Ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef Gillingham het volgende:
Ik herinner me die tijd nog dat er minstens twee jaartal-tournaments bezig waren.
Nouja, wie weet kan Rear Window nog wat doen, of als jij niet meedoet La Strada misschienquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Het klinkt wel aanlokkelijk, maar Shichinin no Samurai heeft al zoveel tournaments gewonnen...

Je hebt gelijk hoor. En trouwens, na één kijkbeurt deed La Strada me ook niet zo heel erg veel. Bovendien wordt Sitchichinichinini no Samurai hier altijd wel behoorlijk de hemel ingeprezen. Dus achja, why bother.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:24 schreef Sokolsky het volgende:
Uitgesloten, zeker La Strada. Fellini's breken nooit echt door in die tournaments, behalve als iedereen in de finale opeens besluit dat de tegenstander niet Italiaans genoeg is.

Je zou ook het tournament klein kunnen houden door de 32 films met meeste votes alleen te laten deelnemen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef Sokolsky het volgende:
Dat idee is eerder gelanceerd, maar dan met het principe dat films niet mee mochten doen als ze ondersteund werden.

Dat lijkt me dan inderdaad nog het beste. Dan ben je ook meteen van die films af die veel mensen heel aardig vinden, maar eigenlijk niemand heel erg goed.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gewoon iedereen een nominatielimiet geven, je mag er maar 15 nomineren of iets gelijkaardigs. Dat moet je wel je favorieten noemen en wordt het geen spelletje waarbij iedereen laat zien hoeveel films ze kunnen noemen.

Mwa, dat valt wel mee, denk ik. Ik zou iig. geen snoblijstje inleveren, maar dat ben ik dan. Ik zie tournaments vooral als iets waarbij de grootste gemene deler van een groep wordt gezocht, niet als kans om mij te profileren als filmkenner door obscure shit te gaan opsommen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:37 schreef Gillingham het volgende:
Enige nadeel is misschien dat er veel relatief onbekende films meedoen, omdat iedereen een snob-lijstje wil inleveren.

Ik ook hoor, maar niet iedereen vrees ik. Daarnaast is het wellicht niet zozeer dat men een snob-lijstje wíl inleveren, alswel dat men relatief minder bekende films adoreert.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa, dat valt wel mee, denk ik. Ik zou iig. geen snoblijstje inleveren, maar dat ben ik dan. Ik zie tournaments vooral als iets waarbij de grootste gemene deler van een groep wordt gezocht, niet als kans om mij te profileren als filmkenner door obscure shit te gaan opsommen.

Klopt, maar is 128 deelnemers niet een beetje weinig voor zo'n tournament?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:46 schreef cwk het volgende:
Als je een limiet aanhoud van 32 films die onder de 2000 votes hebben heb je daar dus minder last van...
Het nomineren van Indiana Jones doen anderen wel.

Wow, fantastisch. Inderdaad erg mooi gedaanquote:Op maandag 12 maart 2007 11:43 schreef JelleS het volgende:
Dat is nog eens leuk. Als deze wint tenminste: http://www.youtube.com/watch?v=Fdxap1wuMEk

Dan kan Ozon het dus al wel vergeten.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:59 schreef Sokolsky het volgende:
Mijn idee is om films mee te laten doen als ze door vier mensen gezien zijn, tenzij iemand een online-linkje levert, dan is één nominatie genoeg. Dit moet SoK vast aanspreken. En ranja ook. Waar is die eigenlijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |