Het is natuurlijk ook een saai nummerquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Toad het volgende:
[..]
[afbeelding], hij stond niet in z'n fijne 50!
Nee, het nummer werd niet vaak gedraaid op de radio, kwam niet hoog in de hitlijsten etc. etc.
Die stond wel op teletekst, om 20:30...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Bij de NOS draaien ze ook overuren. *ZOJUIST* is het 18.00 uur-journaal pas afgelopen op NED1...
En over een paar minuten gaan ze door met het 20.00 uur-journaal.![]()
Ik hoop wel dat WIDM dan nog door gaat...
Da's een herhalingquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Bij de NOS draaien ze ook overuren. *ZOJUIST* is het 18.00 uur-journaal pas afgelopen op NED1...
Al zin in het Ekstra weekend? volgens mij gaat het morgen weer een feestje worden!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
The Hardest Part is *bijna* kapotgedraaid door 3FM.
Ik heb speciaal voor morgen een tuinbroek en vijf dozen viooltjes gekocht!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al zin in het Ekstra weekend? volgens mij gaat het morgen weer een feestje worden!
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
volgens mij gaat het morgen weer een feestje worden!
Er werd anders live gezegd 'over een paar minuten gaan we door met het 20 uur-journaal'. Kan dus ERG moeilijk dat dat een herhaling is lijkt me...quote:
Ik vond het tegenvallen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
The Hardest Part is *bijna* kapotgedraaid door 3FM.
Dat werd dan er ff tussendoor gemonteerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er werd anders live gezegd 'over een paar minuten gaan we door met het 20 uur-journaal'. Kan dus ERG moeilijk dat dat een herhaling is lijkt me...
Ik heb ze nog niet echt goed beluisterd...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Seraphina het volgende:
*heeft even DWDD aan*
Ik ben zeker de enige die dat Malle Pietje en de bimbo`s ofzo niet leuk vind?
Ik heb ze live bij Giel gehoord, misschien vind ik het wat beter als ik eerst een fatsoenlijke studioversie hoor, maar daar vond ik ze echt he-le-maal niets...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet echt goed beluisterd...
Er stond eenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:55 schreef D.Rose het volgende:
Als ik nu in Hilversum zou zijn, zou ik dan ook in de studio mogen schuilen?
Ahaaaa, voor Rob! Dat wordt gegarandeerd een legendarische uitzendingquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor morgen een tuinbroek en vijf dozen viooltjes gekocht!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan in z'n werk gaatquote:
Ik wil het wel uitleggen, maar er lezen minderjarigen meequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan in z'n werk gaat
Voor jullie een vraag.......quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat dan in z'n werk gaat
Daarvoor hebben ze nou de PM uitgevonden Roosjequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitleggen, maar er lezen minderjarigen mee
over vragen gesproken...quote:
Ja, het is idd een vraag! Nu het antwoord nog...quote:
ojaquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze nou de PM uitgevonden Roosje
Of je een keer mag komen koekeloeren?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou jij wellicht antwoord kunnen geven op de mijne zo'n 6 posts terug?
Ouiquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Of je een keer mag komen koekeloeren?
welke bedoel je? Over het schuilen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
over vragen gesproken...
zou jij wellicht antwoord kunnen geven op de mijne zo'n 6 posts terug?
Ja iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
welke bedoel je? Over het schuilen?
en dat als 1 FOK!ker mag komen, dat de rest dan natuurlijk ook wil...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
Misschien moet ik er ff bij vermelden dat ik me ook heel goed netjes kan gedragen
Je kunt het... Maar doe je het ook?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef D.Rose het volgende:
Misschien moet ik er ff bij vermelden dat ik me ook heel goed netjes kan gedragen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Seraphina het volgende:
Ik doe de radio even uit, want Wie is de Mol begint zo! Tot straks!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:28 schreef biggetje het volgende:
[..]
en dat als 1 FOK!ker mag komen, dat de rest dan natuurlijk ook wil...![]()
Ik zal wel braaf verslag uitbrengenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:28 schreef biggetje het volgende:
[..]
en dat als 1 FOK!ker mag komen, dat de rest dan natuurlijk ook wil...![]()
quote:
Volgens mij zit de studio zo volquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kunt het... Maar doe je het ook?
iig zou het mij ook wel een keertje leuk lijken
Er zijn dan ook enkele doden gevallen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:29 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Edit: Op de tv wordt wel heel ramperig gedaan over de storm zeg...sjonge jonge...
die lucht! (voor de Ekdom-luisteraars)quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef Toad het volgende:
dat hert! (voor de ned1 kijkers)
Dat is ook zo. En dat is ook verschrikkelijk, maar er vallen wel vaker 3 doden op een dag door een verkeersongeval. Ik doelde meer op de beelden en de toon die wordt gezet, het wordt behandeld als een halve 11 september.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Er zijn dan ook enkele doden gevallen...
Precies, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Daar ben ik het helemaal met je eens. Ieder actuaprogramma besteedt er de volle aandacht aan...
WIDM gelukkig niet
Bij de afsluiting van het 20 uur journaal vond ik dat idd ook. 'indien nodig zijn wij er eerder met extra NOS Journaals' ehm... zo erg is het toch allemaal ook weer niet...?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Daar ben ik het helemaal met je eens. Ieder actuaprogramma besteedt er de volle aandacht aan...
WIDM gelukkig niet
Sorry, maar dit was een speciaal iets voor deze studenten. Het zou wel heel gezellig zijn elke avond de studio vol met gasten (want zoveel aanvragen krijgen we wel), maar het is wel afleidend.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal wel braaf verslag uitbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |