quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Regisseur zou idd wel weer leuk zijn.
Vanavond. Morgen. Zondag. Maandag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef Doff het volgende:
Wanneer ga je beginnen?
Idee voor volgend tournament - Deel III
Ik stem voor zaterdag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vanavond. Morgen. Zondag. Maandag.
1 van die 4.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vanavond. Morgen. Zondag. Maandag.
1 van die 4.
Het liefst zou ik dat over een half jaartje ofzo zien, tegen de tijd dat ik wat meer Bergmans gezien heb.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Doff het volgende:
Nu Horror voorbij is en De Slechtste en 1975 ook ten einde lopen wil ik binnenkort wel zo'n Bergman Tournament opstarten. Eensch?
Ik heb zelf ook heel weinig gezien, maar leek me handig om zo eens wat meer te kijken.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je het tempo maar een beetje laag houdt, zodat ik kan updaten.
Zeker de eerste rondes waar ik alles nog moet kijken.
Beste sequel idee van Z3 vond ik trouwens ook een leuk idee.
Dat is toevalquote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Komt ook mooi uit in combinatie met regisseurs.
Ik heb in januari nu al 5 Bergman-films gezien, dus ik begin aardig bij te komenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Doff het volgende:
Nu Horror voorbij is en De Slechtste en 1975 ook ten einde lopen wil ik binnenkort wel zo'n Bergman Tournament opstarten. Eensch?
Dit gaat nog even op zich laten wachten.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:38 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook heel weinig gezien, maar leek me handig om zo eens wat meer te kijken.
Als er niet al teveel weerstand is start ik 'm gewoon ergens tussen nu en woensdag denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |