Goed dat je het zegt!!! Ik hou mijn mondquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij de afsluiting van het 20 uur journaal vond ik dat idd ook. 'indien nodig zijn wij er eerder met extra NOS Journaals' ehm... zo erg is het toch allemaal ook weer niet...?
En ook voor deze week a.u.b. hier NIET de uitslag van WIDM vermelden!
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry, maar dit was een speciaal iets voor deze studenten. Het zou wel heel gezellig zijn elke avond de studio vol met gasten (want zoveel aanvragen krijgen we wel), maar het is wel afleidend.
Ik hoop dat je dat begrijpt......
Ik (we) ho(o)r(en) het morgen wel wat voor leuks je in petto hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor morgen een tuinbroek en vijf dozen viooltjes gekocht!
Tot op heden is het altijd een feestje geweest, vandaar..quote:
Ach soquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik (we) horen het morgen wel wat voor leuks je in petto hebt.
[..]
Tot op heden is het altijd een feestje geweest, vandaar..![]()
Ik hoop dat ie er volgende week donderdag zitquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
Giel zit vnvd bij DWDD!
Ik wel!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er meer mensen die bij dit nummer Van Morrison ideeën krijgen?
Ik kan er wel 1 (of 2) noemen, maar die heb ik zelf al aagevraagdquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:09 schreef biggetje het volgende:
Ik ben er ook nog *echoecho*
Ik probeer op een leuk requestje te komen, maar het lukt niet...
Heb je het niet te druk met alle requests?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:15 schreef Maricha het volgende:
Ik ben er ook nog! Halloooooooooo
Ik heb het op 3FM wel een paar keer gehoord, ook de NL versie van Dolf; Eikelquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:21 schreef biggetje het volgende:
omg, wat een geweldige tekst...hoe het ook is ingezongen! Nog nooit gehoord dit nummer, maar daar zijn de requestjes en 3FM voor *slijmslijm*
Voor jullie maak ik tijd tussendoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je het niet te druk met alle requests?
oeh, wat een eerquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor jullie maak ik tijd tussendoor
Bellen, sms-en, mailen, MSN-en...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef oor het volgende:
ik doe een request: Telepopmusik - Breathe
wat is de msn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bellen, sms-en, mailen, MSN-en...
Leuk om te wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
Leuke aflevering was het!
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef Seraphina het volgende:
WIDM![]()
Snel kijken hoor Maricha!!! Was echt een leuke aflevering!
Ik kom nog even het laatste half uurtje meeluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |