herkansing na msn beraadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:28 schreef tong80 het volgende:
Stel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt. Is toch een normale vraagStel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt.
Helaas, als men erachter komt is dat het probleem van de TS, een topic heeft zijn natuurlijke verloopquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Kan een mod dit veranderen:
Waarom vrouwen zo langzaam zijn.
dit was niet bedoeling van mijn potentiele TTT topic
er mag geen verwijzing inzitten naar het feit dat het "nep" is
De illusie moet in stand worden gehouden![]()
Verrader!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas, als men erachter komt is dat het probleem van de TS, een topic heeft zijn natuurlijke verloop.
Ik edit alleen als het bagger is of als het policy-overschrijdend isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Verrader!![]()
edit dan tenminste het gedeelte over de edit in die post
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik edit alleen als het bagger is of als het policy-overschrijdend is. Ik heb wel een paar regeltjes waar ik me aan moet houden weet je
.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik edit alleen als het bagger is of als het policy-overschrijdend is. Ik heb wel een paar regeltjes waar ik me aan moet houden weet je
.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
nee zulke oneerbare voorstellen doe ik liever stiekem, m'n reputatie enzo
jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, dit hoort het saaiste topic van ONZ te zijn maar dat is het helaas niet
ik ook, maar niet hierquote:
op naar de volgende hi-jackquote:
hij is gevallenquote:
We willen gewoon graag bij jou zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Weetje... vroeger kreeg je een note voor baggeren in FB.... Is dit topic zo geil dat je hier percé moet baggeren, er is genoeg SC open en toch steeds stout hier spammen![]()
Wannabee mo.. euhhhquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Weetje... vroeger kreeg je een note voor baggeren in FB.... Is dit topic zo geil dat je hier percé moet baggeren, er is genoeg SC open en toch steeds stout hier spammen![]()
Vroeger? In mei 2006?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dag scheetepeet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:34 schreef Snakey het volgende:
Das wel weer genoeg SC.
quote:
Bemoei je nergens mee, je bent geen mod meerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:08 schreef Renesite het volgende:
T OP plaatje moet nog aangepast worden
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:24 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Bemoei je nergens mee, je bent geen mod meer
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:18 schreef Oversight het volgende:
[afbeelding] Hmmmzzzz.
WIE heeft er aan mijn forumtitel gezeten?
omdat je die seal er zelf in hebt geplaktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
waarom een slotje?
Is dat gelijk een slot?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat je die seal er zelf in hebt geplakt
hahahahahahah wat een redenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat je die seal er zelf in hebt geplakt
ja, zelf plakken in je OP = topic op slotquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hahahahahahah wat een redenik plakte elk plaatje erin welke ik tegen kwam in mijn topic, enne dat moet heel speciaal zijn zo´n seal?
Nou dan weet ik dat nu ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, zelf plakken in je OP = topic op slot
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NJ ofzo. Je hebt ONZ niet meer in je macht
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
NJ is aan de beurt !!!
eindelijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |