'quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef Seraphina het volgende:
WIDM![]()
Snel kijken hoor Maricha!!! Was echt een leuke aflevering!
Ik kom nog even het laatste half uurtje meeluisteren
Voor deze aflevering moet je echt ff tijd makenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
'
Ik probeer morgen te kijken, maar heb wel een drukke dag........ Ben wel erg benieuwd!
En gezellig dat je er nog even bij bent
Chi Coltrane-Go like Elijahquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
IedeK. hartstikke leuke caps![]()
Op welke plaat ging Michiel zo uit zijn element? heb even een paar minuten gemist. Heb de badeend natuurlijk wel gehoord.
Dat wordt dus bellen de volgende keerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb even overwogen om te bellen voor de popquiz
Mocht ik alle vragen weten dan bel ik de volgende keer
Je zegt het precies goedquote:
Hij wqs dinsdag nog bij Coen & Sanderquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je! de titel zegt mij zo 1, 2, 3 niet veel.
quote:
Helaas niet gehoord.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij wqs dinsdag nog bij Coen & Sander
Doeg! Veel mollenvang plezierquote:
Tot maandagquote:
Dank je wel, D.Rose! Heb inmiddels het fragment bekeken en ik ken de plaat echt niet hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aub
http://youtube.com/watch?v=CXdmVARVvNo
Waarschijnlijk van voor jouw tijd danquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je wel, D.Rose! Heb inmiddels het fragment bekeken en ik ken de plaat echt niet hoor.![]()
Tot maandag, Maricha! en slaap lekker aan allen die nu gaan slapen.
Op naar het Ekstra weekend, nog 1 nachtje slapen.![]()
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van voor jouw tijd dan
quote:Bart Arens nieuwe weekendjock 3FM
Bart Arens wordt de nieuwe weekendjock van 3FM en stapt daarmee over van de NPS naar de TROS. Hij zal elke zaterdag en zondag van 15:00 tot 18:00 uur te horen zijn op 3FM en volgt daarme Corné Klijn op die aan de slag gaat bij RTL om de Moto GP op televisie te presenteren. Per wanneer Bart te horen is, is volgens een woordvoerder nog niet bekend.
Sinds 2003 werkt Bart bij 3FM. Hij presenteerde daar een wekelijks nachtprogramma en was de producer van Coen Swijnenberg bij 'Swijnenstal'. Sinds september is hij dagelijks tussen 04:00 en 06:00 uur te horen en vervangt hij diverse programma's waaronder de weekendprogramma's van de TROS en 'Met Michiel'.
Wie het dagelijkse nachtprogramma gaat overnemen is niet bekend. Te verwachten is dat het iemand uit het opleidingstraject van 3FM zal zijn.
Aldus RadioFreak.nl
Hoe heb je dat nou kunnen doen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb iets doms gedaan..er komt morgenavond visite.. nu kan ik niet kijken/ luisteren naar Ekstra weekend.
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef rubbereend het volgende:
Bart
liever Annemiek of Barbara dan
Dat zijn vrouwenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef rubbereend het volgende:
Bart
liever Annemiek of Barbara dan
Voor een discussie is beter als je zou zeggen: vrouwelijke DJ's zijn topquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:35 schreef SlideAway het volgende:
Ok: Ik luister liever naar mannen dan naar vrouwen op de radio. Het gebeurt vrij regelmatig dat bijv. Claudia af gaat en ik LimeWire aanslinger.
En ik moet op visitequote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb iets doms gedaan..er komt morgenavond visite.. nu kan ik niet kijken/ luisteren naar Ekstra weekend.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |