Nooit een van gezien, maar dat is toch dat jazz-spul? Als het niet van halfzachte zoetige blankemansmeuk is kan ik het vast wel waarderenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:17 schreef cwk het volgende:
Doff ruikt de OST's van Cassavetes.
Dat is dan weer niet helemaal waar. In Fellini ben ik altijd geinteresseerd.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:30 schreef Doff het volgende:
Wat wordt 't nou dan?![]()
Ik vind het allemaal prima.
(Toch wel weer maf om te zien dat niemand geinteresseerd is in wat Fellini)
Ik heb ook alleen maar zijn 5 nieuwste gezien hoor, denk dat dat voor de meesten hier geldt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet helemaal waar. In Fellini ben ik altijd geinteresseerd.![]()
Almodovar is ook wel leuk, maar daan moet ik nog heel wat oudere films van zien.
Een lijst van 256 of 512 (of iets d'rtussenin) films maken, die én door veel mensen gezien én goed te noemen zijn én die redelijk verdeeld is over de diverse genres en decennia moet toch wel te doen zijn.quote:[23:58] <SoK> De deelnemers worden bepaald door de 3 mods.
[23:58] <Falco> mjah
[23:59] <Falco> de mods selecteren zelf een mooie lijst bij elkaar :>
[23:59] <Falco> laten die maar het werk doen
[23:59] <Falco> dan gaan wij er wel over stemmenn
[23:59] <Mike> Wordt dan wel een lekker gemengd gezelschap.
[23:59] <Falco> bij deze vertrouw ik op jullie goede smaak :>
irc.fok.nl. We zitten in #ftr.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:25 schreef cwk het volgende:
Wat is overigens de server van het IRC-kanaal. Dat staat niet in de FAQ. Gewoon quakenet?
Volgens mij moet je dan nog een hele tijd wachten. Ik ben aan het broeden op andere formules.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:55 schreef laurenzo85 het volgende:
Is het niet makkelijker om van elk jaartaltournament de 4 halve finalisten mee te nemen ofzo? Dan moet je wel nog even wachten natuurlijk.
Leuk!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Doff het volgende:
Binnenkort ook maar eens zo'n Lynch' beste doen, dan zet ik me misschien eindelijk eens aan Dune.
Na dat andere tournament uiteraard, trouwens.
De enige Lynch film die het kijken waard is.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Doff het volgende:
Binnenkort ook maar eens zo'n Lynch' beste doen, dan zet ik me misschien eindelijk eens aan Dune.
Na dat andere tournament uiteraard, trouwens.
Beste genre?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Niet zo lang geleden. Vorig jaar ergens won Friends. Als je dat wil doen, zou ik een genre doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |