abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45833255
nou, precies *deze* posts is m'n tweeduizendste (en voor de gelegenheid heb ik het zelfs voluit geschreven, jaja toemaar) ... dus ik dacht "maak er een topic over, kutn@@b" tegen mezelf, dus bij deze.

om deze mijlpaal te vieren ben ik in een bui van spontanische manische-depressiviteit bij mezelf te raden wat ik nou eigenlijk heb betekent voor dit forum, want volgens mij heb ik sinds post '120' ofzo die ik begin vorig jaar februari ergens neerplempte (en nee ik heb me anderhalf jaar daarvoor al geregd maar ik was alleen aan het lurken, wel erg actief aan het lurken, maar da's nog geen posten), nur mal een stroom waterige diarree en bagger neergezet. maar toen bedacht ik me ik heb toch best wel veel bereikt:

- ik heb het "!!!!1ZWEIDREIHERTMITGEWEI. " op 't forum geïntroduceert, na het minutieus geperfectioneerd te hebben ... en sindsdien zie ik het steeds vaker ergens opduiken bij andere posters.

- niet al mijn topics zijn gesloten, er zijn er een paar open gebleven

- één goed lopend topic gehad, over dat ze weer gingen flitsen om hun boete quota op te halen.

- enkele serieze posts in POL

... en vast nog wel veel meer wat ik me nu niet kan herinneren door de blijdschap die ik nu voel van m'n tweeduizendste (ja weer voluit) post.

...

om mij te feliciteren vraag ik jullie allemaal om even te roepen:

"Gefeli Ferdi!!!!!!!!1ZWEIDREIHERTMITGEWEI. "
pi_45833303
Irritatie.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_45833338
dus 2000 maar ?
pi_45833351
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:29 schreef master_X het volgende:
dus 2000 maar ?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:29:59 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties