quote:
nee hoorquote:
miragequote:Je blauw is door Mirage gewassen nadat ik het aanpaste...
je hebt een paar goeie dingen gedaan met je red powerquote:Rood zat toch lekkerder...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet, volgende stap is dat het kikkers gaat regenen en dat de Antichrist uit de de spelonken van de opgengescheurde aarde naar boven kruipt, onze babies opeet en de mannen verkracht. Anaal, met een penis van 30 centimeter omtrek inclusief weerhaken.
Omdat er al een topic over was en we houden dingen graag centraalquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:02 schreef IHVK het volgende:
Waarom is mijn topic overbodig?
zoals hier..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er al een topic over was en we houden dingen graag centraal
Ok. Nu staat het in het topic.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er al een topic over was en we houden dingen graag centraal
ah, jij bent er zo een die in het echte leven continu vernederd wordt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
maar hier reageren jullie zo langzaam in, en geef toe, zo´n naamtopic van mijn hand streelt het ego toch wel ietjes harder!
ik benadruk bij deze dat dat geheel vrijwillig gebeurt!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ah, jij bent er zo een die in het echte leven continu vernederd wordt?
nee, dat is bij mij zo... en op internet is het ook zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ah, jij bent er zo een die in het echte leven continu vernederd wordt?
Soulmatequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat is bij mij zo... en op internet is het ook zo
Niet zo baggeren.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe meedogenloos:
Mag ik aan je slipje ruiken?
Ik wil het, ik wil het!
Zo erg was het nou ook weer niet toch?quote:
Het was gewoon je reinste bagger.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet toch?
Ach, ik heb het ten minste geprobeerd. Frank Durst made me do it...
Geil.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was gewoon je reinste bagger.
Hier, ik heb je KPD-toegang gegeven, ga daar rukken.
hoezoquote:Op zondag 28 januari 2007 00:24 schreef seekfaM het volgende:
Ik durf hier eigenlijk niet te reageren
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Remlof kwam met het lumineuze idee om een mooie OP te maken voor een *eventuele* vaste reeks..
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 04:12 schreef remlof het volgende:
Hey als jullie nu eens met een leuke standaard OP komen kan dit *misschien* wel een centraal SC topic worden
goed idee wel!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:25 schreef BeeDee het volgende:
Ow...kan beter deze posten..for the record.![]()
[..]
Mijn foutquote:Op zondag 28 januari 2007 20:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan Broekpaling beter in FB vragen.![]()
Dank ! Inclusief mijn blunder..quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
offtopic gewauwel verwijderd
Omdat het best een slechte OP was waar niemand wat mee kan. Zoiets kun je beter in je dagboek schrijven voor het nageslacht.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Beste mods, Waarom is topic Wat is het meest pathetische dat je ooit hebt gezegd? gesloten? Bedankt.![]()
Done, en ik heb van je eerste plaatje een link gemaakt. Open kutten en stijven lullen horen niet in ONZ. Zoals je weet.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Warning! Attention Whores: Critical Mass reached!
moet Mass ipv Massa worden
Alstublieft
Oké, ik zie alleen zo vaak topics met 'Wat is het ... dat je ooit hebt gezegd/gedaan'. Het is zoiets als 'Wat is het meest genante dat je ooit hebt gedaan.' Daar kunnen mensen toch wel wat mee?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het best een slechte OP was waar niemand wat mee kan. Zoiets kun je beter in je dagboek schrijven voor het nageslacht.![]()
Mmm, nee. Over het algemeen gaan dat soort topics dicht. Om het simpele feit dat niemand er echt wat mee kan buiten het topic te verbaggeren. Waarvan jouw topic een goed voorbeeld was.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik zie alleen zo vaak topics met 'Wat is het ... dat je ooit hebt gezegd/gedaan'. Het is zoiets als 'Wat is het meest genante dat je ooit hebt gedaan.' Daar kunnen mensen toch wel wat mee?
Ik heb trouwens geen dagboek.
Je plaatst het op een publiek forum en dan mogen anderen hem niet gebruiken?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mijn smiley, wat doe je
Heb je hem nu zelf geüpload![]()
Oooh!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, dis is ONZ FB, niet het gemiddelde baggertopic.![]()
Waar zeg ik datquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je plaatst het op een publiek forum en dan mogen anderen hem niet gebruiken?
Gezien...thanks..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:13 schreef Snakey het volgende:
Er was er al 1, sorry. Het Rookhoekje 16, nieuwe start, nieuwe kansen!
Nee.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:11 schreef opgebaarde het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in [SC] Aufroββen baggerproducerende userts
Niet liegen. We kúnnen het wel.quote:
Ik wist het wel. Jullie hebben meer knopjes dan mij, hè.quote:
Dat ook. Jij bent nu nog een üntermod.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Jullie hebben meer knopjes dan mij, hè.
Omdat je zo je best doet, ga ik 'm nog een kansje geven. Ik heb echt geen idee wat nu precies de bedoeling van je topic is, en ik betwijfel of je enige zinnige reacties zult ontvangen. Maar ach, we gaan het zien.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:03 schreef stoepjong het volgende:
Hoi postbode,
Je eigen Chibi hentai verhaaltje :D
Ik wil graag met de fok!ers verdiepen in vrolijke hentai anecdotes. Dit komt mede ten goede aan mijn sexuele behoeftes en kan mij eventueel een andere kijk op mensheid geven. En dit wil jij mij ontnemen doormiddel van mij topic op slot te gooien, waanzin zeg ik je, waanzin!
Dat heb ik al bijnaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef remlof het volgende:
kom over 9400 posts ofzo nog maar eens terug voor een topic, noep
Dat jij nou thuis zit en op je luie krent een beetje van de AOW zit te genieten, werken andere mensen wel gewoon door de weeksquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee, hele dag is het rustig en na 17:30 uur vliegen de topics je om de oren.
AOWquote:Op maandag 29 januari 2007 18:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat jij nou thuis zit en op je luie krent een beetje van de AOW zit te genieten, werken andere mensen wel gewoon door de weeks![]()
maar veel leger en onduidelijker qua bedoelingquote:Op maandag 29 januari 2007 20:03 schreef PeZu het volgende:
Qube *hier* komen!
wrom remstof?
de mijne was eerder en was nog schoner ook!
onduidelijkerquote:Op maandag 29 januari 2007 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
maar veel leger en onduidelijker qua bedoeling
Topicreports zijn soms weleens handig, mits lui.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Altijd leuk, de NSB'er uithangen.
Mmmm, attente burger heet dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
nepmodquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Jah, laten we voor iedereen die zijn 1.000ste, 2.000ste enz. een topic laten openen. Dan heb ik er nog zo'n 25 tegoed. En nog zo'n 300 users nog veul meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:34 schreef immortalsean het volgende:
wat heb ik met die tweeduizend posts nou helemaal bereikt?![]()
snakey!!!![]()
nou ja, in tegenstelling tot sommige andere posters hier in ONZ, heb ik tenminste wel aandacht aan m'n OP besteed ... maar goed je hebt gelijk, ik ga wel weer m'n "alle bejaarden moeten spuitjes krijgen" en "zie mij stoer gefapt hebben" topics checken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, laten we voor iedereen die zijn 1.000ste, 2.000ste enz. een topic laten openen. Dan heb ik er nog zo'n 25 tegoed. En nog zo'n 300 users nog veul meer.![]()
Het gaat nergens over.![]()
lees je in noep, NB is niet meerquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:22 schreef Double-Helix het volgende:
Remlof toont facistische trekken.
GVD wat een Francisco Franco
heil generalismo!
Belhamel, buiten jouw zwakke communicatieve vaardigheden en je lage intellectuele niveau ben jij ook al zwaar in overtreding want jij moet al bijna 4 uur op bed liggen. Je groeit op voor galg en rad rekelquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:22 schreef Double-Helix het volgende:
Remlof toont facistische trekken.
GVD wat een Francisco Franco
heil generalismo!
nee dit is FBquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:25 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is toch NB?
Fascistisch Bewind??!11quote:
ik ben na de zomer een hele tijd niet op fok geweest dus ich habe es nicht gewusst!quote:
omdat ze stuk voor stuk bagger zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, zeg dat dan![]()
Waarom zijn m'n topics dicht?
Wat ben jij een internet commandoquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Belhamel, buiten jouw zwakke communicatieve vaardigheden en je lage intellectuele niveau ben jij ook al zwaar in overtreding want jij moet al bijna 4 uur op bed liggen. Je groeit op voor galg en rad rekel![]()
ja PM em, en nu weg hier, kssstquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat ben jij een internet commando![]()
Geen idee. Staat weer normaal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef broer het volgende:
Welke onverlaat heeft semi-bikkeltijd verlaagt tot een topic-met-slowchat-icoontje? En vooral: waaróm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |