Welkom terug, Maricha!quote:
http://www.zshare.net/aud(...)ser_popduel-mp3.htmlquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef Seraphina het volgende:
En heeft iemand `t optreden in de quiz van gisteren, dat was toch Sunchaser? Moet er ook nog bij namelijk
Beide al gedaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Kan je topic #25 nog even toevoegen aan de OP, MutZ? Ik gooi m nog wel even in de wiki.
En ik aan de OP (ik wilde juist de wiki gaan bijwerkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar ik heb zojuist topic 17 en 18 in de wiki toegevoegd.
Toegevoegdquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/aud(...)ser_popduel-mp3.html
Ik zag het idd... Ben benieuwd wat hij op te merken heeft over Malle Pietje & The Bimbo'squote:Op donderdag 18 januari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Giel zit vnvd bij DWDD!
Je moet ook niet weg gaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef D.Rose het volgende:
Ben je ff weg, rennen ze stiekem naar een nieuw topic
Zoiets ja!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:18 schreef IedeK. het volgende:
Rondleiding ofzo?
"Aan uw linkerkant ziet u Maricha en aan de rechterkant Michiel."
"Welke Michiel?"
[afbeelding]
"Nou, je weet het toch te vinden??"quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
"Nou, je weet het toch te vinden??"
Probleem opgelost
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:31 schreef biggetje het volgende:
hihihihihi, hij is dus niet alleen slecht in zijn Engels
Hallo allemaal, btw!
![]()
19%quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:31 schreef biggetje het volgende:
hihihihihi, hij is dus niet alleen slecht in zijn Engels
Hallo allemaal, btw!
![]()
idd... tis een hele vreemde dag...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
In de enige rijdende trein in heel NL zitten, dat lijkt me een érg vreemde gewaarwording...
Sowieso is het een erg vreemde dag, zeker nu er complete crisis-nummers worden geopend...
Ik lag zojuist even onder m'n bureau van het lachen.quote:
Volgens Michiel (via MSN) zijn het studenten. Blijkbaar zijn ze gestrand.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:31 schreef Cee het volgende:
Wat staan die gasten om de tafel allemaal te pottekijken?
Wie zijn er dan allemaal in de studio atm??quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:31 schreef Cee het volgende:
Wat staan die gasten om de tafel allemaal te pottekijken?
Ik moet er nog ff aan wennen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:34 schreef -Hans- het volgende:
Camille Jones - The Creeps, ik vind het een lekker liedje!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie zijn er dan allemaal in de studio atm??
Aardige groep... Zijn ze ook allemaal al geregistreerd op FOK!??quote:
Ik vertrouw erop dat jij het straks ook een lekker liedje vind!quote:
cool!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog wat custom emoticons.
[afbeelding]
[afbeelding]
En die request is een heule erge inkopper. Claudia draaide 'm vanmiddag ook al.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat jij het straks ook een lekker liedje vind!![]()
![]()
Oeh! dit is natuurlijk wel een passend liedje bij dit weer.
Want? Wie onderwaardeert hem dan zo heel erg?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef Toad het volgende:
Hardest Part van Coldplay, het meest ondergewaardeerde nummer van 2006!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Want? Wie onderwaardeert hem dan zo heel erg?
Het is natuurlijk ook een saai nummerquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding], hij stond niet in z'n fijne 50!
Nee, het nummer werd niet vaak gedraaid op de radio, kwam niet hoog in de hitlijsten etc. etc.
Die stond wel op teletekst, om 20:30...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Bij de NOS draaien ze ook overuren. *ZOJUIST* is het 18.00 uur-journaal pas afgelopen op NED1...
En over een paar minuten gaan ze door met het 20.00 uur-journaal.![]()
Ik hoop wel dat WIDM dan nog door gaat...
Da's een herhalingquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Bij de NOS draaien ze ook overuren. *ZOJUIST* is het 18.00 uur-journaal pas afgelopen op NED1...
Al zin in het Ekstra weekend? volgens mij gaat het morgen weer een feestje worden!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
The Hardest Part is *bijna* kapotgedraaid door 3FM.
Ik heb speciaal voor morgen een tuinbroek en vijf dozen viooltjes gekocht!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al zin in het Ekstra weekend? volgens mij gaat het morgen weer een feestje worden!
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
volgens mij gaat het morgen weer een feestje worden!
Er werd anders live gezegd 'over een paar minuten gaan we door met het 20 uur-journaal'. Kan dus ERG moeilijk dat dat een herhaling is lijkt me...quote:
Ik vond het tegenvallen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
The Hardest Part is *bijna* kapotgedraaid door 3FM.
Dat werd dan er ff tussendoor gemonteerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er werd anders live gezegd 'over een paar minuten gaan we door met het 20 uur-journaal'. Kan dus ERG moeilijk dat dat een herhaling is lijkt me...
Ik heb ze nog niet echt goed beluisterd...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Seraphina het volgende:
*heeft even DWDD aan*
Ik ben zeker de enige die dat Malle Pietje en de bimbo`s ofzo niet leuk vind?
Ik heb ze live bij Giel gehoord, misschien vind ik het wat beter als ik eerst een fatsoenlijke studioversie hoor, maar daar vond ik ze echt he-le-maal niets...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet echt goed beluisterd...
Er stond eenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
Als ik nu in Hilversum zou zijn, zou ik dan ook in de studio mogen schuilen?
Ahaaaa, voor Rob! Dat wordt gegarandeerd een legendarische uitzendingquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor morgen een tuinbroek en vijf dozen viooltjes gekocht!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan in z'n werk gaatquote:
Ik wil het wel uitleggen, maar er lezen minderjarigen meequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan in z'n werk gaat
Voor jullie een vraag.......quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan in z'n werk gaat
Daarvoor hebben ze nou de PM uitgevonden Roosjequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitleggen, maar er lezen minderjarigen mee
over vragen gesproken...quote:
Ja, het is idd een vraag! Nu het antwoord nog...quote:
ojaquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze nou de PM uitgevonden Roosje
Of je een keer mag komen koekeloeren?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou jij wellicht antwoord kunnen geven op de mijne zo'n 6 posts terug?
Ouiquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Of je een keer mag komen koekeloeren?
welke bedoel je? Over het schuilen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
over vragen gesproken...
zou jij wellicht antwoord kunnen geven op de mijne zo'n 6 posts terug?
Ja iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
welke bedoel je? Over het schuilen?
en dat als 1 FOK!ker mag komen, dat de rest dan natuurlijk ook wil...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
Misschien moet ik er ff bij vermelden dat ik me ook heel goed netjes kan gedragen
Je kunt het... Maar doe je het ook?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
Misschien moet ik er ff bij vermelden dat ik me ook heel goed netjes kan gedragen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Seraphina het volgende:
Ik doe de radio even uit, want Wie is de Mol begint zo! Tot straks!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:28 schreef biggetje het volgende:
[..]
en dat als 1 FOK!ker mag komen, dat de rest dan natuurlijk ook wil...![]()
Ik zal wel braaf verslag uitbrengenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:28 schreef biggetje het volgende:
[..]
en dat als 1 FOK!ker mag komen, dat de rest dan natuurlijk ook wil...![]()
quote:
Volgens mij zit de studio zo volquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kunt het... Maar doe je het ook?
iig zou het mij ook wel een keertje leuk lijken
Er zijn dan ook enkele doden gevallen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:29 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Edit: Op de tv wordt wel heel ramperig gedaan over de storm zeg...sjonge jonge...
die lucht! (voor de Ekdom-luisteraars)quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef Toad het volgende:
dat hert! (voor de ned1 kijkers)
Dat is ook zo. En dat is ook verschrikkelijk, maar er vallen wel vaker 3 doden op een dag door een verkeersongeval. Ik doelde meer op de beelden en de toon die wordt gezet, het wordt behandeld als een halve 11 september.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Er zijn dan ook enkele doden gevallen...
Precies, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Daar ben ik het helemaal met je eens. Ieder actuaprogramma besteedt er de volle aandacht aan...
WIDM gelukkig niet
Bij de afsluiting van het 20 uur journaal vond ik dat idd ook. 'indien nodig zijn wij er eerder met extra NOS Journaals' ehm... zo erg is het toch allemaal ook weer niet...?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Daar ben ik het helemaal met je eens. Ieder actuaprogramma besteedt er de volle aandacht aan...
WIDM gelukkig niet
Sorry, maar dit was een speciaal iets voor deze studenten. Het zou wel heel gezellig zijn elke avond de studio vol met gasten (want zoveel aanvragen krijgen we wel), maar het is wel afleidend.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal wel braaf verslag uitbrengen
Goed dat je het zegt!!! Ik hou mijn mondquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij de afsluiting van het 20 uur journaal vond ik dat idd ook. 'indien nodig zijn wij er eerder met extra NOS Journaals' ehm... zo erg is het toch allemaal ook weer niet...?
En ook voor deze week a.u.b. hier NIET de uitslag van WIDM vermelden!
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry, maar dit was een speciaal iets voor deze studenten. Het zou wel heel gezellig zijn elke avond de studio vol met gasten (want zoveel aanvragen krijgen we wel), maar het is wel afleidend.
Ik hoop dat je dat begrijpt......
Ik (we) ho(o)r(en) het morgen wel wat voor leuks je in petto hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Tot op heden is het altijd een feestje geweest, vandaar..quote:
Ach soquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik (we) horen het morgen wel wat voor leuks je in petto hebt.
[..]
Tot op heden is het altijd een feestje geweest, vandaar..![]()
Ik hoop dat ie er volgende week donderdag zitquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Giel zit vnvd bij DWDD!
Ik wel!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er meer mensen die bij dit nummer Van Morrison ideeën krijgen?
Ik kan er wel 1 (of 2) noemen, maar die heb ik zelf al aagevraagdquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:09 schreef biggetje het volgende:
Ik ben er ook nog *echoecho*
Ik probeer op een leuk requestje te komen, maar het lukt niet...
Heb je het niet te druk met alle requests?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:15 schreef Maricha het volgende:
Ik ben er ook nog! Halloooooooooo
Ik heb het op 3FM wel een paar keer gehoord, ook de NL versie van Dolf; Eikelquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:21 schreef biggetje het volgende:
omg, wat een geweldige tekst...hoe het ook is ingezongen! Nog nooit gehoord dit nummer, maar daar zijn de requestjes en 3FM voor *slijmslijm*
Voor jullie maak ik tijd tussendoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je het niet te druk met alle requests?
oeh, wat een eerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor jullie maak ik tijd tussendoor
Bellen, sms-en, mailen, MSN-en...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef oor het volgende:
ik doe een request: Telepopmusik - Breathe
wat is de msn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bellen, sms-en, mailen, MSN-en...
Leuk om te wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Leuke aflevering was het!
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef Seraphina het volgende:
WIDM![]()
Snel kijken hoor Maricha!!! Was echt een leuke aflevering!
Ik kom nog even het laatste half uurtje meeluisteren
'quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef Seraphina het volgende:
WIDM![]()
Snel kijken hoor Maricha!!! Was echt een leuke aflevering!
Ik kom nog even het laatste half uurtje meeluisteren
Voor deze aflevering moet je echt ff tijd makenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
'
Ik probeer morgen te kijken, maar heb wel een drukke dag........ Ben wel erg benieuwd!
En gezellig dat je er nog even bij bent
Chi Coltrane-Go like Elijahquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
IedeK. hartstikke leuke caps![]()
Op welke plaat ging Michiel zo uit zijn element? heb even een paar minuten gemist. Heb de badeend natuurlijk wel gehoord.
Dat wordt dus bellen de volgende keerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb even overwogen om te bellen voor de popquiz
Mocht ik alle vragen weten dan bel ik de volgende keer
Je zegt het precies goedquote:
Hij wqs dinsdag nog bij Coen & Sanderquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je! de titel zegt mij zo 1, 2, 3 niet veel.
quote:
Helaas niet gehoord.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij wqs dinsdag nog bij Coen & Sander
Doeg! Veel mollenvang plezierquote:
Tot maandagquote:
Dank je wel, D.Rose! Heb inmiddels het fragment bekeken en ik ken de plaat echt niet hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aub
http://youtube.com/watch?v=CXdmVARVvNo
Waarschijnlijk van voor jouw tijd danquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je wel, D.Rose! Heb inmiddels het fragment bekeken en ik ken de plaat echt niet hoor.![]()
Tot maandag, Maricha! en slaap lekker aan allen die nu gaan slapen.
Op naar het Ekstra weekend, nog 1 nachtje slapen.![]()
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van voor jouw tijd dan
quote:Bart Arens nieuwe weekendjock 3FM
Bart Arens wordt de nieuwe weekendjock van 3FM en stapt daarmee over van de NPS naar de TROS. Hij zal elke zaterdag en zondag van 15:00 tot 18:00 uur te horen zijn op 3FM en volgt daarme Corné Klijn op die aan de slag gaat bij RTL om de Moto GP op televisie te presenteren. Per wanneer Bart te horen is, is volgens een woordvoerder nog niet bekend.
Sinds 2003 werkt Bart bij 3FM. Hij presenteerde daar een wekelijks nachtprogramma en was de producer van Coen Swijnenberg bij 'Swijnenstal'. Sinds september is hij dagelijks tussen 04:00 en 06:00 uur te horen en vervangt hij diverse programma's waaronder de weekendprogramma's van de TROS en 'Met Michiel'.
Wie het dagelijkse nachtprogramma gaat overnemen is niet bekend. Te verwachten is dat het iemand uit het opleidingstraject van 3FM zal zijn.
Aldus RadioFreak.nl
Hoe heb je dat nou kunnen doen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb iets doms gedaan..er komt morgenavond visite.. nu kan ik niet kijken/ luisteren naar Ekstra weekend.
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef rubbereend het volgende:
Bart
liever Annemiek of Barbara dan
Dat zijn vrouwenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef rubbereend het volgende:
Bart
liever Annemiek of Barbara dan
Voor een discussie is beter als je zou zeggen: vrouwelijke DJ's zijn topquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:35 schreef SlideAway het volgende:
Ok: Ik luister liever naar mannen dan naar vrouwen op de radio. Het gebeurt vrij regelmatig dat bijv. Claudia af gaat en ik LimeWire aanslinger.
En ik moet op visitequote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb iets doms gedaan..er komt morgenavond visite.. nu kan ik niet kijken/ luisteren naar Ekstra weekend.
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor een discussie is beter als je zou zeggen: vrouwelijke DJ's zijn top
hahaha jajaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch af, vindt B.A. Trix vast niet erg
We zullen er zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef Ekdom het volgende:
Het gaat weer erg lachen worden vanavond in ekstra weekend mensen! Da mothafucking Rob De Tuin in da house! Toedeloe!
neeeeeeeee en dat mis ik allemaal weerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef Ekdom het volgende:
Het gaat weer erg lachen worden vanavond in ekstra weekend mensen! Da mothafucking Rob De Tuin in da house! Toedeloe!
Da's alleen zo naar de buitenwereld, in het echt is ze een feestbeestquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:56 schreef Wheeling het volgende:
[..]
hahaha jaja
Ik ga niet op visite naar Hare Koninklijke Hoogheid Beatrixhoor, moet ik weer zo stil zitten
Asjemenouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's alleen zo naar de buitenwereld, in het echt is ze een feestbeest
yepquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, ook dit is wel een goed nummer met Jamie Foxx toch?
Lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloriaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef TheVulture het volgende:
heb vanavond mijn verjaardagsfeestje dus helaas geen Ekstra Weekend voor mij
ja er zijn niet veel fokkers denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:56 schreef Heidi- het volgende:
Goh. ik ben dus niet de enige die vrijdag middag radio snel uit zet
.
Claudia
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Het e.e.a begint duidelijk te worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef Ekdom het volgende:
ik begreep ook al geen ene ruk van dat berichtje van Domienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Het e.e.a begint duidelijk te worden.![]()
Luister eens naar het werk van Hayseed Dixie zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef rubbereend het volgende:the Ace of Spades
![]()
briljante versie
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:27 schreef Impry het volgende:
Dit is een leuk nummer: Jackyl - Lumberjack!
voor één keer is het leuk ;')quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Luister eens naar het werk van Hayseed Dixie zou ik zeggen
uhh niet veel?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:08 schreef Wheeling het volgende:
[..]
ja er zijn niet veel fokkers denk ik
Jammer hoor
quote:
Muijsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, wat zou de nieuwe megahit worden...? Ik gok deze week toch weer op Kaiser Chiefs - Ruby.
Vandaag is ook bekend geworden dat Martijn Muijs weer tussen 4 en 6 komt. Hij stapt hiervoor over van BNN naar NPS. Bart Arens gaat op 3 februari beginnen in het weekend en stapt daarvoor over van NPS naar TROS. Het enige onbekende is nu nog de vrijdagochtend 1-4, maar dat zal wel nieuw onbekend talent worden.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef Againzender het volgende:
Dit onderwerp moet je aanspreken rubber
dat valt dus vies tegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, wat zou de nieuwe megahit worden...? Ik gok deze week toch weer op Kaiser Chiefs - Ruby.
Nee, dit meen je niet. Waarom niet de nieuwe Kaiser Chiefsquote:
Valt me best tegen van 3FMquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:41 schreef Impry het volgende:
Kun je wel zien dat Di-Rect flink samenwerkt met 3FM...
Het was idd nogal cryptisch omschreven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik begreep ook al geen ene ruk van dat berichtje van Domien
Martijn Muijs is niet mijn favoriete dj...maar toch, puik voor hemquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef -Hans- het volgende:
Martijn Muijs vult de plek in die is vrijgekomen nu Bart Arens naar de TROS gaat. Het programma gaat
'Muijs In Het Huis’ heten en start op 22 januari om 04:00 en duurt tot 06:00.
en jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:36 schreef Dos37 het volgende:
Ja en?
Ik zag toevallig vanmiddag dat ie ook aan rallyrijden doet, of zich iig zo voordoetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef Seraphina het volgende:
Aangezien ik vanmiddag EINDELIJK weer een keertje RabRadio kon horen, heb ik die gelegenheid maar meteen aangegrepen om dhr. Rabbering even te mailen en te vragen of hij echt niet over te halen is om zich hier te registreren. Kreeg net een mailtje dat hij er over na zou denken! We zullen zien dus. In ieder geval echt aardig dat `ie even terugmailde.
Leuk! Idd aardig van 'm.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef Seraphina het volgende:
Aangezien ik vanmiddag EINDELIJK weer een keertje RabRadio kon horen, heb ik die gelegenheid maar meteen aangegrepen om dhr. Rabberingisdemol even te mailen en te vragen of hij echt niet over te halen is om zich hier te registreren. Kreeg net een mailtje dat hij er over na zou denken! We zullen zien dus. In ieder geval echt aardig dat `ie even terugmailde.
Wat heb je aangevraagd?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
owja, wellicht komt mijn request nog voorbij
Ik hoop ook 'ns dat jouw request wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een echte discokraker
Divine - Shoot your shot
Ik heb ook nog 2 requests bedacht voor ekstraquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:59 schreef Toad het volgende:
Daar hebben we 'm hoor: Corne Klein. De grote vriend van Coen.
[..]
Ik hoop ook 'ns dat jouw request wordt gedraaid.
Eenschquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:59 schreef Toad het volgende:
Daar hebben we 'm hoor: Corne Klein. De grote vriend van Coen.
[..]
Ik hoop ook 'ns dat jouw request wordt gedraaid.
ik gok dat iedere 25+er het wel weetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet precies welk liedje dit is!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |