Bij een top 10 zul je een puntensysteem moeten bedenken, bij een competitie kun je alle wins van verschillende films door verschillende deelnemers bij elkaar optellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger om er meteen een top 10 van te laten maken![]()
Komt goed, ik ga het wel op de old school knock-out manier doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef cwk het volgende:
Wel rustig aan doen met de rondes. Die Fellini's laten zich niet zo snel updaten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Falco het volgende:
Het jaar 1979 is nog niet gedaan, bij deze claim ik dit jaar-tournament alvast.
Over een weekje denk ik... Wat mij betreft kun/mag je nu wel beginnen met het grote WOII-tournament. Fellini is toch ook al afgelopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:15 schreef cwk het volgende:
Wanneer ga je die starten Falco? Ik dacht er zelf over na om na Ziggy's tournament en de Top-100 te starten met het grote WO-II tournament.
Als je wacht totdat de BBC-docu-reeks afgelopen is, zijn we weer helemaal bijgepraatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:00 schreef Gorro het volgende:
Een tournament van de beste film van Groot-Brittanië + Ierland lijkt me ook wel wat
Welke docu reeks bedoel je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als je wacht totdat de BBC-docu-reeks afgelopen is, zijn we weer helemaal bijgepraat.
Wat een hoop Britse oh ja's zitten daarin.
Cool. Waarom mis ik zoiets altijd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Op BBC 2, zaterdagavond 22:00 uur.
Na de Muziek-docu-reeks hebben ze het nu over film.
We hebben pas twee van de zeven afleveringen gehad. Valt dus best mee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Cool. Waarom mis ik zoiets altijd?
Cool. Die over muziek was erg leuk en interessant. Weet je toevallig hoe het heet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Op BBC 2, zaterdagavond 22:00 uur.
Na de Muziek-docu-reeks hebben ze het nu over film.
Als ik Twin Peaks season 2 gekeken heb en dus Fire Walk with me kan gaan kijken en zin heb om Dune te aanschouwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef Doff het volgende:
Wanneer zal ik met Lynch beginnen?
Die serie is inderdaad een serie, geen film. Ik bedoelde dat ik, als ik season 2 afkeken heb, tenminste aan Fire Walk with mee kan beginnen (wat natuurlijk wel een film is), omdat ik die eerder eigenlijk niet wil zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Doff het volgende:
Ik weet niet of die serie gaat meedoen, het is ten slotte een serie. Wat vind/vinden jij/jullie?
En anders kijken we Dune van hetw eekend wel samen, dubbel leed als het zwaar kut is.
Ik vond Dune toen ik hem keek wel meevallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Doff het volgende:
Ik weet niet of die serie gaat meedoen, het is ten slotte een serie. Wat vind/vinden jij/jullie?
En anders kijken we Dune van hetw eekend wel samen, dubbel leed als het zwaar kut is.
Sting doet mee. Dus het valt wel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Doff het volgende:
Een voorrondetje met 4 films.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef Doff het volgende:
Hoe deel je een 10 films tellend tournament in?
Prima.quote:
Nee joh, hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef cwk het volgende:
Zoveel tournaments, zo weinig tijd. Er moet eigenlijk een max van 2 lopende tournaments komen.
Vind ik ook. 3 tournament vind ik wel echt de max. En dan alleen als ze een beetje gespreid zijn in hoever ze zijn. Ik heb het hier wel over echte films tournaments, waarbij je kan updaten. Tournaments als posters, aftiteling, e.d. kunnen altijd.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:59 schreef cwk het volgende:
Zoveel tournaments, zo weinig tijd. Er moet eigenlijk een max van 2 lopende tournaments komen.
Ik ben ook van de hoe meer hoe beter.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee joh, hoe meer hoe beter.
Mij lijkt een tournament van de mooiste aftiteling wel wat.
Daar heb ik er volgens mij meer van gezien dan het geval was bij het Denemarken-tournament.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:03 schreef Doff het volgende:
Neorealisme? Of is dat te snob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |