Nooit een van gezien, maar dat is toch dat jazz-spul? Als het niet van halfzachte zoetige blankemansmeuk is kan ik het vast wel waarderenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:17 schreef cwk het volgende:
Doff ruikt de OST's van Cassavetes.

Dat is dan weer niet helemaal waar. In Fellini ben ik altijd geinteresseerd.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:30 schreef Doff het volgende:
Wat wordt 't nou dan?![]()
Ik vind het allemaal prima.
(Toch wel weer maf om te zien dat niemand geinteresseerd is in wat Fellini)

Ik heb ook alleen maar zijn 5 nieuwste gezien hoor, denk dat dat voor de meesten hier geldt.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet helemaal waar. In Fellini ben ik altijd geinteresseerd.![]()
Almodovar is ook wel leuk, maar daan moet ik nog heel wat oudere films van zien.

Een lijst van 256 of 512 (of iets d'rtussenin) films maken, die én door veel mensen gezien én goed te noemen zijn én die redelijk verdeeld is over de diverse genres en decennia moet toch wel te doen zijn.quote:[23:58] <SoK> De deelnemers worden bepaald door de 3 mods.
[23:58] <Falco> mjah
[23:59] <Falco> de mods selecteren zelf een mooie lijst bij elkaar :>
[23:59] <Falco> laten die maar het werk doen
[23:59] <Falco> dan gaan wij er wel over stemmenn
[23:59] <Mike> Wordt dan wel een lekker gemengd gezelschap.
[23:59] <Falco> bij deze vertrouw ik op jullie goede smaak :>

irc.fok.nl. We zitten in #ftr.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:25 schreef cwk het volgende:
Wat is overigens de server van het IRC-kanaal. Dat staat niet in de FAQ. Gewoon quakenet?

Volgens mij moet je dan nog een hele tijd wachten. Ik ben aan het broeden op andere formules.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:55 schreef laurenzo85 het volgende:
Is het niet makkelijker om van elk jaartaltournament de 4 halve finalisten mee te nemen ofzo? Dan moet je wel nog even wachten natuurlijk.

Leuk!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Doff het volgende:
Binnenkort ook maar eens zo'n Lynch' beste doen, dan zet ik me misschien eindelijk eens aan Dune.
Na dat andere tournament uiteraard, trouwens.

De enige Lynch film die het kijken waard is.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Doff het volgende:
Binnenkort ook maar eens zo'n Lynch' beste doen, dan zet ik me misschien eindelijk eens aan Dune.
Na dat andere tournament uiteraard, trouwens.

Beste genre?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Niet zo lang geleden. Vorig jaar ergens won Friends. Als je dat wil doen, zou ik een genre doen.

Ik zou dan alleen niet op al te veel deelnemers rekenen, want vrijwel niemand ziet alles.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil een tournament organiseren voor het gaafste televisiemoment van het afgelopen Amerikaanse seizoen (06/07). Eerst een nominatieronde, daarna stemrondes.
Is dat wat?![]()

Dat geldt voor zoveel tournaments - wat je niet hebt gezien, daar stem je niet op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zou dan alleen niet op al te veel deelnemers rekenen, want vrijwel niemand ziet alles.

Dat is toch pas ergens in de zomervakantie? Augustus ofzo?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:33 schreef cwk het volgende:
De jaarlijkse top-100 komt er binnekort alweer aan. En die doet Gorro altijd. Gelukkig maar.

Zou een leuk debuut tournamentorganisatie zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:40 schreef cwk het volgende:
Nouja, het was idd wel 5 jaar geleden. Doe jij em?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik wacht met mijn Beste Film ooit ook nog even tot het wat rustiger is op tournamentgebied.

Ik zal hierbij toch ook voor de 502 gaan. Het is wel het beste Film ooit tournament. Je kan de eerste ronde(s) altijd in tweeën splitsen, zodat het iets minder werk is in één keer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:54 schreef Gillingham het volgende:
256 films om mee te beginnen? 502 zou leuker zijn though.![]()

quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou voor 512 gaan.

Nee, man 2048.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:11 schreef Gillingham het volgende:
Ik wacht even op wat Ziggy van plan is.

Volgens mij is het 2046 en ik denk niet dat die film veel kans maaktquote:

Maar dan mis je de mensen die de verliezer van dat duel niet hebben gezien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Films die winnen, maar dat doen met minder dan 5 stemmen in totaal, gaan niet door en worden vervangen door de verliezer met de meeste stemmen.

Klopt. Daarom een minimaal aantal nominaties.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Maar dan mis je de mensen die de verliezer van dat duel niet hebben gezien.
Dan krijg je bij Pulp Fiction - pareltje 1-0 dat Pulp Fiction er uit ligt.

Kan dat spammen niet standaard gebeuren. Ik heb al een paar starts (bijna) gemist.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:15 schreef Mike het volgende:
Even spammen: [Tournament] Beste film van 1941

Het probleem is dan dat iedereen gaat afwachten en kijken wat anderen nomineren en daar hun nominaties van af laten hangen. Ik zou in ieder geval wel zo gaan handelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ook zou ik me houden aan het idee van x-aantal nominaties (exclusief ondersteuning) per persoon. Tenzij er meer nodig is om tot een mooi getal te komen. Maar dat kan je dan altijd laten weten.

Wijze woordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zou die steunen toch hoger zetten. Nu heb je nog steeds dat een onbekende snobfilm, die niemand heeft gezien, makkelijk door kan komen. Aangezien dat meestal films zijn met een cijfer (ver) boven de 7.5. En nu maar 1 steun nodig hebben.
Ik zou alles boven de 7 minimaal 3 keer laten steunen. Misschien zelfs 4 keer.
Ook zou ik me houden aan het idee van x-aantal nominaties (exclusief ondersteuning) per persoon. Tenzij er meer nodig is om tot een mooi getal te komen. Maar dat kan je dan altijd laten weten.

Ik ook. Maar anders gaan we ook weer gewoon alles boven een 6 copy-pasten van de vote-histories.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Het probleem is dan dat iedereen gaat afwachten en kijken wat anderen nomineren en daar hun nominaties van af laten hangen. Ik zou in ieder geval wel zo gaan handelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |