quote:
Muijsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, wat zou de nieuwe megahit worden...? Ik gok deze week toch weer op Kaiser Chiefs - Ruby.
Vandaag is ook bekend geworden dat Martijn Muijs weer tussen 4 en 6 komt. Hij stapt hiervoor over van BNN naar NPS. Bart Arens gaat op 3 februari beginnen in het weekend en stapt daarvoor over van NPS naar TROS. Het enige onbekende is nu nog de vrijdagochtend 1-4, maar dat zal wel nieuw onbekend talent worden.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef Againzender het volgende:
Dit onderwerp moet je aanspreken rubber
dat valt dus vies tegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, wat zou de nieuwe megahit worden...? Ik gok deze week toch weer op Kaiser Chiefs - Ruby.
Nee, dit meen je niet. Waarom niet de nieuwe Kaiser Chiefsquote:
Valt me best tegen van 3FMquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:41 schreef Impry het volgende:
Kun je wel zien dat Di-Rect flink samenwerkt met 3FM...
Het was idd nogal cryptisch omschreven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik begreep ook al geen ene ruk van dat berichtje van Domien
Martijn Muijs is niet mijn favoriete dj...maar toch, puik voor hemquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef -Hans- het volgende:
Martijn Muijs vult de plek in die is vrijgekomen nu Bart Arens naar de TROS gaat. Het programma gaat
'Muijs In Het Huis’ heten en start op 22 januari om 04:00 en duurt tot 06:00.
en jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:36 schreef Dos37 het volgende:
Ja en?
Ik zag toevallig vanmiddag dat ie ook aan rallyrijden doet, of zich iig zo voordoetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef Seraphina het volgende:
Aangezien ik vanmiddag EINDELIJK weer een keertje RabRadio kon horen, heb ik die gelegenheid maar meteen aangegrepen om dhr. Rabbering even te mailen en te vragen of hij echt niet over te halen is om zich hier te registreren. Kreeg net een mailtje dat hij er over na zou denken! We zullen zien dus. In ieder geval echt aardig dat `ie even terugmailde.
Leuk! Idd aardig van 'm.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef Seraphina het volgende:
Aangezien ik vanmiddag EINDELIJK weer een keertje RabRadio kon horen, heb ik die gelegenheid maar meteen aangegrepen om dhr. Rabberingisdemol even te mailen en te vragen of hij echt niet over te halen is om zich hier te registreren. Kreeg net een mailtje dat hij er over na zou denken! We zullen zien dus. In ieder geval echt aardig dat `ie even terugmailde.
Wat heb je aangevraagd?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
owja, wellicht komt mijn request nog voorbij
Ik hoop ook 'ns dat jouw request wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een echte discokraker
Divine - Shoot your shot
Ik heb ook nog 2 requests bedacht voor ekstraquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:59 schreef Toad het volgende:
Daar hebben we 'm hoor: Corne Klein. De grote vriend van Coen.
[..]
Ik hoop ook 'ns dat jouw request wordt gedraaid.
Eenschquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:59 schreef Toad het volgende:
Daar hebben we 'm hoor: Corne Klein. De grote vriend van Coen.
[..]
Ik hoop ook 'ns dat jouw request wordt gedraaid.
ik gok dat iedere 25+er het wel weetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet precies welk liedje dit is!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |