Bij een top 10 zul je een puntensysteem moeten bedenken, bij een competitie kun je alle wins van verschillende films door verschillende deelnemers bij elkaar optellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger om er meteen een top 10 van te laten maken![]()
Komt goed, ik ga het wel op de old school knock-out manier doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:32 schreef cwk het volgende:
Wel rustig aan doen met de rondes. Die Fellini's laten zich niet zo snel updaten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef Falco het volgende:
Het jaar 1979 is nog niet gedaan, bij deze claim ik dit jaar-tournament alvast.
Over een weekje denk ik... Wat mij betreft kun/mag je nu wel beginnen met het grote WOII-tournament. Fellini is toch ook al afgelopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:15 schreef cwk het volgende:
Wanneer ga je die starten Falco? Ik dacht er zelf over na om na Ziggy's tournament en de Top-100 te starten met het grote WO-II tournament.
Als je wacht totdat de BBC-docu-reeks afgelopen is, zijn we weer helemaal bijgepraatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:00 schreef Gorro het volgende:
Een tournament van de beste film van Groot-Brittanië + Ierland lijkt me ook wel wat
Welke docu reeks bedoel je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als je wacht totdat de BBC-docu-reeks afgelopen is, zijn we weer helemaal bijgepraat.
Wat een hoop Britse oh ja's zitten daarin.
Cool. Waarom mis ik zoiets altijd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Op BBC 2, zaterdagavond 22:00 uur.
Na de Muziek-docu-reeks hebben ze het nu over film.
We hebben pas twee van de zeven afleveringen gehad. Valt dus best mee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Cool. Waarom mis ik zoiets altijd?
Cool. Die over muziek was erg leuk en interessant. Weet je toevallig hoe het heet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Op BBC 2, zaterdagavond 22:00 uur.
Na de Muziek-docu-reeks hebben ze het nu over film.
Als ik Twin Peaks season 2 gekeken heb en dus Fire Walk with me kan gaan kijken en zin heb om Dune te aanschouwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef Doff het volgende:
Wanneer zal ik met Lynch beginnen?
Die serie is inderdaad een serie, geen film. Ik bedoelde dat ik, als ik season 2 afkeken heb, tenminste aan Fire Walk with mee kan beginnen (wat natuurlijk wel een film is), omdat ik die eerder eigenlijk niet wil zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Doff het volgende:
Ik weet niet of die serie gaat meedoen, het is ten slotte een serie. Wat vind/vinden jij/jullie?
En anders kijken we Dune van hetw eekend wel samen, dubbel leed als het zwaar kut is.
Ik vond Dune toen ik hem keek wel meevallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Doff het volgende:
Ik weet niet of die serie gaat meedoen, het is ten slotte een serie. Wat vind/vinden jij/jullie?
En anders kijken we Dune van hetw eekend wel samen, dubbel leed als het zwaar kut is.
Sting doet mee. Dus het valt wel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:46 schreef Doff het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |