Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
En snel ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:25 schreef BeeDee het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat de naam weer veranderd wordt in Onzin voor je leven ?![]()
Zie de vragen over de naamsverandering van dit lieve subforum..quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil ook wel antwoord geven hoor maar daar zijn dan geen enkele rechten aan verbonden
Ja, het is een drama.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:24 schreef sararaats het volgende:
wat voor nut heeft die naamsverandering van dit subforum?
het is belachelijk
Echt niet, volgende stap is dat het kikkers gaat regenen en dat de Antichrist uit de de spelonken van de opgengescheurde aarde naar boven kruipt, onze babies opeet en de mannen verkracht. Anaal, met een penis van 30 centimeter omtrek inclusief weerhaken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's dan weer een groot woord voor zo'n klein upsetje..![]()
maar da's toch pas in 2012?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet, volgende stap is dat het kikkers gaat regenen en dat de Antichrist uit de de spelonken van de opgengescheurde aarde naar boven kruipt, onze babies opeet en de mannen verkracht. Anaal, met een penis van 30 centimeter omtrek inclusief weerhaken.
Het is vervroegd omdat die zoon van satan ook op ONZ zit en majorly pissed off is.quote:
fuck! weer OS he?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is vervroegd omdat die zoon van satan ook op ONZ zit en majorly pissed off is.
My God !quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet, volgende stap is dat het kikkers gaat regenen en dat de Antichrist uit de de spelonken van de opgengescheurde aarde naar boven kruipt, onze babies opeet en de mannen verkracht. Anaal, met een penis van 30 centimeter omtrek inclusief weerhaken.
nee het topic was even per ongeluk weer open en in die luttele seconden postte jij toevalligquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:34 schreef Tha-CheF het volgende:Nieuwe sextape Paris Hilton
heb ik nu secret mod krachten?
omdat ik door slotjes heen kan posten
achjaquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
nee het topic was even per ongeluk weer open en in die luttele seconden postte jij toevallig
Hoe dacht je dat ik blauw ben gewordenquote:
Thanks men.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef iamredleader het volgende:
OK, ik ben er al, geen paniek. Ik los het wel even op, momentje...![]()
Zo:![]()
Sticky![]()
OP aangepast![]()
TT aangepast![]()
Slowchat verwijderd![]()
Iemand nog een klacht?![]()
Idd, en mijn potentiele TTT nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef cerror het volgende:
Baggertopics lopen goed. Lang leve het zachte beleid.
ik zal eens een ronde doenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef cerror het volgende:
Baggertopics lopen goed. Lang leve het zachte beleid.
ik dacht alquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gvd door de spanning klik ik scheef sorry remlof
Ik wou dus iets zeggen over mijn kuttopic en dat ik je nog niet terug verwachte![]()
Je hebt alles weer gemistquote:
Je zwakzinnigheidsvirus deed z'n werk. OMG!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:28 schreef tong80 het volgende:
Stel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt. Is toch een normale vraagStel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt.
herkansing na msn beraadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:28 schreef tong80 het volgende:
Stel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt. Is toch een normale vraagStel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt.
Helaas, als men erachter komt is dat het probleem van de TS, een topic heeft zijn natuurlijke verloopquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Kan een mod dit veranderen:
Waarom vrouwen zo langzaam zijn.
dit was niet bedoeling van mijn potentiele TTT topic
er mag geen verwijzing inzitten naar het feit dat het "nep" is
De illusie moet in stand worden gehouden![]()
Verrader!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas, als men erachter komt is dat het probleem van de TS, een topic heeft zijn natuurlijke verloop.
Ik edit alleen als het bagger is of als het policy-overschrijdend isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Verrader!![]()
edit dan tenminste het gedeelte over de edit in die post
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik edit alleen als het bagger is of als het policy-overschrijdend is. Ik heb wel een paar regeltjes waar ik me aan moet houden weet je
.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik edit alleen als het bagger is of als het policy-overschrijdend is. Ik heb wel een paar regeltjes waar ik me aan moet houden weet je
.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
nee zulke oneerbare voorstellen doe ik liever stiekem, m'n reputatie enzo
jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, dit hoort het saaiste topic van ONZ te zijn maar dat is het helaas niet
ik ook, maar niet hierquote:
op naar de volgende hi-jackquote:
hij is gevallenquote:
We willen gewoon graag bij jou zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Weetje... vroeger kreeg je een note voor baggeren in FB.... Is dit topic zo geil dat je hier percé moet baggeren, er is genoeg SC open en toch steeds stout hier spammen![]()
Wannabee mo.. euhhhquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Weetje... vroeger kreeg je een note voor baggeren in FB.... Is dit topic zo geil dat je hier percé moet baggeren, er is genoeg SC open en toch steeds stout hier spammen![]()
Vroeger? In mei 2006?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dag scheetepeet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:34 schreef Snakey het volgende:
Das wel weer genoeg SC.
quote:
Bemoei je nergens mee, je bent geen mod meerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:08 schreef Renesite het volgende:
T OP plaatje moet nog aangepast worden
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:24 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Bemoei je nergens mee, je bent geen mod meer
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:18 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding] Hmmmzzzz.
WIE heeft er aan mijn forumtitel gezeten?
omdat je die seal er zelf in hebt geplaktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
waarom een slotje?
Is dat gelijk een slot?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat je die seal er zelf in hebt geplakt
hahahahahahah wat een redenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat je die seal er zelf in hebt geplakt
ja, zelf plakken in je OP = topic op slotquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahahahahahah wat een redenik plakte elk plaatje erin welke ik tegen kwam in mijn topic, enne dat moet heel speciaal zijn zo´n seal?
Nou dan weet ik dat nu ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, zelf plakken in je OP = topic op slot
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NJ ofzo. Je hebt ONZ niet meer in je macht
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
NJ is aan de beurt !!!
eindelijk....
quote:
nee hoorquote:
miragequote:Je blauw is door Mirage gewassen nadat ik het aanpaste...
je hebt een paar goeie dingen gedaan met je red powerquote:Rood zat toch lekkerder...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat er al een topic over was en we houden dingen graag centraalquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:02 schreef IHVK het volgende:
Waarom is mijn topic overbodig?
zoals hier..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er al een topic over was en we houden dingen graag centraal
Ok. Nu staat het in het topic.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er al een topic over was en we houden dingen graag centraal
ah, jij bent er zo een die in het echte leven continu vernederd wordt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
maar hier reageren jullie zo langzaam in, en geef toe, zo´n naamtopic van mijn hand streelt het ego toch wel ietjes harder!
ik benadruk bij deze dat dat geheel vrijwillig gebeurt!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ah, jij bent er zo een die in het echte leven continu vernederd wordt?
nee, dat is bij mij zo... en op internet is het ook zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ah, jij bent er zo een die in het echte leven continu vernederd wordt?
Soulmatequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat is bij mij zo... en op internet is het ook zo
Niet zo baggeren.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe meedogenloos:
Mag ik aan je slipje ruiken?
Ik wil het, ik wil het!
Zo erg was het nou ook weer niet toch?quote:
Het was gewoon je reinste bagger.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet toch?
Ach, ik heb het ten minste geprobeerd. Frank Durst made me do it...
Geil.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was gewoon je reinste bagger.
Hier, ik heb je KPD-toegang gegeven, ga daar rukken.
hoezoquote:Op zondag 28 januari 2007 00:24 schreef seekfaM het volgende:
Ik durf hier eigenlijk niet te reageren
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Remlof kwam met het lumineuze idee om een mooie OP te maken voor een *eventuele* vaste reeks..
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 04:12 schreef remlof het volgende:
Hey als jullie nu eens met een leuke standaard OP komen kan dit *misschien* wel een centraal SC topic worden
goed idee wel!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:25 schreef BeeDee het volgende:
Ow...kan beter deze posten..for the record.![]()
[..]
Mijn foutquote:Op zondag 28 januari 2007 20:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan Broekpaling beter in FB vragen.![]()
Dank ! Inclusief mijn blunder..quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
offtopic gewauwel verwijderd
Omdat het best een slechte OP was waar niemand wat mee kan. Zoiets kun je beter in je dagboek schrijven voor het nageslacht.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Beste mods, Waarom is topic Wat is het meest pathetische dat je ooit hebt gezegd? gesloten? Bedankt.![]()
Done, en ik heb van je eerste plaatje een link gemaakt. Open kutten en stijven lullen horen niet in ONZ. Zoals je weet.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Warning! Attention Whores: Critical Mass reached!
moet Mass ipv Massa worden
Alstublieft
Oké, ik zie alleen zo vaak topics met 'Wat is het ... dat je ooit hebt gezegd/gedaan'. Het is zoiets als 'Wat is het meest genante dat je ooit hebt gedaan.' Daar kunnen mensen toch wel wat mee?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het best een slechte OP was waar niemand wat mee kan. Zoiets kun je beter in je dagboek schrijven voor het nageslacht.![]()
Mmm, nee. Over het algemeen gaan dat soort topics dicht. Om het simpele feit dat niemand er echt wat mee kan buiten het topic te verbaggeren. Waarvan jouw topic een goed voorbeeld was.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik zie alleen zo vaak topics met 'Wat is het ... dat je ooit hebt gezegd/gedaan'. Het is zoiets als 'Wat is het meest genante dat je ooit hebt gedaan.' Daar kunnen mensen toch wel wat mee?
Ik heb trouwens geen dagboek.
Je plaatst het op een publiek forum en dan mogen anderen hem niet gebruiken?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mijn smiley, wat doe je
Heb je hem nu zelf geüpload![]()
Oooh!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, dis is ONZ FB, niet het gemiddelde baggertopic.![]()
Waar zeg ik datquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je plaatst het op een publiek forum en dan mogen anderen hem niet gebruiken?
Gezien...thanks..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef Snakey het volgende:
Er was er al 1, sorry. Het Rookhoekje 16, nieuwe start, nieuwe kansen!
Nee.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:11 schreef opgebaarde het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in [SC] Aufroββen baggerproducerende userts
Niet liegen. We kúnnen het wel.quote:
Ik wist het wel. Jullie hebben meer knopjes dan mij, hč.quote:
Dat ook. Jij bent nu nog een üntermod.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Jullie hebben meer knopjes dan mij, hč.
Omdat je zo je best doet, ga ik 'm nog een kansje geven. Ik heb echt geen idee wat nu precies de bedoeling van je topic is, en ik betwijfel of je enige zinnige reacties zult ontvangen. Maar ach, we gaan het zien.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:03 schreef stoepjong het volgende:
Hoi postbode,
Je eigen Chibi hentai verhaaltje :D
Ik wil graag met de fok!ers verdiepen in vrolijke hentai anecdotes. Dit komt mede ten goede aan mijn sexuele behoeftes en kan mij eventueel een andere kijk op mensheid geven. En dit wil jij mij ontnemen doormiddel van mij topic op slot te gooien, waanzin zeg ik je, waanzin!
Dat heb ik al bijnaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef remlof het volgende:
kom over 9400 posts ofzo nog maar eens terug voor een topic, noep
Dat jij nou thuis zit en op je luie krent een beetje van de AOW zit te genieten, werken andere mensen wel gewoon door de weeksquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee, hele dag is het rustig en na 17:30 uur vliegen de topics je om de oren.
AOWquote:Op maandag 29 januari 2007 18:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat jij nou thuis zit en op je luie krent een beetje van de AOW zit te genieten, werken andere mensen wel gewoon door de weeks![]()
maar veel leger en onduidelijker qua bedoelingquote:Op maandag 29 januari 2007 20:03 schreef PeZu het volgende:
Qube *hier* komen!
wrom remstof?
de mijne was eerder en was nog schoner ook!
onduidelijkerquote:Op maandag 29 januari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
maar veel leger en onduidelijker qua bedoeling
Topicreports zijn soms weleens handig, mits lui.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Altijd leuk, de NSB'er uithangen.
Mmmm, attente burger heet dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
nepmodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Jah, laten we voor iedereen die zijn 1.000ste, 2.000ste enz. een topic laten openen. Dan heb ik er nog zo'n 25 tegoed. En nog zo'n 300 users nog veul meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef immortalsean het volgende:
wat heb ik met die tweeduizend posts nou helemaal bereikt?![]()
snakey!!!![]()
nou ja, in tegenstelling tot sommige andere posters hier in ONZ, heb ik tenminste wel aandacht aan m'n OP besteed ... maar goed je hebt gelijk, ik ga wel weer m'n "alle bejaarden moeten spuitjes krijgen" en "zie mij stoer gefapt hebben" topics checken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, laten we voor iedereen die zijn 1.000ste, 2.000ste enz. een topic laten openen. Dan heb ik er nog zo'n 25 tegoed. En nog zo'n 300 users nog veul meer.![]()
Het gaat nergens over.![]()
lees je in noep, NB is niet meerquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:22 schreef Double-Helix het volgende:
Remlof toont facistische trekken.
GVD wat een Francisco Franco
heil generalismo!
Belhamel, buiten jouw zwakke communicatieve vaardigheden en je lage intellectuele niveau ben jij ook al zwaar in overtreding want jij moet al bijna 4 uur op bed liggen. Je groeit op voor galg en rad rekelquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:22 schreef Double-Helix het volgende:
Remlof toont facistische trekken.
GVD wat een Francisco Franco
heil generalismo!
nee dit is FBquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:25 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is toch NB?
Fascistisch Bewind??!11quote:
ik ben na de zomer een hele tijd niet op fok geweest dus ich habe es nicht gewusst!quote:
omdat ze stuk voor stuk bagger zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, zeg dat dan![]()
Waarom zijn m'n topics dicht?
Wat ben jij een internet commandoquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Belhamel, buiten jouw zwakke communicatieve vaardigheden en je lage intellectuele niveau ben jij ook al zwaar in overtreding want jij moet al bijna 4 uur op bed liggen. Je groeit op voor galg en rad rekel![]()
ja PM em, en nu weg hier, kssstquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat ben jij een internet commando![]()
Geen idee. Staat weer normaal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef broer het volgende:
Welke onverlaat heeft semi-bikkeltijd verlaagt tot een topic-met-slowchat-icoontje? En vooral: waaróm?
Lijkt me wel zo fris om dat weg te halen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Kan dit worden gedelete ?
Wat vind je echt afschuwelijk smerig ?
Ik heb 'm nog een keer gekicked voor je.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:29 schreef PeZu het volgende:
test topic 1 2 3 4 echo testttttt
staat erg leuk in MyAT
Ik dank uquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo fris om dat weg te halen.
ik moest lachen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog een keer gekicked voor je. [afbeelding].
nee die OP was goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:24 schreef -skippybal- het volgende:
MAtige lapo hoor Nylz. zwajk gezgd....
De schuld doorschuiven is de schuld bekennen heb ik laatst geleerd van een vriendin die psycholgie studeertquote:
Zoutzuur + Maanvis =quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:32 schreef Maanvis het volgende:
Skippybal, je weet het antwoord he? HCl + Remlof = ... ?
Hey, je moest het raadsel oplossen. Niet een nieuw raadsel verzinnen.quote:
de oplossing!@!quote:
Heel goed!quote:
baking powder?quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heel goed!
En nu mag remlof gaan uitleggen waarom ie zo graag users oplost in een bad met zoutzuur.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef SiemeN het volgende:
ROFLWHEHEEH LOLOLOL WAT EE NGRAPPIG TOPIK MAN!~`1
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:22 schreef jogy het volgende:
PM.
Wijs me even de humor aan in dit doorlopende dagboek over Maikuuul.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:50 schreef postmortum het volgende:
Maikuuul neemt afscheid van C1000 blauwe wat doe je![]()
dat we eindelijk verlost zijn van zijn verhalenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wijs me even de humor aan in dit doorlopende dagboek over Maikuuul.
Nee, hij zei humor hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat we eindelijk verlost zijn van zijn verhalen![]()
Verzin er zelf één.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:51 schreef iamredleader het volgende:
Komt er nog een rel voor het weekend?
Kutkick, ik heb het terug geholpen naar waar het vandaan kwam.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:01 schreef koemleit het volgende:
Ik zou zweren dat ik zojuist in JUIST! zo mag ik het horen!!!!! gepost heb maar zie niks staan?
Wie kin zoeget?
Jij komt uit gennep?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kutkick, ik heb het terug geholpen naar waar het vandaan kwam.
maar snappen doe je nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, maar de meeste dialecten begrijp ik wel.
dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, maar de meeste dialecten begrijp ik wel.
Ik kon het toch proberen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet
Ik bedoelde dat jou dat topic niet aanstaat omdat het nogal pijnlijk is voor Gennepenaren
en wie kin zoeget is absoluut niet genneps![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:29 schreef seekfaM het volgende:
Delicatesse in restaurant ONZ
Zou dat weg mogen ?
ga slapenquote:Op zondag 4 februari 2007 03:20 schreef Angelotus het volgende:
@ Remlof: ik heb helemaal geen klacht (http://forum.fok.nl/topic/976745)!ik zal het niet meer doen....:') (ok, eerlijk, ik beloof niks.....)
quote:
Nee hoor, het is opgeruimd.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
wordt er nou bewust niet gereageerd op mij?
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef Snakey het volgende:
Fans heb je om je piem0l in te steken.
Nu heb ik de search nagelopen, in onz vond ik enkelt dit topic: Heb jij toffe userburen?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:12 schreef Snakey het volgende:
Die, hebben we net gehad. Tot over een jaar of drie. Doeg.
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Huisnummerquote:Verder komt het voor dat (onder andere in Bodegraven) dat de huizen doorlopend genummerd zijn, ongeacht of ze zich links of rechts bevinden. Nummer 18 bevindt zich dan tussen 17 en 19, maar de huizen kunnen zowel links als rechts van de straat zijn.
Hoi: Ken jij je Fok!-buren?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Beste snakey. Jij sloot mijn topic: ' Wie zijn jouw userID buren? ' met deze sluitpost:
[..]
Nu heb ik de search nagelopen, in onz vond ik enkelt dit topic: Heb jij toffe userburen?
Het is gestart op zondag 9 april 2006 @ 17:58 en was al vol
op dinsdag 11 april 2006 @ 23:32.
In het slochat archief vond ik nog dit topic: Wie zijn jouw Fok!buren?
Het is gestart op dinsdag 9 april 2002 @ 20:29 en de laatste post
was op woensdag 10 april 2002 @ 20:34. En het slowchat archief zit dus op slot, en zo'n kick zou ook niet goed zijn.
Daarnaast deden ze in beiden topics het zo dat de buren 1 userID verder en terug lagen. Je buren zijn meestal ook even als jij even bent en met oneven huisnummers hetzelfde.
[..]
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Huisnummer
En als we al ergens wonen als fok is het toch zeker niet bodegraven. We zijn toch niet met maar 19.333 users. Op dit moment hebben we ongeveer 168000 users.
Mvg, pc-fr34k..
Hoi pc-fr34k,quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Beste snakey. Jij sloot mijn topic: ' Wie zijn jouw userID buren? ' met deze sluitpost:
[..]
Nu heb ik de search nagelopen, in onz vond ik enkelt dit topic: Heb jij toffe userburen?
Het is gestart op zondag 9 april 2006 @ 17:58 en was al vol
op dinsdag 11 april 2006 @ 23:32.
In het slochat archief vond ik nog dit topic: Wie zijn jouw Fok!buren?
Het is gestart op dinsdag 9 april 2002 @ 20:29 en de laatste post
was op woensdag 10 april 2002 @ 20:34. En het slowchat archief zit dus op slot, en zo'n kick zou ook niet goed zijn.
Daarnaast deden ze in beiden topics het zo dat de buren 1 userID verder en terug lagen. Je buren zijn meestal ook even als jij even bent en met oneven huisnummers hetzelfde.
[..]
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Huisnummer
En als we al ergens wonen als fok is het toch zeker niet bodegraven. We zijn toch niet met maar 19.333 users. Op dit moment hebben we ongeveer 168000 users.
Mvg, pc-fr34k..
Dat topic kwam ik niet tegen, maar in die OP staat dit:quote:
Zoals ik al aangaf met bron-informatie is dat incorrect. Tenzij je in Bodegraven, of een andere gemeente die hetzelfde huisnummer-systeem toepast, woont.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef bolletje_25 het volgende:
Voor de neuwbs: Buren zijn de 2 users die vlak voor en vlak na jou geregistreerd zijn, aanliggende usernummers dus!
mieren/copulerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat topic kwam ik niet tegen, maar in die OP staat dit:
[..]
Zoals ik al aangaf met bron-informatie is dat incorrect. Tenzij je in Bodegraven, of een andere gemeente die hetzelfde huisnummer-systeem toepast, woont.
Dat topic, netz aosl de topics die ik wel vond, gaan dus eigenlijk niet over fok-buren, maar over fok-users die een getal meer of minder van je eigen userid verwijderd zitten. En de TS beweerde dat het wel zo hoort, wat dus niet zo is..
Gerechtigheid zal geschieden!quote:
je kan je punt toch gewoon aandragen in Ken jij je Fok!-buren? - dan kan iedereen 4 buren noemen, jottemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gerechtigheid zal geschieden!!
Daarnaast is het gewoon leuk dat ik gelijk heb. Niet dat m'n topic open hoeft, maar dat jullie niks meer in te brengen hebben. In principe l0llerpwnd liek a n00b.
Had gewoon zin om te kijken of ik mijn gelijk zou halen, hij hoefde niet open, vond het gewoon leuk om te proberen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
je kan je punt toch gewoon aandragen in Ken jij je Fok!-buren? - dan kan iedereen 4 buren noemen, jottem
je vergeet er nog een paar boven jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:08 schreef jogy het volgende:
mime-posts weggehaald.
Ik doe mijn best om van ONZ een waardeloos subforum te maken, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:27 schreef Sjibble het volgende:
Siemen verneukt normale topics en zet overal een slotje
![]()
gelukkig welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:32 schreef SiemeN het volgende:
wat staat hier geschreven?
Kommandant Luftwaffe
Ronaldo gepwnd door kindje!
Wat een puike topics waren dat inderdaad..
tijd om hem vol te baggeren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:58 schreef TwyLight het volgende:
Dit FB topic doet er ook lang over vol te raken, deze is er al best lang
Grappenmaker.quote:
Tijd om hem preventief uit elkaar te trekken?quote:
volgens mij voeg je het alleen maar toequote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:07 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even wat slowchat verwijderd.
Dat zei iedereen ook over litso, bio en remlof.quote:
mur, potenciele ONZmod ....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook over litso, bio en remlof..
Kutmods zijn dat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hé dat van die kindertelefoon was maar een geintje hoor! Zo snel om zeep geholpenquote:
Ja maar, die blaas je niet zo omver.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een OP met "Sterf" er in lijkt me niet echt ergens toe te leiden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hé dat van die kindertelefoon was maar een geintje hoor! Zo snel om zeep geholpen![]()
wel leuk voor een TT van onz volgende feedback topic...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Een OP met "Sterf" er in lijkt me niet echt ergens toe te leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |