quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Regisseur zou idd wel weer leuk zijn.
Vanavond. Morgen. Zondag. Maandag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef Doff het volgende:
Wanneer ga je beginnen?
Idee voor volgend tournament - Deel III
Ik stem voor zaterdag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vanavond. Morgen. Zondag. Maandag.
1 van die 4.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vanavond. Morgen. Zondag. Maandag.
1 van die 4.
Het liefst zou ik dat over een half jaartje ofzo zien, tegen de tijd dat ik wat meer Bergmans gezien heb.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Doff het volgende:
Nu Horror voorbij is en De Slechtste en 1975 ook ten einde lopen wil ik binnenkort wel zo'n Bergman Tournament opstarten. Eensch?
Ik heb zelf ook heel weinig gezien, maar leek me handig om zo eens wat meer te kijken.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je het tempo maar een beetje laag houdt, zodat ik kan updaten.
Zeker de eerste rondes waar ik alles nog moet kijken.
Beste sequel idee van Z3 vond ik trouwens ook een leuk idee.
Dat is toevalquote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Komt ook mooi uit in combinatie met regisseurs.
Ik heb in januari nu al 5 Bergman-films gezien, dus ik begin aardig bij te komenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:22 schreef Doff het volgende:
Nu Horror voorbij is en De Slechtste en 1975 ook ten einde lopen wil ik binnenkort wel zo'n Bergman Tournament opstarten. Eensch?
Dit gaat nog even op zich laten wachten.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:38 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook heel weinig gezien, maar leek me handig om zo eens wat meer te kijken.
Als er niet al teveel weerstand is start ik 'm gewoon ergens tussen nu en woensdag denk ik.
Een heel tournament in spoilers.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:07 schreef JelleS het volgende:
Een Beste Slotscène-tournament lijkt me wel wat.
Doff heet dat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Cwk zou Bergman binnenkort toch ook beginnen.
Wat is dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef Falco het volgende:
Volgens mij zijn er nooit survivalgames georganiseerd, in ieder geval niet in dit subforum. En dat terwijl die juist heel leuk zijn. Als het USSR/Rusland-tournament is afgelopen, wil ik wel komende week een start maken met een imdb top 250-survivaltopic
.
Elke film krijgt 10 punten en per dag mag een user één pluspunt en twee minpunten geven aan films. Een film die op 0 punten terecht komt, doet niet meer mee. Dit gaat zo door totdat er eentje overblijft en die heeft dan gewonnen. Zoiets ongeveer dusquote:
Jajaja daar zat ik dus ook over na te denken, over de verschillende systemen die toepasbaar zijn, want 250 is idd wat veel. Voorrondes met telkens 50 deelnemers en een uiteindelijke finale van wederom 50 deelnemers klinkt ook niet slecht.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is 250 niet wat veel? Of gaat het in fases? Of enkel de top 20? Of? Of? Of?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat het cwk was.
[Tournament] Beste film 1984 - Finalequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:18 schreef cwk het volgende:
[..]
. Heb 1 Bergman gezien.
Ik ga na het Trilogie tournament voor het jaar 1984. Heb eigenlijk de neiging om 2 titeltjes mij erg interessant lijken alvast onder de aandacht te brengen maar straks komt de manipulatie-politie weer om de hoek.![]()
Leuke kloon van SoK ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[Tournament] Beste film 1984 - Finale
Winnaar was Once upon a Time in America.
Het klinkt wel aanlokkelijk, maar Shichinin no Samurai heeft al zoveel tournaments gewonnen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:55 schreef Doff het volgende:
1954 Lijkt me nou ook een mooi jaar om een Tournament over te houden. Alleen neem ik aan dat dit niet jouw bouwjaar is, Ziggy
.
Ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef Gillingham het volgende:
Ik herinner me die tijd nog dat er minstens twee jaartal-tournaments bezig waren.
Nouja, wie weet kan Rear Window nog wat doen, of als jij niet meedoet La Strada misschienquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Het klinkt wel aanlokkelijk, maar Shichinin no Samurai heeft al zoveel tournaments gewonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |