Lijkt me wel zo fris om dat weg te halen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Kan dit worden gedelete ?
Wat vind je echt afschuwelijk smerig ?
Ik heb 'm nog een keer gekicked voor je.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:29 schreef PeZu het volgende:
test topic 1 2 3 4 echo testttttt
staat erg leuk in MyAT
Ik dank uquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo fris om dat weg te halen.
ik moest lachen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog een keer gekicked voor je. [afbeelding].
nee die OP was goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:24 schreef -skippybal- het volgende:
MAtige lapo hoor Nylz. zwajk gezgd....
De schuld doorschuiven is de schuld bekennen heb ik laatst geleerd van een vriendin die psycholgie studeertquote:
Zoutzuur + Maanvis =quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:32 schreef Maanvis het volgende:
Skippybal, je weet het antwoord he? HCl + Remlof = ... ?
Hey, je moest het raadsel oplossen. Niet een nieuw raadsel verzinnen.quote:
de oplossing!@!quote:
Heel goed!quote:
baking powder?quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heel goed!
En nu mag remlof gaan uitleggen waarom ie zo graag users oplost in een bad met zoutzuur.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef SiemeN het volgende:
ROFLWHEHEEH LOLOLOL WAT EE NGRAPPIG TOPIK MAN!~`1
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:22 schreef jogy het volgende:
PM.
Wijs me even de humor aan in dit doorlopende dagboek over Maikuuul.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:50 schreef postmortum het volgende:
Maikuuul neemt afscheid van C1000 blauwe wat doe je![]()
dat we eindelijk verlost zijn van zijn verhalenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wijs me even de humor aan in dit doorlopende dagboek over Maikuuul.
Nee, hij zei humor hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat we eindelijk verlost zijn van zijn verhalen![]()
Verzin er zelf één.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:51 schreef iamredleader het volgende:
Komt er nog een rel voor het weekend?
Kutkick, ik heb het terug geholpen naar waar het vandaan kwam.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:01 schreef koemleit het volgende:
Ik zou zweren dat ik zojuist in JUIST! zo mag ik het horen!!!!! gepost heb maar zie niks staan?
Wie kin zoeget?
Jij komt uit gennep?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kutkick, ik heb het terug geholpen naar waar het vandaan kwam.
maar snappen doe je nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, maar de meeste dialecten begrijp ik wel.
dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, maar de meeste dialecten begrijp ik wel.
Ik kon het toch proberen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet
Ik bedoelde dat jou dat topic niet aanstaat omdat het nogal pijnlijk is voor Gennepenaren
en wie kin zoeget is absoluut niet genneps![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:29 schreef seekfaM het volgende:
Delicatesse in restaurant ONZ
Zou dat weg mogen ?
ga slapenquote:Op zondag 4 februari 2007 03:20 schreef Angelotus het volgende:
@ Remlof: ik heb helemaal geen klacht (http://forum.fok.nl/topic/976745)!ik zal het niet meer doen....:') (ok, eerlijk, ik beloof niks.....)
quote:
Nee hoor, het is opgeruimd.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
wordt er nou bewust niet gereageerd op mij?
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef Snakey het volgende:
Fans heb je om je piem0l in te steken.
Nu heb ik de search nagelopen, in onz vond ik enkelt dit topic: Heb jij toffe userburen?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:12 schreef Snakey het volgende:
Die, hebben we net gehad. Tot over een jaar of drie. Doeg.
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Huisnummerquote:Verder komt het voor dat (onder andere in Bodegraven) dat de huizen doorlopend genummerd zijn, ongeacht of ze zich links of rechts bevinden. Nummer 18 bevindt zich dan tussen 17 en 19, maar de huizen kunnen zowel links als rechts van de straat zijn.
Hoi: Ken jij je Fok!-buren?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Beste snakey. Jij sloot mijn topic: ' Wie zijn jouw userID buren? ' met deze sluitpost:
[..]
Nu heb ik de search nagelopen, in onz vond ik enkelt dit topic: Heb jij toffe userburen?
Het is gestart op zondag 9 april 2006 @ 17:58 en was al vol
op dinsdag 11 april 2006 @ 23:32.
In het slochat archief vond ik nog dit topic: Wie zijn jouw Fok!buren?
Het is gestart op dinsdag 9 april 2002 @ 20:29 en de laatste post
was op woensdag 10 april 2002 @ 20:34. En het slowchat archief zit dus op slot, en zo'n kick zou ook niet goed zijn.
Daarnaast deden ze in beiden topics het zo dat de buren 1 userID verder en terug lagen. Je buren zijn meestal ook even als jij even bent en met oneven huisnummers hetzelfde.
[..]
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Huisnummer
En als we al ergens wonen als fok is het toch zeker niet bodegraven. We zijn toch niet met maar 19.333 users. Op dit moment hebben we ongeveer 168000 users.
Mvg, pc-fr34k..
Hoi pc-fr34k,quote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Beste snakey. Jij sloot mijn topic: ' Wie zijn jouw userID buren? ' met deze sluitpost:
[..]
Nu heb ik de search nagelopen, in onz vond ik enkelt dit topic: Heb jij toffe userburen?
Het is gestart op zondag 9 april 2006 @ 17:58 en was al vol
op dinsdag 11 april 2006 @ 23:32.
In het slochat archief vond ik nog dit topic: Wie zijn jouw Fok!buren?
Het is gestart op dinsdag 9 april 2002 @ 20:29 en de laatste post
was op woensdag 10 april 2002 @ 20:34. En het slowchat archief zit dus op slot, en zo'n kick zou ook niet goed zijn.
Daarnaast deden ze in beiden topics het zo dat de buren 1 userID verder en terug lagen. Je buren zijn meestal ook even als jij even bent en met oneven huisnummers hetzelfde.
[..]
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Huisnummer
En als we al ergens wonen als fok is het toch zeker niet bodegraven. We zijn toch niet met maar 19.333 users. Op dit moment hebben we ongeveer 168000 users.
Mvg, pc-fr34k..
Dat topic kwam ik niet tegen, maar in die OP staat dit:quote:
Zoals ik al aangaf met bron-informatie is dat incorrect. Tenzij je in Bodegraven, of een andere gemeente die hetzelfde huisnummer-systeem toepast, woont.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef bolletje_25 het volgende:
Voor de neuwbs: Buren zijn de 2 users die vlak voor en vlak na jou geregistreerd zijn, aanliggende usernummers dus!
mieren/copulerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat topic kwam ik niet tegen, maar in die OP staat dit:
[..]
Zoals ik al aangaf met bron-informatie is dat incorrect. Tenzij je in Bodegraven, of een andere gemeente die hetzelfde huisnummer-systeem toepast, woont.
Dat topic, netz aosl de topics die ik wel vond, gaan dus eigenlijk niet over fok-buren, maar over fok-users die een getal meer of minder van je eigen userid verwijderd zitten. En de TS beweerde dat het wel zo hoort, wat dus niet zo is..
Gerechtigheid zal geschieden!quote:
je kan je punt toch gewoon aandragen in Ken jij je Fok!-buren? - dan kan iedereen 4 buren noemen, jottemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gerechtigheid zal geschieden!!
Daarnaast is het gewoon leuk dat ik gelijk heb. Niet dat m'n topic open hoeft, maar dat jullie niks meer in te brengen hebben. In principe l0llerpwnd liek a n00b.
Had gewoon zin om te kijken of ik mijn gelijk zou halen, hij hoefde niet open, vond het gewoon leuk om te proberen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:15 schreef remlof het volgende:
[..]
je kan je punt toch gewoon aandragen in Ken jij je Fok!-buren? - dan kan iedereen 4 buren noemen, jottem
je vergeet er nog een paar boven jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:08 schreef jogy het volgende:
mime-posts weggehaald.
Ik doe mijn best om van ONZ een waardeloos subforum te maken, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:27 schreef Sjibble het volgende:
Siemen verneukt normale topics en zet overal een slotje
![]()
gelukkig welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:32 schreef SiemeN het volgende:
wat staat hier geschreven?
Kommandant Luftwaffe
Ronaldo gepwnd door kindje!
Wat een puike topics waren dat inderdaad..
tijd om hem vol te baggeren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:58 schreef TwyLight het volgende:
Dit FB topic doet er ook lang over vol te raken, deze is er al best lang
Grappenmaker.quote:
Tijd om hem preventief uit elkaar te trekken?quote:
volgens mij voeg je het alleen maar toequote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:07 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even wat slowchat verwijderd.
Dat zei iedereen ook over litso, bio en remlof.quote:
mur, potenciele ONZmod ....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook over litso, bio en remlof..
Kutmods zijn dat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hé dat van die kindertelefoon was maar een geintje hoor! Zo snel om zeep geholpenquote:
Ja maar, die blaas je niet zo omver.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een OP met "Sterf" er in lijkt me niet echt ergens toe te leiden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hé dat van die kindertelefoon was maar een geintje hoor! Zo snel om zeep geholpen![]()
wel leuk voor een TT van onz volgende feedback topic...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Een OP met "Sterf" er in lijkt me niet echt ergens toe te leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |