. Ik ben aan het broeden op andere formules.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:55 schreef laurenzo85 het volgende:
Is het niet makkelijker om van elk jaartaltournament de 4 halve finalisten mee te nemen ofzo? Dan moet je wel nog even wachten natuurlijk.
Leuk!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Doff het volgende:
Binnenkort ook maar eens zo'n Lynch' beste doen, dan zet ik me misschien eindelijk eens aan Dune.
Na dat andere tournament uiteraard, trouwens.
De enige Lynch film die het kijken waard is.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Doff het volgende:
Binnenkort ook maar eens zo'n Lynch' beste doen, dan zet ik me misschien eindelijk eens aan Dune.
Na dat andere tournament uiteraard, trouwens.
Beste genre?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Niet zo lang geleden. Vorig jaar ergens won Friends. Als je dat wil doen, zou ik een genre doen.
Ik zou dan alleen niet op al te veel deelnemers rekenen, want vrijwel niemand ziet alles.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil een tournament organiseren voor het gaafste televisiemoment van het afgelopen Amerikaanse seizoen (06/07). Eerst een nominatieronde, daarna stemrondes.
Is dat wat?![]()
Dat geldt voor zoveel tournaments - wat je niet hebt gezien, daar stem je niet op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen niet op al te veel deelnemers rekenen, want vrijwel niemand ziet alles.
Dat is toch pas ergens in de zomervakantie? Augustus ofzo?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:33 schreef cwk het volgende:
De jaarlijkse top-100 komt er binnekort alweer aan. En die doet Gorro altijd. Gelukkig maar.
Zou een leuk debuut tournamentorganisatie zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:40 schreef cwk het volgende:
Nouja, het was idd wel 5 jaar geleden. Doe jij em?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik wacht met mijn Beste Film ooit ook nog even tot het wat rustiger is op tournamentgebied.
Ik zal hierbij toch ook voor de 502 gaan. Het is wel het beste Film ooit tournament. Je kan de eerste ronde(s) altijd in tweeën splitsen, zodat het iets minder werk is in één keer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:54 schreef Gillingham het volgende:
256 films om mee te beginnen? 502 zou leuker zijn though.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou voor 512 gaan.
Nee, man 2048.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:11 schreef Gillingham het volgende:
Ik wacht even op wat Ziggy van plan is.
Volgens mij is het 2046 en ik denk niet dat die film veel kans maaktquote:
Maar dan mis je de mensen die de verliezer van dat duel niet hebben gezien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Films die winnen, maar dat doen met minder dan 5 stemmen in totaal, gaan niet door en worden vervangen door de verliezer met de meeste stemmen.
Klopt. Daarom een minimaal aantal nominaties.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Maar dan mis je de mensen die de verliezer van dat duel niet hebben gezien.
Dan krijg je bij Pulp Fiction - pareltje 1-0 dat Pulp Fiction er uit ligt.
Kan dat spammen niet standaard gebeuren. Ik heb al een paar starts (bijna) gemist.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:15 schreef Mike het volgende:
Even spammen: [Tournament] Beste film van 1941
Het probleem is dan dat iedereen gaat afwachten en kijken wat anderen nomineren en daar hun nominaties van af laten hangen. Ik zou in ieder geval wel zo gaan handelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ook zou ik me houden aan het idee van x-aantal nominaties (exclusief ondersteuning) per persoon. Tenzij er meer nodig is om tot een mooi getal te komen. Maar dat kan je dan altijd laten weten.
Wijze woordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zou die steunen toch hoger zetten. Nu heb je nog steeds dat een onbekende snobfilm, die niemand heeft gezien, makkelijk door kan komen. Aangezien dat meestal films zijn met een cijfer (ver) boven de 7.5. En nu maar 1 steun nodig hebben.
Ik zou alles boven de 7 minimaal 3 keer laten steunen. Misschien zelfs 4 keer.
Ook zou ik me houden aan het idee van x-aantal nominaties (exclusief ondersteuning) per persoon. Tenzij er meer nodig is om tot een mooi getal te komen. Maar dat kan je dan altijd laten weten.
Ik ook. Maar anders gaan we ook weer gewoon alles boven een 6 copy-pasten van de vote-histories.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat iedereen gaat afwachten en kijken wat anderen nomineren en daar hun nominaties van af laten hangen. Ik zou in ieder geval wel zo gaan handelen.
Ja, daar zou ik ook voor zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef laurenzo85 het volgende:
Of misschien dat je het ondersteunen kunt baseren op de hoeveelheid votes...
Nee, daar moet je donkerblauw voor zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mods hebben veto-recht.
Er zijn dus maar 4802 films die daar aan voldoen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, daar moet je donkerblauw voor zijn.
Ik laat de automatische nominatie van de Top 250 vallen. In ruil daarvoor komt er een minimum aantal IMDB-votes van 1000 en worden de aantal benodigde steunbetuigingen flink opgehoogd. Een nominatielimiet wil ik niet opleggen, dat hoop ik af te vangen met de minimaal aantal steunbetuigingen en wat common sense (oftewel: zorg ervoor dat ik je nominaties serieus kan blijven nemen).
Ik zou hiervoor een uitzondering maken voor de Nederlandse films. Die sluit je door die minimaal 1000 votes bijna in z'n geheel uit...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
In ruil daarvoor komt er een minimum aantal IMDB-votes van 1000 en worden de aantal benodigde steunbetuigingen flink opgehoogd.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor een uitzondering maken voor de Nederlandse films. Die sluit je door die minimaal 1000 votes bijna in z'n geheel uit...
Wil ik wel steunen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Falco het volgende:
Shit, dat wordt dus geen Spice World en Crossroads nomineren
Wel meer Europese werken..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor een uitzondering maken voor de Nederlandse films. Die sluit je door die minimaal 1000 votes bijna in z'n geheel uit...
Hoi waarde Zhenar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil een tournament organiseren voor het gaafste televisiemoment van het afgelopen Amerikaanse seizoen (06/07). Eerst een nominatieronde, daarna stemrondes.
Is dat wat?![]()
Hoi mijn beste -Mo-quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoi waarde Zhenar.
Ik ben voor, sowieso zijn er te weinig TV-serie tournamenten.
Groetjes aan je moeder.
Ik las het, maar ik vind dat je het gewoon toch moet doen. Er zijn nauwelijks TV-serie tournamenten en ik zou elke, in welke vorm dan ook, warm ontvangen. En 'gaafste televisiemoment van het afgelopen Amerikaanse seizoen' lijkt mij het leukst want 'Beste serie' hebben we al gehad en als het all-time wordt, dan komen die oudjes die stemmen op momenten van series van 149 jaar geleden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoi mijn beste -Mo-![]()
Bedankt voor je steun. Als je verder had gelezen in dit topic, had je gezien dat er enkele problemen waren gerezen omtrent mijn idee, met name het feit dat lang niet iedereen alles gezien heeft.
On the other hand... er zijn genoeg seriefreaks hier op het forum (), dus velen zullen de belangrijkste serie-momenten wel kennen. Bovendien is men vaak ook lang niet bekend met het alle films waarop in de tournaments gestemd kan worden.
Dus ik wil het op zich wel proberen... met argwanende toestemming van de mods natuurlijk![]()
Ik heb al een OP klaar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik las het, maar ik vind dat je het gewoon toch moet doen. Er zijn nauwelijks TV-serie tournamenten en ik zou elke, in welke vorm dan ook, warm ontvangen. En 'gaafste televisiemoment van het afgelopen Amerikaanse seizoen' lijkt mij het leukst want 'Beste serie' hebben we al gehad en als het all-time wordt, dan komen die oudjes die stemmen op momenten van series van 149 jaar geleden.
Daar heb je geen goedkeuring voor nodig hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Zhenar het volgende:
Maar ik wacht nog op goedkeuring van een mod![]()
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07[USA] (nominaties)quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Daar heb je geen goedkeuring voor nodig hoor.Ik zou zeggen, openen maar.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[Tournament] Beste film aller tijden - Nominatieronde
Prima.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik wou volgende week ergens beginnen met Akira Kurosawa. Lijkt jullie dat een goed idee? Volgens mij kan er nu wel nog een tournament bij. Of moet ik wachten tot ziggy's tournooi een paar ronden verder is?
Ik moet Dune nog steeds kijkenquote:Op zondag 1 juli 2007 10:52 schreef cwk het volgende:
Leuk idee, al geloof ik dat Doff binnekort het lang verwachte Lynch-tournament wou starten. Persoonlijk maakt me dat geen zak uit, voor Lynch hoeven weinig mensen veel bij te kijken denk ik. IE misschien..![]()
Wel al die prachtige korte filmpjesquote:Op zondag 1 juli 2007 10:52 schreef cwk het volgende:
Leuk idee, al geloof ik dat Doff binnekort het lang verwachte Lynch-tournament wou starten. Persoonlijk maakt me dat geen zak uit, voor Lynch hoeven weinig mensen veel bij te kijken denk ik. IE misschien..![]()
Die gaan hoop ik niet meedoen.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wel al die prachtige korte filmpjes.
Dat geldt voor mij ook, aangezien ik ook nog op vakantie ga.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef cwk het volgende:
Wel rustig aan doen met de rondes. Die Fellini's laten zich niet zo snel updaten.
Je hebt een lijst met 10 films:quote:
Is het dan niet handiger om er meteen een top 10 van te laten makenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:47 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je hebt een lijst met 10 films:
bijvoorbeeld:
1 The Godfather (1972)
2. The Shawshank Redemption (1994)
3. The Godfather: Part II (1974)
4. Buono, il brutto, il cattivo, Il (1966)
5. Pulp Fiction (1994)
6. Schindler's List (1993)
7. Casablanca (1942)
8. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
9. Shichinin no samurai (1954)
10. The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)
1) 2W 3L 4W 5W 6L 7W 9W 10L
2) 3W 4L 5L 6W 7W 9W 10L
3) 4W 5L 6W 7L 9L 10W
4) 5W 6L 7W 9L 10W
5) 6W 7L 9W 10L
6) 7W 9L 10W
7) 9W 10L
8)
9) 10W
10)
film 2 wint van 1, film 3 verliest van 1, film 4 wint van 1, film 5 wint van 1, film 6 verliest van 1, etc.
Op die manier ga je alle mogelijke combinaties af.
Bij een top 10 zul je een puntensysteem moeten bedenken, bij een competitie kun je alle wins van verschillende films door verschillende deelnemers bij elkaar optellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger om er meteen een top 10 van te laten maken![]()
Komt goed, ik ga het wel op de old school knock-out manier doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef cwk het volgende:
Wel rustig aan doen met de rondes. Die Fellini's laten zich niet zo snel updaten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Falco het volgende:
Het jaar 1979 is nog niet gedaan, bij deze claim ik dit jaar-tournament alvast.
Over een weekje denk ik... Wat mij betreft kun/mag je nu wel beginnen met het grote WOII-tournament. Fellini is toch ook al afgelopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:15 schreef cwk het volgende:
Wanneer ga je die starten Falco? Ik dacht er zelf over na om na Ziggy's tournament en de Top-100 te starten met het grote WO-II tournament.
Als je wacht totdat de BBC-docu-reeks afgelopen is, zijn we weer helemaal bijgepraatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:00 schreef Gorro het volgende:
Een tournament van de beste film van Groot-Brittanië + Ierland lijkt me ook wel wat
Welke docu reeks bedoel je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als je wacht totdat de BBC-docu-reeks afgelopen is, zijn we weer helemaal bijgepraat.
Wat een hoop Britse oh ja's zitten daarin.
Cool. Waarom mis ik zoiets altijd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Op BBC 2, zaterdagavond 22:00 uur.
Na de Muziek-docu-reeks hebben ze het nu over film.
We hebben pas twee van de zeven afleveringen gehad. Valt dus best mee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Cool. Waarom mis ik zoiets altijd?
Cool. Die over muziek was erg leuk en interessant. Weet je toevallig hoe het heet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Op BBC 2, zaterdagavond 22:00 uur.
Na de Muziek-docu-reeks hebben ze het nu over film.
Als ik Twin Peaks season 2 gekeken heb en dus Fire Walk with me kan gaan kijken en zin heb om Dune te aanschouwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef Doff het volgende:
Wanneer zal ik met Lynch beginnen?
Die serie is inderdaad een serie, geen film. Ik bedoelde dat ik, als ik season 2 afkeken heb, tenminste aan Fire Walk with mee kan beginnen (wat natuurlijk wel een film is), omdat ik die eerder eigenlijk niet wil zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Doff het volgende:
Ik weet niet of die serie gaat meedoen, het is ten slotte een serie. Wat vind/vinden jij/jullie?
En anders kijken we Dune van hetw eekend wel samen, dubbel leed als het zwaar kut is.
Ik vond Dune toen ik hem keek wel meevallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Doff het volgende:
Ik weet niet of die serie gaat meedoen, het is ten slotte een serie. Wat vind/vinden jij/jullie?
En anders kijken we Dune van hetw eekend wel samen, dubbel leed als het zwaar kut is.
Sting doet mee. Dus het valt wel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Doff het volgende:
Een voorrondetje met 4 films.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef Doff het volgende:
Hoe deel je een 10 films tellend tournament in?
Prima.quote:
Nee joh, hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef cwk het volgende:
Zoveel tournaments, zo weinig tijd. Er moet eigenlijk een max van 2 lopende tournaments komen.
Vind ik ook. 3 tournament vind ik wel echt de max. En dan alleen als ze een beetje gespreid zijn in hoever ze zijn. Ik heb het hier wel over echte films tournaments, waarbij je kan updaten. Tournaments als posters, aftiteling, e.d. kunnen altijd.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef cwk het volgende:
Zoveel tournaments, zo weinig tijd. Er moet eigenlijk een max van 2 lopende tournaments komen.
Ik ben ook van de hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee joh, hoe meer hoe beter.
Mij lijkt een tournament van de mooiste aftiteling wel wat.
Daar heb ik er volgens mij meer van gezien dan het geval was bij het Denemarken-tournament.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:03 schreef Doff het volgende:
Neorealisme? Of is dat te snob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |