Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
En snel ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:25 schreef BeeDee het volgende:
Ik mag toch wel aannemen dat de naam weer veranderd wordt in Onzin voor je leven ?![]()
Zie de vragen over de naamsverandering van dit lieve subforum..quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil ook wel antwoord geven hoor maar daar zijn dan geen enkele rechten aan verbonden
Ja, het is een drama.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:24 schreef sararaats het volgende:
wat voor nut heeft die naamsverandering van dit subforum?
het is belachelijk
Echt niet, volgende stap is dat het kikkers gaat regenen en dat de Antichrist uit de de spelonken van de opgengescheurde aarde naar boven kruipt, onze babies opeet en de mannen verkracht. Anaal, met een penis van 30 centimeter omtrek inclusief weerhaken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's dan weer een groot woord voor zo'n klein upsetje..![]()
maar da's toch pas in 2012?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet, volgende stap is dat het kikkers gaat regenen en dat de Antichrist uit de de spelonken van de opgengescheurde aarde naar boven kruipt, onze babies opeet en de mannen verkracht. Anaal, met een penis van 30 centimeter omtrek inclusief weerhaken.
Het is vervroegd omdat die zoon van satan ook op ONZ zit en majorly pissed off is.quote:
fuck! weer OS he?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is vervroegd omdat die zoon van satan ook op ONZ zit en majorly pissed off is.
My God !quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet, volgende stap is dat het kikkers gaat regenen en dat de Antichrist uit de de spelonken van de opgengescheurde aarde naar boven kruipt, onze babies opeet en de mannen verkracht. Anaal, met een penis van 30 centimeter omtrek inclusief weerhaken.
nee het topic was even per ongeluk weer open en in die luttele seconden postte jij toevalligquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:34 schreef Tha-CheF het volgende:Nieuwe sextape Paris Hilton
heb ik nu secret mod krachten?
omdat ik door slotjes heen kan posten
achjaquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
nee het topic was even per ongeluk weer open en in die luttele seconden postte jij toevallig
Hoe dacht je dat ik blauw ben gewordenquote:
Thanks men.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef iamredleader het volgende:
OK, ik ben er al, geen paniek. Ik los het wel even op, momentje...![]()
Zo:![]()
Sticky![]()
OP aangepast![]()
TT aangepast![]()
Slowchat verwijderd![]()
Iemand nog een klacht?![]()
Idd, en mijn potentiele TTT nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef cerror het volgende:
Baggertopics lopen goed. Lang leve het zachte beleid.
ik zal eens een ronde doenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:20 schreef cerror het volgende:
Baggertopics lopen goed. Lang leve het zachte beleid.
ik dacht alquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gvd door de spanning klik ik scheef sorry remlof
Ik wou dus iets zeggen over mijn kuttopic en dat ik je nog niet terug verwachte![]()
Je hebt alles weer gemistquote:
Je zwakzinnigheidsvirus deed z'n werk. OMG!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:28 schreef tong80 het volgende:
Stel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt. Is toch een normale vraagStel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt.
herkansing na msn beraadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:28 schreef tong80 het volgende:
Stel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt. Is toch een normale vraagStel je moet kiezen wie te neuken. Natasia of Viola Holt.
Helaas, als men erachter komt is dat het probleem van de TS, een topic heeft zijn natuurlijke verloopquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Kan een mod dit veranderen:
Waarom vrouwen zo langzaam zijn.
dit was niet bedoeling van mijn potentiele TTT topic
er mag geen verwijzing inzitten naar het feit dat het "nep" is
De illusie moet in stand worden gehouden![]()
Verrader!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas, als men erachter komt is dat het probleem van de TS, een topic heeft zijn natuurlijke verloop.
Ik edit alleen als het bagger is of als het policy-overschrijdend isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Verrader!![]()
edit dan tenminste het gedeelte over de edit in die post
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik edit alleen als het bagger is of als het policy-overschrijdend is. Ik heb wel een paar regeltjes waar ik me aan moet houden weet je
.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik edit alleen als het bagger is of als het policy-overschrijdend is. Ik heb wel een paar regeltjes waar ik me aan moet houden weet je
.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
nee zulke oneerbare voorstellen doe ik liever stiekem, m'n reputatie enzo
jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, dit hoort het saaiste topic van ONZ te zijn maar dat is het helaas niet
ik ook, maar niet hierquote:
op naar de volgende hi-jackquote:
hij is gevallenquote:
Forum Opties | |
---|---|