quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor een discussie is beter als je zou zeggen: vrouwelijke DJ's zijn top
hahaha jajaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch af, vindt B.A. Trix vast niet erg
We zullen er zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef Ekdom het volgende:
Het gaat weer erg lachen worden vanavond in ekstra weekend mensen! Da mothafucking Rob De Tuin in da house! Toedeloe!
neeeeeeeee en dat mis ik allemaal weerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef Ekdom het volgende:
Het gaat weer erg lachen worden vanavond in ekstra weekend mensen! Da mothafucking Rob De Tuin in da house! Toedeloe!
Da's alleen zo naar de buitenwereld, in het echt is ze een feestbeestquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:56 schreef Wheeling het volgende:
[..]
hahaha jaja
Ik ga niet op visite naar Hare Koninklijke Hoogheid Beatrixhoor, moet ik weer zo stil zitten
Asjemenouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's alleen zo naar de buitenwereld, in het echt is ze een feestbeest
yepquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, ook dit is wel een goed nummer met Jamie Foxx toch?
Lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloriaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:55 schreef TheVulture het volgende:
heb vanavond mijn verjaardagsfeestje dus helaas geen Ekstra Weekend voor mij
ja er zijn niet veel fokkers denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:56 schreef Heidi- het volgende:
Goh. ik ben dus niet de enige die vrijdag middag radio snel uit zet
.
Claudia
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor morgen een tuinbroek en vijf dozen viooltjes gekocht!
Het e.e.a begint duidelijk te worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:52 schreef Ekdom het volgende:
ik begreep ook al geen ene ruk van dat berichtje van Domienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Het e.e.a begint duidelijk te worden.![]()
Luister eens naar het werk van Hayseed Dixie zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef rubbereend het volgende:the Ace of Spades
![]()
briljante versie
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:27 schreef Impry het volgende:
Dit is een leuk nummer: Jackyl - Lumberjack!
voor één keer is het leuk ;')quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Luister eens naar het werk van Hayseed Dixie zou ik zeggen
uhh niet veel?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:08 schreef Wheeling het volgende:
[..]
ja er zijn niet veel fokkers denk ik
Jammer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |