Lijkt me wel zo fris om dat weg te halen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Kan dit worden gedelete ?
Wat vind je echt afschuwelijk smerig ?
Ik heb 'm nog een keer gekicked voor je.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:29 schreef PeZu het volgende:
test topic 1 2 3 4 echo testttttt
staat erg leuk in MyAT
Ik dank uquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo fris om dat weg te halen.
ik moest lachen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog een keer gekicked voor je. [afbeelding].
nee die OP was goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:24 schreef -skippybal- het volgende:
MAtige lapo hoor Nylz. zwajk gezgd....
De schuld doorschuiven is de schuld bekennen heb ik laatst geleerd van een vriendin die psycholgie studeertquote:
Zoutzuur + Maanvis =quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:32 schreef Maanvis het volgende:
Skippybal, je weet het antwoord he? HCl + Remlof = ... ?
Hey, je moest het raadsel oplossen. Niet een nieuw raadsel verzinnen.quote:
de oplossing!@!quote:
Heel goed!quote:
baking powder?quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heel goed!
En nu mag remlof gaan uitleggen waarom ie zo graag users oplost in een bad met zoutzuur.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:32 schreef SiemeN het volgende:
ROFLWHEHEEH LOLOLOL WAT EE NGRAPPIG TOPIK MAN!~`1
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:22 schreef jogy het volgende:
PM.
Wijs me even de humor aan in dit doorlopende dagboek over Maikuuul.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:50 schreef postmortum het volgende:
Maikuuul neemt afscheid van C1000 blauwe wat doe je![]()
dat we eindelijk verlost zijn van zijn verhalenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wijs me even de humor aan in dit doorlopende dagboek over Maikuuul.
Nee, hij zei humor hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat we eindelijk verlost zijn van zijn verhalen![]()
Verzin er zelf één.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:51 schreef iamredleader het volgende:
Komt er nog een rel voor het weekend?
Kutkick, ik heb het terug geholpen naar waar het vandaan kwam.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:01 schreef koemleit het volgende:
Ik zou zweren dat ik zojuist in JUIST! zo mag ik het horen!!!!! gepost heb maar zie niks staan?
Wie kin zoeget?
Jij komt uit gennep?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kutkick, ik heb het terug geholpen naar waar het vandaan kwam.
maar snappen doe je nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, maar de meeste dialecten begrijp ik wel.
dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, maar de meeste dialecten begrijp ik wel.
Ik kon het toch proberen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet
Ik bedoelde dat jou dat topic niet aanstaat omdat het nogal pijnlijk is voor Gennepenaren
en wie kin zoeget is absoluut niet genneps![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:29 schreef seekfaM het volgende:
Delicatesse in restaurant ONZ
Zou dat weg mogen ?
ga slapenquote:Op zondag 4 februari 2007 03:20 schreef Angelotus het volgende:
@ Remlof: ik heb helemaal geen klacht (http://forum.fok.nl/topic/976745)!ik zal het niet meer doen....:') (ok, eerlijk, ik beloof niks.....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |