ik heb er wel wat meer gezien, maar ik stem niet als ik maar 1 van de 2 films heb gezien, datzelfde geldt voor BSquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie zo weinig gezien
Meen je dat nou? Okee...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:46 schreef Gorro het volgende:
In het vervolg graag eerst je andere tournament(s) afmaken. Er lopen nu 5 tournaments wat best (te) veel is. Een overkill aan tournaments maakt de animo ook minder.
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:36 schreef kinky_queen het volgende:
15 - Strawdogs vs Tootsie
Yep, maar ik kan begrijpen dat anderen dat verbazingwekkend vinden hoor, ik vond het dan ook een moeilijke beslissing. ik moest wel eerst een tos doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:12 schreef pazuzu het volgende:
Meen je dat nou?
Mee eens.. Tournaments Rocks.. al is het soms dat ik totaal niet kan meedoen, Stallonefilms zijn niet voor mij weggelegt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Okee...
Ik ging van mezelf uit en er kunnen mij niet genoeg tournaments lopen. Ik vind het met sommige tournaments jammer dat je zo lang op een volgende ronde moet wachten en met meerdere tournaments is dat minder een probleem
5 Tournamtents ja? Welke 5 dan precies? Heb maar weet van 4 tournaments, waarvan er eentje al erg lang bezig is en een stemronde ongeveer een maand duurt. Verder wat kleine tournaments.... Als er maar niet meer dan 2 grote tournaments lopen lijkt me? Maar ok... jij beslist.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:46 schreef Gorro het volgende:
In het vervolg graag eerst je andere tournament(s) afmaken. Er lopen nu 5 tournaments wat best (te) veel is. Een overkill aan tournaments maakt de animo ook minder.
Heb je al gestemd dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
5 Tournamtents ja? Welke 5 dan precies? Heb maar weet van 4 tournaments, waarvan er eentje al erg lang bezig is en een stemronde ongeveer een maand duurt. Verder wat kleine tournaments.... Als er maar niet meer dan 2 grote tournaments lopen lijkt me? Maar ok... jij beslist.
Hoffman, Stallone, filmmomenten, 90's en muziekfilmsquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
5 Tournamtents ja? Welke 5 dan precies?
Waar is Outbreak, die komt minimaal 5x per jaar op TV. Een heleboel ken ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Ronde 1
1 - Agatha vs Alfredo, Alfredo
2 - All the president's men vs American Buffalo
3 - Billy Bathgate vs Confidence
4 - Dick Tracy vs Family Business
5 - The Graduate vs Hero
6 - Hook vs Ishtar
7 - John and Mary vs Kramer versus Kramer
8 - Lenny vs Little Big Man
9 - Mad City vs Marathon Man
10 - Messenger: Joan of Arc vs Midnight Cowboy
11 - Moonlight Mile vs Outbreak
12 - Papillon vs Rain Man
13 - Runaway Jury vs Sleepers
14 - Sphere vs Straight Time
15 - Strawdogs vs Tootsie
16 - Wag the Dog vs Who is Harry Kellerman ......
Staat er toch gewoon tussenquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Waar is Outbreak, die komt minimaal 5x per jaar op TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |