Binnen valt het idd wel mee jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef MutZ het volgende:
Wat een weer is het buiten toch...
IC speelde zij toch?quote:
quote:
quote:
Ah, vadaar dat ik 'r niet ken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
en voor de volledigheid voor D.Rose: http://nl.wikipedia.org/wiki/Terence_Schreurs
Je was in A'dam?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef MutZ het volgende:
[..]Ik zou vandaag college hebben, ook een toets... Dus ik was extra vroeg gaan reizen... Ben ik net op school, word ik gebeld dat alle lessen vervallen, vanwege het slechte weer in A'dam...
Er rijdt heel sporadisch nog wat... Ik kwam ook niet van A'dam Centraal, maar van A'dam Zuid... Daar was wel een bovenleiding kapot, dus er reden erg weinig treinen, maar na een hele tijd heb ik toch een overvolle trein richting Schiphol kunnen pakken... En vanaf Schiphol reis ik verder met de bus...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je was in A'dam?
Hoe kwam je weer weg dan, als de treinen het niet doen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:29 schreef D.Rose het volgende:
Zeeland is dicht
Baal je ook als je naar huis wil (en daar woont natuurlijk)
Sander zal denk niet meer thuis kunnen komen iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:24 schreef Toad het volgende:
Kan Sander meereizen met Coen vanavond? Of is 'ie ook gestrand?
Mijn zusje woont in Den Bosch en werkt in A'dam. Ben bang dat ze ook wel ergens gestrand isquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er rijdt heel sporadisch nog wat... Ik kwam ook niet van A'dam Centraal, maar van A'dam Zuid... Daar was wel een bovenleiding kapot, dus er reden erg weinig treinen, maar na een hele tijd heb ik toch een overvolle trein richting Schiphol kunnen pakken... En vanaf Schiphol reis ik verder met de bus...
Ze moet dan over Utrecht wss, en daar rijdt vrijwel niets meer... IC's rijden iig niet meer...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn zusje woont in Den Bosch en werkt in A'dam. Ben bang dat ze ook wel ergens gestrand is
Misschien neemt ie de programmering van vanavond over, mocht Michiel niet kunnen komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sander zal denk niet meer thuis kunnen komen idd
Ik heb ook geen idee waar Michiel vandaan moet komen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien neemt ie de programmering van vanavond over, mocht Michiel niet kunnen komen.
(weet niet vanwaar ie moet komen)
Ik hoop het ook voor je... Het schijnt wel erg druk te zijn op de weg...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:41 schreef D.Rose het volgende:
Mijn vrouw is ook onderweg naar huis (half uurtje snelweg)
Hopelijk heeft ze nergens last van
Ze komt net binnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je... Het schijnt wel erg druk te zijn op de weg...
quote:In verband met de storm heeft het College van Bestuur besloten om vanavond alle onderwijsactiviteiten te laten vervallen. Dat betekent dat zowel lessen als tentamens niet doorgaan.
Gelukkigquote:
Dat Sumatra tentamen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yes! ik had vanavond een tentamen waar ik nog niet voor had geleerd, dus ik ben wel:![]()
![]()
Ik denk het ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:51 schreef D.Rose het volgende:
Denk dat de NS alle treinen wel stilzet nu
BRAN 1 HV TREINONGEVAL overig (railvoertuig: X) PATERSWEG REUVER ( REUV ) BF647 VL671
701181745371001882 1001882 BRW Venlo ( Kazernealarm )
701181745371001878 1001878 BRW Venlo ( Kazerneploeg )
701181745371001521 1001521 BRW Belfeld ( Blusgroep )
701181745371000051 1000051 BRW Limburg-Noord ( Persoonlijke Code )
De winkels zijn geslotenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef Cee het volgende:
Ik vreesde dat ik vast zou komen te zitten op m'n werk, gelukkig eisde m'n baas dat iedereen als de bliksem naar huis ging nu het nog licht is. I made it. Nu zit ik hier 5 hoog in m'n flatje en het gaat van WOOOOEEEESSSSJJJJJJJJ tussen de kiertjes van m'n luiken door. Op het kruispunt staan ze met 4 politiebusjes het verkeer te regelen. Moet ik dit spannend of eng vinden, ik weet het niet.
Ik heb ook geen donder te eten. Dan maar knakworstjes op brood met wat huzarensalade. Je moet wat.![]()
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Mensen! volgens mij is Maricha weer terug !!!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |