Topicreports zijn soms weleens handig, mits lui.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Altijd leuk, de NSB'er uithangen.
Mmmm, attente burger heet dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
nepmodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Jah, laten we voor iedereen die zijn 1.000ste, 2.000ste enz. een topic laten openen. Dan heb ik er nog zo'n 25 tegoed. En nog zo'n 300 users nog veul meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef immortalsean het volgende:
wat heb ik met die tweeduizend posts nou helemaal bereikt?![]()
snakey!!!![]()
nou ja, in tegenstelling tot sommige andere posters hier in ONZ, heb ik tenminste wel aandacht aan m'n OP besteed ... maar goed je hebt gelijk, ik ga wel weer m'n "alle bejaarden moeten spuitjes krijgen" en "zie mij stoer gefapt hebben" topics checken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, laten we voor iedereen die zijn 1.000ste, 2.000ste enz. een topic laten openen. Dan heb ik er nog zo'n 25 tegoed. En nog zo'n 300 users nog veul meer.![]()
Het gaat nergens over.![]()
lees je in noep, NB is niet meerquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:22 schreef Double-Helix het volgende:
Remlof toont facistische trekken.
GVD wat een Francisco Franco
heil generalismo!
Belhamel, buiten jouw zwakke communicatieve vaardigheden en je lage intellectuele niveau ben jij ook al zwaar in overtreding want jij moet al bijna 4 uur op bed liggen. Je groeit op voor galg en rad rekelquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:22 schreef Double-Helix het volgende:
Remlof toont facistische trekken.
GVD wat een Francisco Franco
heil generalismo!
nee dit is FBquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:25 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is toch NB?
Fascistisch Bewind??!11quote:
ik ben na de zomer een hele tijd niet op fok geweest dus ich habe es nicht gewusst!quote:
omdat ze stuk voor stuk bagger zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, zeg dat dan![]()
Waarom zijn m'n topics dicht?
Wat ben jij een internet commandoquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Belhamel, buiten jouw zwakke communicatieve vaardigheden en je lage intellectuele niveau ben jij ook al zwaar in overtreding want jij moet al bijna 4 uur op bed liggen. Je groeit op voor galg en rad rekel![]()
ja PM em, en nu weg hier, kssstquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat ben jij een internet commando![]()
Geen idee. Staat weer normaal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef broer het volgende:
Welke onverlaat heeft semi-bikkeltijd verlaagt tot een topic-met-slowchat-icoontje? En vooral: waaróm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |